Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Ianuarie 2020 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate dupa sedinta din 31 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-31 21:03
File ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL CU DURATA DE 3 ANI - ADMITERE 2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-31 11:26
DISTRIBUȚIA PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT A LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A III-A DE ÎNSCRIERE, admiterea în învățământul profesional cu durata de 3 ani, Anul şcolar 2015-2016
File Actualizata la ora 20.00_Lista catedrelor/posturilor vacante/rezervate din 30 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 20:15
Au fost introduse codurile 3990 si 3991 si modificate codurile 1657 si 1664
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate 30 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 19:39
31.08.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidaților conform art. 94 alin. (4) din Metodologie by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 19:23
In intervalul orar 9-12 vor fi repartizati candidatii ce se regasesc la art. 94 alin 4 de la litera a) la litera e). Repartizarea pentru plata cu ora literele f)-i) se va realiza începând cu ora 12 (titulari/specialisti si pensionari)
Deciziile de repartizare ale candidatilor participanti la sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 19:24
Directorii vor ridica de la inspectorii scolari pentru managementul institutional (teritoriali) dupa 1.09.2015 adresele de comunicare a deciziilor candidatilor repartizati in sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015.
File Reactualizare lista (27.08.2015 ora 19.00) - posturi vacante/rezervate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 19:08
File Lista reactualizata a posturilor/catedrelor vacante/rezervate din 27.08.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 14:18
Pe 28 august 2015 deciziile pentru titularii repartizați în ședința publică din 27-28 iulie 2015 vor fi ridicate de la registratura ISJ BACĂU. by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 15:33
Programul de ridicare a deciziilor va fi 9.00-13.00.
File Posturi ramase neocupate dupa sedinta publica din 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 08:55
In cursul zilei de 27 august 2015 va fi reactualizata si afisata lista posturilor pe baza adreselor primite de la unitatile scolare.
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta din 25 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-25 22:33
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta publica din 24 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-24 20:39
File Important pentru directori- referitor la candidatii care au promovat definitivatul- ses. 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-08-24 11:09
Informam directorii unitatilor de invatamant asupra faptului ca, au fost validate,prin OMECS nr. 4597/20.07.2015, rezultatele examenului de definitivat- sesiunea 2015, urmand ca in termen de 12 luni cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) sa primeasca certificate de acordare a definitivarii in invatamant, conform Procedurii MECS nr. 47164/29.07.2015. Eliberarea certificatelor se va face dupa primirea tipizatelor si completarea acestora, la o data care va fi anuntata candidatilor prin postare pe site- ul ISJ Bacau- Perfectionare. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care certifica dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, repostam atasat exportul preluat din aplicatia nationala a examenului de definitivat-2015, pentru a putea fi utilizat de catre directori in stabilirea incadrarii cadrelor didactice pentru anul scolar 2015-2016.
Ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învăţământul preuniversitar cu personal didactic calificat în regim de plata cu ora by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-23 18:09
Concursul pentru ocuparea posturilor/catedrelor rămase vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pentru personalul didactic calificat și testarea personalului fără studii corespunzătoare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:47
File ADRESĂ ARACIP - privind susţinerea activităţii instituţiei în anul şcolar 2015 - 2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-21 11:50
Facilitarea activității ARACIP în anul școlar 2015 - 2016 prin dispunerea măsurilor necesare pentru ca experţii externi ARACIP, din judeţul Bacău, să poată îndeplini atât obligațiile din fişa postului, cât şi solicitările ARACIP.
Eliberare adeverinte echivalare studii universitare de scurta durata, sesiunea 2015, Universitatea de Vest din Timisoara! 2015-08-19 15:40 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor in anul scolar 2014-2015, pentru disciplinele fizica si chimie, pot ridica adeverintele de echivalare, de la biroul Perfectionare, din cadrul ISJ Bacau, până la data de 4 septembrie 2015, in intervalul orar 10.00- 14.00. Adeverinta de echivalare se ridica personal, de catre cadrul didactic titular al adeverintei, pe baza actului de identitate.
File Situația A.S.F. a unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău - programul de măsuri ce se impun pentru respectarea normelor sanitare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-19 14:40
În atașament sunt trecute unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău cu deficiențe în ceea ce privește A.S.F.. Vă rugăm să urmați instrucțiunile din programul de măsuri ce se impun pentru respectarea normelor sanitare, iar unitățile de învățământ respective să retrimită macheta ,,Situația ASF'' postată anterior, după completarea ei, pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com. Termen: 24.08.2015, ora 14.00!!! Vă mulțumim. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat- sesiunea 2015! 2015-08-17 12:10 by Inspector scolar
Au fost validate rezultatele examenului de definitivat-2015 prin OMECS nr. 4597/20.07.2015. Potrivit ordinului de validare, cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) ,in sesiunea 2015, vor primi certificate de acordare a definitivarii in invatamant. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care confera dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, potrivit art. 7 din procedura MECS nr.47164/29.07.2015, inspectoratul scolar " poate elibera candidatilor promovati o adeverinta valabila pana la eliberarea certificatului, dar nu mai mult de un an de la data eliberarii acesteia". Eliberarea adeverintei de promovare a definitivatului se face pe baza unei cereri depusa de catre candidatul promovat la Registratura ISJ Bacau, cerere adresata inspectorului scolar general, in care vor fi mentionate urmatoarele date: numele si prenumele de pe CI( candidatii care s-au inscris la definitivat cu un nume si ulterior si-au schimbat numele vor mentiona ambele nume, mai intai numele conform CI si in paranteza numele pe care l-au purtat la inscriere), unitatea de invatamant la care a fost incadrat candidatul in anul scolar 2014-2015, functia didactica, specializarea, disciplina de examen, nota obtinuta la proba scrisa si MOTIVUL pentru care solicita eliberarea adeverintei, motiv care va fi mentionat si pe adeverinta eliberata de catre ISJ Bacau. Nu eliberam candidatilor, adeverinte de promovare a definitivarii in invatamant, fara ca acestia sa fi depus anterior eliberarii adeverintei de catre inspectoratul scolar a unei cereri de solicitare a adeverintei, cerere care sa includa toate datele mentionate.
File Situație autorizații sanitare de funcționare ( A.S.F.) unități de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-03 12:25
În atenția directorilor/secretariatului unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău!!! Vă informăm că macheta anexată trebuie verificată de către toți directorii/secretariatele unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău și apoi completată cu datele cerute. După actualizare, NUMAI ACOLO UNDE ESTE CAZUL, macheta va fi trimisă pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până joi, 06.08.2015, ora 16.30. Respectați modul de completare din sheet-ul al doilea al machetei!!! Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
Actiuni document