Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Decembrie 2018 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Centralizare stocuri acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:01
File Anunţul de selecţie pentru regiunea NE-Proiect ”Curriculum Relevant, Educaţie deschisă pentru toţi-CRED” by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 13:29
File Anunt concurs Liceul Tehnologic "G. J. Cancicov" Parincea by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-10-30 10:17
File Edusal 2.17.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 10:00
După instalarea versiunii 2.17.2, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna octombrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.17.2 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.17.2 constau în: 1. Actualizarea plafonului maxim admis la plata cu ora în luna octombrie 2018 2. Implementarea Sporului de handicap conform H.G. nr.751/2018 3. Implementarea bifei “Stat diferenţe” pe rapoartele “Sume legea 85”, “Dobândă”, “Indemnizaţie de examen” a cărui activare va duce la afişarea diferentelor pe statele de plată rectificative 4. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna octombrie 2018 conform OUG nr. 8/2018 NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii 2.17.2 la luna octombrie 2018, le vor şterge şi le vor reopera. 5. Actualizarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii Superioare, gradaţiile 2,3,4 şi 5. 6. Blocarea încadrării pe coeficient salarizare Legea 153 pentru personalul didactic de predare şi didactic-auxiliar conform OUG nr. 91/2017 7. Validarea promovării pe tranşele de vechime de pe Legea 153, respectiv blocarea promovării pe tranşele de vechime de pe OUG 20 şi Legea 250 atât pe luna septembrie, cât şi pe octombrie dacă tranşa de vechime pe legea 153 nu s-a modificat. 8. Rezolvarea problemei de afişare a drepturilor totale pentru personalul încadrat pe coeficient 9. Actualizare denumire unitate “Gradiniţe cu program prelungit/săptămânal între 150 - 200 de preşcolari” conform HG nr. 598/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.17.2, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.17.2).
File În atenţia directorilor tuturor unităților de învățământ liceal din judeţul Bacău by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-10-24 14:22
Având în vedere adresa nr. 10716 din 9.10.2018 trimisă de către Universitatea Politehnică Bucureşti, vă aducem la cunoştinţă faptul că instituţia menţionată desfășoară la nivel național proiectul Ambasadori UPB. Acesta presupune constituirea unui grup de ambasadori studenți, elevi și personal didactic din învățământul preuniversitar care să contribuie la încurajarea și susținerea unei participări mai largi în învățământul terțiar tehnic. Astfel, pentru promovarea beneficiilor învățământului terțiar, Universitatea POLITEHNICA din București va organiza, cu sprijinul Inspectoratelor Școlare Județene, conferințe în 20 reședințe de județ din țară la care sunt invitați să participe elevi și cadre didactice din unitățile de învățământ liceal care își manifestă interesul față de domeniile inginerești și științifice și față de programele de studiu oferite de Universitatea POLITEHNICA din București. În cadrul prezentărilor vor fi abordate subiecte precum inteligența artificială, Internet of Things, meseriile viitorului și vor fi prezentate oportunitățile educaționale oferite de Universitatea POLITEHNICA din București. Conferințele își propun abordarea temei privind parcursul educațional al elevilor din perspectiva evoluției tehnologice. Conferința din Județul Bacău va avea loc în data de 2 noiembrie 2018, interval orar 14:00 – 16:00, sala de sedinţe de la I.S.J. Bacău. Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a trimite, din parte unităţii de învăţământ pe care o coordonaţi, 2 cadre didactice şi 4 - 6 elevi şi să confirmaţi participarea la adresa ciuchi.mihaela@isjbc.ro, până miecuri 31.10.2018. Vă mulţumim pentru implicare!
File Dotarea cabinetelor școlare cu ”EpiPen” by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-10-24 11:21
Ca urmare a adresei înregistrate la Ministerul Educației Naționale cu numărul 10026F/09.X.2018 și la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, cu numărul 880M/17.X.2018, referitoare la obligativitatea dotării cabinetelor medicale școlare și a cabinetelor de medicină dentară, din unitățile de învățământ a căror conducere a fost informată în scris, de către părinți, că au copii care suferă de alergii, cu ”EpiPen” 150 micrograme soluțire injectabilă în stilou preumplut cu 2 ml pentru o doză de 0,3 ml. Totodată, vă informăm că aceste recomandări pot fi accesate pe: http://www.dsu.mai.gov.ro/epipen www.fiipregatit.ro www.facebook.com pentru pagina oficială a Departamentului pentru Situații de Urgență.
File În atenția directorilor unităților de învățământ de stat by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-10-24 10:18
referitor la programarea concediilor de odihnă pentru anul școlar 2018-2019
File Definitivat 2019 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2018-10-11 15:54
Arhiva conține legislația specifică, calendarul examenului, precizări privind înscrierea la examenul de definitivare și toate documentele necesare întocmirii și depunerii dosarelor de înscriere.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Completare şi eliberare carnete elev by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-25 14:03
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-21 10:26
Consfătuirea județeană a profesorilor de chimie 2018-09-22 from 09:00 to 10:30 Sala de ședințe (etajul I) a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. , by Inspector scolar de specialitate
Sâmbătă, 22.09.2018, ora 9.00 va avea loc Consfătuirea județeană a profesorilor de chimie. Evenimentul se va desfășura în sala de ședințe (etajul I) a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. La ședință vor participa toate cadrele didactice care predau cel puțin o oră de chimie. Un an școlar cu realizări! Cu stima, Laura Pruteanu.
File Consultare dedicată raportului Global Education Monitoring(GEM) by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-10 10:49
File SITUAȚIA LOCURILOR LIBERE LA DATA DE 07.09.2018, PENTRU COLEGIILE/LICEELE DIN JUDEȚUL BACĂU by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-07 16:03
File ADMITERE 2018-2019_ETAPA A II-A by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-09-07 12:55
Aveti atasat rezultatele admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat, an scolar 2018 -2019. Adeverintele vor fi ridicate dupa 10 .09.2018 de catre delegatii unitatilor de invatamant liceal, pentru toti candidatii care au fost admisi la colegiul/liceul respectiv
File Respectarea prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-09-04 12:44
File Kit-ul de instalare pentru versiunea EduSAL 2.16 by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-31 09:53
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.16 După instalarea versiunii 2.16, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna august 2018 se vor invalida DOAR pentru unităţile de tip CJRAE / CMBRAE. Modificările aduse la versiunea 2.16 constau în: • Implementarea funcţionalităţii de acordare a sporului de învăţământ special pentru funcţiile de “Infirmiere” sub formă de “Compensaţii tranzitorii”. Fluxul de acordare este următorul: - Se accesează încadrările persoanelor cu funcţia de “Infirmiere” din stat de personal - Se deschide forma de “Drepturi lunare” şi în dreptul câmpului “Compensaţii învăţământ special” se bifează câmpul “Pentru infirmiere conf. OUG 41” - Automat aplicaţia va returna o valoare egală cu valoarea sporului de învăţământ special calculat conform legislatiei în vigoare • Implementarea următoarelor modificări la nivelul unităţilor de tip CJRAE / CMBRAE: 1. Setarea câmpului Categorie unitate cu valoarea = unităţi conexe şi blocarea lui spre editare cu o altă valoare 2. Blocarea acordării sporului de învăţământ special personalului didactic auxiliar. La luna august 2018 pentru cei care au deţinut sporul, valoarea lui se va face zero. • Rezolvarea problemei de calcul al contribuţiei la pensie pentru cei care au concedii medicale de tip 08, 09 şi 15 în continuare. NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii curente, le vor şterge şi le vor reopera • Rezolvarea problemei de generare a D112 pe lunile anterioare lunii ianuarie 2018 • Corectarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii SSD, gradaţiile 4 şi 5 • Corectarea salariilor grilă de pe coloana Legea 250 pentru funcţia de Profesor pentru instruire practică, grad didactic Definitiv, studii S, tranşa de vechime 1-6 ani, Gradaţiile 0,1,2 şi 3. • Rezolvarea problemei de deschidere detalii stat de personal din luna decembrie 2015. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.16, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.16).
File PROIECT C.R.E.D by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-30 12:33
Apel selecție formatori - proiect CRED by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-08-30 12:08
File Declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-28 16:34
Vă reamintim că în conformitate cu Art. 5., alin. (1) din Metodologia - cadru de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin OMEN 4619/2014, cu modificările şi completările ulterioare, la începutul fiecărui an şcolar, dar nu mai târziu de data începerii cursurilor, consiliul de administraţie în exerciţiu hotărăşte declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie.
File ETAPA A II-A DE ADMITERE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL LICEAL, 2018 - 2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-09-03 08:41
În perioada 3 - 6 septembrie 2018, la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, str. Oituz nr. 24 în intervalul orar 9-15, va avea loc depunerea dosarelor absolventilor clasei a VIII-a care nu au participat la nici o repartizare sau nu au fost repartizați în etapa anterioară, care nu s-au înscris în perioada prevazută de metodologie sau si-au incheiat situația școlară ulterior etapei anterioare. Dosarul cuprinde cerere tip, copie foaia matricolă, adverință cu media de admitere( dacă este cazul), copie CI/certificat de naștere. Absolvenții clasei a VIII-a vor veni insoțiți de reprezentantul legal. Rezultatele repatizării vor fi afișate în 7 septembrie 2018, după ora 16. ÎN ATAȘAMENT AVETI CEREREA DE ÎNSCRIERE
Actiuni document