Unelte personale
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Ianuarie 2020 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Detasare in interesul invatamantului 2015-2016

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2015-07-30 10:59
Filed under:

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Model solicitare DIII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-28 18:27
File Acord tip pentru DIII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-28 18:28
Precizari privind calendarul activitatilor pentru DIII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-28 18:36
1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor: 29 iulie 2015; 2. Unităţile de învăţământ primitoare formulează şi adresează cereri scrise prin care solicită acordul pentru detaşarea în interesul învăţământului a unui cadru didactic titular pentru ocuparea unui anumit post didactic din lista afişată – se precizează codul postului (Art. 82, alin. 2 din Metodologie): 29 iulie – 18 august 2015; 3. Înregistrarea la unităţile de învăţământ a dosarelor persoanelor solicitate, cu documentele prevăzute în Acordul – tip (Anexa nr. 14 la Metodologie, pag. 94), prin care aceste persoane îşi exprimă acordul pentru detaşare în interesul învăţământului: 30-31 iulie 2015 şi 17-18 august 2015; 4. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015; 5. Cadrele didactice solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului completează dosarul depus la unităţile primitoare cu atestate/avize suplimentare, rezultatul probei practice/orale, după caz: 20 august 2015; 6. Discutarea şi soluţionarea propunerilor pentru detaşare în interesul învăţământului în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ primitoare: 20 august 2015; 7. Directorul unităţii primitoare se asigură de completarea în INSPECT a machetei privind detașarea în interesul învățământului, conform hotărârii consiliului de administraţie al unităţii primitoare: 20 august 2015, ora 14:00. 8. Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general pentru detaşarea în interesul învăţământului: 22-28 august 2015. Notă: 1. În conformitate cu prevederile Art. 84, alin. 13 din Metodologie (OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare), detaşarea în primul an după concurs a personalului didactic titularizat pe baza rezultatelor la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice din învăţământul preuniversitar – sesiunea 2015 şi a cadrelor didactice titularizate în anul 2015 pe baza Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, se face astfel: “(13) Cadrele didactice numite cu statut de titular în baza rezultatelor obţinute la concursul de ocupare a posturilor didactice vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar, sesiunea 2015, precum şi cadrele didactice repartizate pe perioadă nedeterminată în baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, care s-au prezentat la postul didactic/catedra pe care au fost repartizate şi pentru care s-au încheiat contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, pot beneficia de detaşare la cerere, în baza punctajelor obţinute conform anexei nr. 2, în primul an după repartizare, respectiv concurs, conform Calendarului. Acestea pot beneficia şi de detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, în primul an după repartizare, respectiv concurs şi pe parcursul anului şcolar, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale.” 2. Detaşarea personalului didactic titular se realizează cu avizul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care cadrul didactic este titular, ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.