Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente CONTABILITATE URGENT IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMNAT- DIRECTOR,CONTABIL SEF,SECRETAR
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL - cu delegare de atributii specifice functiei, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Septembrie 2019 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 

URGENT IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMNAT- DIRECTOR,CONTABIL SEF,SECRETAR

by Contabilitate Ultima modificare 2014-11-21 08:25
Filed under:
In tabelul anexat gasiti persoanalul didactic din invatamnatul preuniversitar de stat care urmeaza sa primeasca 700/lei si care nu au luat aceasta suma in prima transa,in cadrul proiectului sistematic "Personalul didactic din sistemul de invatamnat preuniversitar si universitar de stat - promotor al invatarii pe tot parcursul vietii"Banii vor fi ridicati de la casieria I.S.J.BACAU personal sau de catre reprezentatul scolii de unde provine.Persoana ce reprezinta scoala va avea imputernicire sa ridice banii de la casieria unitatii noastre. Program casierie :Vineri 21.11.2014 orele 10-14,Luni 24.11.2014 orele 9-11,13-16

PERSOANE BENEFICIARE A SUBVENTIUEI 700 LEI.xls — Excel spreadsheet, 36 kB (37376 bytes)