Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 10.04.2017 ora 15.00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 14:26
- Valabile pentru anul scolar 2016-2017.
-
Completare centralizator_1 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 11:32
-
LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU DEPUS DOSAR DE PRETRANSFER IN ALT JUDET - CONFIRMATA DE MEN — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 09:38
-
ANUNȚ privind rezultatele selecției dosarelor la concursurile pentru ocuparea posturilor contractuale de execuție — by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-06 17:38
-
LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ALE CADRELOR DIDACTICE INSCRISE LA ETAPA DE PRETRANSFER - DUPA REZOLVAREA CONTESTATIILOR — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-06 16:39
-
În atenţia unităţilor de învăţământ-Programul "EURO 200" - 2017 — by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-06 11:48
- Conform adresei M.E.N. Nr. 27414 din 2 martie 2017, Programul „EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2017. Beneficiarii acestui program sunt elevii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată în cadrul unei familii. Depunerea cererilor privind acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziţionării unui calculator prin programul "EURO 200" se va face până la data de 21 aprilie 2017. CALENDARUL DE ANUL TRECUT ESTE VALABIL ȘI ANUL ACESTA.
-
În atenția conducătorilor de unități școlare din municipiul Bacău — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-05 11:19
- Concurs ,,Cu viata mea apar viata,,
-
Lista cadrelor didactice titulare/debutante care au depus dosar pentru pretransfer in judetul Bacau — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 16:31
- In perioada 04-07.04.2017 cadrele didactice care au depus dosar la ISJ pentru pretransfer, vor depune dosare la unitatile de invatamant pentru obtinerea acordului/acordului de principiu. In sedinta de repartizare din 25.04.2017 vor fi repartizate numai cadrele didactice care au obtinut acord/acord de principiu.
- DEPUNEREA EVENTUALELOR CONTESTATII PRIVIND PUNCTAJUL ACORDAT LA DOSARUL DE PRETRANSFER — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 09:13
- Contestatia se va depune la registratura ISJ, în zilele de 4 și 5 aprilie, între orele 8.00-16.00.
-
Graficul desfasurarii probelor practice pentru etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 09:10
-
Lista cadrelor didactice titulare in judetul Bacau care au solicitat plecarea prin pretransfer in alte judete — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 09:09
-
În atenţia unităţilor de învăţământ! Acte de studii — by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-03 12:55
- Proiect de Hotărâre de Guvern privind aprobarea conţinutului şi formatului actelor de studii care vor fi eliberate absolvenţilor şi personalului didactic din învăţământul preuniversitar
-
Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 03.04.2017 ora 15.00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-03-31 18:21
- Valabile pentru anul scolar 2016-2017
-
În atenţia unităţilor de învăţământ liceal/gimnazial/primar!Preluare certificate SSL noi — by Informatizare — Ultima modificare 2017-03-29 13:03
- În perioada 30-31 martie 2017, Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău va distribui noile certificate SSL necesare transferului/preluării de subiecte pentru examenele naţionale valabile în perioada 01.04.2017-20.02.2020. Certificatele SSL se preiau de la Biroul Informatizare , de la Ingrid ARMAŞU, după cum urmează: •JOI, 30.03.2017, între orele 8.00-16.00, unităţile de învăţământ din mediul rural, jud. Bacău; •VINERI, 31.03.2017, între orele 8.00-14.00, unităţile de învăţământ din mediul urban, jud. Bacău. Documente obligatorii: carte de identitate directori si persoane de contact; Prezenta obligatorie: director si persoană de contact unitate de învăţământ, respectand datele din macheta INSPECT referitoare la certificatele SSL.
-
Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 28.03.2017 ora 15.00 - pentru anul scolar 2016-2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-03-27 13:10
-
BUGET APROBAT PE TITLURI DE CHELTUIELI,ARTICOLE SI ALINIATE PE ANUL 2017 ISJ BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2017-03-27 12:55
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete din 27.03.2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-03-27 12:17
-
PROGRAM PRIMIRE DOSARE PENTRU ETAPA DE PRETRANSFER — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-03-27 10:11
-
ORDIN Nr. 3384/2017 din 24 februarie 2017 - anexele nr. 1 - 21 la Centralizatorul privind incadrarea la disciplinele tehnologice — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-03-24 15:21
- ORDINUL Nr. 3384/2017 din 24 februarie 2017 pentru aprobarea anexelor nr. 1 - 21 la Centralizatorul privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2017, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.086/2017, cuprinzând disciplinele/modulele corespunzătoare profilului posturilor/catedrelor din aria curriculară tehnologii - discipline tehnologice
-
Anunț în urma controlului ex-post pentru furnizarea laptelui și produselor lactate (APIA) — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-24 14:15
- Ca urmare a adresei Consiliului Județean Bacău cu privire la controlul ex-post pentru furnizarea laptelui și produselor lactate vă rugăm să consultați adresa din anexă și vă solicităm să respectați întocmai cerințele din Ghidul solicitantului pentru acordarea ajutorului comunitar pentru furnizarea laptelui, versiunea 1.4, disponibil pe pagina web a APIA - www.apia.org.ro, la secțiunea măsuri de piață. Inspectorii școlari pentru management instituțional