ASOCIATIA ROMANA A PROFESORILOR FRANCOFONI 2019-2020
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2020-05-11 11:50
-
Concours Florilège — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-09-30 15:10
- L’ouverture du concours Florilège-FIPF. Pour cette 5ème édition du concours mondial d’écriture créative collective, c’est le thème « Partage » choisi pour vous inviter à faire écrire vos classes ou groupes d’élèves et d’étudiants. Le thème « Partage » a été choisi en synchronie avec le thème de ce Congrès mondial : « le français, langue de partage ». Vous trouverez la description, le règlement et le questionnaire sur le site de la FIPF (Commission du français langue maternelle : CFLM) : http://cflm.fipf.org/actualite/partage-la-5eme-edition-du-concours-mondial-decriture-creative-collective-florilege-fipf
-
La revue Le Bacau francophone no.2-2019 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2020-02-05 19:15
-
Bilan 2019 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-12-17 11:43
-
Concours Frenchmania — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2020-05-06 09:15
- Revista anuală,, Le Bacău francophone" 2020-05-11 11:50 — by Inspector scolar de specialitate
- Revista anuală ”Le Bacău francophone” cu ISSN prin care să promovează limba franceză, activitățile pe care le desfășurați și rezultatele obținute cu elevii. Puteți contribui cu articole până pe 1 iulie 2020 pentru următoarele secțiuni : 1. Proiecte derulate în anul școlar 2019-2020 însoțite de fotografii justificative 2. Alte activități derulate în școlile dvs (însoțite de fotografii justificative) care nu sunt neapărat incluse într-un proiect (ZEL, Ziua francofoniei, etc), dar care merită să fie cunoscute, prezentate în limba franceză. 3. Premii obținute de elevi la concursuri județene / interjudețene / regionale / naționale / internaționale de specialitate (limba franceză) 4. Articole / fișe de lucru de specialitate / studii 5. Materiale prezentate / realizate în cadrul cercurilor pedagogice 6. Diseminări 7. Modele de bună practică ce vizează activitatea online desfășurată în această perioadă 8. Provocări / oportunități / dificultăți - un rezumat al activității din perioada de distanțare socială - atât pentru noi (cadre didactice), cât și pentru elevii noștri. Pentru membrii ARPF care nu predau limba franceză: precizăm că așteptăm cu interes articolele dvs referitoare la disciplina pe care o predați, traduse în limba franceză, precizând la final si numele traducătorului (dacă este cazul). Amintim că Asociația ARPF e deschisă nu numai profesorilor de limba franceză, ci tuturor profesorilor francofoni! Articolele si fotografiile justificative vor fi trimise până la data de 1 iulie 2020 la adresa de mail: bacaufrancophone@gmail.com