Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Aprilie 2017 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru constituite în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a - an școlar 2017-2018 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-04-24 23:37
CNEE reia apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru constituite in vederea evaluarii proiectelor de manuale scolare pentru clasa a V-a, la disciplinele la care nu s-au inscris suficiente cadre didactice sau nu au indeplinit criteriile prevazute in apel : limbile materne, limbile moderne, religie (altele decat ortodoxa), educatie muzicala, pregatire sportiva practica, educatie muzicala ( si pentru minoritati) educatie plastica, teorie solfegiu-dicteu si consiliere si dezvoltare personala. Conform apelului postat pe http://www.rocnee.eu/Files/Reluare_Apel_selectie_cadre_didactice_pt_evaluare_manuale_scolare_cls_V.pdf, se redeschide aplicatia pentru inscriere in perioada 21 aprilie-12 mai. Cadrele didactice care indeplinesc conditiile trebuie sa incarce CV-ul si documentele care il sustin.
Rugaminte ARACIP pentru unitățile de învățământ din mediul rural by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-04-21 13:38
Stimati colegi, World Vision România, în colaborare cu Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar și Ministerul Educației Naționale, realizează un studiu în privința nevoilor de sprijin ale unităților de învățământ din mediul rural, care va sta la baza unor programe de finanțare pentru școlile din mediul rural. Studiului va fi fundamentat atât pe datele raportate de unitățile de învățământ, cât și pe răspunsurile la chestionare aplicate cadrelor didactice și elevilor, (pentru completarea și nuanțarea informațiilor din bazele de date consultate). Vă rugăm să distribuiți acestă solicitare cadrelor didactice din unitatea dumneavoastră școlară, inclusiv celor din structurile subordonate (dacă acestea există). Răspunsurile vor fi date online, accesând linkul de mai jos. https://goo.gl/forms/Ufp5GOm6f7CsuSAH2 Răspunsurile sunt anonime, iar de răspunsurile dumneavoastră va depinde tipul de ajutor de care școala dumneavoastră va putea beneficia. Termenul de completare a chestionarului este 5 mai 2017 Subliniem, încă o dată, că solicitarea este adresată doar unitățillor de învățământ din mediul rural. Vă mulțumim pentru colaborare! Serban Iosifescu Presedinte ARACIP
File Măsuri de ,,Acordare a ajutorului comunitar pentru furnizarea de lapte în unitățile de învățământ'' by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-19 12:52
Vă aducem la cunoștință că, în vederea acordării ajutorului comunitar pentru furnizarea de lapte în unitățile de învățământ, APIA Bacău organizează INSPECȚII în TERITORIU și solicită COMPLETAREA și EXISTENȚA situațiilor prevăzute în atașament (anexe conform Ghidului Solicitantului de Ajutor Comunitar, versiunea 1.5). Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Măsuri de ,,Acordare a ajutorului comunitar pentru furnizarea de fructe în unitățile de învățământ'' by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-19 12:49
Vă aducem la cunoștință că, în vederea acordării ajutorului comunitar pentru furnizarea de fructe în unitățile de învățământ, APIA Bacău organizează INSPECȚII în TERITORIU și solicită COMPLETAREA și EXISTENȚA situațiilor prevăzute în atașament (anexe conform Ghidului Solicitantului de Ajutor Comunitar, versiunea 3.4, elaborate doar pentru elevii din învățământul primar, inclusiv clasa pregătitoare, și învățământul gimnazial). Inspectorii școlari pentru management instituțional
File În atenția candidaților pentru concursul privind acordarea gradației de merit - sesiunea 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-12 14:03
Având în vedere faptul că, în perioada 8 - 12.V.2017, are loc depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului care participă la concursul pentru acordarea gradației de merit sesiunea 2017 la secretariatul / registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău, conform graficului desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2017 prevăzut în Anexa nr. 1 din Metodologia şi criteriile privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 6.161/2016, modificată prin O.M.E.N. nr. 3252/14.II.2017, vă comunicăm programarea pe zone de competență a inspectorilor școlari pentru management institutional: LUNI, 8.V.2017, 09 – 15.30, zona inspectorului școlar Ganea Emil, MARȚI, 9.V.2017, 09 – 15.30, zona inspectorului școlar Iorga Ghiorghi, MIERCURI, 10.V.2017, 09 – 15.30, zona inspectorului școlar Munteanu Ion, JOI, 11.V.2017, 09 – 15.30, municipiul Bacău, VINERI, 12.V.2017, 09 – 13.00, zona inspectorului școlar Chioaru Adriana (rural). Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Statutul zilei de 18 aprilie 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-07 15:50
În conformitate cu prevederile Contractului colectiv de muncă unic la nivel de sector de activitate învățământ preuniversitar, înregistrat la M.E.N., Cabinet Ministru, cu nr. 8347/20.02.2017, art. 28, alin (4) și cu prevederile O.M. nr. 4577/20.07.2016, privind structura anului școlar 2016 - 2017, ziua de 18 aprilie 2017 este declarată zi liberă. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Exercițiu național de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă PROCIV 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-07 15:46
M.A.I. - Departamentul pentru situații de urgență ne comunică faptul că, în perioada 18 - 21.04.2017, se va desfășura exercițiul național de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă PROCIV 2017. În atașament veți găsi detalii cu privire la acest eveniment. INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Apel propunere proiecte by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-04-07 11:34
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU DEPUS DOSAR DE PRETRANSFER IN ALT JUDET - CONFIRMATA DE MEN by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-07 09:38
File Comisie Bacalaureat - Competente_Unitate scolara.xlsx by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-04-06 15:04
Vă rugăm, să completați fișierul excel și transmis la adresa de mail coranechita@yahoo.co.uk pana pe 12 mai 2017. Mentionez ca examenul de bacalaureat pentru evaluarea competentelor lingvistice si digitale se va sustine in toate unitatile de invatamant acredidate care au absolventi de clasa a XII-a. Vă mulțumim!
File Propuneri_PROFESORI EVALUATORI_COMISII CENTRE ZONALE DE EVALUARE NATIONALA_2017 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-04-06 15:01
Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat pînă la data de 27 mai 2017, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII EVALUARE NATIONALA și trimise la adresa de mail coranechita@yahoo.co.uk Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Evaluare Nationala. Vă mulțumim!
File Propuneri_COMISII BACALAUREAT IUNIE- IULIE_2017_CENTRE EXAMEN_CENTRE ZONALE DE EVALUARE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-04-06 15:17
Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat până la data de 28 aprilie 2017, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII_BACALAUREAT_2017 și trimise la adresa de mail coranechita@yahoo.co.uk Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
File În atenţia unităţilor de învăţământ-Programul "EURO 200" - 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-06 11:48
Conform adresei M.E.N. Nr. 27414 din 2 martie 2017, Programul „EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2017. Beneficiarii acestui program sunt elevii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată în cadrul unei familii. Depunerea cererilor privind acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziţionării unui calculator prin programul "EURO 200" se va face până la data de 21 aprilie 2017. CALENDARUL DE ANUL TRECUT ESTE VALABIL ȘI ANUL ACESTA.
File Lista cadrelor didactice titulare/debutante care au depus dosar pentru pretransfer in judetul Bacau by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-04 16:31
In perioada 04-07.04.2017 cadrele didactice care au depus dosar la ISJ pentru pretransfer, vor depune dosare la unitatile de invatamant pentru obtinerea acordului/acordului de principiu. In sedinta de repartizare din 25.04.2017 vor fi repartizate numai cadrele didactice care au obtinut acord/acord de principiu.
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-03 12:55
Proiect de Hotărâre de Guvern privind aprobarea conţinutului şi formatului actelor de studii care vor fi eliberate absolvenţilor şi personalului didactic din învăţământul preuniversitar
File În atenția conducătorilor de unități școlare din municipiul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-30 16:29
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal/gimnazial/primar!Preluare certificate SSL noi by Informatizare — Ultima modificare 2017-03-29 13:03
În perioada 30-31 martie 2017, Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău va distribui noile certificate SSL necesare transferului/preluării de subiecte pentru examenele naţionale valabile în perioada 01.04.2017-20.02.2020. Certificatele SSL se preiau de la Biroul Informatizare , de la Ingrid ARMAŞU, după cum urmează: •JOI, 30.03.2017, între orele 8.00-16.00, unităţile de învăţământ din mediul rural, jud. Bacău; •VINERI, 31.03.2017, între orele 8.00-14.00, unităţile de învăţământ din mediul urban, jud. Bacău. Documente obligatorii: carte de identitate directori si persoane de contact; Prezenta obligatorie: director si persoană de contact unitate de învăţământ, respectand datele din macheta INSPECT referitoare la certificatele SSL.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete din 27.03.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-27 12:17
Completare dosare candidati definitivat 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-26 20:57
File ORDIN Nr. 3384/2017 din 24 februarie 2017 - anexele nr. 1 - 21 la Centralizatorul privind incadrarea la disciplinele tehnologice by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-03-24 15:21
ORDINUL Nr. 3384/2017 din 24 februarie 2017 pentru aprobarea anexelor nr. 1 - 21 la Centralizatorul privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2017, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.086/2017, cuprinzând disciplinele/modulele corespunzătoare profilului posturilor/catedrelor din aria curriculară tehnologii - discipline tehnologice
Actiuni document