Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Aprilie 2017 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Completare anunț concurs contractual by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-22 15:12
referitor la postul de auditor public intern
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 23.03.2017 ora 15.00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-22 11:27
Posturile sunt pentru anul scolar 2016-2017.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI- DESCHIDERI CREDITE 57 by Contabilitate — Ultima modificare 2017-03-22 09:25
Azi 22.03.2017 se deschid credite titlul 57 '' Transport elevi ''
File Rezultate finale - etapa judeţeană a Concursului de matematică aplicată ”A.Haimovici” 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-21 16:24
File Rezultate finale - etapa judeţeană a Olimpiadei de matematică a satelor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-20 20:03
File Rezultate finale - etapa judeţeană a Olimpiadei de matematică 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-20 19:05
File Anunț concurs by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-20 16:00
Sedinta de repartizare pentru solutionarea cererilor de restrangere de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-20 10:00
Miercuri, 22.03.2017, ora 14:00, in sala de sedinte a ISJ Bacau, se va organiza Sedinta de repartizare pentru solutionarea cererilor de restrangere de activitate.
File Rezultate iniţiale - etapa judeţeană Olimpiada de matematică 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-18 19:41
Eventualele contestaţii se fac pe subiecte și se depun la secretariatul unității școlare organizatoare, în data de 20 martie 2017, între orele 8.00-14.00 sau prin fax la nr. 0334.405942.
File În atenția tututor unităților de învățământ- Necesar formulare acte studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-03-17 11:30
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI- DESCHIDERI CREDITE 59 by Contabilitate — Ultima modificare 2017-03-17 09:55
Azi 17.03.2017 deschideri de credite titlu 59 "Burse".
Subiecte si bareme_simulare BACALAUREAT 2017 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-03-16 14:31
Subiectele si baremele pentru simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat national in anul scolar 2016 -2017 se gasesc la adresa http://subiecte.edu.ro/2017/simulare/ in fiecare zi de examen dupa ora 15.
Subiecte si bareme_simulare EVALUARE NATIONALA 2017 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-03-16 14:31
Subiecte si baremele la simularea evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a in anul scolar 2016 - 2017 se gasesc la adresa http://subiecte.edu.ro/2017/simulare/ in fiecare zi de examen , dupa ora 15
File APEL pentru selecția membrilor Comisiei specializate de acreditare by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-15 18:09
Ministerul Educației Naționale organizează selecția cadrelor didactice din învățământul universitar și preuniversitar în vederea constituirii Comisiei specializate de acreditare (CSA). Toate documentele sunt atașate prezentului anunț. Comisia specializată de acreditare este un organism oficial care funcționează în coordonarea Direcţiei Formare Continuă din cadrul Direcţiei Generale Management Preuniversitar, în conformitate cu prevederile Metodologiei de acreditare şi evaluare periodică a furnizorilor de formare continuă și a programelor de formare oferite de aceştia, aprobată prin OMECTS nr. 5564/2011, cu modificările şi completările ulterioare şi cu Regulamentului - cadru de organizare şi funcţionare a Comisiei specializate de acreditare a programelor de formare continuă pentru personalul didactic din învățământul preuniversitar, aprobat prin OMENCȘ nr. 6045/2016. Atribuțiile principale ale Comisiei specializate de acreditare sunt: evaluarea programelor de formare continuă în vederea acreditării, alocarea de credite profesionale transferabile pentru programele de formare continuă propuse spre acreditare, precum şi echivalarea numărului de credite profesionale transferabile obţinute de personalul didactic care a participat la programe speciale. Anunțul se află postat pe site-ul Ministerului Educației Naționale la adresa http://edu.ro/apel-pentru-selec%C8%9Bia-membrilor-comisiei-specializate-de-acreditare-csa.
File Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru constituite în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a în anul școlar 2017-2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-13 19:46
File Rezultate finale Olimpiada Județeană de Științe socio-umane 2017 by Inspector scolar de specialitate socio-umane — Ultima modificare 2017-03-13 15:38
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 13.03.2017 ora 15.00 - pentru anul scolar 2016-2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-10 15:14
File LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITA SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-09 09:39
Eventualele contestatii la punctajele acordate, se depun la registratura ISJ, în zilele de 9 și 10 martie 2017. Programul biroului registratura: joi, 09.03.2017 între orele 08.00-16.00, vineri 10.03.2017, între orele 08.00-14.00.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - TRANSPORT ELEVI by Contabilitate — Ultima modificare 2017-03-09 09:36
Azi 09.03.2017 ora 11.00 aplicatia Eduassit se inchide.VA rugam sa va grabiti si sa introduceti datele in aplicatie.Sumele introduse in aplicatie,sunt sumele ce vor fi solicitate la M.E.N.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI- DESCHIDERI CREDITE 57 by Contabilitate — Ultima modificare 2017-03-08 13:05
In fisierul atasat sunt deschiderile la titlul 57 "Transport elevi".Deschiderile sunt cu data de 08.03.2017.Atentionam unitatile scolare ca sumele care vor fi trecute in aplicatia Eduassist,vor fi sumele ce se vor solicita la M.E.N.In aceste conditii unitatile scolare care nu solicita sumele corecte asa cum s-a intamplat in luna Ianuarie 2017,nu vom avea de unde sa le dam.De sumele trecute in aplicatia Eduassit raspunde atat secretara unitatii cat si contabila.Va rugam sa acordati o mare atentie programelor informatice implementate de ISJ Bacau,iar pentru aceste programe va rugam sa solicitati ajutorul D-nul Nita Liviu din cadrul Comp.Informatizare.
Actiuni document