Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Martie 2019 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File CALENDARUL OLIMPIADELOR NAŢIONALE ŞCOLARE - 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-17 09:43
File IMPORTANT! În atenţia unităţilor de învăţământ-Reconfirmări comenzi acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-16 14:23
File CALENDARUL JUDETEAN AL PROIECTELOR pe DISCIPLINE SCOLARE - 2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2019-01-16 10:36
CALENDARUL JUDETEAN AL PROIECTELOR pe DISCIPLINE SCOLARE - 2019
File IMPORTANT! În atenţia unităţilor de învăţământ, inclusiv învăţământ special şi unităţile conexe by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-10 15:12
FOARTE IMPORTANT! Edusal-acordare indemnizaţie de hrană by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-04 12:28
File REZULTATE FINALE - CONSILII CONSULTATIVE 2018-2019_ETAPA A II-A by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-18 15:47
REZULTATE FINALE - CONSILII CONSULTATIVE 2018-2019_ETAPA A II-A
File Măsuri specifice de prevenire a incendiilor pe timpul sezonului rece și în contextul sărbătorilor de iarnă by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-12-17 15:06
File CONSILII CONSULTATIVE 2018-2019_ETAPA A II-A by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-13 15:34
CONSILII CONSULTATIVE 2018-2019_ETAPA A II-A
File Foarte urgent!!! Circulara HJ, Legea 85/2016 si dobanzi pana miercuri, 12.12.2018, ora 16.30 by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-12 10:54
File Siguranța în unitățile de învățământ by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-12-10 16:31
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 - SESIUNEA a II-a by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-07 21:04
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 - SESIUNEA a II-a
File Erată - REZULTATE_FINALE_CONSILII_CONSULTATIVE- DISCIPLINE sau DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-04 15:30
Erată - REZULTATE_FINALE_CONSILII_CONSULTATIVE- DISCIPLINE sau DOMENII (2018-2019)
File REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-03 23:28
REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019)
File REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-28 22:02
REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale
File Codul de etică profesională by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-28 14:36
File EduSal 2.18.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-28 09:49
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în: 1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut:  Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare  Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata - Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect - În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile - În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25 b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)  Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%  Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112  Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale  Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii 2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :  La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68  La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76  La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84  La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97  La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101  La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105 4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat 5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
File APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-21 16:00
APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-15 16:45
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019
File În atenţia unităţilor de învăţământ beneficiare ale proiectului ”Internet în şcoala ta. Conectare la Internet broadband a unităţilor şcolare din zona rurală şi mic urbană, cod SMIS 39845” by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-13 10:35
Vă facem cunoscut ca începând cu data de 8 noiembrie 2018, conform anexei 1 la OMEN 5441/8.11.2018, se efectuează inventarierea anuală pentru anul 2018 a elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii. În acest sens, vor fi postate în INSPECT, listele de inventariere aferente fiecărei unităţi de învăţământ implicate în proiect. Anexa acestei adrese conţine unităţile de învăţământ beneficiare ale acestui proiect. La nivelul fiecărei unităţi de învăţământ se va verifica existenţa echipamentelor şi se va completa coloana 4 ”Stocuri faptice” din formular. După completarea listei de inventar, documentul va fi semnat de către directorul, contabilul şi gestionarul unitaţii de învăţământ, stampilat şi va fi adus ÎN ORIGINAL, ÎN 2 EXEMPLARE la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău, la Compartimentul Informatizare, camera 11. Termen de transmitere a documentelor: 19 noiembrie 2018, ora 16.00
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Necesar formulare acte de studii, absolvenţi 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-12 11:36
Actiuni document