Unelte personale
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Arhiva

by admin Ultima modificare 2023-09-06 10:42
File RETEAUA UNITATILOR DE INVATAMANT PARTICULAR PREUNIVERSITAR by invparticular — Ultima modificare 2012-04-03 15:15
In atentia institutiilor scolare particulare by invparticular — Ultima modificare 2012-08-29 13:18
File Legislatie pentru unitatile de invatamant particular by invparticular — Ultima modificare 2013-01-18 09:59
Va rugam sa preluati arhiva atasata.
File Documente autorizare-acreditare grupe de anteprescolari by invparticular — Ultima modificare 2013-05-29 11:29
File Documente autorizare-acreditare grupe de anteprescolari by invparticular — Ultima modificare 2013-05-29 11:30
File Documente autorizare-acreditare grupe de anteprescolari by invparticular — Ultima modificare 2013-05-29 11:31
File Documente autorizare-acreditare grupe de anteprescolari by invparticular — Ultima modificare 2013-05-29 11:32
File Documente autorizare-acreditare grupe de anteprescolari by invparticular — Ultima modificare 2013-05-29 11:32
File OM 5454_2013 _MET PLAN SCOLARIZARE CU ANEXE.rar by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-01-09 15:29
Erasmus + vine la tine / Campanie de informare by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-02-05 14:40
Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale organizeaza o campanie de informare pentru Erasmus+. Bacau 14.02.2014 locul : Colegiul Tehnic Anghel Saligny, str. Vasile Alecsandri, Bacau, ora: 11,00. Participarea la aceste evenimente se realizeaza pe baza inregistrarii https://docs.google.com/forms/d/1o4QkJveqFiYHErhJoR120SBxyseGVVXSs2fN2OY7_pA/viewform
File Erasmus+ K1 by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-03-02 18:07
Pasi pentru a depune o candidatura Erasmus +
File infiintare unitate de invatamant privat by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-03-12 10:20
File Precizarile MEN nr. 33675/28.02.2013 referitoare la procedura de cuprindere in reteaua scolara si de obtinere a personalitatii juridice de catre unitatile de invatamant particular by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-03-12 13:10
SEDINTA CU DIRECTORII INSTITUTIILOR DE INVATAMANT PARTICULARE miercuri 19 martie ora12,00 by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-03-17 13:44
Toti directorii trebuie sa prezinte la sedinta copii conf. cu originalul de pe actele de numire a directorilor unitatilor de invatamant particulare conform articolului 254(3) din Legea educatiei nationale nr.1 / 2011.
File LEGISLATIE INVATAMANT PARTICULAR discutata in sedinta cu directorii institutiilor din invatamantul particular din 19.03.2014 by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-03-20 08:59
Rezultate K1 by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-07-03 10:13
Rezultate Romania: http://www.erasmusplus.ro/stiri-articole-testimoniale/stiri/actualizare-rezultate-selectie-proiecte-erasmusplus http://www.anpcdefp.ro/userfiles/rezultate_selectie_proiecte_de_mobilitate_in_domeniul_universitar_2014_2015.pdf (higher education) http://www.anpcdefp.ro/userfiles/Rezultate_tineret_R1_2014(1).pdf (youth) Urmeaza domeniile VET si Adult education. Felicitari ! Austria: http://www.bildung.erasmusplus.at/nationalagentur_lebenslanges_lernen/downloads/erasmus_durchfuehrung/ Belgium (FR): http://www.aef-europe.be/index.php?Rub=aef&page=209 Croatia: http://www.mobilnost.hr/prilozi/05_1400658094_Privitak_1_Odluke_scan.tif (adult education), http://mobilnost.hr/prilozi/05_1401970943_05.02.Privitak_Odluke_KA1.pdf (school education), http://www.mobilnost.hr/nio.php?o=713 (youth) Czech Republic: http://www.naerasmusplus.cz/.../vysledky-vyberoveho.../ (youth) http://www.naerasmusplus.cz/file/714/vysledky_ka1_web-xlsx (KA101) Finland: http://www.cimo.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/cimo/embeds/cimowwwstructure/32669_CIMOfiTuloksia2014.pdf (school education) http://www.cimo.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/cimo/embeds/cimowwwstructure/32652_KA102-2014-Paatoslista_web_270614.pdf (vocational education) France: http://www.erasmusplus.fr/penelope/resultats.php Hungary: http://www.tpf.hu/pages/content/index.php?page_id=11293 Italy: http://www.agenziagiovani.it/media/119475/graduatoria-r1-2014.pdf (youth) Lithuania: http://www.smpf.lt/lt/naujienos/erasmus/skelbiame_2014_m_finansuojamu_rezerviniu_ir_nefinansuojamu_erasmus_pirmojo_pagrindinio_veikslo_ka1_projektu_sarasus The Netherlands: http://www.europeesplatform.nl/wp-content/uploads/2014/06/Selectielijst-KA101-voor-op-de-website.pdf (school education) Norway: http://www.aktivungdom.eu/element_db/28/2858_Vedtaks_liste_fra_NU_R1_til_nett.pdf (youth) Poland: http://erasmusplus.org.pl/wyniki-selekcji-wnioskow-ka1-2014/ Romania: http://www.anpcdefp.ro/userfiles/rezultate_selectie_proiecte_de_mobilitate_in_domeniul_universitar_2014_2015.pdf (higher education) http://www.anpcdefp.ro/userfiles/Rezultate_tineret_R1_2014(1).pdf (youth) Slovakia: http://web.saaic.sk/erasmusplus/site/index.php?ban=0&sw=41&submenu=6 Slovenia: http://www.cmepius.si/razpisi/eraplus14/ka1.aspx Spain: http://www.oapee.es/oapee/inicio/ErasmusPlus/resoluciones2014.html Sweden: http://www.utbyten.se/sv/Program-och-stipendier/Erasmusplus/Beviljade-ansokningar/
Consfătuirea județeana a responsabililor Erasmus+ by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-16 14:20
Către , Unitățile de invatamant din județul Bacău In atenția directorilor si a responsabililor Erasmus+ Va informam ca joi, 25 septembrie, ora 13,00, in Sala de Conferințe din cadrul Colegiului Tehnic „Anghel Saligny” va avea loc consfătuirea județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău. Prezenta responsabilului Erasmus+ din instituția dvs. este obligatorie.
CATRE UNITATILE DIN INVATAMANTUL PARTICULAR SI ALTERNATIVE EDUCATIONALE – JUDEŢUL BACĂU by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-28 16:11
Ca urmare a adresei, înregistrată la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău cu nr. 56760 din 23.09.2014, va aducem la cunoștința ca trebuie sa predați in format letric si electronic portofoliul directorului unitatii de invatamant particular si / sau alternativ pentru a le preda domnului Inspector general Gheorghe FELEA, pana pe data de 1 octombrie 2014 in conformitate cu adresa menționata.(Solicitarea a fost trimisa si pe mailul personal al directorilor pe data de 24.09.2014) De asemenea va fi predata si situația statistica (conform modelului utilizat de ARACIP). Detalii inspector scolar Teona Codreanu, teonacodreanu@yahoo.com, 0740076440
Consfatuire inspectori by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-10-08 12:42
Consfătuirea inspectorilor pentru învățământ particular si alternative educaționale, a IX-a ediție, s-a desfășurat in perioada 5-7 octombrie 2014 la Drobeta Turnu Severin. Cu aceasta ocazie domnul conf.univ. dr. Gheorghe FELEA, consilier superior MEN, inspector școlar general MEN, a prezentat in sesiune plenara "Pluralismul educațional romanesc intre globalizare si identitate. Priorități pentru anul școlar 2014-2015".
File proiect plan 2015/2016 by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-11-26 12:56
Va rugam sa preluați arhiva atașată si sa respectați indicațiile MEN.
File Simpozion adresat cadrelor didactice din invatamantul particular Constanta 8-10 mai 2014 by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-04-16 13:55
Simpozionul se adresează cadrelor didactice din învăţământul particular indiferent de nivelul la care își desfășoară activitatea (de la preșcolar la postliceal). Tematica este adecvatǎ problemelor reale ale învăţământului particular şi nevoii de a beneficia de un schimb direct de bune practici la nivel național. Proiectul se va finaliza cu editarea volumului de studii şi bune practici „Învățământul particular- între trecut și prezent” (ISBN, pe suport magnetic - CD) care va cuprinde toate lucrările trimise şi selectate .
File Situație proiecte finanțate din Fondul social European (FSE) și Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European (SEE) care au ca obiectiv specific promovarea egalității de șanse între femei și bărbați și/sau includ componenta de gen by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-09-08 11:40
Având în vedere solicitarea Departamentului pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați, prin intermediul Ministerului Educației și Cercetării Științifice, vă rog să îmi transmiteți informații despre proiecte derulate de instituția dumeavoastră (dacă este cazul), finanțate din Fondul social European (FSE) și Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European (SEE) care au ca obiectiv specific promovarea egalității de șanse între femei și bărbați și/sau includ componenta de gen, completând tabelul anexat până cel târziu maine, 09.09.2015, ora 12.00, la adresa de e-mail: anemarie_rotaru@yahoo.com
A fost publicat ghidul programului Erasmus+ 2016 by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-10-21 11:12
A fost publicat ghidul programului Erasmus+ pentru anul 2016 (versiunea în limba engleză). În perioada următoare vor fi publicate și versiunile în cele 23 de limbi oficiale. Odată cu ghidul a fost publicat apelul european pentru candidaturi Erasmus+, disponibil în mai multe limbi (inclusiv engleză și română)
Curs pentru scrierea proiectelor de parteneriat strategic la Bacău! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-10-23 13:05
Sunteți interesați să vă implicați în proiecte de mobilitate sau cooperare internaţională şi să primiti finanţare pentru asta? Dacă răspunsul este da, cu siguranţă vă va interesa linkul atașat! Formularul online de înscriere la curs dar şi detalii cu privire la termenul limită, profilul candidatului, scop şi obiective, temele abordate, criteriile de eligibilitate şi selecţie sunt disponibile în pagina online.
File Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de scolarizare pentru invatamantul preuniversitar de stat, pentru anul scolar 2016-2017 by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-20 12:06
Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de scolarizare pentru invatamantul preuniversitar de stat, cuprinderea efectivelor de prescolari si elevi din unitatile de invatamant particular si confesional, precum si emiterea avizului conform in vederea organizarii retelei unitatilor de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2016-2017
File ORDIN privind aprobarea graficului de desfăşurare a examenelor de certificare a calificării profesionale a absolvenţilor din învăţământul profesional şi tehnic preuniversitar în anul şcolar 2015 - 2016 by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 10:11
Dragi colegi, cei interesati pot gasi in fisierul atasat, metodologii specifice si informatii utile in aceasta directie. Spor la treaba!
File În atenția unităților de învățământ care doresc să extindă alternativa STEP BY STEP! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-27 11:50
Unitățile de învățământ care doresc să extindă alternativa Step by Step, sunt rugate să preia informațiile atașate în fișierul de mai jos. Cererile de extindere, precum și documentația aferentă, trebuie depuse până la data de 20 februarie 2016, prin fax sau prin poștă, la sediul Asociației Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională, București, str. Gh. Dem. Teodorescu, nr.16 bis, sector 3, cod 030916, O.P. 4, fax 021 3166774.
File Lista unitatilor de invatamant particulare acreditate by Informatizare — Ultima modificare 2016-04-04 10:59
.
File În interesul imediat al parinților care doresc să își înscrie copiii la unități de învățământ particular- GHID ARACIP by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-05-05 10:42
Avertisment ARACIP: unităţile de învăţământ preuniversitare particulare funcţionează pe baze legale dacă prezintă ordinul ministrului educaţiei privind autorizarea sau acreditarea Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar (ARACIP) reaminteşte tuturor celor interesaţi că funcţionarea legală a unei unităţi de învăţământ preuniversitar, de la grădiniţe la şcoli postliceale, inclusiv, este dovedită pe baza actului de autorizare sau de acreditare, reprezentat de ordinul ministrului educaţiei privind autorizarea sau acreditarea. Unităţile de învăţământ preuniversitar, inclusiv cele particulare, au dreptul de a înscrie copii/elevi şi de a desfăşura activităţi de educaţie numai dacă dispun de autorizare de funcţionare provizorie sau de acreditare. ARACIP recomandă tuturor beneficiarilor direcţi şi indirecţi (elevi, părinţi) să solicite la înscrierea într-o unitate de învăţământ, documentul care atestă funcţionarea legală a acesteia. În situaţia înscrierii copiilor/elevilor în unităţi de învăţământ preuniversitar particular care nu pot proba funcţionarea pe baze legale, unicii responsabili sunt părinţii sau susţinătorii legali ai acestora. Informaţii despre unităţile de învăţământ preuniversitar particular care funcţionează legal puteţi afla de pe pagina web a ARACIP http://aracip.edu.ro/ sau la numărul de telefon 021/310.42.13. BIROUL DE PRESĂ
File American Councils for International Education anunță deschiderea aplicațiilor pentru bursa FLEX 2017-2018 by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-09-08 09:16
Ambasada Statelor Unite în România, alături de Consiliile Americane pentru Educație Internațională și de Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice invită liceeni cu cetățenie română să participe în programul FLEX 2017-2018. Programul de schimb de experiență FLEX este finanțat de către Departamentul de Stat al Guvernului Statelor Unite ale Americii și își propune să ofere liceenilor din România ocazia de a trăi în cadrul unei familii americane și de a studia într-un liceu american pe parcursul anului academic 2017-2018. Participarea în Programul FLEX, aflat acum la al 2-lea an de existență în România este GRATUITĂ. În primul an de implementare, FLEX România a oferit bursa către 24 de liceeni români din varii județe ale țării, care se află în acest moment în Statele Unite ale Americii, în state precum Washington, Texas, Colorado, California sau Maine. Programul se adresează și liceenilor cu dizabilități, în generația recentă 3 dintre bursieri fiind tineri cu dizabilități diverse. Informațiile disponibile se găsesc în folderul atașat.
Ziua Europeana a Limbilor 2016 by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-09-19 14:52
Cadrele didactice care organizează activităţi cu prilejul ZEL își pot promova iniţiativele la nivel european, înregistrându-le în calendarul evenimentelor pe site-ul dedicat ZEL (http://edl.ecml.at/Events/Eve ntsDatabase/tabid/1772/languag e/fr-FR/Default.aspx) și, pe Twitter, utilizând hashtag-ul #coeEDL.
Colecția de cursuri toamnă-iarnă pentru scrierea de parteneriate cu finanțare europeană, ERASMUS+ by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-10-20 15:09
Educaţie formală. Învăţare nonformală. Formare profesională. Tineret. Educația adulților. A fost lansat programul de formare pentru scrierea proiectelor de mobilitate, proiectelor de parteneriat strategic sau dialog structurat care ar putea fi depuse în Erasmus+ în anul 2017! Acestea se desfășoară sub forma unor ateliere de scriere. Detalii în linkul atașat.
Informare asupra Apelului Național la propuneri pentru proiecte Erasmus+ 2017 by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-11-21 13:12
În atenția tuturor colegilor care doresc să implementeze proiecte și parteneriate Erasmus+. Acest anunț se adresează în special școlilor care NU au implementat proiecte/parteneriate Erasmus+ și doresc informații utile pentru aplicarea la termenele limită 2017.
INVITATIE WEBINAR KA102 - APEL 2017 - 26.01.2017, incepand cu orele 14.00 by Inspector scolar — Ultima modificare 2017-01-25 12:02
ANPCDEFP organizeaza, ca in fiecare an, un webinar in sprijinul organizatiilor care doresc sa depuna candidaturi in domeniul mobilitatilor de formare profesionale (VET) in cadrul Programului Erasmus Plus, cu termenul de depunere 02.02.2017. Webinarul va trata si va prezenta informatii noi si va clarifica aspecte importante pentru acest termen limita. Descrierea webinarului: Erasmus+ oferă oportunităţi pentru elevii din învăţământul vocaţional (şcoli profesionale, licee şi şcoli postliceale) şi pentru ucenici de a se forma profesional şi/sau de a dobândi experienţă la locul de muncă, experienţă care să le permită de asemenea dezvoltarea de noi abilităţi şi competenţe de comunicare într-o limbă străină. Totodată, Erasmus+ oferă profesioniştilor din domeniul educaţiei profesionale posibilitatea de a învăţa noi metode de predare şi formare în străinătate, precum şi posibilitatea de a dezvolta reţele internaţionale cu alte instituţii de învăţământ şi de formare profesională. Vezi mai multe și la http://www.erasmusplus.ro/formare-profesionala-vet-mobilitati. Acest webinar își propune să prezinte informații noi și să clarifice acele aspecte importante de știut pentru organizațiile care vor să candideze la termenul de 2 februarie 2017 în cadrul Proiectelor de mobilitate pentru formare profesională (VET). Evenimentul este susținut de reprezentanții departamentului de mobilități (domeniul formare profesională) din cadrul ANPCDEFP. Platforma tehnică permite participarea a maxim 100 de persoane per sesiune iar înscrierea se va face în regim de primul venit, primul servit. În cazul în care acest număr va fi depășit, pentru cei care nu vor putea participa la acest webinar se va pune la la dispoziție un formular online pentru colectarea de întrebări care vor fi preluate și la care se va răspunde în timpul prezentării. Pentru acest tip de eveniment nu se eliberează certificate de participare. Webinar realizat prin parteneriat cu Asociatia TechSoup. TechSoup Romania facilitează accesul la software. Accesati linkul de mai jos pentru mai multe detalii si pentru a va inscrie.
Evaluare activitate managerială directori și directori adjuncți, an școlar 2016 - 2017 by Inspector scolar — Ultima modificare 2017-07-04 15:25
Avand in vedere evaluarea activitatii manageriale, va rog sa accesati link-ul atasat, unde veti gasi informatiile necesare: 1. Anunț evaluare activitate managerială D-DA 2016-2017 2. Metodologia de evaluare a activității D-DA 3. Fișe de (auto)evaluare a D-DA (AVETI IN VEDERE FISA CADRU) 4. Modele de rapoarte argumentative 2016-2017
File Concurs la nivelul unitatii de invatamant by Inspector scolar — Ultima modificare 2017-09-29 10:55
Stimati colegi, va atasez documente utile referitoare la concursurile organizate la nivelul unitătii: procedura (care contine toate anexele necesare) si actele legislative in vigoare.
File METODOLOGIA DE EVALUARE INSTITUŢIONALĂ ÎN VEDEREA AUTORIZĂRII, ACREDITĂRII ŞI EVALUĂRII PERIODICE A ORGANIZAŢIILOR FURNIZOARE DE EDUCAŢIE- Anexa H.G. nr.22/25.01.2007 by Inspector scolar — Ultima modificare 2017-10-03 14:30
În atenţia unităţilor de învăţământ preuniversitar particular din judeţul Bacău, cărora autorizaţia de funcţionare provizorie le-a încetat/le va înceta. Conform prezentei metodologii, Capitolul II – Procedurile de autorizare de funcţionare provizorie, de acreditare şi de evaluare externă periodică, Art.3., (3) „Organizaţiile furnizoare de educaţie autorizate să funcţioneze provizoriu auobligaţia de a solicita acreditarea după încheierea unui ciclu de şcolarizare, în termen de maximum 2 ani de la data absolvirii primei promoţii, sub sancţiunea ridicării autorizaţiei de funcţionare provizorie.” Vă rugăm să demaraţi procedurile necesare acreditării pentru a vă putea desfăşura activitatea conform prevederilor legale.
File Oferta de extindere a alternativei Step by Step pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar — Ultima modificare 2017-12-05 16:07
Centrul Step by Step pentru Educatie si Dezvoltare Profesionala (CEDP) lanseaza oferta de extindere a alternativei Step by Step pentru anul scolar 2018-2019. Detaliile se gasesc in adresa scanata.
File CURS DE PERFECȚIONARE ÎN PEDAGOGIA WALDORF – ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL, 2018-2019 by Inspector scolar — Ultima modificare 2017-12-13 11:29
Stimaţi colegi, vă informez că, începând cu data de 3 februarie 2018, se organizează un curs de pedagogie Waldorf la Timișoara. Informații găsiți în documentul anexat.
File Evaluare activitate managerială directori și directori adjuncți, an școlar 2017- 2018 by Inspector scolar — Ultima modificare 2018-07-12 11:42
Dragi colegi, va rog sa cititi cu atentie documentele atasate pentru a putea parcurge cu usurinta, ca si anul trecut, etapele acestei activitati.
File CEDP- oferta de extindere a alternativei educaţionale Step by Step, an şcolar 2019-2020 by Inspector scolar — Ultima modificare 2019-01-15 15:29
Centrul Step by Step pentru Educaţie şi Dezvoltare Profesională lansează către unităţile de învăţământ preuniversitar oferta de extindere a alternativei educaţionale Step by Step, an şcolar 2019-2020. Detalii in ataşament.
Image Conferinţa naţională „Modalităţi eficiente de abordare a educaţiei prin derularea proiectelor educaţionale” by Inspector scolar — Ultima modificare 2019-01-15 16:25
Dragi colegi, va ataşez imaginea cu detaliile conferinţei. Vă aşteptăm!
DOCUMENTE NUMIRE/DETASARE DIRECTOR 2019-2020 by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-01-30 11:36
LEGISLATIE TITULARIZARE by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-01-30 12:38
ORDIN nr. 5625 din 31 august 2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în unităţile de învăţământ particular din învăţământul preuniversitar
Bune practici perioada Covid-19 by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-05-08 05:51
Cateva materiale pe care ni le-au furnizat unităţile de învăţământ particular din judeţ
File INFORMARE: ORDIN nr. 4.749 din 24 iulie 2020 by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-08-05 14:13
ORDIN nr. 4.749 din 24 iulie 2020 privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unitățile de învățământ preuniversitar particular în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2. EMITENT: MINISTERUL EDUCAȚIEI ȘI CERCETĂRII; Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 679 din 30 iulie 2020
Reminder: Apelul la propuneri de candidaturi pentru acordarea Certificatului Lingvistic European (European Language Label). by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-08-11 13:09
ermenul limită este pe 28 august 2020, mai este încă timp pentru toți cei care au implementat proiecte interesante să completeze candidatura. Aveți toate detaliile și calendarul competiției din acest an pe https://www.erasmusplus.ro/stire/vrs/IDstire/798. Anul acesta, pe lângă parteneriatul tradițional cu Reprezentanța Comisiei Europene, A.N. are un parteneriat cu eTwinning, evaluarea se va face împreună cu eTwinning și va exista și un premiu dedicat pentru aceste proiecte. Totodata, colegilor profesori de limbi străine li se lansează și invitația de a face parte din Comunitatea ELL de pe Facebook - https://www.facebook.com/European-Language-Label-Community-215139538561808. Succes!
Finanțări Meet and Code 2020 pentru organizații școlare | inițiativă susținută de Comisia Europeană by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-08-11 13:27
În perioada 1 iunie - 10 septembrie 2020, Asociația Techsoup - susținătoarea în România a activităților inițiativei Europe Code Week creată de Comisia Europeană - derulează programul Meet and Code: www.meet-and-code.org/ro/ro Meet and Code este o inițiativa europeană, co-creată de către compania de software SAP și Haus des Stiftens gGmbH din München, și implementată împreună cu partenerii din cadrul rețelei TechSoup Europe în 35 de țări europene. Anul acesta, prin Meet and Code organizațiile non-profit din țară pot câștiga finanțări în valoare de 300 EURO pentru organizarea în perioada 1 septembire - 31 octombrie 2020 de evenimente exclusiv online de programare sau tehnologie care promovează și contribuie la creșterea competențelor digitale și de programare ale copiilor și tinerilor. 85 de evenimente online de programare vor fi sprijinite anul acesta prin Meet and Code. Evenimentele online Meet and Code pot fi planificate și organizate de diferite entități (școli, specialiști IT, întreprinderi, biblioteci, cluburi de informatică etc.), dar ele trebuie înscrise pe platforma Meet and Code de către o organizație non-profit legal constituită (inclusiv și mai ales asociații de părinți, asociații de elevi, asociații de profesori, asociații de absolvenți sau prieteni ai școlilor etc.). Organizațiile pot aplica online, până pe 10 septembrie 2020 cu una sau mai multe propuneri de eveniment, pe: www.meet-and-code.org/ro/ro Procesul de evaluare și finanțare se va derula pe toată durata perioadei de înscriere. Rezultatul evaluării va fi disponibil în aproximativ 4 săptămâni, iar o organizație poate primi finanțare pentru cel mult 3 evenimente. În ultimii trei ani, peste 50.000 EURO au fost acordați pentru a finanța 189 de evenimente locale organizate de organizații nonprofit. Meet and Code a însemnat, doar în România, peste 8.000 de elevi și studenți din toate regiunile țării care au descoperit tehnologia și programarea altfel decât o fac în mod curent. În plus față de acordarea finanțărilor, Meet and Code va oferi și în 2020 premii pentru cele mai creative și originale evenimente prin care organizațiile nonprofit și-au propus să atragă copii și tinerii spre programare și tehnologie. Evenimentele câștigătoare vor fi prezentate într-un repozitoriu european de bune practici și în plus, primul câștigător din fiecare categorie va primi și un premiu de 2.000 de EURO.
File Adaptarea alternativei Step by Step în condiții de criză sanitară by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-08-31 19:26
Adaptarea alternativei Step by Step în condiții de criză sanitară este un material CNAE, pe care va invit sa il lecturati.
Centrul pentru Educație și Dezvoltare Profesională Step by Step by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-09-02 07:06
Centrul pentru Educație și Dezvoltare Profesională Step by Step Organizeaza cursuri gratuite in alternativa STEP by Step pentru cadre didactice-grupa mare.
Mobilitatea transnationala a elevilor (AN Polonia), ocazie excelenta de a gazdui elevi si a face schimb de experienta! by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-09-21 12:20
De la inceputul anului trecut ANPCDEFP a acceptat sa se implice in proiectul Mobilitatea transnationala a elevilor derulat de catre Agentia Nationala din Polonia (Fundația pentru Dezvoltarea Sistemului Educațional – FRSE), in perioada 2018-2023, finantat prin Fondul Social European. Prin acest proiect AN din Polonia isi propune sa finanteze mobilitatile unui numar de 14000 de elevi polonezi. Cateva informatii pe scurt pentru a va reaminti despre acest proiect: - grupurile de elevi, formate din 10-20 de copii, insotiti de cadre didactice, vor participa la cursurile organizate in scolile partenere, pentru o perioada de 1 sau 2 saptamani; - se va acorda prioritate scolilor care nu au mai beneficiat de finantare prin programele gestionate de FRSE; - varsta minima a elevilor care vor putea participa la proiect este de 11-12 ani (clasa a sasea); - durata mobilitatilor se va inscrie intre 7 zile (cu minimum 5 zile de activitate) si 14 zile (cu minimum 10 zile de activitate si 2 zile de calatorie); - proiectele vor avea o durata de 6 luni, in cazul proiectelor cu un flux de mobilitati, sau 12 luni, pentru proiectele in care se planifica mai multe fluxuri; - urmatorul termen limita pentru depunerea proiectelor va fi pe 30.11.2020; - granturile se acorda in moneda nationala poloneza (PLN); - pentru scoala gazda sunt prevazuti 322 PLN/grup de elevi/zi. - principalele capitole bugetare sunt: transport, subzistenta, pregatire (lingvistica, culturala etc.), sprijin pentru scoala gazda, sprijin pentru nevoi speciale, iar regulile de finantare sunt similare cu cele din Erasmus+. Pentru colectarea datelor solicitate de catre AN din Polonia, ANPCDEFP Romania creat un formular pe care scolile care vor dori sa gazduiasca il pot completa pana la 15 octombrie.
ECML Webinar on 12 October 2020: "How to ensure that languages flourish in your school" by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-10-07 13:36
Would you describe your school as language-sensitive? Were teachers able to address the different linguistic needs of learners during lockdown? How well is your school adapting to hybrid ways of working? Are you looking for inspiring ideas for launching whole-school language projects? If you are a headteacher, inspector or in a role that supports teacher development in relation to language education, this webinar is for you. By showing you a range of easy-to-use resources developed through the ECML project EOL – learning environments where foreign languages flourish – and adapted to hybrid learning, it will help you see how much your school can benefit from taking a holistic approach to language education which supports all learners reach their potential. It also offers an excellent opportunity to promote collective reflection around the challenges that schools are facing as the pandemic continues. The webinar will take place at the following times: In English: Monday, 12 October: 14:00-15:30 CET In French: Monday, 12 October: 16:00-17:30 CET If you wish to participate, please register: https://www.ecml.at/TrainingConsultancy/Settinguplearningenvironmentswheremodernlanguagesflourish/tabid/4345/language/en-GB/Default.aspx by 9 October indicating which session (English or French) you would like to attend. Places will be allocated on a first come, first served basis. For any questions regarding registration please contact: catherine.seewald@ecml.at indicating in the subject line of your message “How to ensure that languages flourish in your school” webinar.
File Nota metodică Nr. 9906/1/14.10.2020, referitoare la tematica consfătuirilor cadrelor didactice la nivel județean, pentru domeniul domeniul învățământului particular și alternativelor educaționale by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-10-16 15:07
Spre informare.
File Reminder: Consiliu consultativ, termen limita depunere, vineri, 30.10.2020. by Inspector scolar — Ultima modificare 2020-10-28 12:23
Va rog sa preluați fișierul atasat sau sa consultati postarea de la adresa: http://www.isjbacau.ro/author/cameliastamate
Evaluare activitate managerială directori și directori adjuncți, an școlar 2020 - 2021 by Inspector scolar — Ultima modificare 2021-08-23 11:33
Va repostez, pentru a va aminti de evaluarea activitatii manageriale, link-ul unde gasiti informatiile necesare pentru aceasta etapa. Nu uitati, va rog, acest articol din Metodologia cadru: Art. 11 (1) În cazul unităţilor de învăţământ particular, evaluarea anuală a directorului și directorilor adjuncți se realizează de către o comisie numită de conducerea persoanei juridice fondatoare, constituită din doi membri, dintre care unul are calitatea de președinte, un reprezentant al inspectoratului şcolar și 1 secretar care asistă la activităţile comisiei, dar nu se implică în evaluarea candidaţilor. (Emiteti o decizie la nivelul unitatii). Fisa de autoevaluare, completata cu punctajul dv., in 2 exemplare, va fi insotita de documente suport (varianta hartie sau CD) pentru a sustine cele punctate. Succes!
Învățământ particular - Evaluare activitate managerială by Inspector scolar — Ultima modificare 2022-08-25 16:13