Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Aprilie 2022 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
Eliberare certificate promovare definitivat- sesiunea 2015! 2016-02-05 13:50 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat, in sesiunea 2015, pot ridica de la ISJ Bacau- Biroul Salarizare- Normare, camera 18(Parter), certificatele care atesta promovarea examenului, in zilele de miercuri si joi ale fiecarei saptamani, in intervalul orar 14.00-16.00. Certificatele de definitivat, sesiunea 2015, se elibereaza titularului, pe baza documentului de identitate. Titularii sunt obligati, potrivit prevederilor Procedurii MECS nr.47164/29.07.2015, art. 17, alin(1) si (2), sa isi ridice certificatele in termen de cel mult 3 luni de la data intocmirii acestora, sa verifice corectitudinea datelor din certificat si sa semnaleze pe loc eventualele greseli constatate.
File OLIMPIADA DE FIZICĂ - ETAPA JUDEȚEANĂ 2016 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2016-02-05 11:27
Olimpiada Județeană de Fizică, va avea loc sâmbătă 20 februarie 2016, la Școala Gimnazială ,,Mihail Sadoveanu” din Bacău, strada Venus nr.16. Până pe data de 17.02.2016, veți trimite pe adresele de e-mail ovidiubuhucianu@yahoo.com și paicstefan@yahoo.com, baza de date în format excel care va cuprinde lista cu elevii participanți din cadrul unității de învățământ, conform machetei atașate. Fiecare unitate de învățământ va trimite un număr maxim de 6 elevi pe fiecare nivel de studiu. Ora de începere a olimpiadei pentru elevi este 10:00. Profesorii corectori se vor prezenta la ora 13:30, prezența fiind obligatorie. Inspector școlar, prof. dr. Ovidiu BUHUCIANU
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 17:01
Va rugam sa luati masurile necesare ca bugetele aprobate pe anul 2016 pentru unitatile scolare de care apartineti sa fie afisate pe site-ul propriu si la avizierul unitatii scolare.De asemenea bugetele aprobate trebuie introduse in SIIR in Modulul Date financiare-Bugete.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 16:39
Revenim cu urmatoarele precizari privind graficul depunerilor situatiilor financiar-contabile pentru anul 2016(credite primite de la ISJ Bacau adica Bugetul de stat) la Bir.Contabilitate 1) Executia conturilor de la Trezoreriile de care apartineti : data de 3 ale lunii in curs ptr.luna anterioara 2) Necesar transport elevi ptr.luna anterioara : data de 6 ale lunii in curs 3) Necesar burse "Bani de liceu",Bursa profesionala,Burse moldoveni,Cazare moldoveni luna anterioara : data de 15 ale lunii in curs 5) Situatiile financiare trimestriale : trimestrial pina pe data de 15 ale lunii urmatoare inchiderii trimestrului Situatiile se vor trimite pe fax nr.0234518089 semnate si stampilate( nu pe e-mail) sau aduse personal. Unitatile de invatamnt care nu respecta graficul nu vor primi credite.
IN ATENTIA UNITATILOR SCOLARE - DIRECTOR,CONTABIL SEF,SECRETAR by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 13:26
La solicitatrea reprezentantilor Curtii de Conturi care se afla in control la ISJ Bacau,unitatile scolare care deconteaza abonamente transport elevii cu banii primiti de la ISJ Bacau,vor trimite o adresa la fax Bir Contabilitate in care vor declara pe proprie raspundere daca decontarea abonamentului lunar se face pe zile calendaristice sau zile lucratoare.Adresele vor fi semnate de secretar,contabil sef,director si vor fi trimise pina azi 04.02.2016 ora 14.30
File Precizari MENCS - nota 26428/02.02.2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-02-03 11:03
Precizari referitoare la organizarea si desfasurarea examenelor de certificare a calificarii profesionale/atestare a competentelor profesionale ale absolventilor din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2015 - 2016
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-02 12:12
Atasat gasiti adresa primita de la M.F.P.-A.N.A.F. privind combustibilul pentru incalzire.
File COMPLETARE CERTIFICATE CALIFICARE NIVEL 3, 4 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-01-27 09:41
Adresa MENCS nr. 25521 privind completarea formularelor actelor de studii - certificat de calificare nivel 3 si 4.
IN ATENȚIA DIRECTORILOR DE GRĂDINIȚE ȘI ȘCOLI CARE AU CA STRUCTURI GRĂDINIȚE CU PROGRAM NORMAL ȘI PRELUNGIT by Inspector şcolar de specialitate, prof. Elena Roșca — Ultima modificare 2016-01-26 09:35
Prin Legea 248/2015 s-a extins la nivel național Programul pilot „Fiecare copil în grădiniță” ,stabilindu-se principiul de acordare lunară a unui stimulent financiar sub formă de tichet social în valoare de 50 lei, în vederea creșterii accesului și prezenței în învățământul preșcolar a copiilor dezavantajați, cu vârsta cuprinsă între 3 și 6 ani. În acest context vă rugam să participați, în data de joi, 04.02.2016, ora 13.00 în sala de ședințe de la Direcția pentru Agricultură Bacău, strada George Bacovia nr.20, la ședința de instruire asupra modului în care se vor implementa Normele de aplicare a prevederilor legii 248/2015 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate și a procedurii de acordare a tichetelor sociale pentru grădiniță. Ispector școlar, Mariana ȘTEFAN
URGENT SI FOARTE IMPORTANT IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR SCOLARE by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-26 09:23
Lucrarile cerute de reprezentantii curtii de conturi in Inspect si anume :Lucrarea privind programul SDS,Lucrarea privind absentele si Lucrarea privind CNP-urile trebuiesc semnate si stampilate.Lucrarea privind SDS adusa azi 26.01.2016 ora 11.00 la D-na Inspector Ciotlos Mandita.Celelelate maine dupa inchiderea lucrarilor in inspect.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-22 12:47
Va reamintim urmatoarele : graficul depunerilor situatiilor financiar-contabile pentru anul 2016(credite primite de la ISJ Bacau adica Bugetul de stat) la Bir.Contabilitate 1) Executia conturilor de la Trezoreriile de care apartineti : data de 5 ale lunii in curs ptr.luna anterioara 2) Necesar transport elevi ptr.luna anterioara : data de 8 ale lunii in curs 3) Necesar burse "Bani de liceu",Bursa profesionala,Burse moldoveni,Cazare moldoveni luna anterioara : data de 21 ale lunii in curs 5) Situatiile financiare trimestriale : trimestrial pina pe data de 15 ale lunii urmatoare inchiderii trimestrului Situatiile se vor trimite pe fax nr.0234518089 semnate si stampilate( nu pe e-mail) sau aduse personal. Unitatile de invatamnt care nu respecta graficul nu vor primi credite.
File Grafic desfasurare colocviu admitere grad I- seria 2016-2018, Universitatea "Babes Bolyai "Cluj- Napoca by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 16:04
File Refacerea dosarelor de inscriere TRANSLATATE pentru gradul II- ses. 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 16:01
Cadrele didactice care au dosare translatate dintr-o sesiune anterioara, pentru sesiunea 2016(precizate in tabelul atasat din arhiva) vor reface(conform precizarilor din coloana- Observatii a tabelului atasat) si vor depune dosarul de inscriere refacut la ISJ Bacau- Perfectionare, pana la data de 29 februarie 2016, in zilele de marti si joi in intervalul orar 10.00- 14.00. Cadrele didactice care nu refac si nu depun dosarul de inscriere la ISJ Bacau, in perioada precizata, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului pentru obtinerea gradului II. Rugam directorii sa transmita informatiile cadrelor didactice mentionate in tabel.
URGENT IN ATENTIA UNITATILOR SCOLARE by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-20 15:12
Va rugam sa comunicati la Bir.Contabilitate , daca sunt unitati scolare care pe linga fondurile primite de la ISJ Bacau pentru transport elevi au primit de la U.A.T.-urile de care apartin fonduri pentru transport elevi din finantare complementara.Situatia este ceruta de reprezentantii Curtii de Conturi care se afla in control la I.S.J.Bacau.Termen : 21.01.2016 ora 12.00
File Refacere fise inscriere grad I- ses. 2016,dosare translatate, Univ. " V. Alecsandri" Bacau by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-20 13:12
Toate cadrele didactice inscrise la Universitatea " V. Alecsandri" Bacau(mentionate in tabelul atasat anuntului), in vederea obtinerii gradului didactic I, care au solicitat si obtinut aprobarea ISJ Bacau pentru translatarea dosarului de grad I, dintr-o sesiune anterioara in sesiunea- 2016, vor reface fisa de inscriere la gradul I(fisa atasata anuntului va fi printata in 2 exemplare, completata si apoi depusa la ISJ Bacau, biroul- Perfectionare, pana la data de 29 februarie 2016, in zilele de marti si joi, in intervalul orar 10.00-14.00). Rugam directorii unitatilor de invatamant sa informeze candidatii aflati in situatia prezentata.
File Fișa de evaluare pentru etapele de mobilitate a personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-01-19 18:22
Redactată în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2016-2017, anexă a ordinului ministrului Educației și Cercetării Științifice nr. 5559/27.10.2015. Punctul IV din anexa nr. 2 a fost detaliat în ședința consiliului de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Bacău din 19.01.2016.
File Documente pentru metodisti- efectuare inspectii speciale definitivat-2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-19 08:35
File Documente pentru metodisti- efectuare inspectii grade didactice! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-19 08:30
File Condiții meteorologice 17 - 20 ianuarie 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-18 16:30
Doamnelor și domnilor directori / directori adjuncți Având în vedere condițiile meteorologige prognozate pentru perioada 17 – 20 ianuarie 2016 ( ninsori abundente, viscol puternic, polei, cod galben / portocaliu de ninsori / viscol, etc ) asigurați-vă că există condiții pentru desfășurarea cursurilor, începând de luni 18 ianuarie 2016, astfel: - toate căile de acces spre unitățile de învățământ ( PJ / structuri ) sunt accesibile; - microbuzul / microbuzele școlare sunt pregătite / echipate corespunzător; - sălile de curs sunt încălzite corespunzător, încă de la primele ore de curs; - este asigurată alimentarea cu energie electrică a tuturor spațiilor de învățământ. Acolo unde nu sunt îndeplinite toate condițiile prezentate mai sus, iar directorul consideră că unitatea de învățământ ( PJ sau structură ) TREBUIE ÎNCHISĂ va informa, TELEFONIC, inspectorul școlar pentru management instituțional de care aparține unitatea de învățământ, PE TOT PARCURSUL ZILEI DE 17 ianuarie 2016 dar și LUNI, 18 ianuarie 2016, până la ORA 07.00!!! În speranța că vă sunt cunoscute procedurile care trebuie aplicate în astfel de situații VĂ MULȚUMIM PENTRU COLABORARE!!! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Calendarul mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-01-18 14:08
Actiuni document