Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2025.docx
In perioada prevăzută pentrudepunerea/transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare, acestea sedepun/transmit astfel: a) în data de 22 iulie 2025 contestațiile se depun, înscris, până la ora 21:00; b) în data de 23 iulie 2025 contestațiile se depun,în scris, până la ora 12:00. Transmiterea contestațiilor la inspectorateleșcolare se poate realiza și electronic (scanat), prin poștă electronică, îndata de 22 iulie 2025 și în data de 23 iulie 2025 până la ora 12:00. Încontestație candidatul precizează următoarele informații: județul, numărulfișei de înscriere la concurs, numărul și denumirea centrului de concurs,numele, inițiala/inițialele prenumelui tatălui, prenumele, codul numericpersonal, disciplina la care a susținut proba scrisă în cadrul concursului șinota contestată, adresa de e-mail, numărul de telefon și denumirea uneia dintreinstituțiile/unitățile de învățământ absolvite. Contestația la proba scrisă sedepune la inspectoratul școlar, personal de către candidat sau prinîmputernicit, acesta din urmă prezentând procura notarială în original.Candidatul anexează la contestația depusă/transmisă la inspectoratul școlar șio copie a buletinului/cărții de identitate. Nu pot fi contestate lucrărilescrise ale altor candidați. CONTESAȚIILE TRANSMISE PRIN POȘTA ELECTRONICĂ VORFI FĂCUTE LA ADRESA DE E-MAIL: titularizare@e-isjbacau.ro
Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2025.docx
—
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,
13 kB (13495 bytes)