Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Martie 2022 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File SITUAŢIA REPARTIZĂRII PE LOCURILE SPECIALE PENTRU ROMI, by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-06 09:52
Comisia judeţeană de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2018 – 2019, constituită prin Decizia inspectorului şcolar general nr. 3/05.01.2018, a realizat Repartizarea candidaţilor pe locurile speciale pentru romi, situaţia finală fiind în fişierul ataşat.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Ordin 4005/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-05 10:06
Modificare Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor ;colare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar.
File EduSAL versiunea 2.13.3 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 15:09
După instalarea versiunii 2.13.3, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida. Modificările aduse la versiunea 2.13.3 constau în: - Optimizări ale bazei de date - Actualizarea D112 cu modificările aduse pe structura de date din 22 mai 2018 - Rezolvarea problemelor privind înregistrarea voucherelor - Actualizarea Anexelor 4/5 din D112 - Actualizarea nomenclatorului de bănci prin adăugarea Patria Bank
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel grădiniţe by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 08:52
Procedura pentru înregistrarea prezenţei la grădinită în unităţile de învăţământ care se supun prevederilor Legii 248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-07-03 12:24
In fisierul atasat gasiti Kit-ul pentru raportare trimestrul II 2018.Va rugan sa completati cu atentie.Singura eroare admisa este la Anexa 40 a.Dupa ce ati introdus datele trimiteti mesaj,si numai dupa ce sunteti verificati in sistem,si aveti confirmarea din partea Bir.Contabilitate ,listati si aduceti documentele semnate.
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Eliberare diplome Bacalaureat by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-03 10:53
Consultaţii metodice-definitivat 2018-INVĂŢĂTORI by Inspector scolar de specialitate - prof. înv. primar — Ultima modificare 2018-07-03 09:03
Candidatii care vor sustine examenul de definitivat în acest an, sunt asteptati în data de 9 iulie 2018, ora 10, la Colegiul Naţional Pedagogic "Ştefan Cel Mare"Bacău pentru consultaţii metodice privind examenul de definitivat.
În atenția candidaților la definitivat - disciplina Matematică by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-02 20:58
Miercuri, 04.07.2018, ora 9.00, la Colegiul "Grigore Antipa" Bacău, sunt organizate consultații metodice în vederea susținerii examenului de definitivat, disciplina Matematică.
Consultati metodice - definitivat Tehnologii by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-02 20:40
Informaţii utile candidaţilor înscrişi la examenul de definitivat 2018, disciplinele din aria curriculară "Tehnologii"
Validarea inscrierii la concursul national de titularizare - sesiunea 2018-pentru absolventii 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-02 10:35
Validarea fiselor de inscriere la concursul national de titularizare -sesiunea 2018, pentru absolventii promotiei 2018, pentru toate disciplinele, se va realiza in ziua de joi, 05.07.2018 intre orele 11.00-17.00, ziua de vineri 06.07.2018 intre orele 09.00-17.00 si ziua de luni 09.07.2018, intre orele 09.00-17.00.
File Precizari de la MEN privind repartizarea cadrelor didactice in 25 si 26 iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-02 10:06
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ cu clase gimnaziale-Referitor comenzi manuale clasa a VI-a by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-02 09:32
Termen 5.07.2018, ora 14.
File Repartizarea candidaţilor pe locurile speciale pentru romi by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-06-29 14:25
În atenţia absolvenţilor clasei a VIII- a care participă la admiterea pe locurile speciale pentru romi! Repartizarea candidaţilor pe locurile speciale pentru romi, va avea loc, joi, 5 iulie 2018, la ora 12, în locaţia: amfiteatrul ŞCOLII GIMNAZIALE „ALEXANDRU IOAN CUZA” BACĂU. Candidaţii vor fi însoţiţi obligatoriu de reprezentantul legal.
File Erată 2 la Broşura „Admiterea în învăţământul liceal şi profesional din judeţul Bacău, pentru anul şcolar 2018 – 2019” by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-06-27 13:06
În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel gimnazial, Erată la Broşura „Admiterea în învăţământul liceal şi profesional din judeţul Bacău, pentru anul şcolar 2018 – 2019” Vă informăm că în broșura „Admiterea în învăţământul liceal şi profesional din judeţul Bacău, pentru anul şcolar 2018 – 2019”, la pagina 46, poziția 1, s-a efectuat o actualizare conform adresei atasate.
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant de nivel liceal by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-06-25 16:55
Ca urmare a adresei trimisă de Ministerul Educației Naționale cu nr. 32815/18.06.2018, înregistrată la Inspectoratul Școlar Județean Bacău cu nr. 559M/21.06.2018, vă precizăm următoarele: - după data de 09.07.2018 (prima etapă de admitere computerizată din 09.07.2018) în situația în care nu a fost realizat planul de școlarizare vor fi aplicate prevederile art. 25, 26, 27 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019, anexă la OMEN 5485/13.11.2017, pentru a stabili cadrele didactice care se vor afla în situația de completare normă/restrângere de activitate; - cadrele didactice care vor intra în restrângere de activitate trebuie să depună cerere de detașare în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată (anexa nr. 14 la Metodologia-cadru) la Inspectoratul Școlar Județean Bacău (compartiment managementul resurselor umane) până pe data de 20.07.2018 pentru a participa la ședința de repartizare din 26.07.2018; - cadrele didactice care se vor afla în situația de completarea normei didactice vor depune cererea pentru completarea normei didactice (anexa nr. 14 la Metodologia-cadru) la Inspectoratul Școlar Județean Bacău (compartiment managementul resurselor umane) până pe data de 01.08.2018 pentru a participa la ședința de repartizare din 21.08.2018.
IN ATENTIA COLEGIILOR SI LICEELOR! REFERITOR COMPLETARE DATE SIIIR ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-21 10:46
Având în vedere că a fost repornită alicația SIIIR, unitățile de învățământ liceale (colegii si licee) trebuie să completeze in SIIIR în meniul Managementul elevului –Promovare elevi ,statusul pentru elevii din clasele terminale ale învățământului liceal (promovat, exmatriculat, repetent, situatie scolara neincheiata). IMPORTANT!!! ELEVII CORIGENTI vor avea statusul SITUATIE SCOLARA DESCHISA!! Dupa completarea datelor va rugam sa verificati corelarea lor cu lucrarea postata in INSPECT- SITUATIE STATISTICA A ELEVILOR DIN CLASELE TERMINALE DE NIVEL LICEAL, AN SCOLAR 2017-2018. Termen limita de completare: 22.06.2018, ora 10
Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu beneficiari EURO 200 ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-20 13:43
Referitor EURO 200 ! Vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor Legii 269/20014 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru anul 2018, la adresa : http://www.edu.ro/euro-200. Vă rugăm să verificaţi datele existente în listă şi să afişaţi lista beneficiarilor în unitatea de învăţământ. Şcolile care nu au solicitări EURO 200 nu afişează nimic. Totodată, vă solicităm să respectaţi următorul grafic al activităţilor: - 20-25 iunie 2018- depunerea eventualelor contestaţii - 25 iunie- 4 iulie 2018- rezolvarea contestaţiilor la nivelul unităţilor de învăţământ şi centralizarea acestora de către ISJ Bacău - 9 iulie 2018- afişarea rezultatelor contestatiilor pe site-ul MEN
File FOARTE IMPORTANT!! In atenţia unităţilor de învăţământ! Cuantum sume necesare hotarari judecatoresti by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-19 13:14
Sumele necesare pt plata hotararilor judecatoresti si plata diferentelor salariale cuvenite personalului didactic din invatamant pentru perioada octombrie 2008-13 mai 2011, cf. Legii 85/2016 vor fi actualizate cu indicele de inflatie si nu vor cuprinde contributiile datorate de angajator.
File Ordinul MEN 3755 din 29.05.2018 - modificare grafic examene certificare profesionala 2017 - 2018, nivel 5, invatamant postliceal by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-06-14 16:48
Ordinul MEN 3755 din 29.05.2018 privind modificarea O.M.E.C.S. nr.4796/31.08.2017 pentru aprobarea graficului de desfăşurare a examenelor de certificare a calificării profesionale a absolvenţilor din învăţământul profesional şi tehnic preuniversitar în anul şcolar 2017- 2018
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-06-14 11:39
In fisierul atasat gasiti sumele pt vouchere conform OM 3751/2018! Bugetele pt aprobare vor cuprinde sumele necesare cerute in inspect in data de 5.06.2018!
Actiuni document