Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 Titularizare 2025 ȘEDINȚA DE REPARTIZARE_TOATE DISCIPLINELE_ 4 AUGUST 2025
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iulie 2025 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

ȘEDINȚA DE REPARTIZARE_TOATE DISCIPLINELE_ 4 AUGUST 2025

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-07-30 13:37
Filed under:
Ședința de repartizare va începe în data de 4 august 2025 la ora 10, în sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău în următoarea ordine a: (i) candidaților, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) din Metodologie; (ii) cadrelor didactice, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie; (iii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie; (iv) candidaţilor și cadrelor didactice, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. e) din Metodologie; (v) cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2025, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. f) din Metodologie. RUGĂM cadrele didactice angajate de durata de viabilitate a postului să aibă asupra lor și adeverința eliberată de unitatea de învățământ în luna mai prin care atestă că postul are viabilitatea de 4 ani

Ședință de repartizare, în ordine, a: (i) candidaților, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) din Metodologie; (ii) cadrelor didactice, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie; (iii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie; (iv) candidaţilor și cadrelor didactice, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. e) din Metodologie; (v) cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2025, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. f) din Metodologie. Termen: 4 august 2025