Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
Graficul soluţionării cererilor de transferare pentru restrângere de activitate 2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-13 17:12
- Soluţionarea cererilor de transferare pentru restrângere de activitate se face în şedinţa publică organizată la sediul ISJ Bacău, în sala de şedinţe, conform graficului ataşat.
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-13 15:08
- Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate se face la registratura ISJ Bacău în perioada 12-13 martie 2012, orele 10,00-15,00.
-
Programul "EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare anul 2012 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-13 12:34
- Va rugam sa preluati din atasament arhiva care cuprinde adresa MECTS cu privire la acordarea ajutorului financiar pentru achizitionarea de calculatoare si pagina din MO nr 858/6.12.2011,partea I, cu privire la configuratia minima recomandata, pentru care se acorda ajutor financiar in achizitionarea acestor calculatoare.
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT LICEAL DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-13 12:01
- DESCHIDERI DE CREDITE UNITATI DE INVATAMANT LICEAL
-
Catre unitatile scolare de stat si particulare, cu personalitate juridica — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-12 18:18
- Situatia pentru programul "Lapte si corn" Va rugam sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti pe adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com TERMEN 14.03.2012 ora 13
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-12 15:07
- PRECIZARI PRIVIND INSPECTIILE CURENTE SI SPECIALE
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-12 12:39
- PRECIZARI PRIVIND TRANSPORTUL/NAVETA ELEVILOR
- IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-09 15:56
- SOLICITARILE DE CREDITE BUGETARE
-
Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 12.03.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-09 14:33
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 09.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-09 14:32
- Olimpiada judeteana de astronomie — by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-03-08 11:57
-
Fisa gradatie de merit fizica 2012 — by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-03-07 14:52
-
Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 09.03.2012, ora 13,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-06 11:38
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 09.03.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 05.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-06 00:26
-
Plan de scolarizare pentru clasa pregatitoare si clasa I, anul scolar 2012-2013 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-05 16:05
-
Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 05.03.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-02 19:35
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 02.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-02 13:30
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 02.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
-
Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 02.03.2012, ora 13,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-29 17:24
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 02.03.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
-
Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 28.02.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-28 16:11
-
Urgent! Catre unitatile de invatamant particulare — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-28 11:01
- Va rugam sa preluati adresa atasata si sa transmiteti informatiile astazi, 28.02.2012 pe fax la numarul 0234/510675