Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2016 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-15 09:18
Unitatile care au disponibil la salarii,urgent cerere de retragere cu suma .
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-13 13:43
Bugetele care au fost aduse la semnat(ultima varianta),pot fi ridicate de la Bir.Contabilitate.Bugetele vor fi ridicate de contabil sau de o persoana imputernicita si responsabila din unitatea de invatamant,pentru a se evita pierderea lor.
Reprogramare pentru analizarea si corectarea proiectului de incadrare pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-02-12 18:41
Scolie care au fost programate pe 20 si 21 februarie vor veni in acelasi interval orar astfel: - cele programate pe 20 februarie vor veni pe 16 februarie - cele programate pe 21 februarie vor veni pe 19 februarie
File ETAPA LOCALA, OLIMPIADĂ EDUCAŢIE TEHNOLOGICĂ, 17.02.2018 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-02-12 14:25
Etapa locală a olimpiadei la educaţie tehnologică se va desfăşura sâmbătă, 17.02.2018, în 5 centre locale, începând de la ora 10. Şcolile participante sunt rugate să trimită până miercuri, 14.02.2018, ora 14, către şcolile organizatoare, tabelele nominale cu elevii participanţi, pe niveluri ( 3 elevi pentru fiecare clasă: a V-a, a VI-a, a VII-a şi a VIII-a). Rezultatele vor fi afişate la sediul fiecărei unităţi organizatoare şi pe site-ul ISJ Bacău, după finalizarea evaluării lucrărilor. In atasament aveti lista unitatilor de invatamant organizatoare si a datelor de contact ale acestora.
File Lista finală cuprinzând cadrele didactice ale caror cereri de mentinere peste varsta standard au fost respinse in consiliul de administratie al ISJ pe 09.02.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-09 13:23
File Lista finală cuprinzând cadrele didactice ale caror cereri de mentinere peste varsta standard au fost validate in consiliul de administratie al ISJ pe 09.02.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-02-09 13:21
Important ! In atentia unitatilor de invatamant--Kit EDUSAL 2.10.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-09 10:18
Kit EDUSAL 2.10.2--- http://personal-salarizare.blogspot.ro/p/info-siveco.html
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-09 08:58
Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.10.2 a aplicaţiei desktop (varianta autoupdate).
File Anunt pentru ocuparea postului contractual vacant de consilier grad 1 A by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-06 10:12
File OMEN - SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ și BACALAUREAT by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-02-05 14:48
File Programă -opțional ADOLESCENȚĂ ȘI AUTOCUNOAȘTERE (IX-XII) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-02-05 14:43
File Proiect TÂNĂR DE ROMÂNIA by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-02-05 14:42
File Ofertă de cursuri vocaționale - Asociația INFOCONS by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-02-05 14:38
File Completare - Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 06.02.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-02-05 13:40
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, la ora 13.00, la biroul management si resurse umane. Lista va fi actualizata cel tarziu pe data de 5.02.2018, ora 20, numai in cazul in care directorii unitatilor de invatamant vor trimite adrese pentru vacantarea posturilor/catedrelor.
File Lista cadrelor didactice ale caror cereri de mentinere peste varsta standard au fost respinse in consiliul de administratie al ISJ pe 05.02.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-02-05 13:35
Inregistrarea eventualelor contestatii la ISJ Bacau, compartimentul registratura, se va face in zilele de 5, 6 si 7 februarie 2018, pana la ora 16.00.
File Lista cadrelor didactice ale caror cereri de mentinere peste varsta standard au fost validate in consiliul de administratie al ISJ pe 05.02.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-02-05 13:32
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-05 09:24
In fisierul atasat gasiti Precizari privind taxele pentru examene sesiunea 2017-2018.Contul in care se vireaza taxele este : RO19TREZ06120E335000XXXX COD FISCAL : 4278736
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - PRECIZARI PRIVIND BUGETUL PE ANUL 2018 by Contabilitate — Ultima modificare 2018-02-02 12:10
In fisierul atasat aveti precizarile primite azi de la M.E.N. privind incadrarea cheltuielilor pe articole si aliniate prevazute in clasificatia economica, aplicabile ordonatorilor de credite aflati in subordinea M.E.N.respectiv ISJ Bacau.In cazul in care nu ati respectat incadrarea bugetului in aceasta clasificatie refaceti bugetul transmis.Rectificati pina luni 05.02.2018 ora 12 in aplicatia INSPECT si transmiteti si in forma scrisa.Unitatile scolare care au credite deschise la 57 si 59 le vor cuprinde in buget la nivelul anulului precedent,pe trimestre .Spor la treaba.Va multumim pentru colaborare.
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 02.02.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-02-01 19:55
Sedinta va avea loc la ISJ, compartimentul managementul resurselor umane, ora 13.00.
În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-01 15:04
Urgent! Având în vedere că termenul limită de completare a datelor în aplicaţia SIIIR privind CNP, NUME, PRENUME, NUMĂR MATRICOL, ASOCIEREA LA FORMAŢIUNI DE STUDIU, LIMBA DE PREDARE, LIMBILE MODERNE STUDIATE, RELIGIA STUDIATA SI PROCESAREA CERERILOR DE TRANSFER ELEVI, este astăzi, 1.02.2018, ora 16, vă rugăm, ca înainte de a transmite adresele de confirmare catre ISJ BC, să verificaţi dacă următoarele rapoarte(Managementul elevului -Rapoarte) sunt complete: 1. Raportul 371-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele AO si AP sunt completate, daca nu sunt, se completeaza datele privind limbile moderne studiate in SIIIR; 2. Raportul 383-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele N si W sunt completate cu ADMIS sau RESPINS, daca aveti celule necompletate, se proceseaza transferurile in SIIIR; 3. Raportul 453-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele Y si AH sunt completate, daca nu sunt, se completeaza datele referitoare la limba de predare si nr. matricol in SIIIR; 4. Raportul 448-se exporta fisierul in excel si se verifica existenta elevilor neasociati la formatiuni de studiu, corect este ca raportul sa fie gol; 5. Raportul 381-se exporta fisierul in excel si se verifica coloana R.
Actiuni document