Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina News
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Mai 2020 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

News

by admin Ultima modificare 2011-01-16 18:06
Site News

MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-08-17 19:31

Verificați adresa de e-mail a unității de învățământ unde aveți o situație urgentă. Directorii unităților de învățământ care NU au identificate situații nu transmit nimic!

Read More…

Precizari privind DIIRAN

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-28 18:38

1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor neocupate: 29 iulie 2015; 2. Înregistrarea la ISJ Bacău a dosarelor cadrelor didactice titulare care solicită soluţionarea restrângerii de activitate (dosarele conţin documentele conform cererii – tip din Anexa nr. 14 la Metodologie, pag. 86-88, referitoare la transferul pentru restrângere de activitate ‹cu mențiunea că restrângerea de activitate rămâne nesoluționată, iar cadrul didactic va fi detașat în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată›, precum şi adeverinţa din partea unităţii de titulatură prin care se confirmă existenţa restrângerii de activitate la data de 01.09.2015): 30-31 iulie 2015, 17-18 august 2015; 3. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015; 4. Reactualizarea şi afişarea listei posturilor didactice/catedrelor neocupate după aprobarea detaşărilor în interesul învăţământului: 21 august 2015; 5. Şedinţa publică, organizată de Comisia de mobilitate a ISJ Bacău, pentru soluţionarea detaşărilor în interesul învăţământului ale titularilor a căror restrângere de activitate nu a fost soluţionată în etapele anterioare prin transfer sau detaşare: 24 august 2015; 6. ISJ Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general de detaşare în interesul învăţământului pentru restrângerile de activitate nesoluţionate prin transfer: 25-28 august 2015.

Read More…

Precizari prvind detasarea la cerere 2015-2016

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-28 18:35

1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor neocupate: 29 iulie 2015; 2. Înregistrarea la ISJ Bacău a cererilor de înscriere (Anexa nr. 4, pag. 96 din Metodologie) însoţite de documentele solicitate în acestea, pentru cadrele didactice titulare care solicită detaşare la cerere (detaşare la cerere prin continuitate, respectiv detaşare la cerere prin concurs specific): 30-31 iulie 2015 şi 17-18 august 2015; a. Detaşarea la cerere prin continuitate se referă la titularii detaşaţi la cerere în anul şcolar 2014-2015 pe baza notei obţinută la concursul de titularizare din 2014 (Art. 84, alin. 2 din Metodologie); b. Detaşarea la cerere prin concurs specific (Art. 84, alin. 7 din Metodologie) se referă la detaşarea pe baza punctajului obţinut prin evaluarea activităţii profesionale, didactice şi ştiinţifice (Fişa de evaluare elaborată conform Anexei nr. 2 la Metodologie). 3. Afişarea la ISJ Bacău a listei punctajelor obţinute de candidaţii care solicită detaşare la cerere prin concurs specific: 19 august 2015; 4. Înregistrarea la ISJ Bacău a contestaţiilor referitoare la punctajele obţinute ca urmare a evaluării activităţii în vederea detaşării la cerere prin concurs specific: 19-20 august 2015; 5. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015. 6. Soluţionarea în Consiliul de administraţie al ISJ Bacău a contestaţiilor referitoare la punctajele pentru detaşare la cerere prin concurs specific; afişarea listelor cu punctajele finale: 20-21 august 2015; 7. Reactualizarea şi afişarea listei posturilor didactice/catedrelor neocupate după aprobarea detaşărilor în interesul învăţământului: 21 august 2015; 8. Organizarea în data de 24 august 2015, la ISJ Bacău, a şedinţelor publice pentru: a. soluţionarea cererilor de continuitate pentru detaşare la cerere; b. repartizarea prin detaşare la cerere a cadrelor didactice titulare anterior concursului din 2015, care au obţinut cel puţin media 5,00 la concursul din 15 iulie 2015, în ordinea descrescătoare a mediilor; c. repartizarea prin detaşare la cerere prin concurs specific a cadrelor didactice titulare anterior concursului din 2015, în ordinea descrescătoare a punctajelor. 9. Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general pentru detaşările la cerere aprobate: 25-28.08.2015. Notă: 1. În conformitate cu prevederile Art. 84, alin. 13 din Metodologie (OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare), detaşarea în primul an după concurs a personalului didactic titularizat pe baza rezultatelor la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice din învăţământul preuniversitar – sesiunea 2015 şi a cadrelor didactice titularizate în anul 2015 pe baza Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, se face astfel: “(13) Cadrele didactice numite cu statut de titular în baza rezultatelor obţinute la concursul de ocupare a posturilor didactice vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar, sesiunea 2015, precum şi cadrele didactice repartizate pe perioadă nedeterminată în baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, care s-au prezentat la postul didactic/catedra pe care au fost repartizate şi pentru care s-au încheiat contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, pot beneficia de detaşare la cerere, în baza punctajelor obţinute conform anexei nr. 2, în primul an după repartizare, respectiv concurs, conform Calendarului. Acestea pot beneficia şi de detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, în primul an după repartizare, respectiv concurs şi pe parcursul anului şcolar, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale.” 2. Detaşarea personalului didactic titular se realizează cu avizul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care cadrul didactic este titular, ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Read More…

Precizari privind calendarul activitatilor pentru DIII

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-28 18:36

1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor: 29 iulie 2015; 2. Unităţile de învăţământ primitoare formulează şi adresează cereri scrise prin care solicită acordul pentru detaşarea în interesul învăţământului a unui cadru didactic titular pentru ocuparea unui anumit post didactic din lista afişată – se precizează codul postului (Art. 82, alin. 2 din Metodologie): 29 iulie – 18 august 2015; 3. Înregistrarea la unităţile de învăţământ a dosarelor persoanelor solicitate, cu documentele prevăzute în Acordul – tip (Anexa nr. 14 la Metodologie, pag. 94), prin care aceste persoane îşi exprimă acordul pentru detaşare în interesul învăţământului: 30-31 iulie 2015 şi 17-18 august 2015; 4. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015; 5. Cadrele didactice solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului completează dosarul depus la unităţile primitoare cu atestate/avize suplimentare, rezultatul probei practice/orale, după caz: 20 august 2015; 6. Discutarea şi soluţionarea propunerilor pentru detaşare în interesul învăţământului în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ primitoare: 20 august 2015; 7. Directorul unităţii primitoare se asigură de completarea în INSPECT a machetei privind detașarea în interesul învățământului, conform hotărârii consiliului de administraţie al unităţii primitoare: 20 august 2015, ora 14:00. 8. Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general pentru detaşarea în interesul învăţământului: 22-28 august 2015. Notă: 1. În conformitate cu prevederile Art. 84, alin. 13 din Metodologie (OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare), detaşarea în primul an după concurs a personalului didactic titularizat pe baza rezultatelor la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice din învăţământul preuniversitar – sesiunea 2015 şi a cadrelor didactice titularizate în anul 2015 pe baza Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, se face astfel: “(13) Cadrele didactice numite cu statut de titular în baza rezultatelor obţinute la concursul de ocupare a posturilor didactice vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar, sesiunea 2015, precum şi cadrele didactice repartizate pe perioadă nedeterminată în baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, care s-au prezentat la postul didactic/catedra pe care au fost repartizate şi pentru care s-au încheiat contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, pot beneficia de detaşare la cerere, în baza punctajelor obţinute conform anexei nr. 2, în primul an după repartizare, respectiv concurs, conform Calendarului. Acestea pot beneficia şi de detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, în primul an după repartizare, respectiv concurs şi pe parcursul anului şcolar, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale.” 2. Detaşarea personalului didactic titular se realizează cu avizul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care cadrul didactic este titular, ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Read More…

VALIDAREA FISELOR DE INCSRIERE PENTRU ABSOLVENTII 2015 (LA CONCURSUL NATIONAL DE TITULARIZARE)

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-09 08:53

Validarea fiselor se va realiza in urmatorul interval: - joi, 09.07.2015, orele 9.00-15.00 - vineri, 10.07.2015, orele 09.00-14.00 - luni, 13.07.2015, orele 09.00-15.00

Read More…

În atenția membrilor Cercurilor pedagogice nr. 2 - Educație muzicală + Educație plastică

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-06-12 13:46

Dragi colegi, luni - 15 iunie 2015, ora 15.00, la sala I.Ș.J. Bacău, vă aștept pentru ședința de cerc pedagogic cu tema "Analiza activității desfășurată pe parcursul anului școlar 2014-2015".

Read More…

În atenția cadrelor didactice debutante înscrise la examenul de definitivare în învățământ 2015

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-06-08 15:32

Activitatea de consiliere va avea loc în data de 10.06.2015, ora 1400, la Colegiul Economic „Ion Ghica” Bacău

Read More…

Definitivat 2015

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-06-08 14:27

Miercuri, 10.06.2015, orele 10.30-13.30, consultanta definitivat 2015.

Read More…

Definitivat 2015

by Inspector scolar de specialitate socio-umane Ultima modificare 2015-06-08 14:25

Miercuri, 10.06.2015, orele 10.30-13.30, consultanta definitivat 2015.

Read More…

Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-06-04 09:16

In aplicatia INSPECT a fost postata macheta ASISTENTI TITULARIZARE. Pentru unitatile scolare din municipiul Bacau, zone limitrofe si pentru orice cadru didactic care doreste sa participe in calitate de asistent la concursul national de titularizare din 15.07.2015. Va rugam sa informati toate cadrele didactice privind participarea la aceasta activitate. Termenul limita de completare a machetei este 19.06.2015. Rugam directorii sa se asigure ca informatia a ajuns la toate cadrele didactice si ca din unitatile scolare precizate mai sus se vor inscrie minim 10 cadre didactice iar participarea acestora va fi confirmata prin semnatura acestora pe un tabel ce va fi adus la ISJ Bacau/ MRU pe19.06.2015.

Read More…

BUCURIE IN MISCARE 2015

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-05-31 00:50

6 SI 7 IUNIE 2015, FESTIVALUL "BUCURIE IN MISCARE" PENTRU INTREAGA COMUNITATE BACAUANA!

Read More…

PRECIZARI REFERITOARE LA PERIOADELE DE DESFASURARE A EXAMENELOR DE CORIGENTA IN ANUL SCOLAR 2014-2015

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-05-27 09:13

CĂTRE UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN JUDEŢUL BACĂU-ÎN ATENŢIA DIRECTORILOR ! Precizări referitoare la perioadele de desfăşurare a examenelor de corigenţă în anul şcolar 2014-2015, conform notei MECŞ nr. 39728/18.05.2015. Clasa a VIII-a, 17-19 august 2015. Clase terminale de liceu, stagii de pregătire practică, învăţământ profesional, 4-5 august 2015. Clase din învăţământul primar, clase din învăţământul gimnazial, liceal şi profesional (altele decât cele terminale) şi clase din şcoala postliceală şi de maiştri, 28 august - 4 septembrie 2015. Elevii din clasa a VIII-a, care au susţinut şi promovat examenul de corigentă, se pot înscrie la admiterea în clasa a IX-a, pe locurile rămase libere, în a treia etapă de admitere în învăţămâniul liceal, respectiv în a doua sau în a treia etapă de admitere în învăţământul profesional, conform calendarului aprobat prin Ordinul MEN nr. 4432/2014, cu modificările şi completările ulterioare. Elevii corigenţi din clasele terminale de gimnaziu, de liceu, din învăţământul profesional şi cei care au parcurs stagiile de pregătire practică, care nu pot participa la sesiunea de corigente stabilită pentru aceste clase în perioada 17-19 august, respectiv 4 - 5 august, se pot înscrie la sesiunea generală de corigente, din perioada 28 august - 4 septembrie 2015. Elevii corigenţi din clasele terminale de gimnaziu, liceu, învăţământ profesional şi stagiile de pregătire practică, care s-au prezentat la sesiunea de corigente pentru aceste clase din perioada 17-19 august, respectiv 4-5 august şi nu au promovat examenul de corigentă, vor fi declaraţi repetenţi şi nu mai au dreptul să se prezinte la sesiunea din perioada 28 august -4 septembrie 2015. Elevii din clasele terminale de liceu, care au susţinut şi promovat examenul de corigentă, se pot înscrie pentru examenul de bacalaureat, sesiunea de examen - august-septembrie 2015, în data de 7 august 2015. Elevii claselor terminale de liceu, ai învăţământului profesional şi ai stagiilor de pregătire practică, care au promovat examenele de corigentă în sesiunea 4 - 5 augusi 2015, se pot înscrie la examenul de certificare a competenţelor profesionale, sesiunea august 2015. În cazul în care curriculumul parcurs este organizat modular, pentru elevii care nu au promovat modulele ce se finalizează pe parcursul anului şcolar, indiferent de numărul de module nepromovate, se organizează o sesiune specială de examene de corigentă, în ultima săptămână de cursuri a anului şcolar. Conducerile unităţilor şcolare vor aduce la cunoştinţa cadrelor didactice şi elevilor perioadele de desfăşurare a examenelor de corigentă, inclusiv prin afişarea la avizierul unităţii de învăţământ.

Read More…

ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR CARE AU DEPUS DOSAR DE ÎNSCRIERE LA CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE (TITULARIZARE) - SESIUNEA 2015

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-05-21 17:57

Validarea înscrierii, prin semnătură, de către candidați sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, se face conform graficului afișat pe site-ul inspectoratului școlar la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2015-2016/titularizare-2015/programarea-inscrierilor-candidatilor-la-concursul-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor-sesiunea-2015/view, în intervalul orar 9:00-16:00. Neprezentarea la validare a absolvenţilor din promoţiile anterioare, atrage după sine anularea înscrierii la concurs. Absolvenții promoției 2015 validează înscrierea în perioada 9-13 iulie 2015 conform unui grafic ce va fi afișat ulterior.

Read More…

Diplome - Matematică

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-05-21 09:24

Diplomele elevilor premianti la Olimpiada Județeană de Matematică si Concursul ”Ion Creangă” pot fi ridicate de la inspectorii școlari de specialitate în intervalul de audiențe.

Read More…

Diplome

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-05-19 11:10

Read More…

Urgent, in atentia directorilor unitatilor de invatamant din mediul rural!

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-05-18 14:18

Va rugam sa completati urgent si atent macheta din inspect referitoare la elevii obligati sa se deplaseze in localitatile invecinate pentru a putea urma cursurile invatamantului obligatoriu (clasele I-X), conform rubricatiei precizate in macheta. Termen azi 18.05.2015, ora 15.

Read More…

Legea 95/30 aprilie 2015 privind modificarea art. 96 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011.

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-05-12 15:16

Legea 95/2015 privind modificarea art. 96 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, publicata in Monitorul Oficial partea I, nr. 304/5.05.2015. Articol unic - La alineatul (2) al articolului 96 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 18 din 10 ianuarie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa litera c) se introduce o noua litera, litera d), cu urmatorul cuprins: "d) in consiliile de administratie ale unitatilor scolare, din cota rezervata parintilor un loc este repartizat, cu drept de vot, unui reprezentant al elevilor, care a implinit 18 ani." Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

Read More…

In atentia unitatilor de invatamant cu nivel primar si gimnazial-Evaluare Nationala la finalul claselor II, IV si VI

by Informatizare Ultima modificare 2015-05-08 12:42

In conformitate cu art. 6 (1) c) si art 7 din anexa nr 1 din OMEN nr. 5123/15.12.2014, va aducem in vedere faptul ca unitatea de invatamant care organizeaza EN II,IV,VI trebuie sa infiinteze Comisia de organizare si administrare a EN-2015, pana la data de 17 mai 2015, decizia dispunand de avizul ISJ. Unitatea de invatamant va desemna o persoana de contact, cu competente digitale, pana pe 12.05.2015.

Read More…

Actiuni document