Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 PRETRANSFERUL PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE CONTESTAȚII CU PRIVIRE LA MODUL DE SOLUTIONARE A CERERILOR DE PRETRANSFER/MODIFICAREA REPARTIZARII CADRELOR DIDACTICE ANGAJATE PE VIABILITATEA POSTULUI
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2025 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

CONTESTAȚII CU PRIVIRE LA MODUL DE SOLUTIONARE A CERERILOR DE PRETRANSFER/MODIFICAREA REPARTIZARII CADRELOR DIDACTICE ANGAJATE PE VIABILITATEA POSTULUI

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-04-28 14:28
Filed under:
Eventulele contestații cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer/modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei; se depun la REGISTRATURA Inspectoratulu Școlar Județean Bacău în zilele: 28 aprilie 2025 până la ora 16.30 și în ziua de 29 aprilie 2025, interval orar 8.00-16.30.Contestațiile se pot depune online la adresa dec e-mail office@e-isjbacau.ro, în același interval orar. CONTESTAȚIILE DEPUSE ONLINE VOR FI ÎNSOȚITE OBLIGATORIU DE COPIA DUPĂ CARTEA DE IDENTITATE.