Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Octombrie 2018 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File În atenția directorilor unităților de învățământ de stat by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-10-23 19:42
referitor la programarea concediilor de odihnă pentru anul școlar 2018-2019
File Definitivat 2019 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2018-10-11 15:54
Arhiva conține legislația specifică, calendarul examenului, precizări privind înscrierea la examenul de definitivare și toate documentele necesare întocmirii și depunerii dosarelor de înscriere.
File Înscriere grade didactice 2018-2019 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2018-10-09 09:16
Arhiva conține toate precizările si documentele necesare pentru inscrierea cadrelor didactice la grade didactice în anul școlar 2018-2019
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Completare şi eliberare carnete elev by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-25 14:03
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-21 10:26
Consfătuirea județeană a profesorilor de chimie 2018-09-22 from 09:00 to 10:30 Sala de ședințe (etajul I) a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. , by Inspector scolar de specialitate
Sâmbătă, 22.09.2018, ora 9.00 va avea loc Consfătuirea județeană a profesorilor de chimie. Evenimentul se va desfășura în sala de ședințe (etajul I) a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. La ședință vor participa toate cadrele didactice care predau cel puțin o oră de chimie. Un an școlar cu realizări! Cu stima, Laura Pruteanu.
File Consultare dedicată raportului Global Education Monitoring(GEM) by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-10 10:49
File SITUAȚIA LOCURILOR LIBERE LA DATA DE 07.09.2018, PENTRU COLEGIILE/LICEELE DIN JUDEȚUL BACĂU by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-07 16:03
File ADMITERE 2018-2019_ETAPA A II-A by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-09-07 12:55
Aveti atasat rezultatele admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat, an scolar 2018 -2019. Adeverintele vor fi ridicate dupa 10 .09.2018 de catre delegatii unitatilor de invatamant liceal, pentru toti candidatii care au fost admisi la colegiul/liceul respectiv
File Respectarea prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-09-04 12:44
File Kit-ul de instalare pentru versiunea EduSAL 2.16 by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-31 09:53
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.16 După instalarea versiunii 2.16, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna august 2018 se vor invalida DOAR pentru unităţile de tip CJRAE / CMBRAE. Modificările aduse la versiunea 2.16 constau în: • Implementarea funcţionalităţii de acordare a sporului de învăţământ special pentru funcţiile de “Infirmiere” sub formă de “Compensaţii tranzitorii”. Fluxul de acordare este următorul: - Se accesează încadrările persoanelor cu funcţia de “Infirmiere” din stat de personal - Se deschide forma de “Drepturi lunare” şi în dreptul câmpului “Compensaţii învăţământ special” se bifează câmpul “Pentru infirmiere conf. OUG 41” - Automat aplicaţia va returna o valoare egală cu valoarea sporului de învăţământ special calculat conform legislatiei în vigoare • Implementarea următoarelor modificări la nivelul unităţilor de tip CJRAE / CMBRAE: 1. Setarea câmpului Categorie unitate cu valoarea = unităţi conexe şi blocarea lui spre editare cu o altă valoare 2. Blocarea acordării sporului de învăţământ special personalului didactic auxiliar. La luna august 2018 pentru cei care au deţinut sporul, valoarea lui se va face zero. • Rezolvarea problemei de calcul al contribuţiei la pensie pentru cei care au concedii medicale de tip 08, 09 şi 15 în continuare. NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii curente, le vor şterge şi le vor reopera • Rezolvarea problemei de generare a D112 pe lunile anterioare lunii ianuarie 2018 • Corectarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii SSD, gradaţiile 4 şi 5 • Corectarea salariilor grilă de pe coloana Legea 250 pentru funcţia de Profesor pentru instruire practică, grad didactic Definitiv, studii S, tranşa de vechime 1-6 ani, Gradaţiile 0,1,2 şi 3. • Rezolvarea problemei de deschidere detalii stat de personal din luna decembrie 2015. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.16, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.16).
File PROIECT C.R.E.D by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-30 12:33
Apel selecție formatori - proiect CRED by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-08-30 12:08
File Declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-28 16:34
Vă reamintim că în conformitate cu Art. 5., alin. (1) din Metodologia - cadru de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin OMEN 4619/2014, cu modificările şi completările ulterioare, la începutul fiecărui an şcolar, dar nu mai târziu de data începerii cursurilor, consiliul de administraţie în exerciţiu hotărăşte declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie.
File ETAPA A II-A DE ADMITERE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL LICEAL, 2018 - 2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-09-03 08:41
În perioada 3 - 6 septembrie 2018, la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, str. Oituz nr. 24 în intervalul orar 9-15, va avea loc depunerea dosarelor absolventilor clasei a VIII-a care nu au participat la nici o repartizare sau nu au fost repartizați în etapa anterioară, care nu s-au înscris în perioada prevazută de metodologie sau si-au incheiat situația școlară ulterior etapei anterioare. Dosarul cuprinde cerere tip, copie foaia matricolă, adverință cu media de admitere( dacă este cazul), copie CI/certificat de naștere. Absolvenții clasei a VIII-a vor veni insoțiți de reprezentantul legal. Rezultatele repatizării vor fi afișate în 7 septembrie 2018, după ora 16. ÎN ATAȘAMENT AVETI CEREREA DE ÎNSCRIERE
Important ! In atentia tuturor unitatilor de invatamant-Completare/verificare/finalizare modul Date statistice-SC3b cap1 si SC3b cap2 in SIIIR by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-09 09:57
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Referitor transport feroviar intern pentru elevi by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-08 09:33
File Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii". by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-08-01 11:59
Aveti atasat Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii".
File PROPUNERI_COMISII_CENTRE DE EXAMEN_CENTRE DE EVALUARE_BACALAUREAT 2018_AUGUST-SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-30 09:34
Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat până la data de 14 august 2018, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII_BACALAUREAT_2018 și trimise la adresa de mail nechita.cora@isjbc.ro Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
Rezultatele repartizarii elevilor din Republica Moldova si diaspora pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-25 16:16
Rezultatele repartizarii se gasesc la adresa: http://www.isjiasi.ro/index.php/examene-si-concursuri2/admitere/admitere-elevi-din-republica-moldova/554-rezultatele-repartizarii-elevilor-din-r-moldova-si-diaspora-in-invatamantul-liceal-si-profesional-din-roromania-pentru-anul-scolar-2018-2019
Actiuni document