Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File IMPORTANT! FISELE DE GRADATII PENTRU CONTABILITATE by Contabilitate — Ultima modificare 2011-03-15 14:54
File Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista validată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:52
File Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista nevalidată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:51
File Catre unitatile scolare cu personalitate juridica in care functioneaza invatamant primar si gimnazial by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-11 22:10
Va rugam sa transmiteti la I.S.J. Bacau, prin fax nr.0234/510675, pana la data de 14 martie 2011, numarul estimat de beneficiari de pachete de rechizite scolare, conform tabelului atasat.
File Catre unitatile de invatamant cu nivel prescolar si primar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-07 22:37
Va rugam sa completati machetele atasate si sa le trimiteti pe adresa agurita.dinu@yahoo.com pana pe data de 21 martie 2011
File Lista finală, validată de consiliul de administraţie în şedinţa din 07.03.2011, care cuprinde cadrele didactice netitulare propuse pentru a fi titulare începând cu 1 septembrie 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-07 17:42
Contestaţiile se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 08-09.03.2011, orele 09,00-15,00.
File Graficul predării anexelor privind privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor pentru anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-06 10:47
În tabelul ataşat găsiţi planificarea predării anexelor privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor ca urmare a aplicării planurilor-cadru pentru anul şcolar 2011-2012. Vă rugăm să respectaţi, pe cât posibil, termenele, cu atât mai mult cu cât acestea sunt destul de strânse.
File URGENT!!! SITUAŢIE ABSENŢE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-04 16:41
Până luni, 07.03.2011, ora 9,30 conducerile unităţilor şcolare din judeţul Bacău transmit macheta ataşată în format electronic pe adresa de email: informatizarebc@gmail.com şi pe fax la nr.: 0234/571038.
Formulare de comanda - manuale scolare by admin — Ultima modificare 2011-03-03 21:35
Va rugam sa completati formularele de comanda - manuale scolare pentru anul scolar 2011-2012. Acestea vor fi aduse la depozitul de manuale ISJ Bacau pana la data de 14.03.2011.
File Fişa de evaluare, în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:26
File Cerere tip - întregirea normei prin pretransfer într-o unitate şcolară/disciplină by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:22
Cadrele didactice titulare în două sau mai multe unităţi de învăţământ/specializări, conform art. 6 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010, îşi pot întregi norma într-o singură unitate de învăţământ/specializare în baza cererii tip ataşate. Cererea şi documentele anexate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 14-15 martie 2011.
Şedinţă cu directorii-28.02.2011. Tema: Promovarea politicilor de personal ca urmare a intrării în vigoare a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-25 21:15
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-24 16:15
Va rugam sa preluati documentele arhivate din atasament. Termen pentru trimiterea anexelor - 04/03/2011
File Instructiunea nr. 3 pentru punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:39
File Instrucţiunea nr. 1 privind menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:38
File Macheta privind punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-22 17:42
File Lista cadrelor didactice care solicită menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare, în anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-17 23:07
Cadrelor didactice titulare pentru care nu s-a aprobat menţinerea în funcţia didactică peste vârsta standard de pensionare la 1 septembrie 2011, şi care nu solicită pensionarea în condiţiile legii, li se aplică prevederile art. 58 şi ale art. 61 din Codul Muncii aprobat prin Legea nr. 53/2003 cu modificările şi completările ulterioare. Anunţ publicat în data de 17.02.2011, ora 16,00.
File Situatie dosare by admin — Ultima modificare 2011-02-14 12:11
File O.M.E.C.T.S. privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-10 13:00
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica. In atentia directorilor by admin — Ultima modificare 2011-02-08 09:50
Aveti obligatia ca pana pe data de 15 februarie 2011, sa prezentati la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara-salarizare, statele de personal pentru luna ianuarie 2011, pentru avizare. Avizarea, se va face de catre seful compartimentului Retea scolara-salarizare, auditor si inspectorul scolar general. In atasament , aveti macheta pentru completarea statelor de personal.
Actiuni document