Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. THEODORA ŞOTCAN MARTI, începând cu ora 11.00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ALINA RAMONA PISTOL MIERCURI, începând cu ora 11.00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Februarie 2016 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File ELIBERARE ATESTATE PROGRAM DE FORMARE CONTINUA "BACOV-IA" by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-02-12 14:25
Stimati colegi! Atestatele de formare continua pentru programul de formare continua "ACADEMICA III - Noi competenţe pentru cariera didactică", cunoscut sub numele de "Bacov-ia" se elibereaza astfel: lotul I, educatoare, la compartimentul invatamant prescolar, in zilele in care doamna inspector are audiente; lotul II, profesori, la etajul 1, ISJ Bacau, Biroul Asistenta Sociala, dl. Dalcu Eusebiu, zilnic, intre orele 10 - 16; tel. 0747027026; lotul III, invatatori, la compartimentul invatamant primar,in zilele in care doamna inspector are audiente. ATESTATELE SUNT GRATUITE!
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-11 13:50
Pentru schimbarea stampilei unitatii de invatamnat trebuie sa achitati 52 lei/stampila in conutul ISJ BACAU : RO43TREZ06120E365000XXXX Cod fiscal : 4278736.La o data ulterioara veti fi anuntati pentru a putea ridica stampila si sa aveti dovada platii respectiv OP cu care ati achitat.
File Foarte important - termen de executie 18 februarie 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-02-11 13:49
Pentru centralizarea proiectelor retrospective "Bani de liceu" anii 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 si "Burse profesionale 2012-2015" atasam precizari de ordin tehnic, iar toate informatiile le gasiti la sectiunea Documente (in INSPECT). Machetele se completeaza in Inspect in vederea centralizarii. Tot din Inspect luati datele dupa ce au fost introduse pentru a completa si anexele respective (modelul de anexa este tot la Documente in Inspect) pe care le veti inregistra in forma letrica la ISJ. Odata cu aceste documente se va aduce si informatia scanata pe suport electronic (stick sau CD) la Informatizare. Scanarile trebuie sa respecte precizarile din documentul atasat. Pentru relatii: Informatizare ISJ.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-11 12:11
Datorita numeroaselor telefoane pe care le primim la Bir.Contabilitate,avem rugamintea de a urmarii toate postarile pe care le facem.In consecinta reamintim graficul depunerilor adreselor si situatiilor financiare la Bir.Contabiliatate prin fax : 0234518089 sau personal semnate si stampilate: -data de 5 ale lunii Executia Conturilor de la Trezoreriile de care apartineti pentru luna anterioara(exemplu: pe data de 5 martie 2016 pentru luna februarie 2016) -data de 6 ale lunii Macheta cu transportul elevilor(anexa 1a,anexa 1b,anexa 2) pentru luna anterioara(exemplu : pe 6 martie 2016 pentru luna februarie 2016) -data de 15 ale lunii Situatiile privind deschiderile de credite la burse bani de liceu,bursa profesioanala,bursa moldoveni,cazare moldoveni pentru luna anterioara(exemplu : pe data de 15 martie 2016 necesar deschideri pentru luna februarie 2016). -trimestrial pe data de 15 ale lunii urmatoare inchiderii trimestrului Bilantul pentru fondurile primite de la ISJ BACAU( exemplu pe data de 15 ianuarie 2016 pentru anul 2016). -data de 20 ale lunii necesar deschideri de credite la titlul 57 si 59 pentru luna urmatoare(exemplu pe data de 20 februarie 2016 necesar pentru luna martie 2016). - Va rugam sa cititi cu atentie toate postarile noastre.
In atentia directorilor, secretarilor si cadrelor didactice care au promovat examenul national de definitivat in sesiunile 2012,2013 si 2014! 2016-02-11 11:40 by Inspector scolar de specialitate
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat in sesiunile 2012,2013 si 2014 NU VOR PRIMI CERTIFICATE DE DEFINITIVAT! Documentul care certifica promovarea examenului de definitivat, potrivit metodologiilor in vigoare pentru cele 3 sesiuni mentionate, este ADEVERINTA care a fost eliberata in urma promovarii examenului si care NU EXPIRA la implinirea celor 12 luni de la eliberare! Certificate de definitivat se elivereaza numai cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat in sesiunea 2015!
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-11 10:16
Repetam ceea ce a mai fost postat pe site "Bugetele pe anul 2016 vor fi semnate daca aveti in sprijin Nota de fundamnetare" doar la titlul 57 si 59.Nu trimiteti bugete cu titlul 10,caci nu vor fi semnate.Scolile care deja au trimis vor trebui sa refaca bugetele.
File Sesiune de inscrieri la programele internationale Junior Achievement, pentru forma de implementare CDS, disponibile in mod gratuit, in anul scolar 2016-2017 by Informatizare — Ultima modificare 2016-02-11 08:48
JA Romania pune gratuit la dispozitia institutiilor scolare, cadrelor didactice si elevilor programe de tip ,,learning by doing”, adaptate la sistemul educational romanesc, in baza parteneriatului cu Ministerul Educatiei, pe urmatoarele categorii (conform prezentarii din documentele anexate): dezvoltare abilitati pentru viata (clasele 0 – VII) educatie economica (gimnaziu, clasa a VIII-a si liceu, clasele XI – XII) educatie antreprenoriala (clasele X – XI) educatie pentru sanatate (clasele X – XI) educatie financiara (clasele IX – X) educatie pentru orientare profesionala (Prevenirea abandonului scolar, clasele VIII – IX; Succesul profesional, clasele XI – XII). Detalii despre procedura de inscriere la programe sunt disponibile si pe www.jaromania.org/profesori
File Referitor la aplicarea programului „Încurajarea consumului de fructe în şcoli”, pentru anul şcolar 2015/2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-02-10 15:47
.
File URGENT SI FOARTE IMPORTANT IN ATENTIA DIRECTORILOR,CONTABILILOR SEFI,SI SECRETARILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-10 14:22
In fisierul atasat gasiti o adresa foarte importanta pentru toate unitatile scolare beneficiare de credite la titlul 57 "Transport elevi".Macheta care trebuie completa pina pe dat de 15.02.2016 va fi completata si in aplicatia Inspect
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-10 12:00
Pentru a putea fi semnate Bugetele de Venituri si Cheltuieli al activitatilor finantate de la bugetul de stat pe anul 2016,vor trebuie sa fie insotite de o Nota de Fundamentare.Bugetul pentru unitatile care au solicitat credite la 57 si 59 va fi intocmit la nivelul anului 2015.Bugetul trebuie sa fie semnat de directorul unitatati si contabilul sef,iar pentru aprobare, pe prima pagina in dreapta sus.:Ordonator secundar de credite :Insp.Scolar General,Prof.Theodora Sotcan si Contabil sef : Ec.Nicoleta Patriche.Nu mai aduceti bugete nesemnate de d-voastra si fara numele celor care trebuie sa avizeze bugetul.De asemenea nu mai aduceti bugete fara titulatura unitati de invatamant,pentru ca nu putem banui care ar putea fi scoala.
File BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL I.S.J.BACAU PE ANUL 2016 by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-09 17:53
File IMPORTANT-ÎN ATENŢIA DIRECTORILOR! by Inspector scolar de specialitate - prof. înv. primar — Ultima modificare 2016-02-09 17:25
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 18:25
Reamintim unitatilor scolare care solicita credite, ca pina pe data de 20 ale lunii curente trebuie sa trimita la Bir Contabilitate necesarul de credite pentru luna urmatoarea ( exemplu : necesarul de credite pentru luna martie 2016,va fi trimis pina pe data de 20 februarie 2016).Va rugam sa folositi aceleasi machete ca si pina acum.Adresele vor fi semnate si stampilate de persoanele autorizate.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 17:39
In urma analizei efectuate de Bir.Contabilitate dupa incheierea exercitiului financiar 2015 s-au constat urmataorele greseli despre care ati fost atentionati in decursul lunii decembrie 2015 atat pe site cat si telefonic si care puteau fi corectate in luna decembrie 2015 chiar si in prima parte a lunii ianuarie 2016.Urmatoarele unitati au inregistrat eronat in executie 57.02.01 in loc de 57.02.02.: -Lic.Th.Tg.Ocna -Lic.Rachitoasa -Lic.L.Rebreanu-Comanesti. Sc.Dealu Morii a inregistrat eronat art.bugetar 10.01.30 in loc de 10.01.11,iar Sc.Negoiesti si Sc.Buciumi a inregistrat eronat art.bugetar 20.01.07 in loc de 20.6.01. De asemenea in Inspect urmatoarele unitati scolare au facut urmatorul calcul eronat: Deschideri+Plati-Disponibil = "Suma" --suma care a rezultat a fost trecuta pe plati.: Sc.Ungureni Col.Borcea Buhusi. Contabili din cadrul Bir.Contabiliatate se intreaba si acum cum ati ajuns la asemeanea formula de calcul.Poate impartasiti cu noi. Va rugam pe viitor sa acordati o mai mare atentie Executiei bugetare si ceea ce inseamna ea, pentru ca Bir Contabilitate al ISJ Bacau centralizeaza date primite de la d-voastra si care trebuie prelucrate si inregistrate in Bilantul general.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 17:20
Avand in vedere ca termenul la bilant este depasit cu mult respectiv data de 15 ale lunii,urmatoarele unitati scolare nu au trimis bilantul la data de 31.12.2015 sau au trimis bilantul nesemnat ceea ce nu poate fi luat in considerare : Sc.Dealu Morii Lic.Parincea Sc.Plopana Sc.Oncesti Sc.Cornii de sus Tatarasti Sc.Vultureni Sc.Avramescu Prajesti Sc.Slobozia Sc.Huruiesti Sc.Eminescu Lipova Sc.Rosiori Sc.Stanisesti Sc.Parava Sc.Valea Seaca-N.Balcescu Sc.Bacoiu Corbasca Sc.Buhoci Sc.Chetris-Tamasi Sc.N.Balcescu Sc.Secuieni Sc.Moscu Izv.Berheciului Sc.Colonesti Sc.Saucesti Sc.Tisa Silvestri Odobesti Sc.Traian Sc.M.Andrei Buhusi Sc.Motoseni Sc.M.Eminescu Buhusi Sc.Stefan Cel Mare Buhusi Sc.Blagesti Sc.Valea lui IOn Blagesti Sc.Agas Sc.Dani Gherghely Ghimes Lic.Th.Tg.Ocna Sc.Al.cel Bun Berzunti Sc.Buciumi Sc.Caiuti Sc.Livezi Sc.Inv.Paslaru Casin Sc.Sanduleni Sc.Helegiu Sc.Nr.1M.Casin Sc.Nr.1 Tg.Ocna Sc.Nr.2 Tg.Ocna Sc.Negoiesti St.Cel Mare Scoala Solont--adresa trimisa nu tine loc de Situatii financiare la data de 31.12.2015. Specificam ca toate situatiile primite de la d-voastra care nu sunt semnate nu pot fi luate in considerare.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 17:04
Unitatile scolare care au trimis "Centralizator privind decontarea abonamentelor/biletelor" fara semnaturi pe e-mail sau pe fax.nu vor primi bani.Va repetam ceea ce am scris de mai multe ori pe site,ca adresele se trimit cu semnaturi autorizate.Unitatile care nu trimit pina maine 09.02.2015 ora 9.30 adresele semnate prin fax la Bir.Contabilitate nu vor primi bani la transport.
Eliberare certificate promovare definitivat- sesiunea 2015! 2016-02-05 13:50 by Inspector scolar de specialitate
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat, in sesiunea 2015, pot ridica de la ISJ Bacau- Biroul Salarizare- Normare, camera 18(Parter), certificatele care atesta promovarea examenului, in zilele de miercuri si joi ale fiecarei saptamani, in intervalul orar 14.00-16.00. Certificatele de definitivat, sesiunea 2015, se elibereaza titularului, pe baza documentului de identitate. Titularii sunt obligati, potrivit prevederilor Procedurii MECS nr.47164/29.07.2015, art. 17, alin(1) si (2), sa isi ridice certificatele in termen de cel mult 3 luni de la data intocmirii acestora, sa verifice corectitudinea datelor din certificat si sa semnaleze pe loc eventualele greseli constatate.
File OLIMPIADA DE FIZICĂ - ETAPA JUDEȚEANĂ 2016 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2016-02-05 11:27
Olimpiada Județeană de Fizică, va avea loc sâmbătă 20 februarie 2016, la Școala Gimnazială ,,Mihail Sadoveanu” din Bacău, strada Venus nr.16. Până pe data de 17.02.2016, veți trimite pe adresele de e-mail ovidiubuhucianu@yahoo.com și paicstefan@yahoo.com, baza de date în format excel care va cuprinde lista cu elevii participanți din cadrul unității de învățământ, conform machetei atașate. Fiecare unitate de învățământ va trimite un număr maxim de 6 elevi pe fiecare nivel de studiu. Ora de începere a olimpiadei pentru elevi este 10:00. Profesorii corectori se vor prezenta la ora 13:30, prezența fiind obligatorie. Inspector școlar, prof. dr. Ovidiu BUHUCIANU
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 17:01
Va rugam sa luati masurile necesare ca bugetele aprobate pe anul 2016 pentru unitatile scolare de care apartineti sa fie afisate pe site-ul propriu si la avizierul unitatii scolare.De asemenea bugetele aprobate trebuie introduse in SIIR in Modulul Date financiare-Bugete.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 16:39
Revenim cu urmatoarele precizari privind graficul depunerilor situatiilor financiar-contabile pentru anul 2016(credite primite de la ISJ Bacau adica Bugetul de stat) la Bir.Contabilitate 1) Executia conturilor de la Trezoreriile de care apartineti : data de 3 ale lunii in curs ptr.luna anterioara 2) Necesar transport elevi ptr.luna anterioara : data de 6 ale lunii in curs 3) Necesar burse "Bani de liceu",Bursa profesionala,Burse moldoveni,Cazare moldoveni luna anterioara : data de 15 ale lunii in curs 5) Situatiile financiare trimestriale : trimestrial pina pe data de 15 ale lunii urmatoare inchiderii trimestrului Situatiile se vor trimite pe fax nr.0234518089 semnate si stampilate( nu pe e-mail) sau aduse personal. Unitatile de invatamnt care nu respecta graficul nu vor primi credite.
Actiuni document