Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 PRETRANSFERUL PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE Contestații privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ cadre didactice titulare
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2025 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

Contestații privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ cadre didactice titulare

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-04-14 13:19
Filed under:

Eventualele contestații privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ/CJRAE/CMBRAE, de către personalul didactic titular care solicită pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, se depun în zilele 15,16 APRILIE 2025, în intervalul orar 9.00-16.00, la registratura I.S.J. Bacău, str. Oituz nr.24 sau online la adresa de e-mail  office@e-isjbacau.ro, în același interval orar. Contestațiile depuse online vor fi însoțite obligatoriu de copia după cartea de identitate.