Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Decembrie 2022 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.04.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-04-19 15:50
File IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT LICEAL DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-04-19 10:42
PRECIZARI PRIVIND BURSA "BANI DE LICEU" 2012
File RETEAUA UNITATILOR DE INVATAMANT PARTICULAR PREUNIVERSITAR by invparticular — Ultima modificare 2012-04-03 15:15
FOARTE, FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI A CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-04-03 11:36
TERMEN: 11.04.2012
File Grafice înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-04-03 09:41
În perioada 02-12 aprilie 2012 se înregistrează: cererile (cu dosarele aferente) de înscriere a candidaţilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la centrul care organizează concurs, cererile (cu dosarele aferente) candidaţiilor care solicită angajare în baza notelor de la concursul din iulie 2010 şi/sau la concursul din iulie 2011 şi cererile (cu dosarele aferente) pentru încadrare în regim de plată cu ora. Pentru detalii candidaţii se adresează centrelor de concurs.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 05.04.2012, ora 12,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-04-02 21:54
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.04.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR NOMINALIZATE by Contabilitate — Ultima modificare 2012-04-02 16:51
TERMEN: 04.04.2012
IMPORTANT! TITULARIZARE 2012 - LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE PENTRU CONCURS ; LISTA CENTRELOR DE CONCURS by Informatizare — Ultima modificare 2012-03-30 16:07
TITULARIZARE 2012 - LISTA FINALA REACTUALIZATA A POSTURILOR/CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE PENTRU CONCURS ; LISTA CENTRELOR DE CONCURS DIN JUDETUL BACAU
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate la data de 30.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-30 15:20
IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-30 13:08
TERMEN: 3 APRILIE 2012
IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-26 14:23
TERMEN: 28.03.2012, ORA 16.00. ADRESA SI MACHETA DE COMPLETAT PRIVIND PLATILE LA TITLUL 57.
File Rezultate Olimpiada Judeteana de Astronomie si Astrofizica by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-03-24 15:33
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 23.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-21 21:10
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 23.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-21 13:17
Listă actualizată 21.03.2012
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 12.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-20 22:23
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru postul didactic nerepartizat conducerea unităţii şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliul de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-20 22:13
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor din 16.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-19 20:22
În eventualitatea existenţei unor erori vă rugăm să le transmiteţi prin adresă scrisă!
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-17 20:30
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-17 08:43
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File URGENT!!!Situatia pentru programul "Lapte si corn" -Unitati care nu au trimis situatia cu termen 14.03.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-16 09:25
In tabelul atasat sunt unitatile pentru care nu s-a primit situatia solicitata . Va rugam ca pana pe 16.03.2012 ora 10 sa trimiteti tabelul pe adresa lapte_corn_bc@yahoo.com
Actiuni document