Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
Proba practica - discipline tehnice - etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 17:03
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice inscrise la etapa de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 16:39
- Eventualele contestatii la punctajele acordate se depun pe 16-17 aprilie la registratura ISJ.
- Sedinta de repartizare pentru aplicarea art. 253 din Legea educatiei nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 15:42
- Sedinta va avea loc luni, 16.03.2018, ora 15.00, la ISJ Bacau, sala de sedinte, etajul I.
-
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - INCARCARE DATE FINANCIARE IN SIIIR — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-13 14:44
- Va inaintam adresa sosita de la M.E.N. privind incarcarea datelor financiare in SIIIR pentru unitatile de invatamnat preuniversitar de stat.Va rugam sa respectati termenele stabilite. Către INSPECTORATELE ȘCOLARE JUDEȚENE/ INSPECTORATUL ȘCOLAR AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI În atenţia doamnei/domnului Inspector Şcolar General Prin Nota nr. 95/27 februarie 2018 s-a constituit Grupul de lucru pentru analiza posibilității de stabilire a unor coeficienți suplimentari de diferențiere și de corecție a costului standard în vederea introducerii unor coeficienți suplimentari de diferențiere și de corecție la finanțarea de bază a unităților de învățământ preuniversitar. În cadrul reuniunii Grupului de lucru din data de 29 martie 2018 s-a stabilit încărcarea datelor în modulul DATE FINANCIARE din aplicaţia SIIIR cu informațiile aferente anului financiar 2017, respectiv cu datele aferente anului financiar 2018. Pentru aceasta, până pe data de 27 aprilie 2018, fiecare unitate de învățământ preuniversitar încarcă, submodulele BUGETE și PLĂȚI, după cum urmează: - pentru anul școlar 2016-2017, datele aferente anului financiar 2017, respectiv bugetul inițial aferent anului 2017, bugetul final aferent anului 2017 și plățile efectuate în fiecare lună a anului 2017; - pentru anul școlar 2017-2018 datele aferente anului financiar 2018, respectiv bugetul inițial aferent anului 2018 și plățile efectuate în fiecare lună a anului 2018. De asemenea, începând cu luna mai 2018, până pe 20 ale lunii, unitățile de învățământ încarcă, în submodulele BUGETE și PLĂȚI, datele aferente lunii anterioare. Instrucţiunile privind încărcarea datelor în modulul DATE FINANCIARE din aplicaţia SIIIR sunt anexate la prezenta adresă. Director General DGISSEP, Corina MARIN Director DILP, Manager Sistem Informatic Integrat al Învățământului din România , Adrian Marius BĂRBULESCU Coordonator Grup de Lucru Consilier, Gheorghe FELEA
-
Proba practica - Informatica pentru etapa de pretransfer — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-12 19:31
-
Modificare- posturi didactice/catedre neocupate in sedinta din 13.04.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-12 15:28
- Sedinta va avea loc la ora 13.00, pe data de 13.04.2018, in sala de sedinte a ISJ Bacau. Posturile/catedrele sunt pentru anul scolar 2017-2018.
-
Programare pentru depunerea dosarelor la concursul national de titularizare - sesiunea iulie 2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-12 14:22
-
OLIMPIADA NAȚIONALĂ DE FIZICĂ-REZULTATE FINALE_BREAZA 2018 — by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2018-04-08 21:21
- Felicitări elevilor și profesorilor coordonatori pentru rezultatele obținute !
-
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-04 09:27
- In fisierul atastat gasiti formularele pentru raportarea pe Trim I 2018.Termen de raportare 18.04.2018.
-
Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ — by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-03 10:18
- Vă informăm că s-a publicat pe site-ul Ministerului Educaţiei Naşionale, Metodologia de selecţie a personalului din România pentru posturi didactice din cadrul sistemului Şcolilor Europene, aprobată prin OMEN nr. 3475/23.03.2018.
-
Solicitare stoc acte de studii 2017 — by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 12:19
-
Versiunea EduSAL 2.11.1 — by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 10:30
- Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11 sunt valabile şi la versiunea 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11.1 faţă de versiunea 2.11 constau în rezolvarea următoarelor probleme: 1. Adăugarea grilelor pentru Analist programator I, II, IA, debutant cu studii S 2. Generare de stat de plată 3. Adăugarea grilelor la 2022 pentru Asistent medical cu studii PL şi M, Asistent medical principal cu studii PL, M, SSD 4. Plafonarea drepturilor salariale la nivelul lui 2022 pentru încadrări sub o normă 5. Calcularea altor sporuri la normă întreagă pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă 6. Calcularea în stat de plată a drepturilor pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă După instalarea versiunii 2.11.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru! Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11.1).
-
Program de preluare a dosarelor de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-02 08:24
-
PROIECT TAXEDU — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:28
-
PROIECTE INTERNATIONALE — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:26
-
SIMULARE - FACULTATEA DE MEDICINA, UMF Caral Davila — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:24
-
Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-30 14:55
-
Lista conditiilor specifice aprobate in comisia judeteana pentru etapa de pretransfer consimtit intre unitati — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-30 14:41
-
Lansare EduSAL vs 2.11.0 — by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-30 09:04
- Modificările aduse la versiunea 2.11.0 faţă de versiunea 2.10.5 constau în: 1. Majorarea drepturilor salariale cu 20% pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar conform Legii cadru nr. 153/2017, cu excepţia personalului din Casa Corpului Didactic şi Inspectoratele Scolare Judeţene. Atenţie! Se majorează drepturile salariale doar personalului didactic din Anexa I – „ÎNVĂŢĂMȂNT” şi Ordinului comun (ataşat). 2. Încadrarea personalului medical pe grila din 2022 conform reglementărilor specifice Familiei ocupaţionale - „SĂNĂTATE” Observație: În situațiile în care NU aveți Salariu grilă L153 afișat verificați dacă în Legea 153 există acea funcție și dacă nu ați omis în iulie 2017 să-l reîncadrați. Legea 153 precizează și cum se face reîncadrarea în situația în care o funcție NU se mai regăsește în noile Anexe. 3. Actualizarea algoritmului de calcul pentru salariul de bază aferent încadrărilor setate pe coeficient de salarizare conform răspunsului primit de la Ministerul Muncii (adresa ataşată) astfel: De la 1 ianuarie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25 De la 1 martie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25*1,2 4. Modificarea algoritmului conform O.U.G. nr. 3/2018 începând cu luna martie 2018 pentru salariaţii pentru care se aplică art. 146, alin. (5^1) - (5^3) şi art. 168, alin. (5^1), respectiv: Impozitul nu va mai fi influenţat de diferenţele de contribuţii. Impozitul final reţinut de la salariat va fi cel calculat conform venitului brut realizat şi contribuţiilor neplafonate. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11). Numai bine, Echipa EduSAL
-
Reactualizare - Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 30.03.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-29 12:21
- Sedinta va avea loc la ora 13.00, la sediul ISJ Bacau, in biroul inspectorilor de managementul resurselor umane, etaj I, camera 4. Posturile sunt valabile pentru anul scolar 2017-2018.