Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Conducere Inspector scolar general adjunct - management Concurs de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie - aprilie 2022
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-14:00, miercuri: 12:00-16:00, vineri: 9:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2022 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

Concurs de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie - aprilie 2022

by Ida Vlad Ultima modificare 2022-01-31 10:57
File Anunț concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ de stat din județul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 17:49
Inspectoratul Școlar Județean Bacău anunță organizarea concursului pentru ocuparea a 73 funcții vacante de director și 30 funcții de director adjunct din unitățile de învățământ de stat din județul Bacău
File Lista documentelor necesare înscrierii la concurs by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 17:24
Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicația informatică dedicată şi trebuie să conțină obligatoriu documentele menționate în fișierul atașat (conform prevederilor art. 8, alin. (1) din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare)
File Procedura nr. 10/DTI/17.01.2022 privind utilizarea platformei de înscriere a candidaților la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 17:26
File Bibliografia pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie – aprilie 2022 by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 17:29
File Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 17:30
aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare
File Ordinul Ministrului Educației nr. 3026/2022 by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 17:33
pentru modificarea și completarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare
File Fișe de post pentru funcțiile vacante de director și director adjunct publicate pentru ocupare prin concurs, sesiunea ianuarie-aprilie 2022 by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-01-18 20:25
Adresa de e-mail a comisiei județene de organizare a concursului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-31 10:58
Adresa de e-mail a comisiei judetene de organizare a concursului de ocupare a functiilor de director/director adjunct este concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. În listele ce vor fi afișate în cadrul acestui concurs, codul de anonimizare al fiecărui candidat reprezintă codul pe care l-a primit de la comisia națională pe adresa de e-mail declarată de candidat pe platforma de înscruere.
File Lista candidaților admiși la evaluarea dosarelor 31.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-31 10:59
File Lista candidaților respinși la evaluarea dosarelor cu motivele aferente. 31.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-31 11:05
Pe adresa de e-mail concursdirectori2022@e-isjbacau.ro sau la registratura ISJ Bacău, se vor trimite/depune solicitările de analiză a cauzelor și de remediere a erorilor de la etapa de înscriere în platforma informatică (însoțite de copia cărții de identitate). În zilele de 02-03.02.2022, candidații care au trimis cererea, vor avea posibilitatea de a remedia erorile prin încărcarea documentelor corespunzătoare. Încărcarea documentelor se va realiza prin respectarea etapelor descrise în procedura de înscriere.
File Lista candidaților admiși la evaluarea dosarelor 04.02.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-04 08:53
Concurs directori/directori adjuncți, sesiunea ianuarie-aprilie 2022 - Informații despre centrul de concurs și detalii privind organizarea by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-02-14 18:37
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău situat în municipiul Bacău, str. Mioriței, nr. 76. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 8:00-8:45. La intrarea în centru candidații vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Candidaților le este interzis accesul în sală cu genți, poșete, ziare, reviste, cărți, caiete, notițe sau alte materiale documentare, mijloace electronice, telefoane mobile sau alte mijloace de comunicare la distanță. Materialele vor fi depozitate în sala de depozitare a obiectelor personale din incinta cantinei colegiului. Se interzice candidaților să comunice între ei sau cu exteriorul, să transmită sau să schimbe între ei ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor. Încălcarea prevederilor anterioare va fi considerată tentativă de fraudă sau fraudă. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predarea foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
Candidați aflați în izolare sau carantină la data probei scrise by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-15 12:46
Pe data de 17.02.2022, se depun pe adresa de e-mail concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, documentele prevăzute la art. 33, alin. (4) sau declarația pe propria răspundere.
Tragerea la sorți a supraveghetorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-16 13:59
Vă informăm că în data de 17.02.2022, ora 9.00, la sediul ISJ Bacău, în sala de sedințe, se va realiza tragerea la sorți a supraveghetorilor de la concursul de ocupare a funcțiilor de director/director adjunct din data de 18.02.2022
File Contestații la rezultatul evaluării probei scrise în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-18 13:25
Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise după afișarea rezultatelor, în zilele de 18-19.02.2022, pe adresa de e-mail:concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate. Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.
File Rezultate la proba scrisa inainte de contestatii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-18 15:38
File Rezultatele la proba scrisa din 18.02.2022 dupa rezolvarea contestatiilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-22 14:40
File Rezultate la proba scrisa din data de 04.03.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-04 13:24
Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise în ziua de 4.03.2022 pana la ora 16.00 sau 5.03.2022 pana la ora 12.00, pe adresa de e-mail:concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate. Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.
File Procedura operațională privind organizarea, desfășurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-03-04 15:06
File Lista cu situații problemă pentru proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-03-04 18:39
sesiunea februarie - aprilie 2022
File GRAFICUL DE DESFASURARE A PROBEI DE INTERVIU DIN CADRUL CONCURSULUI DE OCUPARE A FUNCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-14 12:37
File REPROGRAMAREA PROBEI DE INTERVIU PENTRU COMISIILE C16, C21 SI C28 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-14 17:12
File Contestație la proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-03-16 10:40
File REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 16.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-16 20:56
Eventualele contestatii se vor depune la registratura ISJ Bacau, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-16,00.
File REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 17.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-17 17:21
Eventualele contestații se vor depune la registratura ISJ Bacău, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-14,00, sau pe adresa de email concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, pana la ora 16. La contestație se va atașa și copia cărții de identitate.
File REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 18.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-18 17:15
Eventualele contestații se vor depune conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor pe adresa de email concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. La contestație se va atașa și copia cărții de identitate.
File REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 21.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCUSRULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-21 18:16
Eventualele contestatii se vor depune la registratura ISJ Bacau, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-16,00.
File REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 22.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-22 17:38
Eventualele contestatii se vor depune la registratura ISJ Bacau, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-16,00.
File REZULTATE INREGISTRATE IN URMA SOLUTIONARII CONTESTATIILOR LA PROBA DE INTERVIU DIN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR SI DIRECTOR ADJUNCT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-29 10:12
File REZULTATE FINALE OBTINUTE LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR SI DIRECTOR ADJUNCT-SESIUNEA 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-29 11:47
În data de 30.03.2022, interval orar 9.00-15.00, candidații declarați PROMOVATI pentru mai multe funcții de conducere depun la registratura ISJ sau transmit (de pe adresa de e-mail cu care s-au înscris la concurs) electronic la adresa de email: concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, opțiunea pentru o singură funcție conform art. 21, alin.(5) din Metodologia aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare. Documentul va fi semnat și însoțit de o copie a cărții de identitate.
File SITUAȚIA FUNCȚIILOR DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DUPĂ VALIDAREA REZULTATELOR FINALE ALE CONCURSULUI, SESIUNEA IANUARIE-APRILIE 2022 by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-03-31 16:13