Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Events Past Events
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« August 2018 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Past Events

by admin Ultima modificare 2011-01-14 08:55
Events which have already happened.
In atentia directorilor, secretarilor si cadrelor didactice care au promovat examenul national de definitivat in sesiunile 2012,2013 si 2014! 2016-02-11 11:40 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat in sesiunile 2012,2013 si 2014 NU VOR PRIMI CERTIFICATE DE DEFINITIVAT! Documentul care certifica promovarea examenului de definitivat, potrivit metodologiilor in vigoare pentru cele 3 sesiuni mentionate, este ADEVERINTA care a fost eliberata in urma promovarii examenului si care NU EXPIRA la implinirea celor 12 luni de la eliberare! Certificate de definitivat se elivereaza numai cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat in sesiunea 2015!
Eliberare certificate promovare definitivat- sesiunea 2015! 2016-02-05 13:50 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat, in sesiunea 2015, pot ridica de la ISJ Bacau- Biroul Salarizare- Normare, camera 18(Parter), certificatele care atesta promovarea examenului, in zilele de miercuri si joi ale fiecarei saptamani, in intervalul orar 14.00-16.00. Certificatele de definitivat, sesiunea 2015, se elibereaza titularului, pe baza documentului de identitate. Titularii sunt obligati, potrivit prevederilor Procedurii MECS nr.47164/29.07.2015, art. 17, alin(1) si (2), sa isi ridice certificatele in termen de cel mult 3 luni de la data intocmirii acestora, sa verifice corectitudinea datelor din certificat si sa semnaleze pe loc eventualele greseli constatate.
CALIFICATI FAZA JUD_OLIMPIADA DE LIMBA SI LITERATURA ROMANA (OLLR) 2016-01-27 13:25 by Inspector scolar de specialitate
LA FAZA JUDETEANA A OLIMPIADEI DE LIMBA SI LITERATURA ROMANA, CARE VA AVEA LOC PE 27.02.2016, VOR PARTICIPA: - LA GIMNAZIU: TOTI ELEVII CARE AU OBTINUT CEL PUTIN 95 DE PUNCTE LA FAZA LOCALA - LA LICEU: TOTI ELEVII CARE AU OBTINUT CEL PUTIN 90 DE PUNCTE LA FAZA LOCALA VOM POSTA TABELELE CU PARTICIPANTII PE CARE, ULTERIOR, LE VOM TRIMITE CATRE CELE DOUA UNITATI SCOLARE ORGANIZATOARE: SC. GIMN. " AL.I CUZA" SI COLEGIUL "M.EMINESCU" BACAU.LIMITA DE MATERIE A FOST POSTATA INTR-UN MESAJ ANTERIOR.FELICITARI TUTUROR PENTRU REZULTATE!
ANUNT IMPORTANT PENTRU CANDIDATII CARE SUSTIN IN ANUL SCOLAR 2015-2016 INSPECTII CURENTE SI SPECIALE 2016-01-26 12:55 by Inspector scolar de specialitate
CANDIDATII SUNT RUGATI SA IA URGENT LEGATURA CU PROF. METODIST REPARTIZAT PENTRU A FIXA DATA EFECTUARII INSPECTIILOR (PENTRU DEFINITIVAT SE FAC 2 INSPECTII, LA INTERVAL DE CEL PUTIN O LUNA INTRE ELE). TERMEN LIMITA:03.02.2016.SUCCES! DE LA PROF. METODISTI ASTEPTAM ( PE AMBELE ADRESE), PANA PE 05.02.2016, MACHETA CU INSPECTIILE COMPLETATA ( PE CARE O VETI PRIMI PE E-MAIL AZI.) MULTUMIM!
Contestatii Bacau_Olimpiada de lb.si lit.romana_gimn._faza locala 2016-01-24 09:45 by Inspector scolar de specialitate
Contestatiile se vor depune luni, 25.01.2016, intre orele 11-14, 30, la secretariatul scolii organizatoare.Rezultatele finale se vor afisa marti, 26.01.2016, dupa ora 15.
F.IMPORTANT: OLIMPIADA DE LIMBA SI LITERATURA ROMANA_FAZA LOCALA 2016-01-18 14:40 by Inspector scolar de specialitate
VA RUGAM CA, ODATA CU LISTELE ELEVILOR PARTICIPANTI, SA TRIMITETI SI PROPUNERILE PENTRU PROFESORII EVALUATORI ( LA SCOLILE ORGANIZATOARE SI LA INSPECTORII DE SPECIALITATE). MULTUMIM!
In atentia candidatilor inscrisi la gradul I, seria 2016-2018, Universitatea "Transilvania" Brasov 2016-01-14 14:20 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Candidatii care au optat pentru sustinerea colocviului de admitere la gradul I, seria 2016-2018, la Universitatea "Transilvania" Brasov, sunt rugati sa acceseze link-ul avizierului DPPD: http://www.unitbv.ro/fpse/Departamente/Info-DPPD.aspx , pentru a se informa privind data si modul de inscriere la colocviu.
In atentia cadrelor didactice inscrise la examenul national de definitivat, ses. 2016! 2015-12-11 20:50 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Validarea initiala a fiselor de inscriere la definitivat va avea loc in zilele de miercuri 16 decembrie si joi 17 decembrie 2015, in intervalul orar 8.00-16.00. Exportul cu datele candidatilor, generat de aplicatia nationala, va fi postat pe aceasta pagina, in perioada imediat urmatoare. Cadrele didactice sunt rugate sa verifice toate datele introduse in aplicatie si sa sesizeze eventualele neconcordante, atunci cand vor veni la validarea fiselor de inscriere. Validarea se realizeaza de catre fiecare candidat pe baza cartii de identitate. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa informeze cadrele didactice inscrise la definitivat- sesiunea 2016, privind perioada validarii fiselor de inscriere.
In atentia directorilor si cadrelor didactice inscrise la definitivat si grade didactice! 2015-12-07 08:15 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
In saptamana 7-11 decembrie 2015, serviciul Perfectionare nu va desfasura activitate cu publicul, intrucat se desfasoara Consfatuirea nationala anuala a inspectorilor scolari pentru dezvoltarea resursei umane. Toate probleme aparute, vor fi solutionate in perioada 15- 19 decembrie 2015, inclusiv validarea fiselor de inscriere la definitivat(zilele in care va avea loc validarea OBLIGATORIE a fiselor de inscriere la definitivat, de catre candidati, vor fi anuntate, pe site-ul ISJ Bacau- Perfectionare, la sfarsitul acestei saptamani). Insp. scolar dezvoltarea resursei umane, prof. Maria DOBROI.
Urgent! In atentia cadrelor didactice inscrise la gradul I- sesiunea 2018! 2015-12-02 08:50 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Toate cadrele didactice inscrise la gradul I- sesiunea 2018, care nu au depus la dosarul de inscriere copia conforma cu originalul dupa certificatul de grad II(motivat de faptul ca nu erau inca eliberate de universitati) sunt rugate sa completeze dosarul depus la ISJ Bacau- Perfectionare, cu documentul mentionat, pana la data limita de 11 decembrie 2015, ora 16.00. In cazul in care dosarul nu va include documentul mentionat, acesta nu va fi transmis in centrul de perfectionare solicitat de catre candidat pentru sustinerea colocviului de admitere la gradul I.
Simpozionul județean SF. IOAN GURĂ DE AUR - MODEL DE DASCĂL CREȘTIN” 2015-11-14 00:00 Școala Gimnazială "Spiru Haret" Bacău, by Inspector scolar de specialitate
Sâmbătă 14 noiembrie 2015 va avea loc Simpozionul județean SF. IOAN GURĂ DE AUR - MODEL DE DASCĂL CREȘTIN”. Profesorii care doresc să participe să ia legătura cu APRB.
Program de formare "Abilitarea corpului de metodisti - discipline tehnice" from 2015-10-28 10:40 to 2015-11-11 10:40 ISJ Bacau, by Inspector scolar IPT
Program de formare "Abilitarea corpului de metodisti - discipline tehnice" pentru anul scolar 2015 - 2016 va avea loc MIERCURI, 11 NOIEMBRIE 2015, ORA 15, in sala de conferinte a ISJ Bacau.
Consfătuiri - responsabili de proiecte educaționale europene din județul Bacău 2015-10-12 from 14:30 to 16:00 by Inspector scolar
Luni, 12 octombrie 2015, ora 14:30, la Colegiul Tehnic "Anghel Saligny" Bacau (sala de festivitati), va avea loc sesiunea județeana de informare a responsabililor de proiecte si parteneriate europene din unitățile de învățământ din județul Bacau. La sesiune vor participa membrii consiliului consultativ ai departamentului de proiecte în cadrul ISJ Bacau și responsabilii de proiecte educaționale europene din unitățile de învățământ din județ.
Consfătuirea județeană a profesorilor de religie 2015-09-19 from 10:00 to 12:30 Colegiul Național Pedagogic "Șefan cel Mare" din Bacău, by Inspector scolar de specialitate
Consfătuirea județeană a profesorilor de religie va avea loc la Colegiul Național Pedagogic "Ștefan cel Mare" din Bacău, sâmbătă 19 septembrie 2015, ora 10.
Eliberare adeverinte echivalare studii universitare de scurta durata, sesiunea 2015, Universitatea de Vest din Timisoara! 2015-08-19 15:40 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor in anul scolar 2014-2015, pentru disciplinele fizica si chimie, pot ridica adeverintele de echivalare, de la biroul Perfectionare, din cadrul ISJ Bacau, până la data de 4 septembrie 2015, in intervalul orar 10.00- 14.00. Adeverinta de echivalare se ridica personal, de catre cadrul didactic titular al adeverintei, pe baza actului de identitate.
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat- sesiunea 2015! 2015-08-17 12:10 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Au fost validate rezultatele examenului de definitivat-2015 prin OMECS nr. 4597/20.07.2015. Potrivit ordinului de validare, cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) ,in sesiunea 2015, vor primi certificate de acordare a definitivarii in invatamant. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care confera dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, potrivit art. 7 din procedura MECS nr.47164/29.07.2015, inspectoratul scolar " poate elibera candidatilor promovati o adeverinta valabila pana la eliberarea certificatului, dar nu mai mult de un an de la data eliberarii acesteia". Eliberarea adeverintei de promovare a definitivatului se face pe baza unei cereri depusa de catre candidatul promovat la Registratura ISJ Bacau, cerere adresata inspectorului scolar general, in care vor fi mentionate urmatoarele date: numele si prenumele de pe CI( candidatii care s-au inscris la definitivat cu un nume si ulterior si-au schimbat numele vor mentiona ambele nume, mai intai numele conform CI si in paranteza numele pe care l-au purtat la inscriere), unitatea de invatamant la care a fost incadrat candidatul in anul scolar 2014-2015, functia didactica, specializarea, disciplina de examen, nota obtinuta la proba scrisa si MOTIVUL pentru care solicita eliberarea adeverintei, motiv care va fi mentionat si pe adeverinta eliberata de catre ISJ Bacau. Nu eliberam candidatilor, adeverinte de promovare a definitivarii in invatamant, fara ca acestia sa fi depus anterior eliberarii adeverintei de catre inspectoratul scolar a unei cereri de solicitare a adeverintei, cerere care sa includa toate datele mentionate.
Important! Eliberare adeverinte promovare definitivat, sesiunea 2015! 2015-07-17 08:50 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Eliberarea adeverintelor care certifica promovarea examenului national de definitivare in invatamant, pentru candidatii din sesiunea 2015, se va face dupa data de 20 august 2015( dar nu mai tarziu de 1 septembrie 2015, conform calendarului examenului national de definitivare in invatamant), intrucat dupa afisarea rezultatelor finale ale examenului, rezultatele obtinute de catre candidati trebuie validate prin ordin de ministru si abia apoi pot fi emise si eliberate adeverinte candidatilor pentru certificarea promovarii examenului. Perioada exacta in care vor fi eliberate adeverintele va fi anuntata, prin postare pe site-ul ISJ Bacau- Perfectionare, dupa primirea ordinului de ministru prin care au fost validate rezultatele examenului.
ÎN ATENŢIA CANDIDAŢILOR CARE AU SUSŢINUT PROBA SCRISĂ A EXAMENULUI NAŢIONAL DE DEFINITIVAT- SESIUNEA 2015! 2015-07-13 08:00 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Având în vedere faptul că, în centrul de examen unde s-a desfăşurat proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ- sesiunea 2015(Colegiul Tehnic de Comunicaţii “N. V. Karpen “ Bacău), în zilele de 14 şi 15 iulie 2015 se vor desfăşura activităţi specifice examenului naţional de titularizare în învăţământ, iar accesul în centrul de examen menţionat( Colegiul Tehnic de Comunicaţii “N. V. Karpen “ Bacău) pentru alte persoane decât cele implicate în organizarea şi desfăşurarea examenului de titularizare este strict interzis, depunerea cererilor de contestaţii de către candidaţii care au susţinut proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ- sesiunea 2015, se va face la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău- Biroul Perfecţionare(Parter), în perioada stabilită prin procedura MECS( în zilele de 14 iulie – după afişarea rezultatelor şi până la ora 21.00, respectiv 15 iulie- în intervalul orar 8.00- 15.00). Rezultatele iniţiale obţinute de candidaţii care au susţinut proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ- sesiunea 2015 vor fi afişate atât la centrul de examen unde s-a desfăşurat proba scrisă( Colegiul Tehnic de Comunicaţii “N. V. Karpen “ Bacău), cât şi la avizierul ISJ Bacău, respectiv pe site-ul ISJ Bacău- Perfecţionare.
Centrul de examen pentru sustinerea probei scrise a examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015! 2015-06-19 11:15 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Centrul de examen, stabilit la nivelul ISJ Bacau, unde se va sustine, la data de 9 iulie 2015, proba scrisa a examenului national de definitivare in invatamant, pentru toate disciplinele de examen, este Colegiul Tehnic de Comunicatii "N. V. Karpen " Bacau. Detaliile privind desfasurarea probei scrise a examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015, vor fi postate pe site-ul ISJ Bacau- Perfectionare, in perioada imediat urmatoare. Candidatii sunt rugati sa acceseze zilnic site-ul ISJ Bacau, pana la sustinerea probei scrise din cadrul examenului, pentru a afla eventualele noutati.
In atentia directorilor si candidatilor la definitivat,sesiunea 2015- validare finala fise inscriere definitivat! 2015-06-19 10:45 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
În zilele de miercuri-24 iunie şi joi-25 iunie 2015, în intervalul orar 8.00- 16.00, va avea loc activitatea de validare finală a fişelor de înscriere la definitivat, sesiunea 2015. Validarea fiselor de înscriere se realizează la ISJ Bacău, numai de către candidatul înscris, pe baza cărţii de identitate. Candidaţii care trebuie să completeze dosarul de înscriere depus cu diferite documente(candidatii a caror adeverinte de studii au expirat sau vor expira pana la sustinerea probei scrise si candidatii care si-au schimbat numele ulterior depunerii dosarului de inscriere sau a caror carte de identitate a expirat sau va expira pana la data sustinerii probei scrise), vor aduce aceste documente, în zilele de validare precizate. Candidaţii cu dosarele incomplete, după perioada de validare a fiselor de inscriere, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului de definitivare in invatamant! Validarea finală a fişelor de înscriere de către candidati este obligatorie!Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa transmita aceste informatii candidatilor inscrisi la definitivat- sesiunea 2015.
Actiuni document