Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 Titularizare 2025 Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2025.docx
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iulie 2025 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2025.docx

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-07-22 12:10
Filed under:
In perioada prevăzută pentrudepunerea/transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare, acestea sedepun/transmit astfel: a) în data de 22 iulie 2025 contestațiile se depun, înscris, până la ora 21:00; b) în data de 23 iulie 2025 contestațiile se depun,în scris, până la ora 12:00. Transmiterea contestațiilor la inspectorateleșcolare se poate realiza și electronic (scanat), prin poștă electronică, îndata de 22 iulie 2025 și în data de 23 iulie 2025 până la ora 12:00. Încontestație candidatul precizează următoarele informații: județul, numărulfișei de înscriere la concurs, numărul și denumirea centrului de concurs,numele, inițiala/inițialele prenumelui tatălui, prenumele, codul numericpersonal, disciplina la care a susținut proba scrisă în cadrul concursului șinota contestată, adresa de e-mail, numărul de telefon și denumirea uneia dintreinstituțiile/unitățile de învățământ absolvite. Contestația la proba scrisă sedepune la inspectoratul școlar, personal de către candidat sau prinîmputernicit, acesta din urmă prezentând procura notarială în original.Candidatul anexează la contestația depusă/transmisă la inspectoratul școlar șio copie a buletinului/cărții de identitate. Nu pot fi contestate lucrărilescrise ale altor candidați. CONTESAȚIILE TRANSMISE PRIN POȘTA ELECTRONICĂ VORFI FĂCUTE LA ADRESA DE E-MAIL: titularizare@e-isjbacau.ro

Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2025.docx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 13 kB (13495 bytes)