Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Decembrie 2018 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Siguranța în unitățile de învățământ by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-12-10 16:31
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 - SESIUNEA a II-a by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-07 21:04
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 - SESIUNEA a II-a
File Erată - REZULTATE_FINALE_CONSILII_CONSULTATIVE- DISCIPLINE sau DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-04 15:30
Erată - REZULTATE_FINALE_CONSILII_CONSULTATIVE- DISCIPLINE sau DOMENII (2018-2019)
File REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-03 23:28
REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019)
File REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-28 22:02
REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale
File Codul de etică profesională by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-28 14:36
File EduSal 2.18.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-28 09:49
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în: 1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut:  Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare  Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata - Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect - În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile - În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25 b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)  Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%  Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112  Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale  Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii 2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :  La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68  La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76  La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84  La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97  La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101  La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105 4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat 5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
File APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-21 16:00
APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-15 16:45
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019
File În atenţia unităţilor de învăţământ beneficiare ale proiectului ”Internet în şcoala ta. Conectare la Internet broadband a unităţilor şcolare din zona rurală şi mic urbană, cod SMIS 39845” by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-13 10:35
Vă facem cunoscut ca începând cu data de 8 noiembrie 2018, conform anexei 1 la OMEN 5441/8.11.2018, se efectuează inventarierea anuală pentru anul 2018 a elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii. În acest sens, vor fi postate în INSPECT, listele de inventariere aferente fiecărei unităţi de învăţământ implicate în proiect. Anexa acestei adrese conţine unităţile de învăţământ beneficiare ale acestui proiect. La nivelul fiecărei unităţi de învăţământ se va verifica existenţa echipamentelor şi se va completa coloana 4 ”Stocuri faptice” din formular. După completarea listei de inventar, documentul va fi semnat de către directorul, contabilul şi gestionarul unitaţii de învăţământ, stampilat şi va fi adus ÎN ORIGINAL, ÎN 2 EXEMPLARE la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău, la Compartimentul Informatizare, camera 11. Termen de transmitere a documentelor: 19 noiembrie 2018, ora 16.00
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Necesar formulare acte de studii, absolvenţi 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-12 11:36
File MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-09 12:29
referitor la situațiile centralizatoare privind sumele pentru plata hotărârilor judecătorești având ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobânzii legale, respectiv sumele pentru plata diferențelor salariale cuvenite conform Legii nr. 85/2016.
File Corigențe (perioade de susținere - 2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-09 08:54
Corigențe (perioade de susținere - 2018-2019)
File Urgent! În atenţia unităţilor de învăţământ de stat ! Plăţi diferenţe salariale! by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-08 13:15
File Lista disciplinelor la care se susțin TEZE - 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-07 08:39
Lista disciplinelor la care se susțin TEZE - 2018-2019
File Burse HMC - MAREA BRITANIE - elevi clasa a X-a by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-07 08:30
Burse HMC elevi clasa a X-a
File EduSAL versiunea 2.17.3, Corectii la versiunea 2.17.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-07 08:21
După instalarea versiunii 2.17.3, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna octombrie 2018 NU se vor invalida. Modificările aduse la versiunea 2.17.3 constau în rezolvarea următoarelor probleme: 1. Generarea sumelor în situaţia centralizatoare a ordinelor de plată. NOTA! Cei care au generat situaţia centralizatoare a ordinelor de plată sub versiunea 2.17.2 o vor şterge şi apoi regenera. 2. Rezolvarea problemei de completare a sumelor de diferenţă CAS angajator în recapitulaţie taxe angajator în formele de Total şi surse de finanţare / niveluri de învăţământ. NOTA! - Cei care au închis deja luna de calcul şi au dat la plata Sume legea 85 vor crea un stat de plată rectificativ pentru care vor reopera sumele de diferenţă CAS angajator în recapitulaţie taxe angajator în formele de Total şi surse de finanţare /niveluri de învăţământ. - Vor trimite acest stat la server. Dacă în stat diferențe NU aveți valori, statul rectificativ nu va necesita aprobare, poate rămâne în stare Trimis. - Facem acest lucru pentru a trimite la server diferenţele de contribuţie CAS angajator înregistrate în Recapitulaţie taxe şi care, sub versiunea 2.17.2, nu s-au trimis, neapărând astfel în raportul de centralizare şi verificare sume din aplicaţia centrală la ISJ/ISMB. 3. Actualizarea algoritmului de calcul al sporului de handicap pentru persoanele cadre didactice cu vechime sub 6 ani 4. Rezolvarea problemei de afişare în fluturaşi a restului de plată pentru cei care au indemnizaţie examen. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.17.3, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.17.3).
Operatorii economici pot solicita până la data de 23 noiembrie 2018 şcolarizarea elevilor în învăţământul dual şi profesional pentru anul şcolar 2019-2020 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-11-06 12:32
Solicitarea pentru învăţământul profesional se completează şi se transmite până la data de 23 noiembrie 2018 la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau
În atenţia unităţilor de învăţământ(colegii/licee) cu solicitanţi ai programului ”BANI DE LICEU”, an şcolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:11
Prin prezenta, vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor HG nr.1488/2004 privind aprobarea criteriilor şi cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului naţional de protecţie socială ”Bani de liceu” modificată prin HG nr.72/2018 pentru modificare art.2 din HG nr. 1488/2004, pentru anul şcolar 2018-2019, la adresa http://www.edu.ro/bani-de-liceu. Lista beneficiarilor a fost aprobată prin Nota de aprobare nr. 1161/IFL/31.10.2018.
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Centralizare stocuri acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:01
Actiuni document