Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Mai 2022 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File ORDIN PLATA EXAMENE NATIONALE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-06-19 15:51
Centrul de examen pentru sustinerea probei scrise a examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015! 2015-06-19 11:15 by Inspector scolar
Centrul de examen, stabilit la nivelul ISJ Bacau, unde se va sustine, la data de 9 iulie 2015, proba scrisa a examenului national de definitivare in invatamant, pentru toate disciplinele de examen, este Colegiul Tehnic de Comunicatii "N. V. Karpen " Bacau. Detaliile privind desfasurarea probei scrise a examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015, vor fi postate pe site-ul ISJ Bacau- Perfectionare, in perioada imediat urmatoare. Candidatii sunt rugati sa acceseze zilnic site-ul ISJ Bacau, pana la sustinerea probei scrise din cadrul examenului, pentru a afla eventualele noutati.
In atentia directorilor si candidatilor la definitivat,sesiunea 2015- validare finala fise inscriere definitivat! 2015-06-19 10:45 by Inspector scolar
În zilele de miercuri-24 iunie şi joi-25 iunie 2015, în intervalul orar 8.00- 16.00, va avea loc activitatea de validare finală a fişelor de înscriere la definitivat, sesiunea 2015. Validarea fiselor de înscriere se realizează la ISJ Bacău, numai de către candidatul înscris, pe baza cărţii de identitate. Candidaţii care trebuie să completeze dosarul de înscriere depus cu diferite documente(candidatii a caror adeverinte de studii au expirat sau vor expira pana la sustinerea probei scrise si candidatii care si-au schimbat numele ulterior depunerii dosarului de inscriere sau a caror carte de identitate a expirat sau va expira pana la data sustinerii probei scrise), vor aduce aceste documente, în zilele de validare precizate. Candidaţii cu dosarele incomplete, după perioada de validare a fiselor de inscriere, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului de definitivare in invatamant! Validarea finală a fişelor de înscriere de către candidati este obligatorie!Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa transmita aceste informatii candidatilor inscrisi la definitivat- sesiunea 2015.
File Urgent! In atentia directorilor- dosare echivalare studii ECTS incomplete! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-06-19 10:13
Va rugam, sa anuntati cadrele didactice mentionate, in tabelul atasat, sa depuna la ISJ Bacau- Perfectionare documentele solicitate in tabel, in vederea transmiterii acestora la Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati, pentru finalizarea echivalarii studiilor, pana luni 22 iunie 2015, ora 16.00.
File In atentia candidatilor inscrisi la gradul II- 2015, Universitatea "Babes Bolyai" Cluj Napoca by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-06-17 11:17
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-17 11:01
In anexa scanata sunt unitatile scolare care au decshidere de credite la titlul 59 pina la sfarsitul saptamanii.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-17 10:59
In anexa scanata sunt trecute unitatile care apartin de Trezoreria Bacau si care au deschidere azi la titlul 59.A intervenit o mica modificare.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-16 15:02
Maine 17.06.2015 se fac deschideri la titlul 59 "Burse"pentru unitatile care se regasesc in anexa.In acest moment toate datoriile pe luna mai 2015 privind toate bursele (inclusiv moldoveni si regia moldoveni)sunt lichidate. Va rugam ca pe viitor sa faceti adrese separat pentru burse si separat pentru transport elevi.De asemenea cand trimiteti necesarul pentru deschideri de credite va rugam sa treceti necesarul pentru fiecare luna in parte si nu totalul pe toate lunile care nu le-ati achitat.Va cerem acest lucru deoarece nu avem bani sa dechidem de exemplu pentru o singura unitate scolara toata suma pe lunile mai,iunie,iulie 2015,cumulatata cum ati trecut in adresa de deschidere. Va multumim pentru colaborare
File ADMITERE_2015 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-06-15 16:55
Macheta se va trimite la adresa de mail florin@ctcnvk.ro, până vineri 19 iunie 2015, ora 14. Centralizatorul, cu media claselor V-VIII pentru fiecare elev de clasa a VIII-a, se va completa până joi 18 iunie 2015, ora 10. Pentru a intra in posesia lui luati legatura cu persoana de contact- Evaluarea Națională 2015 a elevilor de clasa a VIII-a.
File Reprogramarea pentru susținerea inspecției la clasă/probei practice (TITULARIZARE 2015) în urma aprobării cererilor depuse by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-06-12 12:50
File În atenția directorilor unităților de învățământ preuniversitar din județul Bacău care au primit microbuz școlar FORD TRANZIT în 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-06-12 12:40
Vă rugăm să citiți atașamentul și să vă conformați ca atare. Inspectorii școlari pentru implemetarea descentralizării instituționale
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-10 08:36
Pentru a putea face deschideri la burse in decada a III a,trimiteti la fax 0234518089,Bir Contabilitate necesarul de burse:bani de liceu,burse profesioanale si burse moldoveni pentru cei care nu au trimis, inclusiv restantele.Termen 11.06.2015. Termenul de depunere a centralizatorului privind decontarea abonamentelor era 08.06.2015.Situatia a fost centralizata si trimisa la MECS.Dar cu toate astea sunt unitati scolare care trimit si azi 10.06.2015 aceasata situatie.Din pacate aceste unitati nu au fost prinse in acesata situatie.Pentru a evita aceste situatii neplacute,va rog sa respectati aceste termene.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-09 14:10
Unitatile scolare din anexa li se vor deschide credite pe data de 10.06.2015,pentru burse R.Moldova si regie camin cantina elevi R.Moldova.Urmariti extrasele si lichidati sumele din extras.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-05 16:20
Luni 08.06.2015 se fac deschideri la titlul 57 pentru unitatile scolare care sunt centre de examen bacalauret.Suma este de 500 lei. Atentionam unitatile scolare care nu au trimis macheta pentru transport elevi ca termenul este de 08.06.2015 ora 12.00.Machetele trimise dupa aceasta data nu vor mai fi luate in calcul la deschiderile viitoare.Biroul Contabilitate-ISJ Bacau trebuie sa urgenteze colectarea acestor date pentru a putea trimite mai departe la M.E.C.S.necesarul de fonduri la transport elevi.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-04 12:04
Unitatile de invatamant din anexa care sunt centre de examen bacalauret,vor primi bani la titlul 57 sapatamana viitoare.Va rugam sa urmariti extrasele de la trezorerie.
Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-06-04 09:16
In aplicatia INSPECT a fost postata macheta ASISTENTI TITULARIZARE. Pentru unitatile scolare din municipiul Bacau, zone limitrofe si pentru orice cadru didactic care doreste sa participe in calitate de asistent la concursul national de titularizare din 15.07.2015. Va rugam sa informati toate cadrele didactice privind participarea la aceasta activitate. Termenul limita de completare a machetei este 19.06.2015. Rugam directorii sa se asigure ca informatia a ajuns la toate cadrele didactice si ca din unitatile scolare precizate mai sus se vor inscrie minim 10 cadre didactice iar participarea acestora va fi confirmata prin semnatura acestora pe un tabel ce va fi adus la ISJ Bacau/ MRU pe19.06.2015.
File Organizarea Olimpiadei Nationale de Chimie, 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-06-03 13:25
Sambata, 06.06.2015, la Colegiul National ,,Gheorghe Vranceanu", se va desfasura o sedinta tehnica pentru a stabili Comitetul de organizare al olimpiadei, precum si directiile de actiune. Sedinta incepe la ora 11.00.
URGENT IN ATENTIA CONDUCERII UNITATILOR DE INVATAMNAT by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-03 09:16
Unitatile scolare care au solicitat bani pentru achitarea celor 100 E castigati prin hotarari judecatoresti,au banii in cont de pe data de 28.05.2015.Va rugam sa achitati in perioada urmatoare aceste sume cadrelor didactice beneficiare,
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-06-03 09:11
Va rugam sa trimiteti pina pe data de 08.06.2015 ora.12.00 ,la fax 0234518089,Bir.Contabilitate,macheta cu necesarul transport elevi.
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant- macheta supraveghere proba scrisa examen definitivat- 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-06-02 11:37
Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa completeze tabelul atasat cu datele cadrelor didactice care doresc sa participe ca asistenti- supraveghetori la proba scrisa a examenului de definitivat, proba care se va desfasura in ziua de 9 iulie 2015, la Colegiul Tehnic de Comunicatii " N. V. Karpen" Bacau. Tabelul completat cu toate datele solicitate, inregistrat, semnat si stampilat va fi scanat si apoi transmis pe adresa de e-mail: maria.dobroi@yahoo.com(sau adus direct la ISJ Bacau- Perfectionare), pana la data de 30 iunie 2015, ora 14.00.
Actiuni document