Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. THEODORA ŞOTCAN MARTI, începând cu ora 11.00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ALINA RAMONA PISTOL MIERCURI, începând cu ora 11.00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Iulie 2016 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File ÎN ATENŢIA CANDIDAŢILOR ÎNSCRIŞI LA EXAMENUL DE DEFINITIVAT,ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR, SESIUNEA 2016. by Inspector scolar de specialitate - prof. înv. primar — Ultima modificare 2016-06-30 15:35
File Programarea inspectiilor speciale la clasa a doi candidati - concursul national de titularizare 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-29 11:36
File In atentia absolventilor 2016- Validarea fiselor de inscriere la concursul național pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor complete/incomplete vacante/rezervate - sesiunea 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-29 10:46
Absolventii promotiei 2016, respectiv absolventii 2016 DPPD (program de pregatire psihopedagogica) vor valida fisele de inscriere la concursul național pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor complete/incomplete vacante/rezervate - sesiunea 2016, in perioada 14-15.07.2016, conform programarii atasate.
File ÎN ATENȚIA DOMNILOR DIRECTORI DE UNITĂȚI ȘCOLARE GIMNAZIALE ȘI LICEALE (ASISTENȚI BACALAUREAT !!!) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-29 09:17
În vederea bunei desfășurări a probelor scrise ale examenului de Bacalaureat 2016, vă rugăm să completați tabelul nominal cu profesorii asistenți, conform modelului atașat (ÎN EXCEL, CU MAJUSCULE, FĂRĂ A EFECTUA VREO MODIFICARE). În cazul în care unii colegi nu pot participa la toate probele, veți completa doar coloana/coloanele corespunzătoare probei la care aceștia vor fi prezenți. Dacă unii colegi își desfășoară activitatea în mai multe școli, vă rugăm să le precizați în coloana a doua. Macheta va fi trimisă în format electronic la următoarele adrese de e-mail irina_laurabc@yahoo.com și radumihaila2007@yahoo.com VICEPREȘEDINTE COMISIE JUDEȚEANĂ BACALAUREAT, PROF. DR. DOINA MARINOV
Validarea finală a fişelor de înscriere la definitivat, sesiunea 2016 2016-06-21 10:25 by Inspector scolar de specialitate
În intervalul 27-30 iunie 2016 (9.00- 16.00) are loc activitatea de validare finală a fişelor de înscriere la definitivat, sesiunea 2016. Validarea fiselor de înscriere se realizează la ISJ Bacău (sala de sedinte, etaj 1), numai de către candidatul înscris, pe baza cărţii de identitate. Candidaţii care trebuie să completeze dosarul de înscriere depus cu diferite documente(candidatii ale caror adeverinte de studii au expirat sau vor expira pana la sustinerea probei scrise si candidatii care si-au schimbat numele ulterior depunerii dosarului de inscriere sau a caror carte de identitate a expirat sau va expira pana la data sustinerii probei scrise), vor aduce aceste documente, în zilele de validare precizate. Candidaţii cu dosarele incomplete, după perioada de validare a fiselor de inscriere, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului de definitivare in invatamant! Validarea finală a fişelor de înscriere de către candidati este obligatorie!Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa transmita aceste informatii candidatilor inscrisi la definitivat- sesiunea 2016.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-06-27 10:56
Azi 27.06.2016,se deschid credite la titlul 57 "Transport elevi".Avand in vedere ca este inchidere de trimestru va rugam sa lichidati banii din conturi.Titlul 59 "Burse" a fost deschis pe data de 16.06.2016. Va rugam sa luati toate masurile pentru corectarea eventualelor erori de contabilizare din executia de la Trezorerie si anume bugetul la transport elevi este pe articolul 57.02.02.Reamintim : executia conturilor pina pe data de 04.07.2016 si termenul la Bilant pina pe data de 15.07.2016.Nu uitati de Bilantul experimental.Formulare de bilant sunt cele din normele de inchidere de pe site-ul Ministerului de Finante
EVALUARE NATIONALA by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2016-06-27 07:55
In vederea semnalării eventualelor disfuncţionalităţi apărute în derularea examenului EVALUARE NAȚIONALĂ 2016, Ministerul Educaţiei pune la dispoziţia publicului, începând de luni, 27 iunie,linia TEL VERDE 0800801100 (număr de telefon apelabil gratuit). Linia telefonică 0800801100 va fi disponibilă zilnic, pe toată durata desfăşurării probelor, între orele 8-17. De asemenea, poate fi utilizată în acelaşi scop şi adresa de email examene@edu.gov.ro
Erata enunt concurs pentru ocuparea postului de consilier juridic ISJ Bacau by Informatizare — Ultima modificare 2016-06-24 10:15
Referitor la etapele succsesive de verificare-selectie dosare de concurs la punctul a) se va citi data de 12.07.2016 in loc de 12.03.2016
File SINTEZĂ CONSULTARE PUBLICĂ by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-06-23 16:22
PRIVIND OPȚIUNILE DE EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ ALE ABSOLVENȚILOR DE CLASA A VIII-A - ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL
File Plan național comun de acțiune-cadru nr. 114063/23.VIII.2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-23 14:37
Completați macheta postată în INSPECT, listați-o, semnați, ștampilați și transmiteți-o până LUNI, 27.VI.2016, ora 15.00, la inspectorii școlari pentru management instituțional de care aparțineți sau la registratura I.Ș.J. Bacău. Vă mulțumim pentru colaborare Inspectorii școlari pentru management instituțional
IN ATENTIA CONTABILILOE SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-06-23 14:22
Va reamintim ca la data de 30.06.2016 este inchiderea trimestrului II 2016 si pina pe 04.07.2016,trebuie sa trimiteti prin fax 0234518089,executia pe care o aveti de la Trezorerie. Termen depunere bilant trim II 2016 la ISJ BACAU : 15.07.2016,NU UITATI SA TRIMITETI SI BILANTUL EXPERIMENTAL.
File Verificarea situatiei dosarelor - grad II, 2016 (specializarea EDUCATOARE) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-23 14:08
Candidatii la gradul didactic II, sesiunea 2016, trebuie sa verifice situatia dosarelor si sa aduca in zilele de 24 si 27 iunie 2016 (9.00-15.00) documentele care lipsesc din dosare/nu sunt corecte etc., conform mentiunilor (acolo unde este cazul). Clarificarea situatiei fiecaruia trebuie sa se faca urgent intrucat dosarele vor fi trimise in cateva zile la universitati. CANDIDATII ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU COMPLETAREA DOSARULUI CU DOCUMENTELE SOLICITATE DE INSPECTORUL PENTRU DEZVOLTAREA RESURSEI UMANE (intocmite/completate corect). DIRECTORII, DE ASEMENEA, CERTIFICA CORECTITUDINEA COMPLETARII ADEVERINTELOR DE VECHIME ALE CANDIDATILOR LA GRADELE DIDACTICE.
File VERIFICAREA SITUATIEI DOSARELOR - GRAD II, 2016 (disciplinele LB ROMANA, INVATATORI, EDUCATIE FIZICA) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-23 08:30
Candidatii la gradul didactic II, sesiunea 2016, trebuie sa verifice situatia dosarelor si sa aduca in zilele de 23 si 24 iunie 2016 (9.00-15.00) documentele care lipsesc din dosare/nu sunt corecte etc., conform mentiunilor (acolo unde este cazul). Clarificarea situatiei fiecaruia trebuie sa se faca urgent intrucat dosarele vor fi trimise in cateva zile la universitati. CANDIDATII ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU COMPLETAREA DOSARULUI CU DOCUMENTELE SOLICITATE DE INSPECTORUL PENTRU DEZVOLTAREA RESURSEI UMANE (intocmite/completate corect). DIRECTORII, DE ASEMENEA, CERTIFICA CORECTITUDINEA COMPLETARII ADEVERINTELOR DE VECHIME ALE CANDIDATILOR LA GRADELE DIDACTICE. Specializarea EDUCATOARE va fi adaugata astazi, pana la ora 12.
File Control la locațiile de implementare ale proiectului ”Internet în școala ta. Conectarea la internet broadband a unităților școlare din zona rurală și mic urbană” by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-22 14:34
În atașament găsiți detalii privind misiunile de control la locațiile de implementare ale proiectului ”Internet în școala ta. Conectarea la internet broadband a unităților școlare din zona rurală și mic urbană”, care se vor desfășura începând cu data de 13 iunie 2016 până la finalizarea perioadei de sustenabilitate - 04 februarie 2020.
File Ghidul de intervenție pentru alimentație sănătoasă și activitate fizică în grădinițe și școli by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-22 14:32
În atașament găsiți adresele unde puteți accesa și descărca forma electronică a Ghidului de intervenție pentru alimentație sănătoasă și activitate fizică în grădinițe și școli, dezvoltat în cadrul programului RO ”Inițiative în sănătatea publică”
IMPORTANT_EVNAT-2016 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2016-06-22 00:43
Inscrierea candidatilor la examenul de evaluare nationala 2016, pentru absolventii clasei a VIII-a, se va realiza in aplicatia CI. Pentru acest lucru va rugam sa luati legatura cu persoana de contact desemnata din unitatea de invatamat, pentru detaliile primite(mail) si respectarea procedurilor. Va multumim!
File APEL PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE IN COMISIILE NATIONALE DE SPECIALITATE by Informatizare — Ultima modificare 2016-06-21 16:12
Va rugam sa postati adresa atasata la avizierele unitatilor scolare !
File Concurs pentru ocuparea unui post vacant de consilier juridic, S, gradul profesional IA by Informatizare — Ultima modificare 2016-06-21 16:10
Probe de concurs: proba scrisa in data de 14.07.2016, ora 10.00 si interviu in data de 14.07.2016, ora 13.00
File VERIFICAREA SITUATIEI DOSARELOR - GRAD II 2016 (exceptand specializarile LB ROMANA, EDUCATOARE, INVATATORI, EDUCATIE FIZICA) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-21 10:17
Candidatii la gradul didactic II, sesiunea 2016, trebuie sa verifice situatia dosarelor si sa aduca in zilele de 22 si 23 iunie 2016 (9.00-15.00) documentele care lipsesc din dosare/nu sunt corecte etc., conform mentiunilor (acolo unde este cazul). Clarificarea situatiei fiecaruia trebuie sa se faca urgent intrucat dosarele vor fi trimise in cateva zile la universitati. Pentru disciplinele LB ROMANA, EDUCATOARE, INVATATORI, EDUCATIE FIZICA, prezentarea situatiei dosarelor va fi postata maine, 22 iunie 2016.
File Controale APIA la unitățile de învățământ beneficiare ale produselor furnizate de Consiliul Județean Bacău în cadrul măsurii ACORDAREA DE AJUTOR COMUNITAR PENTRU FURNIZAREA LAPTELUI ÎN INSTITUȚIILE ȘCOLARE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-06-17 12:02
În perioada 13.06.2016 - 01.07.2016, reprezentanții APIA Bacău vor efectua controale la unitățile de învățământ beneficiare ale produselor furnizate de Consiliul Județean Bacău, în cadrul măsurii ACORDAREA DE AJUTOR COMUNITAR PENTRU FURNIZAREA LAPTELUI ÎN INSTITUȚIILE ȘCOLARE. În atașament găsiți precizări în acest sens.
Actiuni document