Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
Posturi/catedre didactice neocupate la data de 10.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-11 13:27
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 12.01.2011, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! CDŞ 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-10 15:12
- Vă rugăm să aveți în vedere că pachetul CDŞ este parte integrantă a proiectului de încadrare pentru anul şcolar 2012-2013.
-
IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-10 13:13
- În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-09 23:46
- Marţi, 10.01.2012, ora 16,00 este termenul limită pentru confirmarea sau trimiterea, pe adresa de e-mail mru.isjbc@yahoo.com, a listei cuprinzând personalul didactic titular care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare până la 1 septembrie 2012. Solicitarea a fost trimisă pe adresa de e-mail a unităţii şcolare în 28.12.2011.
- IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-09 16:41
- SITUATIE PRIVIND COSTURILE STANDARD ELEV-PRESCOLAR. TERMEN: 12.01.2011, ORA 12.00.
-
Metodologie-cadru prezentare sedinta cu directorii — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-06 11:18
-
Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:07
- Posturi didactice/catedre/ore nerepartizate
-
Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:05
- Posturi didactice/catedre repartizate conform tabelului anexat
-
Posturi/catedre didactice neocupate la data de 04.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-04 13:16
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.01.2012, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
-
IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-04 11:45
- SE TRANSMITE PE FAX. TERMEN: 05.01.2011, ORA 12.00.
- Foarte important!Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-04 02:43
- Probleme la EduSal
-
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica- In atentia directorului si a contabilului sef — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-28 16:01
- Prognoza salarii decembrie 2011 pentru salarii.
-
MAXIMĂ URGENŢĂ! Metodologia pentru fundamentarea cifrei de scolarizare si stabilirea retelei unitatilor de invatamant, anexe la OMECTS 6694/20.12.2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-23 14:25
- Temen pentru unitatile de invatamant special: 27.12.2011 Termen pentru celelalte unitati de invatamant: 29.12.2011 Fiecare unitate de învățământ va completa anexele specifice. Predarea lucrărilor, înregistrate la registratura ISJ Bacău, se va face de către directorul instituției la compartimentul plan-salarizare. Lucrările vor fi semnate de către director și de către secretarul instituției și vor avea aplicată ștampila unității de învățământ.
-
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-21 10:47
- In baza ,,Protocolului nr. 5969/29.06.2011 privind furnizarea în mod reciproc a datelor şi informaţiilor referitoare la absenţele şcolare nemotivate înregistrate de copiii de vârstă şcolară din familiile care beneficiază de alocaţie pentru susţinerea familiei” , incheiat intre A.J.P.S. Bacau si I.S.J. Bacău, vă rugăm să completati macheta din ataşament, pentru elevii care au mai mult de 9 absenţe nemotivate pe semestrul I al anului şcolar 2011-2012. Dirginţii si invăţătorii, vor transmite tabelul având urmatoarele informatii: CNP-ul elevului, numele si prenumele , numărul de absenţe nemotivate sau data şi motivul abandonului, dupa caz, secretarului unitatii de invatamant, care va completa macheta ataşată. Situaţia se transmite la ISJ Bacău compartimentul Reţea şcolară-salarizare, in format electronic, pe CD si pe suport de hartie, semnat si parafat de directorul unităţii, până pe data de 12.01.2012 Vă rugăm sa finalizaţi aceasta lucrare in termenul stabilit si cu maxim de responsabilitate. Telefon de contact: 0745288657
-
Catre unitatile scolare cu personalitate juridica-Situatia la invatatura, miscarea si starea disciplinara a elevilor, semestrul I, an scolar 2011-2012 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-16 00:16
- In atasament, aveti 2 machete referitoare la semestrul I, an scolar 2011-2012: situatia la invatatura si miscarea si starea disciplinara a elevilor . Se lucreaza pe unitati cu personalitate juridica.Machetele se trimit pe e-mail la centrele DCC pentru BDNE si la adresa: bdne_bc@yahoo.com. Listele semnate si parafate se trimit la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara - salarizare. Termen - o saptamana dupa incheierea semestrului I
-
Catre unitatile de invatamant de stat si particulare — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-15 23:33
- Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 16.12.2011 ora 11 Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (maxim) in lunile respective.
-
In atentia unitatilor scolare de stat cu personalitate juridica si a unitatilor particulare acreditate — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-12 09:40
- Va rugam sa preluati adresa si macheta atasate.Termen de trimitere a lucrarii este 12.12.2011, prin fax la nr 0234/510675
-
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-11 16:30
- Situatia pentru programul "Lapte si corn" . Termen de trimitere a tabelului prin email la adresa lapte_corn_bc@yahoo.com , este 13.12.2011 ora 12 Tabelul contine 3 foi (octombrie, noiembrie si decembrie), va rugam sa completati rubricile din tabel cu numarul de elevi inscrisi in lunile respective ,si sa redenumiti tabelul cu numele unitatii scolare cu PJ.
-
Calendar mobilitate personal didactic pentru anul scolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-09 17:30
-
Metodologie-cadru — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-09 17:29