Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina News
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. CAMELIA STAMATE luni: 12:00-14:00; marti: 09:00-11:00, joi 12:00-14:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Decembrie 2021 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

News

by admin Ultima modificare 2011-01-16 18:06
Site News

Contesatii pentru rezultatul probei de interviu

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-11-20 10:15

În cazul în care ați trimis o contestație pe adresa de email contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro și nu ați primit un email de confirmare a primirii contestației, vă rugăm să o retrimiteți sau să sunați la nr. 0745956080 pentru a verifica situația.

Read More…

IMPORTANT! Prelungire termen limită de depunere parteneriate la scară mică/de mică anvergură

IMPORTANT! Prelungire termen limită de depunere parteneriate la scară mică/de mică anvergură

by Inspector scolar Ultima modificare 2021-11-03 11:21

https://www.erasmusplus.ro/stire/vrs/IDstire/944

Read More…

Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-10-27 12:45

Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează se realizează în aplicație până pe data de 01.11.2021 (inclusiv), pentru candidații care au obținut nota mai mare sau egală cu 7 (șapte) la proba scrisă. Dacă după finalizarea operației de înregistrare a opțiunilor, un candidat, dorește să le modifice, va trebui să trimită un email la adresa de suport concurs.directori@edu.gov.ro până pe data de 31.10.2021, pentru deblocarea depunerii opțiunilor.

Read More…

Contestații la rezultatul evaluării probei scrise în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-10-13 15:12

Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise după afișarea rezultatelor, în zilele de 15-17.10.2021, pe adresa de e-mail: contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro. Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate. Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.

Read More…

Sedinta comisiei de organizare a concursului pentru tragerea la sorti a supraveghetorilor

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-10-13 12:00

În data de 14.10.2021, ora 9.00, la ISJ Bacău, în sala de ședințe se va desfășura ședința comisiei de organizare a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct, în vederea tragerii la sorti a supraveghetorilor pentru proba scrisă, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6 alin. (1) din Metodologie.

Read More…

Concurs directori/directori adjuncti- Informatii despre centrul de concurs si detalii privind organizarea

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-10-13 11:37

Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău. Înainte de a intra în centru candidații vor lăsa bagajele la sala de bagaje care se află în incinta cantinei. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 9.00-9.30. Candidații la intrarea în centru vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predare foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.

Read More…

Probleme la accesarea formularelor la rundele urmatoare!

by Inspector scolar Ultima modificare 2021-09-28 18:52

Logarea se va face din Microsoft Edge. Din Firefox sau din Chrome apare eroarea 404 sau 405 si nu pot fi accesate formularele de aplicatie pentru urmatoarele termene.

Read More…

Programe și proiecte Junior Achievement (JA)

by Lavinia Misaila Ultima modificare 2021-09-20 12:28

Oferta educațională JA este disponibilă la www.jar.ro/brosura, iar înscrierea se face pe platforma https://www.jaromania.org/hub Programele și proiectele Junior Achievement (JA) sunt derulate în baza parteneriatului cu Ministerul Educației și Cercetării (protocol nr. 10184/14.05.2003). Kiturile educaționale sunt oferite gratuit în format digital, electronic sau tipărit (manuale elevi, ghiduri pentru profesori și consultanți voluntari, fișe pentru activități, modele de proiecte și activități) și au acordul MEC (nr. 3637/11.10.2017) în vederea utilizării la clasă. Webinarele gratuite de informare. Calendarul sesiunilor este disponibil în contul de profesor și la 👉 www.jar.ro/webinar Webinar 21 septembrie, interval 17:00-18:00.

Read More…

Concurs judetean/testare -Orele de desfasurare

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-09-02 17:35

Concursul se va desfășura pe 06.09.2021 la COLEGIUL „MIHAI EMINESCU” BACAU. Intrarea candidaților în sălile de concurs se va face pe baza prezentării cărții de identitate până la ora 8.30. Proba scrisă pentru calificați și necalificați începe la ora 9. Interviul pentru necalificați va începe la ora 17.00.

Read More…

În atenția titularilor din 2021 care solicită detașare în alt județ

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-08-16 09:22

Pentru a vă putea detașa în alt județ va trebui să trimiteți o solicitare de luare în evidență pe adresele de email: tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro. Cererea trebuie sa contina si un numar de telefon la care va putem contacta si o adresa de e-mail. Adeverinta va fi eliberata numai dupa 01.09.2021 daca atasati la aceasta solicitare si copia dupa contractul individual de munca pe care l-ati semnat cu unitatea de invatamant la care v-ati titularizat. Atentie! Sunteți obligati să va prezentati la postul pe care v-ati titularizat in toate zilele dupa 01.09.2021 pana in ziua in care primiti decizia de detasare.

Read More…

Ridicarea deciziilor pentru candidații repartizați în ședința din 04.08.2021

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-08-11 09:34

Decizia se ridică personal cu cartea de identitate de la biroul managementul resurselor umane începând cu ziua de azi 11.08.2021, program 9.00-12.00, până pe data de 17.08.2021.

Read More…

Programarea pentru susținerea probei orale pentru concursul de titularizare 2021

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-05-21 10:23

Candidații care au depus cerere de susținere a probei orale sunt programați astfel: - pentru proba orală la Limba Română - 02.06.2021 - la ISJ Bacău, interval orar 14.00-16.00 - proba orală la Limba Maghiară se va susține online pe 25.05.2021 ora 9.00

Read More…

Adresa de e-mail pentru titularizare 2021

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-05-10 10:30

Vă stăm la dispoziție cu eventuale lămuriri dacă trimiteți e-mail la adresa titularizare2021bacau@gmail.com

Read More…

Depunere dosare pretransfer

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-04-05 09:11

Depunerea, la inspectoratele şcolare, a cererilor, însoțite de documentele menţionate în acestea, de către: (i) cadrele didactice care solicită pretransfer, respectiv pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris; (ii) cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării; Verificarea dosarelor depuse și avizarea acestora de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate; Perioada: 9-14 aprilie 2021

Read More…

Actiuni document