Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitate 2021-2022 Sedinte de repartizare dupa 13.09.2021
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. CAMELIA STAMATE luni: 12:00-14:00; marti: 09:00-11:00, joi 12:00-14:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« August 2021 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

Sedinte de repartizare dupa 13.09.2021

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-09-15 13:58

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Repartizarea candidatilor dupa 13.09.2021 - art. 104 alin (3) din Metodologia-cadru by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-09-15 13:59
File Reactualizare-lista posturilor pentru ședința de repartizare din data de 16.09.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-09-15 20:21
Sedinta va avea loc la sediul ISJ Bacau, pe 16.09.2021, incepand cu ora 14. Intrarea se va face pe la Palatul Copiilor in ordinea precizata la art. 104, alin. (3) din Metodologia cadru.
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 23.09.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-09-22 16:40
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 23.09.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 07.10.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-10-06 15:36
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 07.10.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.