Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2018-2019
Navigare
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Septembrie 2018 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Mobilitatea personalului didactic 2018-2019

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2018-07-12 14:35
File Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-12-06 09:13
File Modificarea Calendarului mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2018-2019 conform OMEN 3017/08.01.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-03 10:10
File OMEN 3017/08.01.2017 PRIVIND MODIFICAREA METODOLOGIEI-CADRU SI A CALENDARULUI MOBILITATII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 08:56
File FIȘA DE EVALUARE ÎN CONFORMITATE CU ANEXA NR. 2 DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ȘCOLAR 2018-2019, ANEXĂ A OMEN NR. 5485/13.11.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 19:18
File Programe CDS - Adresa nr. 116/DGISSEP by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 11:27
File Lista catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-22 17:15
File Conditii specifice pentru etapele de transfer si pretransfer aprobate in comisia judeteana de mobilitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-06 15:29
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-06 16:35
File Acceptul pentru participarea la etapele de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2018, la concursul de ocupare a posturilor didactice sesiunea 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-21 14:55
File Lista finala reactualizata cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru concursul national de titularizare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-04-19 16:24
File Acceptul pentru participarea la etapele de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2018, la concursul de ocupare a posturilor didactice sesiunea 2018 _2 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-05-15 14:16
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant de nivel liceal by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-06-25 16:55
Ca urmare a adresei trimisă de Ministerul Educației Naționale cu nr. 32815/18.06.2018, înregistrată la Inspectoratul Școlar Județean Bacău cu nr. 559M/21.06.2018, vă precizăm următoarele: - după data de 09.07.2018 (prima etapă de admitere computerizată din 09.07.2018) în situația în care nu a fost realizat planul de școlarizare vor fi aplicate prevederile art. 25, 26, 27 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019, anexă la OMEN 5485/13.11.2017, pentru a stabili cadrele didactice care se vor afla în situația de completare normă/restrângere de activitate; - cadrele didactice care vor intra în restrângere de activitate trebuie să depună cerere de detașare în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată (anexa nr. 14 la Metodologia-cadru) la Inspectoratul Școlar Județean Bacău (compartiment managementul resurselor umane) până pe data de 20.07.2018 pentru a participa la ședința de repartizare din 26.07.2018; - cadrele didactice care se vor afla în situația de completarea normei didactice vor depune cererea pentru completarea normei didactice (anexa nr. 14 la Metodologia-cadru) la Inspectoratul Școlar Județean Bacău (compartiment managementul resurselor umane) până pe data de 01.08.2018 pentru a participa la ședința de repartizare din 21.08.2018.
File Lista disciplinelor pe centre de concurs pentru concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor sesiunea iulie 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-10 12:34
Lista a fost afisata pe 25.05. 2018 pe site-ul ISJ la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2018-2019/concursul-national-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor-declarate-vacante-rezervate-in-invatamantul-preuniversitar/centrele-de-concurs-si-disciplinele-asociate-concurs-national-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor-sesiunea-iulie-2018/view. Reafisam aceasta lista si precizam ca toate anunturile pentru candidati sunt afisate la centrele de concurs. Intrarea candidatilor in centrul de concurs se va face in ziua de 11.07.2018, intre orele 08.00-09.00.
Depunerea dosarelor pentru completarea normei didactice sau detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-12 14:52
Dosarele se depun la inspectorii scolari de specialitate pe data de 23.07.2018.
File Repartizarea candidaților care au participat la concursul național de titularizare – sesiunea iulie 2018 în ședințele din 25 și 26 iulie 2018 și a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate nesoluționată by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-23 16:17
Programarea pe ore si pe discipline va fi afisata pe 24.07.2018 dupa afisarea rezultatelor finale. Lista candidatilor care au dreptul sa participe la aceste sedinte va fi afisata numai in dimineata zilei respective.
File Sedinta de repartizare din 25.07.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-24 15:06
REPARTIZAREA CANDIDAȚILOR CU MEDII DE REPARTIZARE MINIM 7(ȘAPTE) CALCULATE CF. ART. 53, ALIN. (8) DIN METODOLOGIA-CADRU, PE POSTURI DIDACTICE/CATEDRE VACANTE PUBLICATE PENTRU ANGAJARE CU CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ LA NIVELUL JUDEȚULUI ÎN CARE AU SUSȚINUT PROBA PRCATICĂ/INSPECȚIA LA CLASĂ 25.07.2018 ȘEDINȚA VA AVEA LOC LA ISJ BACĂU ETAJUL 1 – SALA MARE DE ȘEDINȚE CONFORM PROGRAMĂRII PE DISCIPLINE
File Repartizarea candidaților titulari anterior concursului care au participat la concursul național de titularizare – sesiunea iulie 2018 în ședința din 26 iulie 2018 și a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate nesoluționată by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-25 14:09
Sedinta va incepe la ora 9.00, la sediul ISJ Bacau, in sala mare de sedinte. Toate cadrele didactice titulare care nu au fost repartizate pe data de 25.07.2018 si cele aflate in restrangere de activitate nesolutionata, vor fi prezente la sedinta incepand cu ora 9.00 (pentru toate disciplinele).
File Reactualizarea listei posturilor dupa sedinta de repartizare din 25.07.2018 si dupa modificarea posturilor in urma nerealizarii planului de scolarizare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-25 18:07
File Reactualizarea listei posturilor 27.07.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-27 17:54
Depunerea contestatiilor la repartizarea cadrelor didactice prin pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant preuniversitar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-28 10:22
Eventualele contestatii la hotararile comisie judetene luate in sedinta din 27.07.2018 cu privire la pretransferul consimtit intre unitatile de invatamant preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular, se pot depune pe 30.07.2018, la registratura ISJ Bacau, pana la ora 12.00.
File Reactualizarea listei posturilor 01.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-01 18:53
File Sedinta de repartizare din 21.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-09 09:25
Ședința se va desfășura la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, în sala de ședințe, etajul I, conform graficului din fisierul atasat.
File Sedinta de repartizare din 22.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-06 13:11
Ședința se va desfășura la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, în sala de ședințe, etajul I, după graficul din fisierul atasat.
Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-06 14:13
Deciziile vor fi ridicate pe baza de carte de identitate de la ISJ Bacau, camera 1, etajul I, in zilele de 13-14 august 2018, interval orar 10.00-14.00.
File Sedintele de repartizare din 23 si 24 august 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-09 09:30
Sedintele vor avea loc la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, in sala de sedinte de la etajul I, conform graficului din fisierul atasat. Repartizarea se va realiza pe baza prevederilor art. 90, alin. (1) din Metodologia-cadru articol care a fost inclus in fisierul atasat.
File Reactualizarea listei posturilor 20.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-20 22:59
File Reactualizarea listei posturilor 22.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-22 20:46
File Sedinta de repartizare din 29 august 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-28 10:37
File Sedinta de repartizare din 30 august 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-28 10:38
File Reactualizarea listei posturilor 28.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-29 00:22
File Programare pentru sedinta de repartizare din data de 31.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-30 09:04
Lista posturilor valabila pentru sedinta va fi postata pe site azi 30.08.2018 dupa ora 20.00.
File Reactualizarea listei posturilor 30.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-30 19:47
File Lista posturilor vacante/rezervate dupa sedinta de repartizare din 31.08.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-31 20:21
Curs de conversie profesionala cu durata de 4 semestre pentru Pedagogia invatamantului primar si prescolar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-09-11 15:03
Universitatea "Vasile Alecsandri" Bacau, facultatea de Litere organizeaza curs de conversie profesionala cu durata de 4 semestre pentru Pedagogia invatamantului primar si prescolar. PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 03– 28 septembrie 2018 PROGRAM ÎNSCRIERE: LUNI – VINERI, între orele 9.00 – 15.00 Acte necesare pentru înscriere: - CERERE DE ÎNSCRIERE – de la secretariatul facultăţii - DIPLOMA DE BACALAUREAT – original şi copie - DIPLOMA DE LICENŢĂ şi ANEXA (suplimentul la diplomă/ foaia matricolă) – original şi copie - CERTIFICAT DE NAŞTERE – original şi copie - CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE (dacă este cazul) – original şi copie - CARTE DE IDENTITATE – original şi copie - ADEVERINŢĂ SALARIAT(din care să rezulte calitatea de cadru didactic) - ATESTAT DE ECHIVALARE A STUDIILOR obţinut de cadrele didactice din învăţământul preuniversitar pentru absolvenţii studiilor de scurtă durată (colegiu cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic de 3 ani) -2 fotografii color recente, tip carte de identitate (3x4 cm). Fotografiile trebuie să fie pe hârtie fotografică normală. - DOSAR PLIC Informatii suplimentare obtineti la adresa: http://www.ub.ro/litere/admitere/studii-de-conversie-profesionala