Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Mai 2019 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File OMEC 5915 din 2 noiem 2020 Metodologie dezv. CDS.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-10 15:01
File OMEC 5765 din 15 oct 2020 REPERE PT PROIECTAREA CURRICULUMULUI NATIONAL.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-10 14:58
File Modificarea programelor pentru titularizare 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-10 12:24
Programele se găsesc la adresa: https://rocnee.eu/examene/anunt-programe-def-titu.html
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 10.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-09 15:20
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (10.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Metodologie mobilitate 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-03 10:41
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 03.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-02 15:18
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (03.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
Scratch Coding CHRISTMAS Challenge 2020 by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-02 15:05
Inscrierile la Scratch Coding CHRISTMAS Challenge 2020 au inceput pe 1 decembrie 2020. Se pot depune proiecte pana pe data de 31 decembrie 2020, iar castigatorii vor fi afisati pe 15 ianuarie 2021! Participantii vor crea proiectele cu subiectul competitiei direct pe contul de Scratch 3.0 deschis pe www.scratch.mit.edu. Participarea la competitiile IKCC este absolut gratuita !
File IN ATENTIA TUTUROR PROFESORILOR DE FRANCEZA : 26 NOIEMBRIE-ZIUA MONDIALA A PROFESORULUI DE FRANCEZA by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2020-11-25 22:49
MESAJUL D-LUI MICHEL MONSAURET- ATASATUL CU COOPERAREA EDUCATIVA AL AMBASADEI FRANTEI PT. TOTI PROFESORII DE FRANCEZA DIN JUD. BACAU
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 26.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-25 15:10
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (26.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Rezultate Concurs Selectie Consiliul Consultativ, după contestaţii-Etapa a II-a.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-23 16:51
File Rezultate Concurs Selecție Consiliul Consultativ pe Discipline/Domenii, Etapa a II-a, înainte de contestații by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-19 14:17
Contestaţiile se pot depune online în data de 20.11.2020, pe adresa: office@isjbc.ro, între orele 9 - 13.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 19.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-18 14:19
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (19.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
COMPARTIMENT AUDIT INTERN by admin — Ultima modificare 2020-11-17 10:01
Auditori interni: ec.Adelina Cercel, ec.Lucica Cucu cercel.adelina@e-isjbacau.ro , mobil: 0754033736; cucu.lucica@e-isjbacau.ro, mobil: 0754033737.
File OMEC_5977_2020.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-13 11:31
Ordinul nr. 5977/2020 privind suspendarea aplicării unor prevederi ale Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 5.447/2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 1063 din 11 noiembrie 2020.
File OMEC_5924_2020.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-13 11:08
Ordin nr. 5.924/3.11.2020 pentru suspendarea prevederilor ordinului ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 3.035/2012 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a competițiilor școlare și a Regulamentului de organizare a activităților cuprinse în calendarul activităților educative, școlare și extrașcolare
File Concurs selecție Consiliul Consultativ - Etapa a II-a by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-12 08:37
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 12.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-11 15:30
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorețte să participe la ședință va trimite până mâine (12.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail link-ul pentru videoconferință.
File Procedură pentru organizarea ședințelor de repartizare a cadrelor didactice începând cu 12.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-10 10:48
Vă anunțăm că ședințele de repartizare a cadrelor didactice pe posturile/catedrele care se vacantează în anul școlar 2020-2021, se vor desfășura numai în sistem online, conform procedurii atașate, începând cu ședința din 12.11.2020.
File Rezultate Finale Concurs Selecție Consiliul Consultativ pe Discipline/Domenii by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-09 16:57
Rezultate finale, după contestații - Etapa I
File Calendar si materiale pentru stabilirea cifrei de scolarizare inv. profesioal si dual pentru anul scolar 2021 - 2022 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2020-11-09 15:56
CALENDAR DE ACŢIUNI ŞI ACTIVITĂŢI SPECIFICE – implicarea operatorului economic în învăţământul profesional -STABILIREA CIFREI DE ŞCOLARIZARE PENTRU ANUL ŞCOLAR 2021-2022. Până la data de 20 noiembrie 2020 - Participarea la acţiuni de informare organizate la nivel local/judeţean (organizate de Inspectoratul Şcolar, Camere de Comerţ, autorităţi publice, instituţii reprezentate în Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social etc). Până la data de 20 noiembrie 2020 - Transmiterea la unităţile de învăţământ profesional şi tehnic şi la Inspectoratele Şcolare a solicitărilor de şcolarizare la învăţământul profesional pentru anul şcolar 2021-2022, conform modelului prevăzut în anexă la Calendarul etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare la învăţământul dual şi la învăţământul profesional pentru anul şcolar 2021-2022 ( conform OMEC-5578 din 28.09.2020- -Calendar-stabilire-cifra-de-scolarizare.pdf )
Actiuni document