Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Februarie 2019 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File IMPORTANT! În atenţia directorilor unităţilor de învăţământ care au elevi aparţinând minorităţilor naţionale by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-18 16:20
File IMPORTANT! In atenţia unităţilor de învăţământ de stat! by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-18 12:40
Cuantum sume necesare plata hotărîri judecătoreşti
File OLIMPIADA JUDEȚEANĂ DE FIZICĂ 23.02.2019 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2019-02-14 13:58
Etapa judeţeană a Olimpiadei de fizică se va desfășura pe data de 23 februarie 2019, la Școala Gimnazială ,,Mihai Drăgan” Bacău, începând cu ora 09:00. Elevii participanți vor avea asupra lor, obligatoriu, carnetul de elev cu fotografie completat cu toate datele la zi, cartea de identitate sau certificatul de naștere (pentru cei care nu au încă vârsta împlinită). Nu se admite intrarea în concurs a unui elev care nu are asupra sa actele doveditoare. Intrarea elevilor participanți în sălile de concurs se va face începând cu ora 08:20. Profesorii evaluatori se vor prezenta la ora 12:00. Alte precizări le veți găsi în fișierul atașat. În cazul în care se va anunța o altă oră la care va începe concursul, vă vom informa în timp util.
File IMPORTANT! În atenția unităților de învățământ cu nivel de învățământ clasele I-VI ! by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-14 11:53
În perioada 15.02-22.02.2019 se vor efectua comenzi manuale conform adresei atașate.
File FOARTE IMPORTANT ! Document valabil pentru toate unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi particular din judeţul Bacău. În atenţia doamnei/domnului director by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-11 12:02
File Măsuri preventive igienico-sanitare pentru începerea cursurilor - semestrul al II-lea by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-06 16:49
File Reactualizare -Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 07.02.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-06 13:51
Sedinta va avea loc la ISJ, in sala de sedinte, joi 07.02.2019, ora 15.00. In cazul in care pana miercuri vom mai primi posturi vom reactualiza aceasta lista.
File Lista cadrelor didactice care au solicitat mentinerea in activitate ca titular in anul scolar 2019-2020 si a caror cereri au fost respinse de unitatea de invatamant sau de comisia judeteana de mobilitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-06 08:39
Inregistrarea eventualelor contestatii, la inspectoratul scolar, se va face in perioada 07-11.02.2019, la registratura ISJ. In ziua de vineri (08.02.2019) programul la registratura este pana la ora 14.00.
File Reactualizare -Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 07.02.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-05 13:22
Sedinta va avea loc la ISJ, in sala de sedinte, joi 07.02.2019, ora 15.00. In cazul in care pana miercuri vom mai primi posturi vom reactualiza aceasta lista.
File Lista cadrelor didactice care au solicitat mentinerea in activitate ca titular in anul scolar 2019-2020 - validata in sedinta consiliului de administratie din 05.02.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-05 12:10
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 07.02.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-04 17:55
Sedinta va avea loc la ISJ, in sala de sedinte, joi 07.02.2019, ora 15.00. In cazul in care pana miercuri vom mai primi posturi vom reactualiza aceasta lista.
File Anexă la adresa MEN nr. 25.625/30.01.2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-02-04 14:35
Lista modulelor principale de specialitate din aria curriculară Tehnologii corespunzătoare fiecărei calificări profesionale de nivel 4 a Cadrului național al calificărilor pentru admiterea absolvenților ciclului inferior al liceului în ciclul superior al liceului – filiera tehnologică
File EduSAL versiunea 2.20.1, Implemetare D205 pentru anul 2018 by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-30 08:39
După instalarea versiunii 2.20.1 vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! Vă reamintim că pe perioada vacanţelor întregul personal didactic, inclusiv personalul de conducere, se află în concediu de odihnă fapt pentru care aceste informaţii trebuie să existe şi în Pontajele din aplicaţia EduSAL. În acest sens regăsiţi adresa ataşată. Atenţie! Nu trimiteţi spre aprobare statele de plată până la versiunea următoare pentru că acestea vor fi invalidate!! Modificările aduse prin versiunea 2.20 sunt valabile şi la versiunea 2.20.1. Modificările aduse la versiunea 2.20.1 constau în: 1. Implementarea structurii D205 aferentă anul 2018 pentru declararea sumelor plătite în anul 2018 pe bază de convenţii civile: Dobânzi, Sume examene naţionale şi Inspecţii pentru grad  Funcţionalitatea este disponibilă în meniul Managementul salarizării / Utilitare / D205  Sumele ca si in D100 se vor declara pe tipul de Venit din alte surse.  Pentru verificarea sumelor preluate în D205 aveţi butonul “Verificare sume” care va genera toate sumele de plată pe fiecare salariat în parte din anul 2018 2. Revizuirea formulei de calcul a diferenţei ¼ pentru personalul didactic si didactic-auxiliar în cazul persoanelor scutite de impozit. NOTA! Pentru a se recalcula diferenţa se vor deschide detaliile persoanelor scutite de impozit în Stat de personal şi se va reselecta funcţia deţinută. Se vor reverifica drepturile şi apoi Salvează. 3. Revizuirea formulei de calcul a diferenţei ¼ pentru personalul nedidactic ale căror salariul grilă OUG 20 este mai mic decât Salariul minim pe economie – 2.080 lei. Diferenţă ¼ = ¼ * [ Salariul tarifar normat 2022 - maxim( Salariul OUG 17 majorat cu 2,8% dacă persoana este scutită de impozit; Salariul 31.01.2017] NOTA! Pentru a se recalcula diferenţa se vor deschide detaliile persoanelor cu Salariul Grilă OUG 17 mai mic decât Salariul minim pe economie – 2.080 lei în Stat de personal şi se va reselecta funcţia deţinută. Se vor reverifica drepturile şi apoi Salvează. 4. Revizuirea formulei de calcul a diferenţei ¼ pentru personalul nedidactic ISJ care în detalii stat de personal au bifa la OI POSDRU Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - (Salariul de bază 31.07.2016 - Spor de doctor) - Spor legea 490/2004) NOTA! Pentru a se recalcula diferenţa se vor deschide detaliile persoanelor marcate OI POSDRU în Stat de personal şi se va reselecta funcţia deţinută. Se vor verifica drepturile şi apoi Salvează. 5. Au fost implementate salariile griă aferente anul 2022 pentru următoarele funcţii: 1. Didactic auxiliar: Bibliotecar I A-PL Coregraf Căpitan - M Infirmiera invatamant special Mediator şcolar grad IA - S Mediator şcolar grad I - S Mediator şcolar grad II - S Mediator şcolar grad debutant - S Ofițer de punte - M Ofiţer mecanic - M Sef echipaj - M 2. Nedidactic : Infirmieră - G Magaziner II - G Sef mecanic M Referent I A -M Referent I -M Referent II-M Bucătăreasă - M Bucătăreasă - G Tehnician I A -M NOTĂ! Vă rugăm să semnalaţi cazurile în care salariul grilă pe 2022 nu apare setat în aplicaţia locală la adresa edusal@portal.edu.ro. NOTĂ! NU au fost actualizate Rapoartele! În următoarele versiuni vor fi implementate: - Sporul de complexitatea muncii acordat personalului nedidactic din Inspectoratele Şcolare Judeţene / ISMB; - Finalizare actualizare rapoarte. - Alte eventuale probleme semnalate Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.20.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.20.1).
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 28.01.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-01-25 12:10
Sedinta va avea loc luni, 28.01.2019, ora 13.00, la ISJ in sala de sedinte.
File EduSAL versiunea 2.20, Lichidarea lunii ianuarie 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-25 11:21
După instalarea versiunii 2.20: - vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării; - statele de personal şi plată de la luna ianuarie 2019 se vor invalida; - vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: -- Drepturile personalului de conducere ( mai ales Salariul grilă OUG 20) -- Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 Atenţie! Nu trimiteţi spre aprobare statele de plată până la versiunea următoare pentru că acestea vor fi invalidate!! Vă reamintim că pe perioada vacanţelor întregul personal didactic, inclusiv personalul de conducere, se află în concediu de odihnă fapt pentru care aceste informaţii trebuie să existe şi în Pontajele din aplicaţia EduSAL. În acest sens regăsiţi adresa ataşată. Modificările aduse la versiunea 2.20 constau în: 1. Aplicarea art. 34 alin. 1 din OUG nr. 114/2018 respectiv: “Prin derogare de la prevederile art. 38 alin. (4) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, începând cu 1 ianuarie 2019, salariile de bază, soldele de funcție/salariile de funcție, indemnizațiile de încadrare se majorează cu 1/4 din diferența dintre salariul de bază, solda de funcție/salariul de funcție, indemnizația de încadrare prevăzute de lege pentru anul 2022 și cel/cea din luna decembrie 2018.” cu următoarele menţiuni: - Diferenţa calculată se va afişa în forma de Drepturi lunare - Vă recomandăm să verificaţi fiecare salariat în parte pentru a valida corectitudinea sumei afişate. - Formula de calcul aplicată la calculul diferenţei este: a) Pentru categoria de personal Didactic: Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - Salariul Legea 250 majorat cu 2,8% dacă persoana este scutită de impozit – Compensaţii zone izolate OUG 20) b.) Pentru categoria de personal Didactic-Auxiliar: Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - Salariul legea 250 majorat cu 2,8% daca persoana este scutită de impozit – Compensaţii CFP OUG 20 - Compensaţii Audit OUG 20 - Compensaţii Invăţământ special OUG 20) c) Pentru categoria de personal Nedidactic: Diferenţă ¼ = ¼ * [ Salariul tarifar normat 2022 - maxim( Salariul OUG 17 majorat cu 2,8% dacă persoana este scutită de impozit; Salariul 31.01.2017] d) Pentru categoria de personal Nedidactic ISJ: Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - Salariul de bază 31.07.2016) NOTĂ! După instalarea versiunii 2.20 vă rugăm să faceţi verificări de calculul diferenţei la salariul de bază pentru toate categoriile de personal conform formulelor mai sus detaliate. 2. Aplicarea art. 34 alin. 2 din OUG nr. 114/2018 respectiv plafonarea sporurilor la nivelul lunii decembrie 2018: “Începând cu 1 ianuarie 2019, cuantumul sporurilor, indemnizațiilor, compensațiilor, primelor și al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare care fac parte, potrivit legii, din salariul brut lunar, solda lunară de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice, se menține cel mult la nivelul cuantumului acordat pentru luna decembrie 2018, în măsura în care personalul ocupă aceeași funcție și își desfășoară activitatea în aceleași condiții.” 3. Implementarea elementulului “Indemnizaţie de hrană” în Statul de personal, forma Drepturi lunare cu următoarele menţiuni: - La instalarea versiunii 2.20 noul element se va adăuga în forma de Drepturi lunare pe fiecare încadrare a fiecărui salariat cu excepţia celor aflate DOAR la plata cu ora - Valoarea maximă acordată pe fiecare încadrare va fi: 2* 2.080/12* Norma de calcul - Suma calculată se va putea edita în fiecare lună în Stat de personal în sensul diminuării - Va avea valoarea zero la nivelul funcţiilor declarate că Nu sunt funcţii de bază şi / sau au Normă de cumul - Se va plăti de la articolul bugetar 10.01.17 - In Stat de plată se va calcul în funcţie de zilele lucrate NOTĂ! Pentru personalul didactic pensionar angajat la plata cu ora (având următoarele setări în Stat de personal: Norma plata cu ora > 0, Norma calcul = 0, Este functie de bază = Da) care ar trebui să primească indemnizaţia de hrană în limita la maxim 1 normă, se va calcula manual şi se va opera în Stat de plată / Alte drepturi / Indemnizaţia de hrană 4. Implementarea salariilor grilă aferente anului 2022 pentru personalul nedidactic 5. Implementarea salariilor grilă aferente anului 2022 pentru personalul didactic - Antrenori 6. Marcarea cu culoarea roşie în lista de Stat de personal a persoanelor care nu au salariul grilă 2022 completat NOTĂ!Vă rugăm să semnalaţi cazurile în care salariul grilă pe 2022 nu apare setat în aplicaţia locală. 7. Implementarea parametrilor de calcul pentru anul 2019 8. Actualizarea nomenclatorului de bănci cu First Bank NOTĂ!Nu au fost actualizate toate rapoartele! În următoarele versiuni vor fi implementate: - Declaraţia 205; - Sporul de complexitatea muncii acordat personalului nedidactic din Inspectoratele Şcolare Judeţene / ISMB; - Finalizare actualizare rapoarte. - Alte eventuale probleme semnalate Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.20, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.20).
File MAXIMĂ URGENȚĂ! Ordinul ministrului educației naționale nr. 3097/23.01.2019 by Ida Vlad — Ultima modificare 2019-01-23 18:15
privind suspendarea cursurilor în unitățile de învățământ preuniversitar în data de 25.01.2019
File Adrese DSP Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-01-21 12:22
În atenția directorilor unităților de învățământ, medicilor și asistentelor din cabinetele medicale școlare.
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 21.01.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-01-18 12:12
Sedinta va avea loc pe data de 21.01.2019, la ISJ Bacau, in sala de sedinte, ora 13.00.
File CALENDARUL OLIMPIADELOR NAŢIONALE ŞCOLARE - 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-17 09:43
File IMPORTANT! În atenţia unităţilor de învăţământ-Reconfirmări comenzi acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-16 14:23
Actiuni document