Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina News
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

News

by admin Ultima modificare 2011-01-16 18:06
Site News

COMPLETĂRI PROCEDURĂ COMANDĂ MANUALE ȘCOLARE GRATUITE, CLS. XI-XII, 2016-2017

by Informatizare Ultima modificare 2016-05-24 10:12

Ref.: Asigurarea de manuale scolare gratuite pentru clasele a XI-a si a XII-a pentru anul scolar 2016-2017 Completare la: adresa MENCS 1744/16.05.2016 MENCS a completat ,,Catalogul manualelor scolare” pentru clasele a XI-a si a XII-a, cu alte 11 manuale ale Editurii CD PRESS, pentru FILIERA TEHNOLOGICA (omise din Catalog dintr-o eroare tehnica). Lista completa o puteti vizualiza acum prin utilizarea aplicatiei web ,,Selectarea necesarului de manuale scolare (SNMS)”, la adresahttps://transfer.rocnee.eu/manuale_digitale, utilizand parola scolii. Prin prezenta, Editura CD PRESS isi exprima interesul si disponibilitatea de a va livra orice cantitati comandate. IMPORTANT: Din cauza imposibilitatii tehnice de a transmite in timp, in forma fizica, toate mostrele de manuale CD PRESS (25 de titluri pentru toate Filierele), s-a luat masura urgenta de CONSULTARE SI RASFOIRE INTEGRALA ONLINE, GRATUIT, pana la data de 10 iunie 2016, la adresa Catalog interactiv CD PRESS clasele XI-XII 2016-2017.

Read More…

Anunț organizare EN II, IV, VI 2016

by Informatizare Ultima modificare 2016-05-18 15:06

În vederea bunei organizări a EN II, IV, VI 2016, vă aducem în vedere că decizia comisiei din unitatea de învățământ trebuie avizată de comisia județeană (conform art 6(1)). La 5 zile de la finalizarea ultimei probe, se prezintă raportul școlii către ISJ (art. 26, din OMENCS 3051/12.01.2016). Întrucât, conform art. 12 g), din Procedura privind transferul/preluarea de subiecte , probele scrise ale EN II, IV, VI, 2016 încep la ora 9,00, vă rugăm să vă organizați programul în acest sens.

Read More…

Anunț organizare EN II, IV, VI 2016

by Informatizare Ultima modificare 2016-05-18 14:53

În vederea bunei organizări a EN II, IV, VI 2016, vă aducem în vedere că decizia comisiei din unitatea de învățământ trebuie avizată de comisia județeană (conform art 6(1)). La 5 zile de la finalizarea ultimei probe, se prezintă raportul școlii către ISJ (art. 26, din OMENCS 3051/12.01.2016). Întrucât, conform art. 12 g), din Procedura privind transferul/preluarea de subiecte , probele scrise ale EN II, IV, VI, 2016 încep la ora 9,00, vă rugăm să vă organizați programul în acest sens.

Read More…

Simularea procesului de transfer/preluare de subiecte pentru Evaluarea Națională II, IV, VI 2016

by Informatizare Ultima modificare 2016-05-17 16:49

În perioada 18-19 mai 2016, începând cu ora 13,00 se desfașoară simularea tehnică pentru EN II, IV, VI, fara subiecte reale și fără participarea elevilor conform programului ce va fi trimis pe email. Rugăm responsabilii cu comunicarea virtuală să fie în contact cu ISJ Bacău și să parcurgă procedura.

Read More…

Depunerea dosarelor pentru angajare pe perioadă determinată în baza notelor/mediilor obținute la concursurile de titularizare din sesiunile 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 sau 2010

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-05-12 21:47

Candidatii vor depune dosarul la ISJ Bacau in perioada 13-20 mai 2016 la comisia judeteana de mobilitate (etaj. I, camera 14, sala de sedinte), conform programarii pe discipline pentru inscrierea la concursul national, sesiunea 2016, postata la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-pentru-anul-scolar-2016-2017/concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-catedrelor-declarate-vacante-rezervate-in-invatamantul-preuniversitar-2016/programarea-pentru-depunerea-dosarelor-la-concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-didactice-catedrelor-complete-incomplete-vacante-rezervate-sesiunea-2016/view

Read More…

Program de formare Monitori de calitate/membru evaluator la examenul de certificare a competentelor profesionale nivelul 3,4,5,

by Inspector scolar IPT Ultima modificare 2016-05-11 16:54

Program de formare Monitori de calitate/membru evaluator la examenul de certificare a competentelor profesionale nivelul 3,4,5, sesiunea 2016, se va derula pe 3 centre, dupa cum urmeaza: 1. Miercuri, 25 mai 2016, ora 15, la Colegiul Tehnic "Gheorghe Asachi" Onesti, pentru colegii din zonele Onesti, Targu Ocna; 2. Joi, 26 mai 2016, ora 15, la Colegiul Tehnic "Grigore Cobalcescu" Moinesti, pentru colegii din zonele Moinesti, Comanesti, Darmanesti; 3. Luni, 30 mai 2016, ora 16, la sala de sedinte a ISJ Bacau, pentru Bacau si alte zone limitrofe.

Read More…

Depunerea dosarelor pentru prelungirea duratei contractului individual de munca cf. art. 85 din metodologia-cadru 2016-2017

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-05-12 10:52

Candidatii vor depune dosarul la ISJ Bacau in perioada 13-20 mai 2016 la comisia judeteana de mobilitate (etaj. I, sala de sedinte), conform programarii pe discipline pentru inscrierea la concursul national, sesiunea 2016, postata la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-pentru-anul-scolar-2016-2017/concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-catedrelor-declarate-vacante-rezervate-in-invatamantul-preuniversitar-2016/programarea-pentru-depunerea-dosarelor-la-concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-didactice-catedrelor-complete-incomplete-vacante-rezervate-sesiunea-2016/view

Read More…

In atentia candidatilor la concursul naţional pentru ocuparea posturilor/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar 2016

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-05-11 10:20

Candidatii care au depus dosar si in anul 2015 vor prelua in ziua depunerii dosarului de la comisia judeteana actele legalizate ale diplomelor/foilor matricole. Toate celelalte documente prevazute in cererea de inscriere la concurs vor fi reactualizate. Candidatii care au depus dosar in anul 2015 si au finalizat alte studii decat cele existente la dosar, vor depune copii legalizate ale diplomelor/foilor matricole care sa demonstreze acest lucru.

Read More…

Utilizarea resurselor portalului educațional eScoala

by Inspector scolar de specialitate fizica Ultima modificare 2016-04-25 12:38

Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, prin Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanţare Externă, a implementat proiectul "eŞcoala", SMIS 4442, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi pentru Societatea Informaţională, în calitate de Organism Intermediar. În cadrul proiectului au fost dezvoltate şi sunt disponibile online un set de aplicaţii software la care pot avea acces cadrele didactice şi elevii şi care pot fi sintetizate în două componente principale: - portalul educaţional "eŞcoală" http://escoala.edu.ro, pentru a facilita informarea, comunicarea şi colaborarea la nivelul grupului de beneficiari implicaţi în proiect şi - laboratoarele virtuale pentru fizică, chimie şi biologie. Portalul educaţional oferă utilizatorilor facilităţi de informare generală şi specifică. Laboratoarele virtuale de conţinut educaţional au fost dezvoltate pentru disciplinele din liceu şi din învăţământul profesional care necesită parte experimentală/practică (fizică, chimie, biologie). în cadrul acestor laboratoare virtuale, profesorii şi elevii au la dispoziţie o bibliotecă de experimente standard ce cuprinde: 37 experimente pentru chimie, 37 experimente pentru fizică şi 22 experimente pentru biologie.

Read More…

Program preluare dosare pentru aplicarea art. 253

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-04-25 08:39

25-27 aprilie 2016 interval 9.00-15.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau

Read More…

În atenția candidaților înscriși la pretransfer, sesiunea 2016

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-04-17 11:10

Vă informăm că în conformitate cu prevederile din anexa nr. 19 la Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2016-2017, depunerea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, în atenția comisiei de mobilitate constituită la nivelul inspectoratului școlar, se poate face și în 18.04.2016, la registratura inspectoratului școlar, în intervalul orar 9:00-16:00.

Read More…

Modificare PENTATLON - licee

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2016-04-05 15:47

Etapa judeţeană se va desfăşura pe data de 8.04.2016, orele 9,00 la Sala de atletism (odată cu tetratlonul gimnazial). Inspector şcolar, Prof. Gheorghe Raţă

Read More…

Erasmus+, includere socială!

by Inspector scolar Ultima modificare 2016-03-17 15:01

Cursuri de scriere Erasmus+, pe mobilitate si parteneriate strategice, cu accent pe includerea socială. Data limita de inscriere este 23 martie

Read More…

Cerc liceu Bacau

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2016-03-14 20:32

Joi, 17 martie, ora 14,30 va invitam la sedinta de cerc, planificata la Colegiul Henri Coanda.

Read More…

SEDINTA CERCULUI DE CHIMIE 2 GIMNAZIU VA AVEA LOC LA SCOALA GIMNAZIALA ,,SPIRU HARET" BACAU, IN DATA DE 25 MARTIE, INCAPAND CU ORA 12.00.

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2016-03-14 20:29

SEDINTA CERCULUI DE CHIMIE 2 GIMNAZIU VA AVEA LOC LA SCOALA GIMNAZIALA ,,SPIRU HARET" BACAU, IN DATA DE 25 MARTIE, INCAPAND CU ORA 12.00.

Read More…

Actiuni document