Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR NOMINALIZATE — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-04-02 16:51
- TERMEN: 04.04.2012
- IMPORTANT! TITULARIZARE 2012 - LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE PENTRU CONCURS ; LISTA CENTRELOR DE CONCURS — by Informatizare — Ultima modificare 2012-03-30 16:07
- TITULARIZARE 2012 - LISTA FINALA REACTUALIZATA A POSTURILOR/CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE PENTRU CONCURS ; LISTA CENTRELOR DE CONCURS DIN JUDETUL BACAU
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate la data de 30.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-30 15:20
- IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-30 13:08
- TERMEN: 3 APRILIE 2012
- IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-26 14:23
- TERMEN: 28.03.2012, ORA 16.00. ADRESA SI MACHETA DE COMPLETAT PRIVIND PLATILE LA TITLUL 57.
-
Rezultate Olimpiada Judeteana de Astronomie si Astrofizica — by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-03-24 15:33
-
Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 23.03.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-21 21:10
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 23.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-21 13:17
- Listă actualizată 21.03.2012
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 12.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-20 22:23
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru postul didactic nerepartizat conducerea unităţii şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliul de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-20 22:13
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor din 16.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-19 20:22
- În eventualitatea existenţei unor erori vă rugăm să le transmiteţi prin adresă scrisă!
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-17 20:30
-
Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.03.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-17 08:43
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
-
URGENT!!!Situatia pentru programul "Lapte si corn" -Unitati care nu au trimis situatia cu termen 14.03.2012 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-16 09:25
- In tabelul atasat sunt unitatile pentru care nu s-a primit situatia solicitata . Va rugam ca pana pe 16.03.2012 ora 10 sa trimiteti tabelul pe adresa lapte_corn_bc@yahoo.com
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 15.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-16 00:40
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 15.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
-
MAXIMA URGENTA!!!!Catre unitatile scolare cu PJ — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-14 12:01
- Va rugam sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti pana la ora 12 astazi 14.03.2012, pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com Situatia se refera la anul scolar 2011-2012 Redenumiti tabelul cu numele unitatii
-
Graficul soluţionării cererilor de transferare pentru restrângere de activitate 2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-13 17:12
- Soluţionarea cererilor de transferare pentru restrângere de activitate se face în şedinţa publică organizată la sediul ISJ Bacău, în sala de şedinţe, conform graficului ataşat.
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-13 15:08
- Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate se face la registratura ISJ Bacău în perioada 12-13 martie 2012, orele 10,00-15,00.
-
Programul "EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare anul 2012 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-13 12:34
- Va rugam sa preluati din atasament arhiva care cuprinde adresa MECTS cu privire la acordarea ajutorului financiar pentru achizitionarea de calculatoare si pagina din MO nr 858/6.12.2011,partea I, cu privire la configuratia minima recomandata, pentru care se acorda ajutor financiar in achizitionarea acestor calculatoare.
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT LICEAL DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-13 12:01
- DESCHIDERI DE CREDITE UNITATI DE INVATAMANT LICEAL