Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina News
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Martie 2020 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

News

by admin Ultima modificare 2011-01-16 18:06
Site News

PATRULA DE RECICLARE 2015-2016

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-09-15 14:04

INVITAM CADRELE DIDACTICE SA SE INSCRIE IN EDITIA 2015-2016 A PROGRAMULUI NATIONAL DE EDUCATIE DE MEDIU "PATRULA DE RECICLARE". LA FINALUL EDITIEI 2015-2016 SE OFERA 88 DE PREMII LOCALE SI 3 PREMII NATIONALE PATRULELOR CELOR MAI PERFORMANTE. DETALII DESPRE PROGRAM: www.patruladereciclare.ro sau la consilierul de proiect - 0756.026.919/patruladereciclare@rorec.org

Read More…

Consfătuirea județeană

by Inspector scolar de specialitate fizica Ultima modificare 2015-09-14 14:21

Dragi colegi, vă așteptăm joi, 17.09.2015, ora 14:30, în amfiteatrul de muzică al C. N. P. ,,Ștefan cel Mare”, la Consfătuirea județeană a profesorilor de fizică.

Read More…

URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-09-10 00:04

Va rugam sa completati pana la ora 14.00. Macheta poarta denumirea URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 si este postata in aplicatia INSPECT(alegeti anul 2015). Atentie! Nu este vorba de macheta cu termen 11.09.2015.

Read More…

10.09.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidatilor participanti la concursul judetean de ocupare a posturilor didactice vacante/rezervate

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-09-08 18:48

Ora 9.00 - se vor prezenta candidatii calificati. Ora 13.00 - se vor prezenta candidatii necalificati. Locatia: sala de sedinte ISJ.

Read More…

ȘEDINȚA PUBLICĂ DE REPARTIZARE A POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE DIN 09.09.2015

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-09-08 18:21

9.00-12.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 94, alin (4) literele a,b,c,d și e. 12.00-13.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 94, alin (4) literele f,g,h,i (plata cu ora). 13.00-14.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) litera a (completare norma conform art. 8 alin(3)) si litera c (art. 84 alin 13). 14.00-15.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) lit. d (note din 2012) 15.00- se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) lit. e (note >=7din 2011-2009) Ședința are loc în sala de ședințe a inspectoratului școlar

Read More…

CONSFĂTUIRE - Educaţie tehnologică

by Inspector scolar IPT Ultima modificare 2015-09-08 09:48

Marti, 15.09.2015, ora 15, in sala de sedinte a ISJ Bacau

Read More…

CONSFĂTUIRE - DISCIPLINE TEHNICE

by Inspector scolar IPT Ultima modificare 2015-09-08 09:49

Miercuri, 16.09.2015, ora 15, in sala de sedinte a ISJ Bacau

Read More…

Consfătuirea județeană a profesorilor de matematică

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-09-07 09:09

Consfătuirea județeană a profesorilor de matematică va avea loc în ziua de miercuri 16.09.2015, ora 13.30, în amfiteatrul Colegiului Pedagogic "Ștefan cel Mare" Bacău. Vor fi prezenți responsabilii de cerc pedagogic (vor avea raportul pe anul școlar 2014-2015) și șefii de catedră.

Read More…

TESTAREA CANDIDAȚILOR FĂRĂ STUDII CORESPUNZĂTOARE POSTULUI (NECALIFICAȚI)

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-09-02 13:00

PROBA SCRISĂ – 3 SEPTEMBRIE. 8.00-8.30 Accesul candidaților în sala de concurs (pe baza prezentării cărții de identitate). 8.30-9.00 Instruirea candidaților. 9.00-12.00 Desfășurarea probei scrise. Susținerea interviului va începe la ora 14.00, tot pe 3 septembrie.

Read More…

31.08.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidaților conform art. 94 alin. (4) din Metodologie

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-08-30 19:23

In intervalul orar 9-12 vor fi repartizati candidatii ce se regasesc la art. 94 alin 4 de la litera a) la litera e). Repartizarea pentru plata cu ora literele f)-i) se va realiza începând cu ora 12 (titulari/specialisti si pensionari)

Read More…

Deciziile de repartizare ale candidatilor participanti la sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-08-27 19:24

Directorii vor ridica de la inspectorii scolari pentru managementul institutional (teritoriali) dupa 1.09.2015 adresele de comunicare a deciziilor candidatilor repartizati in sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015.

Read More…

Programare pentru sedinta publica din 26 august 2015

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-08-25 20:36

Locatia: ISJ Bacau - sala de sedinte (toate disciplinele). Intre 9.00-11.00 se vor prezenta numai candidatii care solicita prelungirea duratei contractului individual de munca (continuitate la suplinire). La ora 11 va incepe repartizarea candidatilor conform art. 90 alin (1) de la litera c) la litera r) pentru toate disciplinele.

Read More…

Sedinta publica pentru solutionarea cererilor de completare de norma, detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata, detasare la cerere

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-08-19 21:12

Luni 24.08.2015 in sala de sedinte ISJ va avea loc sedinta pubilca de solutionare a cererilor de completare a normei didactice/detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata/detasare la cerere dupa urmatorul program: 9.00-10.00 - solutionare cereri completare norma 10.00-10.30 - solutionare cereri detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata 10.30 - solutionare cereri detasare la cerere

Read More…

Proba practică – disciplina postului: PREGĂTIRE/ INSTRUIRE PRACTICĂ MECANICĂ

by Inspector scolar IPT Ultima modificare 2015-08-19 17:10

Proba practică – Disciplina MECANICĂ, pentru candidați înscriși pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante, va avea loc, joi, 20.08.2015, la Colegiul Tehnic "Dumitru Mangeron" Bacău, ora 9.

Read More…

MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-08-17 19:31

Verificați adresa de e-mail a unității de învățământ unde aveți o situație urgentă. Directorii unităților de învățământ care NU au identificate situații nu transmit nimic!

Read More…

Precizari privind DIIRAN

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-28 18:38

1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor neocupate: 29 iulie 2015; 2. Înregistrarea la ISJ Bacău a dosarelor cadrelor didactice titulare care solicită soluţionarea restrângerii de activitate (dosarele conţin documentele conform cererii – tip din Anexa nr. 14 la Metodologie, pag. 86-88, referitoare la transferul pentru restrângere de activitate ‹cu mențiunea că restrângerea de activitate rămâne nesoluționată, iar cadrul didactic va fi detașat în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată›, precum şi adeverinţa din partea unităţii de titulatură prin care se confirmă existenţa restrângerii de activitate la data de 01.09.2015): 30-31 iulie 2015, 17-18 august 2015; 3. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015; 4. Reactualizarea şi afişarea listei posturilor didactice/catedrelor neocupate după aprobarea detaşărilor în interesul învăţământului: 21 august 2015; 5. Şedinţa publică, organizată de Comisia de mobilitate a ISJ Bacău, pentru soluţionarea detaşărilor în interesul învăţământului ale titularilor a căror restrângere de activitate nu a fost soluţionată în etapele anterioare prin transfer sau detaşare: 24 august 2015; 6. ISJ Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general de detaşare în interesul învăţământului pentru restrângerile de activitate nesoluţionate prin transfer: 25-28 august 2015.

Read More…

Precizari prvind detasarea la cerere 2015-2016

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-28 18:35

1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor neocupate: 29 iulie 2015; 2. Înregistrarea la ISJ Bacău a cererilor de înscriere (Anexa nr. 4, pag. 96 din Metodologie) însoţite de documentele solicitate în acestea, pentru cadrele didactice titulare care solicită detaşare la cerere (detaşare la cerere prin continuitate, respectiv detaşare la cerere prin concurs specific): 30-31 iulie 2015 şi 17-18 august 2015; a. Detaşarea la cerere prin continuitate se referă la titularii detaşaţi la cerere în anul şcolar 2014-2015 pe baza notei obţinută la concursul de titularizare din 2014 (Art. 84, alin. 2 din Metodologie); b. Detaşarea la cerere prin concurs specific (Art. 84, alin. 7 din Metodologie) se referă la detaşarea pe baza punctajului obţinut prin evaluarea activităţii profesionale, didactice şi ştiinţifice (Fişa de evaluare elaborată conform Anexei nr. 2 la Metodologie). 3. Afişarea la ISJ Bacău a listei punctajelor obţinute de candidaţii care solicită detaşare la cerere prin concurs specific: 19 august 2015; 4. Înregistrarea la ISJ Bacău a contestaţiilor referitoare la punctajele obţinute ca urmare a evaluării activităţii în vederea detaşării la cerere prin concurs specific: 19-20 august 2015; 5. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015. 6. Soluţionarea în Consiliul de administraţie al ISJ Bacău a contestaţiilor referitoare la punctajele pentru detaşare la cerere prin concurs specific; afişarea listelor cu punctajele finale: 20-21 august 2015; 7. Reactualizarea şi afişarea listei posturilor didactice/catedrelor neocupate după aprobarea detaşărilor în interesul învăţământului: 21 august 2015; 8. Organizarea în data de 24 august 2015, la ISJ Bacău, a şedinţelor publice pentru: a. soluţionarea cererilor de continuitate pentru detaşare la cerere; b. repartizarea prin detaşare la cerere a cadrelor didactice titulare anterior concursului din 2015, care au obţinut cel puţin media 5,00 la concursul din 15 iulie 2015, în ordinea descrescătoare a mediilor; c. repartizarea prin detaşare la cerere prin concurs specific a cadrelor didactice titulare anterior concursului din 2015, în ordinea descrescătoare a punctajelor. 9. Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general pentru detaşările la cerere aprobate: 25-28.08.2015. Notă: 1. În conformitate cu prevederile Art. 84, alin. 13 din Metodologie (OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare), detaşarea în primul an după concurs a personalului didactic titularizat pe baza rezultatelor la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice din învăţământul preuniversitar – sesiunea 2015 şi a cadrelor didactice titularizate în anul 2015 pe baza Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, se face astfel: “(13) Cadrele didactice numite cu statut de titular în baza rezultatelor obţinute la concursul de ocupare a posturilor didactice vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar, sesiunea 2015, precum şi cadrele didactice repartizate pe perioadă nedeterminată în baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, care s-au prezentat la postul didactic/catedra pe care au fost repartizate şi pentru care s-au încheiat contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, pot beneficia de detaşare la cerere, în baza punctajelor obţinute conform anexei nr. 2, în primul an după repartizare, respectiv concurs, conform Calendarului. Acestea pot beneficia şi de detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, în primul an după repartizare, respectiv concurs şi pe parcursul anului şcolar, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale.” 2. Detaşarea personalului didactic titular se realizează cu avizul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care cadrul didactic este titular, ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Read More…

Actiuni document