Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2015-2016
Navigare
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Septembrie 2017 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Mobilitatea personalului didactic 2015-2016

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-02-18 03:46
File OMEN nr. 4895/2014 publicat în MONITORUL OFICIAL, PARTEA I, NR. 861/26.11.2014 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-11-27 09:42
Privind aprobarea metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2015-2016
File Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2015-2016, aprobată prin OMEN nr. 4895/2014 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-11-27 09:43
File Ordinul nr. 5108/2014 privind modificarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2015-2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-01-16 08:23
File Fișa de evaluare a cadrelor didactice, conf. anexei 2 din OMEN 4895/2014 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2015-2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-01-16 08:39
File OMEN nr. 5078/08.12.2014 privind recrutarea și selecția cadrelor didactice pentru predarea disciplinei opționale "Educație prin șah" în învățământul preuniversitar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-01-20 08:54
File LISTA FINALĂ A CADRELOR DIDACTICE, PENTRU CARE SE ACORDĂ ÎNTREGIREA NORMEI DIDACTICE ÎNCEPAND CU 01.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-02 08:33
CONFORM PREVEDERILOR ART. 24 DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ȘCOLAR 2015-2016, ANEXĂ LA ORDINUL MINISTRULUI EDUCAȚIEI NAȚIONALE NR. 4895/10.11.2014, CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE
File LISTA FINALĂ A CADRELOR DIDACTICE DETAȘATE ÎN INTERESUL ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PENTRU NESOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎN ANUL ȘCOLAR 2014-2015, PENTRU CARE SE ACORDĂ TRANSFERUL ÎNCEPAND CU 01.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-02 08:36
CONFORM PREVEDERILOR ART. 48 ALIN. 2 DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ȘCOLAR 2015-2016, ANEXĂ LA ORDINUL MINISTRULUI EDUCAȚIEI NAȚIONALE NR. 4895/10.11.2014, CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru anul școlar 2015-2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-17 18:12
Ordin nr. 5109/12.12.2014 pentru aprobarea Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-18 03:46
File Completări Centralizator 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-18 03:48
Ședință publică pentru completarea normei didactice în anul școlar 2015-2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-21 10:53
Ședința publică are loc la sediul inspectoratului școlar, în sala de ședințe, etaj I, în 23.02.2015, începând cu ora 9:00 pentru toate disciplinele
File Lista ocupărilor în ședința publică din 23.02.2015 în etapa de completare a normei didactice pentru anul școlar 2015-2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-24 18:25
File Lista tuturor posturilor/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizata by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-25 16:16
Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete după etapa de completare de normă - sesiunea februarie 2015 (reactualizata)
File Criterii specifice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor complete/incomplete vacante în etapa de transfer pentru soluționarea restrângerii de activitate, sesiunea martie 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-24 18:48
Aprobate în ședința comisiei de mobilitate a inspectoratului școlar din 24.02.2015
File Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-24 19:31
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete după etapa de completare de normă by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-26 10:35
Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete după etapa de completare de normă - sesiunea februarie 2015 (reactualizata)
File Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-02-26 17:24
Reactualizată conform adresei emise de Școala Gimnazială "Alecu Russo" Bacău cu nr. 299/26.02.2015, înregistrată la inspectoratul școlar cu nr. 1331/26.02.2015.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate începând cu 1 septembrie 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-05 12:04
Eventualele contestații la punctajele acordate se depun la registratura inspectoratului școlar în 06.03.2015 în intervalul orar 9:00-14:00.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate începând cu 1 septembrie 2015 - după contestații by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-09 18:21
Ședință publică pentru soluționarea cererilor de transfer a personalului didactic aflat în restrângere de activitate, sesiunea martie 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-16 09:30
Ședința publică are loc la sediul inspectoratului școlar, în sala de ședințe, etaj I, în 17.03.2015, începând cu ora 13:00 pentru toate disciplinele
File LISTA OCUPARILOR ETAPA DE TRANSFER SESIUNEA 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-17 16:58
Contestatiile cu privire la modul de solutionare a restrângerilor din sedinta publica se depun la registratura ISJ Bacau in 18.03.2015 in intervalul orar 9.00-14.00.
File Criterii specifice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor complete/incomplete vacante în etapa de pretransfer, la cerere, sesiunea martie-aprilie 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-20 12:20
Aprobate în ședința comisiei de mobilitate a inspectoratului școlar din 19.03.2015
File LISTA CUPRINZAND TOATE POSTURILE DIDACTICE/CATEDRELE VACANTE/REZERVATE COMPLETE/INCOMPLETE ACTUALIZATA LA 20.03.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-20 18:06
File Anunț pentru organizarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la Centrul Judetean de Resurse Si Asistenta Educationala Bacau in anul scolar 2014-2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-25 10:11
File Lista candidaților luati in evidența pentru pretransfer în alt judet by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-30 15:21
File LISTA FINALĂ CADRELOR DIDACTICE ÎNSCRISE LA PRETRANSFER 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-30 15:54
EVENTUALELE CONTESTAȚII LA PUNCTAJELE ACORDATE SE DEPUN LA REGISTRATURA I.S.J BACĂU ÎN DATA DE 31.03.2015, ÎNTRE ORELE 09-15
File Completări la centralizator 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-31 21:39
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care participa la pretransfer 2015- dupa contestatii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-02 13:45
File Lista titularilor inscrisi la pretransfer in alte judete by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-05 14:37
File Planificarea pe discipline și ore în cadrul ședinței publice pentru pretransfer, sesiunea 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-16 18:51
Ședința publică-pretransfer 2015 are loc conform programării afișate la sediul inspectoratului școlar, în sala de ședințe de la etajul I by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-17 09:07
File LISTA OCUPARILOR ETAPA PRETRANSFER - 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-20 14:19
File LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE COMPLETE/INCOMPLETE REACTUALIZATA LA 22.04.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-22 18:24
File Lista unităților de învățământ și a posturilor didactice/catedrelor la care sunt încadrați suplinitori fără studii corespunzătoare postului în anul școlar 2014-2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-22 20:10
Ședința publică pentru repartizarea cadrelor didactice în baza art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 are loc la sediul inspectoratului școlar, în sala de ședințe de la etajul I, în 05.05.2015 la ora 12:00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-05-04 09:31
File Lista reactualizata cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru concurs by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-05-08 14:00
File Completari centralizator 2015 (3) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-05-29 09:58
File Completări centralizator 2015 (4) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-05-29 09:58
File Completări centralizator 2015 (5) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-14 18:52
File Completări centralizator 2015 (6) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-14 18:52
Depunerea dosarelor pentru DIIRAN, DLC si inscriere candidati cu note din 2009-2014 si prelungire durata CIM by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-29 14:11
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 29.07.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-29 18:21
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 31.07.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-31 17:18
MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-17 19:31
Verificați adresa de e-mail a unității de învățământ unde aveți o situație urgentă. Directorii unităților de învățământ care NU au identificate situații nu transmit nimic!
File Repartizarea candidatilor cu note peste 5 care au sustinut proba scrisa la concursul national de titularizare la centrul Colegiul Tehnic "N.V. Karpen" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-19 20:52
Pe 25 august 2015 in sala de sedinte - Palatul Copiilor (str. Oituz nr. 24) vor fi repartizati candidatii care au obtinut note >=5 la proba scrisa a concursului national de titularizare 2015, care au sustinut aceasta proba la Colegiul Tehnic de Comunicatii "N.V. Karpen" conform graficului anexat in fisierul atasat.
Sedinta publica pentru solutionarea cererilor de completare de norma, detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata, detasare la cerere by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-19 21:12
Luni 24.08.2015 in sala de sedinte ISJ va avea loc sedinta pubilca de solutionare a cererilor de completare a normei didactice/detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata/detasare la cerere dupa urmatorul program: 9.00-10.00 - solutionare cereri completare norma 10.00-10.30 - solutionare cereri detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata 10.30 - solutionare cereri detasare la cerere
File Repartizarea candidaților cu note minim 5(cinci) la concursul din 2015, care au sustinut proba scrisă la centrul nr. 1 - Colegiul Național Pedagogic "Ștefan Cel Mare" Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-19 21:10
Pe 25 august 2015 în sala de ședinte a Inspectoratului Școlar Județean Bacău vor fi repartizați candidații care au obținut nota/media minim 5(cinci) la concursul de ocupare a posturilor din 2015 (care au susținut proba scrisă la Colegiul Național Pedagogic "Ștefan Cel Mare" Bacău), conform graficului anexat în fișierul atașat.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 21.08.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-21 21:27
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 21.08.2015 - corectată by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-23 21:02
File Informare cu privire la sedintele publice din 25 si 26 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-24 08:08
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta publica din 24 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-24 20:39
Programare pentru sedinta publica din 26 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-25 20:36
Locatia: ISJ Bacau - sala de sedinte (toate disciplinele). Intre 9.00-11.00 se vor prezenta numai candidatii care solicita prelungirea duratei contractului individual de munca (continuitate la suplinire). La ora 11 va incepe repartizarea candidatilor conform art. 90 alin (1) de la litera c) la litera r) pentru toate disciplinele.
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta din 25 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-25 22:33
File Posturi ramase neocupate dupa sedinta publica din 26 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-27 08:55
In cursul zilei de 27 august 2015 va fi reactualizata si afisata lista posturilor pe baza adreselor primite de la unitatile scolare.
Pe 28 august 2015 deciziile pentru titularii repartizați în ședința publică din 27-28 iulie 2015 vor fi ridicate de la registratura ISJ BACĂU. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-27 15:33
Programul de ridicare a deciziilor va fi 9.00-13.00.
File Lista reactualizata a posturilor/catedrelor vacante/rezervate din 27.08.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-27 14:18
File Reactualizare lista (27.08.2015 ora 19.00) - posturi vacante/rezervate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-27 19:08
Deciziile de repartizare ale candidatilor participanti la sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-27 19:24
Directorii vor ridica de la inspectorii scolari pentru managementul institutional (teritoriali) dupa 1.09.2015 adresele de comunicare a deciziilor candidatilor repartizati in sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015.
31.08.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidaților conform art. 94 alin. (4) din Metodologie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-30 19:23
In intervalul orar 9-12 vor fi repartizati candidatii ce se regasesc la art. 94 alin 4 de la litera a) la litera e). Repartizarea pentru plata cu ora literele f)-i) se va realiza începând cu ora 12 (titulari/specialisti si pensionari)
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate dupa sedinta din 31 august 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-31 21:03
ȘEDINȚA PUBLICĂ DE REPARTIZARE A POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE DIN 09.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-08 18:21
9.00-12.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 94, alin (4) literele a,b,c,d și e. 12.00-13.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 94, alin (4) literele f,g,h,i (plata cu ora). 13.00-14.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) litera a (completare norma conform art. 8 alin(3)) si litera c (art. 84 alin 13). 14.00-15.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) lit. d (note din 2012) 15.00- se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) lit. e (note >=7din 2011-2009) Ședința are loc în sala de ședințe a inspectoratului școlar
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate actualizata in 08.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-08 18:20
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate reactualizata 08.09.2015 ora 19.05 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-08 19:09
URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-10 00:04
Va rugam sa completati pana la ora 14.00. Macheta poarta denumirea URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 si este postata in aplicatia INSPECT(alegeti anul 2015). Atentie! Nu este vorba de macheta cu termen 11.09.2015.
File Posturi/catedre ramase neocupate dupa sedinta publica din 10.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-10 19:25
File SCOALA GIMNAZIALA HORGESTI - ANUNT CONCURS by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-10-06 11:27