Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
- Sedinta publica pentru repartizarea pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-04 13:34
- Sedinta va avea loc pe 05.05.2016, ora 14.00, in sala mare de sedinte a ISJ Bacau, Str. Oituz, nr. 24, etaj. I pentru toate disciplinele.
-
ANUNȚ IMPORTANT — by Inspector şcolar de specialitate, prof. Elena Roșca — Ultima modificare 2016-05-04 10:02
-
URGENT!! In atentia unitatilor de invatamant ! — by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-04 09:51
- Stoc acte de studii 2014-2015
-
Precizări cu privire la Corpul experților electorali — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-04-28 12:25
- Vă rugăm să consultați atașamentul și, conform precizărilor, dacă este cazul, refaceți cererile de admitere! Termen: 29.IV.2016, ora 10.00! Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare! Inspectorii școlari pentru management instituțional
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru anul școlar 2016-2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-27 17:02
- Actualizată după etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular
-
Nota CNDIPT_1368_Adresa cu anexe Precizari IP — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-04-27 14:24
- Informatii admitere invatamant profesional cu durata de 3 ani, 2016 - 2017
-
Procedura informatică Modul SIIIR-Inscrierea la grădinită 2016-2017 — by Informatizare — Ultima modificare 2016-04-27 11:35
- Termen : 10.06.2016, ora 12.00
-
In atentia unitatilor de invatamant special ! Proiect "Sprijinirea sistemului educational special prin portal educational dedicat", cod SMIS 4422 — by Informatizare — Ultima modificare 2016-04-27 10:46
- Implementare proiect "Sprijinirea sistemului educational special prin portal educational dedicat", cod SMIS 4422 (https://scolispeciale.edu.ro).
- Concurs pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general adjunct si director CCD — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-26 14:20
- Dosarele se vor depune la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, compartimentul managementul resurselor umane (etaj I, cam. 4) în perioada 20.04-04.05.2016, conform programului afisat.
-
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI — by Contabilitate — Ultima modificare 2016-04-26 13:15
- Deschideri 57 "Transport"
-
ANUNȚ IMPORTANT — by Inspector şcolar de specialitate, prof. Elena Roșca — Ultima modificare 2016-04-25 14:08
-
Adresa Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-04-25 10:10
- Inscriere cadre didactice si elevi la Cursul Vocational de protectia consumatorilor (gratuit) - domeniul financiar bancar.
- Program preluare dosare pentru aplicarea art. 253 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-25 08:39
- 25-27 aprilie 2016 interval 9.00-15.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau
-
REZULTATELE FINALE ALE OLIMPIADEI NAȚIONALE DE FIZICĂ, TIMIȘOARA 2016 — by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2016-04-21 22:23
- URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI — by Contabilitate — Ultima modificare 2016-04-21 14:25
- Trimiteti de urgenta estimat credite pentru luna mai 2016,pina azi 21.04.2016 ora 15.00 la fax Contabilitate
-
PROGRAMARE PE DISCIPLINE PENTRU ȘEDINȚA PUBLICĂ DIN 22.04.2016 - PRETRANSFER — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-21 09:52
-
Program de primire a dosarelor pentru ocuparea funcției de inspector școlar general adjunct și de director al casei corpului didactic — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-21 08:20
-
Precizari privind depunerea dosarelor pentru ocuparea functiei de inspector scolar general adjunct si director CCD — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-20 15:50
- În atenția candidaților înscriși la pretransfer, sesiunea 2016 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-17 11:10
- Vă informăm că în conformitate cu prevederile din anexa nr. 19 la Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2016-2017, depunerea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, în atenția comisiei de mobilitate constituită la nivelul inspectoratului școlar, se poate face și în 18.04.2016, la registratura inspectoratului școlar, în intervalul orar 9:00-16:00.
-
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI — by Contabilitate — Ultima modificare 2016-04-15 11:09
- Borderou nou la Trezoreria Bacau