Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Februarie 2018 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista cadrelor didactice ale caror cereri de mentinere peste varsta standard au fost respinse in consiliul de administratie al ISJ pe 05.02.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-05 13:35
Inregistrarea eventualelor contestatii la ISJ Bacau, compartimentul registratura, se va face in zilele de 5, 6 si 7 februarie 2018, pana la ora 16.00.
File Lista cadrelor didactice ale caror cereri de mentinere peste varsta standard au fost validate in consiliul de administratie al ISJ pe 05.02.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-05 13:32
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-05 09:24
In fisierul atasat gasiti Precizari privind taxele pentru examene sesiunea 2017-2018.Contul in care se vireaza taxele este : RO19TREZ06120E335000XXXX COD FISCAL : 4278736
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - PRECIZARI PRIVIND BUGETUL PE ANUL 2018 by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-02 12:10
In fisierul atasat aveti precizarile primite azi de la M.E.N. privind incadrarea cheltuielilor pe articole si aliniate prevazute in clasificatia economica, aplicabile ordonatorilor de credite aflati in subordinea M.E.N.respectiv ISJ Bacau.In cazul in care nu ati respectat incadrarea bugetului in aceasta clasificatie refaceti bugetul transmis.Rectificati pina luni 05.02.2018 ora 12 in aplicatia INSPECT si transmiteti si in forma scrisa.Unitatile scolare care au credite deschise la 57 si 59 le vor cuprinde in buget la nivelul anulului precedent,pe trimestre .Spor la treaba.Va multumim pentru colaborare.
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 02.02.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-01 19:55
Sedinta va avea loc la ISJ, compartimentul managementul resurselor umane, ora 13.00.
În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-01 15:04
Urgent! Având în vedere că termenul limită de completare a datelor în aplicaţia SIIIR privind CNP, NUME, PRENUME, NUMĂR MATRICOL, ASOCIEREA LA FORMAŢIUNI DE STUDIU, LIMBA DE PREDARE, LIMBILE MODERNE STUDIATE, RELIGIA STUDIATA SI PROCESAREA CERERILOR DE TRANSFER ELEVI, este astăzi, 1.02.2018, ora 16, vă rugăm, ca înainte de a transmite adresele de confirmare catre ISJ BC, să verificaţi dacă următoarele rapoarte(Managementul elevului -Rapoarte) sunt complete: 1. Raportul 371-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele AO si AP sunt completate, daca nu sunt, se completeaza datele privind limbile moderne studiate in SIIIR; 2. Raportul 383-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele N si W sunt completate cu ADMIS sau RESPINS, daca aveti celule necompletate, se proceseaza transferurile in SIIIR; 3. Raportul 453-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele Y si AH sunt completate, daca nu sunt, se completeaza datele referitoare la limba de predare si nr. matricol in SIIIR; 4. Raportul 448-se exporta fisierul in excel si se verifica existenta elevilor neasociati la formatiuni de studiu, corect este ca raportul sa fie gol; 5. Raportul 381-se exporta fisierul in excel si se verifica coloana R.
File Modificare - Programarea pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa - pentru cadrele didactice care au depus cereri pana pe data de 23.01.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-01 14:49
File EXTREM DE IMPORTANT! Revenire MEN referitor la costul standard pentru unitățile de învățământ în care elevii studiază limba minorității by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-01-31 18:41
File In atentia unitatilor de invatamant cu formatiuni de studiu, clase I-V ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-29 11:46
Referitor la asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019 Perioada de completare in aplicatia informatica MANUALE SCOLARE este 29-31 ianuarie 2018, ora 16.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-29 10:55
Bugetul va fi completat in LEI si nu in MII LEI. Va rugam sa urmariti cu regularitate site-ul ISJ BACAU,aceasta fiind o modalitate rapida de comunicare intre Bir.Conatabiliatate al ISJ Bacau si contabilii sefi din unitatile de invatamant.Va multumim pentru colaborare.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-29 10:46
Bugetul va fi completat in LEI si nu in MII LEI.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI-INVATAMANT DE MASA,INVATAMNAT SPECIAL SI UNITATI CONEXE ISJ by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-29 10:07
In atasament gasiti mesajul de la Siveco Romania privind incadrarea in buget a concediilor medicale atat din fondul de salarii cat si cele din FNUASS.In aplicatia Inspect,gasiti macheta buget pe total si pe trimestre.Bugetul cu care veniti la aprobat sa corespunda cu cel transmis pe total si il desfasurati apoi pe forme asa cum aveti nevoie in Forexeug si la trezoreria de care apartineti.Deocamdata bugetul se refeara la cheltuieli de personal.Vom reveni pentru unitatile care au sume la 57 si 59.Pentru cei care au intrebat de vouchere de vacanta ii atentionam de faptul ca bugetul transmis se refera strict la costul standard per elev/prescolar in care trebuie sa va incadrati.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI- INVATAMANT SPECIAL by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 13:45
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal pe anul 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - UNITATI CONEXE ISJ BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 13:44
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal pe anul 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 12:52
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal conform Cost standard per elev/prescolar 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu/clase VII-XII ! Verificare comenzi completare stocuri manuale pentru anul 2018-2019, conform OMEN 3057/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-26 20:51
Pentru comenzile de manuale din fisierul ataşat pentru care s-a depăşit numărul maxim de manuale se vor face obligatoriu corecturi . Termen limită de efectuare a modificărilor în aplicaţia informatică dedicată comenzilor de manuale este: 29.01.2018, ora 9.
File POSTURI VACANTE ŞI TEMPORAR VACANTE ÎN ANUL 2018; POSTURI OCUPATE PRIN CUMUL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-26 13:13
Referitor la ocuparea posturilor vacante şi temporar vacante în anul 2018 şi posturile ocupate prin cumul, aveţi obligaţia de a transmite către ISJ Bacău, până la data de 30.01.2018 documentele precizate în adresa anexată. Inspectorii şcolari pentru management instituţional
File Modificare -Programare pentru sustinerea probei practice - discipline tehnice by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-26 08:44
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 26.01.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 17:08
Sedinta va avea loc la ISJ, camera 4, biroul management si resurse umane, ora 13.00
File Proba practica - Informatica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 16:19
Actiuni document