Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
- Lista cadrelor didactice care au depus dosar de pretransfer in alte judete — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-19 14:14
- Adeverinta medicala pentru dosarul de inscriere la concurs — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-19 12:57
- Avizul/adeverinta medicala din care sa rezulte APT PENTRU A PREDA IN INVATAMANT, se va depune la dosar IN ORIGINAL. Acest/aceasta poate fi emisa de medicul de familie sau de medicina muncii.
- Reactualizarea programarilor pentru sustinerea inspectiilor speciale la clasa-etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-19 09:34
- Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 20.04.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-19 09:03
- Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, camera 4, etajul I, ora 13.00. Posturile sunt pentru anul scolar 2017-2018.
- Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate ca urmare a repartizarii cadrelor didactice conform prevederilor art. 253 din Legea educatiei nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-18 17:18
- Fisa de inscriere la concursul national 2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-18 14:26
- URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI PROGRAM RAPORARE TRIMESTRUL I 2018 — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-17 11:48
- Pentru unitatile scolare care au si articolul 10.03.08,s-a actualizat programul de raporate trimestriala.Descarcati ultima varianta iar pentru scolile care au introdus deja date,acestea nu se vor pierde prin actualizarea programului.
- URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI PROGRAM RAPORARE TRIMESTRUL I 2018 — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-17 11:48
- Pentru unitatile scolare care au si articolul 10.03.08,s-a actualizat programul de raporate trimestriala.Descarcati ultima varianta iar pentru scolile care au introdus deja date,acestea nu se vor pierde prin actualizarea programului.
- Propuneri_COMISII BACALAUREAT IUNIE- IULIE_2018_CENTRE EXAMEN_CENTRE ZONALE DE EVALUARE — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-04-16 16:33
- Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat până la data de 4 mai 2018, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII_BACALAUREAT_2018 și trimise la adresa de mail coranechita@yahoo.co.uk Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
- Programarea pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa - etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 17:49
- Dsiciplinele: educatoare, invatator si religie ortodoxa vor fi publicate luni 16.04.2018
- Proba practica - discipline tehnice - etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 17:03
- Lista cu punctajele cadrelor didactice inscrise la etapa de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 16:39
- Eventualele contestatii la punctajele acordate se depun pe 16-17 aprilie la registratura ISJ.
- Sedinta de repartizare pentru aplicarea art. 253 din Legea educatiei nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 15:42
- Sedinta va avea loc luni, 16.03.2018, ora 15.00, la ISJ Bacau, sala de sedinte, etajul I.
- URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - INCARCARE DATE FINANCIARE IN SIIIR — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-13 14:44
- Va inaintam adresa sosita de la M.E.N. privind incarcarea datelor financiare in SIIIR pentru unitatile de invatamnat preuniversitar de stat.Va rugam sa respectati termenele stabilite. Către INSPECTORATELE ȘCOLARE JUDEȚENE/ INSPECTORATUL ȘCOLAR AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI În atenţia doamnei/domnului Inspector Şcolar General Prin Nota nr. 95/27 februarie 2018 s-a constituit Grupul de lucru pentru analiza posibilității de stabilire a unor coeficienți suplimentari de diferențiere și de corecție a costului standard în vederea introducerii unor coeficienți suplimentari de diferențiere și de corecție la finanțarea de bază a unităților de învățământ preuniversitar. În cadrul reuniunii Grupului de lucru din data de 29 martie 2018 s-a stabilit încărcarea datelor în modulul DATE FINANCIARE din aplicaţia SIIIR cu informațiile aferente anului financiar 2017, respectiv cu datele aferente anului financiar 2018. Pentru aceasta, până pe data de 27 aprilie 2018, fiecare unitate de învățământ preuniversitar încarcă, submodulele BUGETE și PLĂȚI, după cum urmează: - pentru anul școlar 2016-2017, datele aferente anului financiar 2017, respectiv bugetul inițial aferent anului 2017, bugetul final aferent anului 2017 și plățile efectuate în fiecare lună a anului 2017; - pentru anul școlar 2017-2018 datele aferente anului financiar 2018, respectiv bugetul inițial aferent anului 2018 și plățile efectuate în fiecare lună a anului 2018. De asemenea, începând cu luna mai 2018, până pe 20 ale lunii, unitățile de învățământ încarcă, în submodulele BUGETE și PLĂȚI, datele aferente lunii anterioare. Instrucţiunile privind încărcarea datelor în modulul DATE FINANCIARE din aplicaţia SIIIR sunt anexate la prezenta adresă. Director General DGISSEP, Corina MARIN Director DILP, Manager Sistem Informatic Integrat al Învățământului din România , Adrian Marius BĂRBULESCU Coordonator Grup de Lucru Consilier, Gheorghe FELEA
- Proba practica - Informatica pentru etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-12 19:31
- Modificare- posturi didactice/catedre neocupate in sedinta din 13.04.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-12 15:28
- Sedinta va avea loc la ora 13.00, pe data de 13.04.2018, in sala de sedinte a ISJ Bacau. Posturile/catedrele sunt pentru anul scolar 2017-2018.
- Programare pentru depunerea dosarelor la concursul national de titularizare - sesiunea iulie 2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-12 14:22
- OLIMPIADA NAȚIONALĂ DE FIZICĂ-REZULTATE FINALE_BREAZA 2018 — by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2018-04-08 21:21
- Felicitări elevilor și profesorilor coordonatori pentru rezultatele obținute !
- URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-04 09:27
- In fisierul atastat gasiti formularele pentru raportarea pe Trim I 2018.Termen de raportare 18.04.2018.
- Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ — by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-03 10:18
- Vă informăm că s-a publicat pe site-ul Ministerului Educaţiei Naşionale, Metodologia de selecţie a personalului din România pentru posturi didactice din cadrul sistemului Şcolilor Europene, aprobată prin OMEN nr. 3475/23.03.2018.