Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment curriculum RELIGIE RETROSPECTIVA 2014 - 2017 Urgent! In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de gradul II cu media 10, sesiunea 2014!
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Urgent! In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de gradul II cu media 10, sesiunea 2014!

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2014-10-13 15:17
Cadrele didactice care au promovat examenul de gradul II- sesiunea 2014 cu media 10 si doresc sa se inscrie la gradul didactic I- sesiunea 2017, sunt rugate sa depuna urgent la Registratura ISJ Bacau o cerere pentru efectuarea preinspectiei( inspectiei curente 1), insotita de documentul care atesta absolvirea examenului de grad II cu media 10, in sesiunea 2014( cu exceptia cadrelor didactice care au sustinut examenul de gradul II la Universitatea " Al.I. Cuza" Iasi, universitate care a transmis rezultatele pentru sesiunea 2014). Preinspectia(inspectia curenta 1) trebuie sustinuta pana la data de 31 octombrie 2014, data pana la care aceasta categorie de cadre didactice trebuie sa depuna si dosarul de inscriere la gradul I- sesiunea 2017, dosar in care trebuie sa introduca si copia xerox, certificata pentru conformitate cu originalul de catre conducerea unitatii de invatamant, alaturi de celelalte documente prevazute in metodologie.