Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Events Past Events
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Decembrie 2018 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Past Events

by admin Ultima modificare 2011-01-14 08:55
Events which have already happened.
In atentia cadrelor didactice inscrise la gradul didactic II-sesiunea 2013! 2013-09-10 13:15 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Cadrele didactice inscrise la gradul didactic II- sesiunea 2013 care, din motive obiective, nu au participat la examenul pentru obţinerea gradului didactic din luna august , vor putea solicita amanarea finalizarii gradului II in sesiunea 2014. Perioada depunerii documentelor necesare amanarii va fi anuntata pe site-ul ISJ- Perfectionare.
Consfătuirea judeţeană a profesorilor de istorie 2013 2013-09-10 12:25 by Inspector scolar de specialitate
Consfătuirea judeţeană a profesorilor de istorie va avea loc vineri, 13 septembrie 2013, ora 14.00, la C.N.Pedagogic ,, Ştefan cel Mare'' Bacău. Prezenţa este obligatorie.
URGENT! In atentia directorilor si cadrelor didactice(care au ocupat posturi de invatatori si educatoare in anul scolar 2011-2012) care au depus dosare pentru echivalare studii, conform OMECTS 5553/2011, sesiunea 2012! 2013-09-04 10:00 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Au fost postate pe site-ul Univ. "Al. I. Cuza "-Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD),Str. Toma Cozma Nr. 3, tel: 0232-201290, Iasi(http://www.psih.uaic.ro/activ/DPPD/echivalari.htm) rezultatele iniţiale ale evaluarii dosarelor de echivalare studii universitare de scurta durata. Cadrele didactice in cauza sunt rugate sa acceseze site-ul DPPD- ului pentru a afla rezultatul evaluarii si in functie de situatie sa se adreseze Univ." Al. I. Cuza"Iasi- DPPD pentru reevaluarea dosarului depus. Cadrele didactice cu dosar incomplet vor solicita universitatii informatii legate de documentele care trebuie depuse la dosar pentru reevaluare. Potrivit anuntului postat pe site-ul DPPD-ului de la Univ. " Al. I. Cuza"Iasi, eventualele solicitări de reevaluare a dosarelor se pot depune la secretariatul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic până la data de 13 septembrie 2013. Cadrele didactice cărora li s-au echivalat studiile pot primi o adeverinţă în acest sens, la cerere, după data de 1 octombrie 2013. Menţionăm că procedura de echivalare şi eliberarea actelor aferente se va face pe baza unei taxe. Valoarea acestei taxe va fi stabilită de către conducerea universităţii. Directorii unitatilor de invatamant vor informa cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor- sesiunea 2012, privind informatiile din acest anunt, inclusiv data limita si locatia de depunere a contestatiilor la evaluarea dosarelor de echivalare.
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat in sesiunea 2013! 2013-08-26 08:40 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Va comunicam că, prin OMEN nr. 4435/07.08.2013, au fost validate rezultatele examenului national de definitivat din sesiunea 2013 unui numar de 78 de cadre didactice care au promovat acest examen. Adeverintele pentru cadrele didactice promovate se vor elibera in zilele de 28 si 29 august 2013, in intervalul orar 9.00-15.00 de catre inspectorul pentru dezvoltarea resursei umane. In vederea eliberarii adeverintei fiecare cadru didactic promovat va prezenta, personal, actul de identitate.
In atentia cadrelor didactice care au depus dosare echivalare studii- ses.2012! 2013-04-10 10:45 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Cadrele didactice care au depus dosare pentru echivalarea studiilor universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011) cu ciclul I de licenta- sesiunea 2012, pot obtine informatii privind rezultatele echivalarii, accesand site-urile institutiilor de invatamant superior care au evaluat dosarele, dupa cum urmeaza:profesori- Universitatea "Babeş Bolyai " Cluj- Napoca(cu exceptia profesorilor de ed. fizica- ANEFS Bucuresti, discipline tehnice- Universitatea Politehnica, Bucuresti, arte- Universitatea Nationala de Arte, Bucuresti);invatatori si educatoare- Universitatea "Al. I. Cuza " IASI, intrucat inspectoratul scolar nu a primit rezultatele echivalarii de la unele institutii de invatamant superior(cu exceptia rezultatelor postate pe site-ul ISJ Bacau.
Datele de desfasurare a etapelor olimpiadei de matematica from 2013-01-14 20:15 to 2013-03-10 20:15 by Inspector scolar de specialitate
Olimpiada de matematica: - etapa pe scoala 26 ianuarie - etapa locala 16 februarie - etapa judeteana 9 martie - etapa nationala 1-5 aprilie, la Targu Mures pentru clasele 5-6, Brasov clasele 7-12. Vom anunta in timp util si centrele de desfasurare a etapelor: locala si judeteana. Inspector scolar Carmen Popa si Daniela Tarasa
Universitatea Politehnica, Bucuresti-echivalare studii de scurta durata! 2013-02-27 08:05 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Au fost echivalate dosarele depuse de cadrele didatice: Lăzărescu Mihai- Şcoala Gimnazială " Scarlat Longhin" Dofteana; Iscru(Humulescu) I. Mihaela-Şcoala Specială" Maria Montessori" Bacau si Popa V. Ion- Şcoala Gimnazială Pînceşti. Cadrele didactice mentionate pot ridica, personal sau printr-o persoana cu imputernicire notariala, adeverintele de echivalare(valabile un an) de la Universitatea Politehnica Bucuresti.
Ziua internaţională a Limbilor Materne 2013-02-14 09:10 by integrare
Vă comunicăm ca pe 21 februarie este serbată Ziua internaţionala a Limbii Materne .Vă rog să ne comunicaţi ce iniţiative sunt in curs de pregătire în instituţia dumneavoastră pentru a marca Ziua Internatională a Limbilor Materne.În cazul în care nu ştiaţi de această manifestare, vă solicităm să organizaţi în instituţia dumneavoastră activităţi pentru promovarea acestui eveniment. Detali despre activităţile desfăşurate le puteti trimite până la data de 18.02 2013 la următoarele adrese de mail camelia_rancu@yahoo.com dorelnistor@yahoo.com
Profesorii de limba rromani si mediatorii scolari, invitatie la Prefectura 2013-01-21 13:35 by Inspector scolar de specialitate
Doamnelor si domnilor directori Joi, 24.01.2013, ora 11, toti mediatorii si profesorii de limba rromani vor fi prezenti la Prefectura Bacau sala mare de sedinte la intalnirea de lucru cu domnul Prefect. Prezenta este obligatorie. Conducerile de scoli vor asigura suplinirea acestora.
Intalnirea semestriala a elevilor rromi si a mentorilor 2013-01-20 01:25 by Inspector scolar de specialitate
Doamnelor/domnilor directori de licee, C.N., C.T., Grupuri Scolare din municipiul Bacau, va rog sa anuntati elevii rromi de intalnirea semestriala a acestora pe 30.01.2013 ora 16 la C.T. "Anghel Saligny". Elevii vor fi insotiti de un cadru didactic din scoala, mentor/tutore pentru scolarizarea rromilor. Prezenta elevilor si a mentorului/tutorelui este obligatorie. Activitatea dureaza pana la ora 20.
Şedinţa Cercului de Fizică zona Bacău 2012-11-22 15:30 by Inspector scolar de specialitate fizica
Activitatea se va desfăşura miercuri 28.11.2012 ora 14,30 la Colegiul "N.V.Karpen" Bacău
Concursul Gazeta matematica si Viitori olimpici 2012-11-20 06:00 by Inspector scolar de specialitate
Concurs "Meridianele Dansului", Oneşti, 4-6 mai from 2012-05-04 15:00 to 2012-05-06 17:00 Casa de Cultură Oneşti, by Inspector scolar de specialitate
Catre unitatile de invatamant cu PJ, anunt referitor la EDUSAL. 2012-01-25 20:25 by Inspector scolar de specialitate
Pe portalul EDUSAL în secțiunea "Informații și fișiere utile" sunt disponibile pentru descărcare : 1) manualul de utilizare EDUSAL v1.14 2) flux de lucru pentru statul de plată rectificativ
SEDINTA DE INSTRUIRE - EVALUARE NATIONALA 2011 2011-06-17 21:20 by Inspector scolar IPT
Asa cum am transmis si la ultima intalnire cu directorii, la C.N.P. "Stefan cel Mare", sedinta de instruire a presedintilor de comisie din Centrele de examen, va fi in data de 19 iunie 2011, ora 10,00, la sediul ISJ Bacau. Asteptam 141 de presedinti din centrele de examen. Daniela Bilbor
Consumabile pentru imprimanta/copiator 2011-06-15 14:00 by Inspector scolar IPT
MECTS nu a acordat finantare pentru achizitionarea/plata contravalorii consumabilelor necesare copierii/printarii subiectelor din cadrul Evaluarii nationale.
Centrele de comunicare din cadrul Evaluarii nationale vor putea ridica rechizitele de la ISJ Bacau 2011-06-14 13:05 by Inspector scolar IPT
Rechizitele necesare bunei desfasurari a examenelor din cadrul Evaluarii Nationale se pot ridica de la ISJ Bacau - casierie, in data de 15 iunie 2011, dupa ora 9,00. Se va prezenta cu delegatie semnata de directorul Centrului de comunicare, reprezentantul acestuia, avand asupra lui si o copie de pe buletin/carte de identitate. Materialele vor fi ulterior distribuite pe Centre de examen, conform repartizarii pe care o ridicati in ziua de 15 iunie 2011 tot de la casierie.
EduSal - Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica 2011-06-04 12:05 by Inspector scolar de specialitate
Dupa avizarea statului de plata pentru luna aprilie 2011, va rog sa intrati pe adresa https://edusal.edu.ro si sa completati situatia comparativa (pentru unitatile care nu au urmat acest pas).
CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA -EURO200 2011-05-08 20:50 by Inspector scolar de specialitate
Unitatile scolare care au finalizat etapa " Efectuarea anchetelor sociale si evaluarea cererilor de catre comisiile din unitatile si institutiile de invatamant impreuna cu comisiile de ancheta sociala" , pot trimite tabelul cu solicitantii pe CD la ISJ .
Actiuni document