Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Salarizare Arhiva
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Arhiva

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-03-03 14:24
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica. In atentia directorilor by admin — Ultima modificare 2011-02-08 09:50
Aveti obligatia ca pana pe data de 15 februarie 2011, sa prezentati la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara-salarizare, statele de personal pentru luna ianuarie 2011, pentru avizare. Avizarea, se va face de catre seful compartimentului Retea scolara-salarizare, auditor si inspectorul scolar general. In atasament , aveti macheta pentru completarea statelor de personal.
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-24 16:15
Va rugam sa preluati documentele arhivate din atasament. Termen pentru trimiterea anexelor - 04/03/2011
File Catre unitatile de invatamant cu nivel prescolar si primar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-07 22:37
Va rugam sa completati machetele atasate si sa le trimiteti pe adresa agurita.dinu@yahoo.com pana pe data de 21 martie 2011
File Catre unitatile scolare cu personalitate juridica in care functioneaza invatamant primar si gimnazial by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-11 22:10
Va rugam sa transmiteti la I.S.J. Bacau, prin fax nr.0234/510675, pana la data de 14 martie 2011, numarul estimat de beneficiari de pachete de rechizite scolare, conform tabelului atasat.
File URGENT!!!-Catre unitatile scolare cu PJ care au clase simultane sau care au unitati structuri cu clase simultane by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-24 02:05
TERMEN 24.03.2011 ora 12 se transmite la adresa bdne_bc@yahoo.com Va rugam completati tabelul atasat care contine 5 foi. Se lucreaza centralizat pe unitati cu personalitate juridica.Situatia se refera la anul scolar 2009-2010 si la semestrul I al anului scolar 2010-2011
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica-anunt cu privire la statele de personal si statele de plata by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-24 10:41
Va rugam preluati adresa atasata. Va anuntam ca pe data de 30.03.2011, nu se vor aviza statele de personal si statele de plata de catre I.S.J.Bacau
File Catre unitatile cu personalitate juridica-Ajutorul financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare " EURO 200 " by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-03 20:55
Va rugam preluati arhiva atasata .
File IN ATENTIA TUTUROR UNITATILOR DE INVATAMANT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-04 16:36
Va rugam sa preluati adresa atasata.
File URGENT! Catre unitatile scolare care au nivel primar si gimnazial -Programul "Incurajarea consumului de fructe" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-11 20:47
Va rugam sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti prin fax la numarul 0234/510675. Termen 11.04.2011 ora 12
File Catre unitatile de invatamant care au nivel primar si gimnazial. In atentia directorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-11 20:45
Tabelul atasat, contine unitatile de invatamant care nu au trimis situatia cu termen 11.04.2011 ora 12.Va rugam ca pana pe data de 12.04.2011 ora 10, sa trimiteti prin fax 0234/510675, situatia ceruta.
File Urgent! 13.04.2011 ora 8 Catre toate unitatile scolare, in atentia directorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-13 10:21
Aplicatia EDUSAL. Va rugam sa preluati documentul atasat. Atentie! Aplicatia EDUSAL se va instala numai pe calculatorul pe care se vor lucra statele de personal si cele de plata. Asteptam sa trimiteti online statele de peronal , spre avizare la ISJ pana la ora 11
Catre unitatile cu PJ - EDUSAL-moificari- by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-15 16:01
Au aparut modificari in EDUSAL. Intrati pe https://edusal.edu.ro cu utilizator si parola COD SIRUES (daca nu ati schimbat pana acum parola). In coltul din dreapta sus aveti “SITUATIE COMPARATIVA VENIT BRUT”. Va apar toti salariatii conform statului de personal introdus in EDUSAL. Se va introduce in coloana “Venit brut martie 2011 conform legislatiei in vigoare”, venitul brut pe fiecare salariat conform statului de functii, fara plata cu ora pentru luna martie 2011. In cazul in care aveti diferente, trebuie in coloana de “Observatii” sa treceti cauzele. Pe fiecare pagină sunt multe înregistrări - recomandăm să se salveze des pentru a evita pierderea de date. Aspect important - plata cu ora şi cumulul de funcţii. Deocamdată înregistrările apar în acest centralizator exact aşa cum sunt introduse în EDUSAL - adică o persoană va apărea de mai multe ori dacă aşa a fost introdusă din motive de PCO sau cumul. Vă rugăm ca introducerea sumei copiate din statul de personal deja avizat să se facă o singură dată - la norma de bază, iar la a doua înregistrare să se lase zero. De exemplu, dacă Florin Ilia are 1000 de lei pe norma de bază şi 200 de lei la plata cu ora, în tabel va apărea aşa: CODE Nume Venit cuvenit cf Venit cuvenit cf Diferenţa legisl în vigoare proiect de lege Florin Ilia 1200 1000 200 - 1200 e copiat din statul avizat Florin Ilia 0 200 -200 - aici se lasă zero la venitul cuvenit cf. legisl. în vig. Va rugam sa va conformati.
FFF URGENT - EDUSAL - by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-16 19:33
Va rugam ca astazi, ca pana la ora 15, sa accesati butonul "Situatia comparativa venit brut" Veti introduce date pe coloana "Venit brut MARTIE2011 conf legislatiei in vigoare" pentru personalul didactic si didactic auxiliar. In cazul ca apar diferente, se precizeaza natura acestora. Unitatile care si-au pierdut datele (din statul de personal), trebuie sa le introduca din nou.
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica -stat de personal- by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-21 12:20
Va rugam sa preluati arhiva atasata.
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica, Stat de personal,macheta modificata by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-27 11:40
In atasament aveti macheta in excel, modificata la formula pentru Plata cu ora (a fost omisa gradatia de merit).
File IN ATENTIA DIRECTORILOR DE COLEGII,LICEE,GRUPURI SCOLARE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-29 17:11
Locuri pentru elevii din R Moldova
File CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA -EURO200 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-01 18:07
Va rugam sa preluati arhiva atasata si sa respectati termenul de transmitere a machetei .
CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA -EURO200 2011-05-08 20:50 by Inspector scolar de specialitate
Unitatile scolare care au finalizat etapa " Efectuarea anchetelor sociale si evaluarea cererilor de catre comisiile din unitatile si institutiile de invatamant impreuna cu comisiile de ancheta sociala" , pot trimite tabelul cu solicitantii pe CD la ISJ .
File Oferta educationala-manifestare promotionala dedicata in exclusivitate unitatilor de invatamant by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-09 14:26
Va rugam sa preluati fisierul atasat . Oferta educationala se va desfasura in perioada 11-13 mai 2011, la Centrul Plazza Bacau
File Programul"Bani de liceu"-OMECTS nr 4016/06.04.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-11 15:56
File In atentia unitatilor de invatamant cu personalitate juridica -Verificarea datelor pentru programul "EURO200" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-26 01:51
Termen 26.05.2011 ora 16 Va rugam sa trimiteti adresa pentru confirmarea corectitudinii datelor sau cu modificarile necesare (dupa caz),la numarul de fax 0234/510675.
File In atentia unitatilor de invatamant cu personalitate juridica -Verificarea datelor pentru programul "EURO200" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-27 00:00
Termen 27.05.2011 ora 13 In atasament sunt fisierele cu erorile depistate in urma verificarilor din data de 26.05.2011 ora 18. Va rugam sa transmiteti datele corecte prin fax, la numarul 0234/510675
File EURO200-Verificare erori- Termen 30.05.2011 ora 12 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-30 00:59
In arhiva atasata ,gasiti un fisier cu solicitantii ajutorului financiar pentru achizitionarea unui calculator pe unitati scolare 2011 si un fisier cu elevi sau solicitanti care au mai beneficiat de acest ajutor financiar. Va rugam sa verificati erorile si sa trimiteti la ISJ, prin fax la numarul 0234/510675 , confirmarea acestor erori .Termen 30.05.2011 ora 12
File Catre toate unitatile de invatamant de stat cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-06-01 11:23
FOARTE, FOARTE URGENT, EduSal 1.6 Descarcati atasamentul, respectati termenele impuse de MECTS Vor lucra in EduSal toate unitatile scolare cu PJ inclusiv cele de invatamant special,CJRAE , Palatul copiilor, Cluburile elevilor,CSS-uri si CCD.
EduSal - Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica 2011-06-04 12:05 by Inspector scolar de specialitate
Dupa avizarea statului de plata pentru luna aprilie 2011, va rog sa intrati pe adresa https://edusal.edu.ro si sa completati situatia comparativa (pentru unitatile care nu au urmat acest pas).
File Catre unitatile de invatamant de stat si particulare cu nivel prescolar,primar si gimnazial -Lapte si corn sem II an scolar 2010-2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-06-06 16:26
Termen 7.06.2011 ora 14 Va rog sa preluati tabelul atasat ,sa-l completati si sa-l trimiteti pe adresa lapte_corn_bc@yahoo.com (Va reamintesc ca se cere numarul maxim de elevi care au fost inscrisi in lunile respective)
File Situatia pentru programul "Lapte si corn" sem II 2010-2011Termen 08.06.2011 ora 10 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-06-08 01:36
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat, iar scolile care nu au trimis inca situatia ceruta, sa o transmita de urgenta prin email ,la adresa lapte_corn_bc@yahoo.com
File CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PJ- Situatia la invatatura,miscarea si starea disciplinara -sem II an scolar 2010-2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-06-17 08:21
In arhiva atasata aveti 2 machete si instructiunile de completare. Termen de finalizare 27.06.2011
File Foarte urgent!!Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-07-07 13:25
Cu privire la alocatiile pentru sustinerea familiei. In arhiva atasata, aveti adresa ISJ Bacau si tabelul excel. Va rog sa cititi pagina "Observatii" si apoi sa completati pagina Sheet0 din tabelul excel. Termen 13.07.2011
EURO 200 - Ridicarea cupoanelor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-07-14 10:01
In intervalul 14.07-30.07.2011se pot ridica bonurile valorice pentru achizitionarea de calculatoare prin programul "EURO 200", de la casieria I.S.J.Bacau .Persoana din unitatea scolara desemnata sa ridice bonurile valorice, trebuie sa prezinte la I.S.J. Bacau, imputernicire din partea conducerii untatii si copia dupa actul de identitate. Va rugam sa completati cu atentie bonurile valorice atat la solicitant cat si la beneficiar . Agentul economic va vinde calculatorul numai după verificarea autenticităţii bonului valoric şi a identităţii persoanei solicitante, în raport cu lista publicată în Monitorul Oficial al României şi prin intermediul portalului pentru achiziţii PC cu ajutor financiar http://euro200.edu.ro/ Tot pe acest portal se gaseste si Calendarul pentru anul 2011, conform anexei 1 la Hotarârea de Guvern nr. 1294/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista cu contestatiile aprobate va fi publicata in cateva zile.
File IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-07-22 10:58
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-07-25 15:55
Situatia absentelor pentru anii scolari 2008-2009, 2009-2010 si 2010-2011 Situatia se va transmite până JOI 28 iulie 2011, ora 12.00, pe adresa de e-mail: bdne_bc@yahoo.com
File Urgent!Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-08-03 12:40
Situatia finantarii prin H.G.-uri incepand cu anul 2006. Lucrarea se transmite pe e_mail la adresa marinisjbac@yahoo.com si informatizarebc@gmail.com pana pe data de 04.08.2011 ora 11 In atasament aveti : adresa ISJ, adresa MECTS si tabelul in excel
File Catre toate unitatile cu personalitate juridica, de stat si particulare,cu nivel de invatamant prescolar, primar si gimnazial by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-08-10 10:33
TERMEN 12.08.2011 ora 12. In atasament aveti tabelul cu numarul de elevi inscrisi la scoala pe nivel de invatamant, in semestrul II ,an scolar 2010-2011( februarie, martie, aprilie, mai si iunie) si coloana pentru elevii de clasa a VIII-a inscrisi in luna iunie. Va rugam sa verificati datele si acolo unde cifrele nu corespund realitatii din scoli, trimiteti situatia pe adresa lapte_corn_bc@yahoo.com sau pe fax la numarul 0234/510675. Situatia este ceruta de AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA si se refera la masura de "Acordare a ajutorului pentru furnizarea laptelui in institutiile scolare"
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-08-22 09:59
In atasament aveti adresa si macheta de completat-Termen 23.08.2011 ora 10 Redenumiti macheta cu numele unitatii scolare.
File Important! Catre unitatile scolare cu personalitate juridica din judetul Bacau by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-08-25 12:06
In atasament, aveti adresa si macheta de completat .Termen 29.08.2011, ora 14.
File Catre toate unitatile de invatamant din judetul Bacau by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-08-26 12:44
Va rugam sa preluati arhiva atasata .Termen de finalizare a lucrarii, 29.08.2011 ora 10
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-07 12:09
In atasament, aveti arhiva care contine adresa ISJ si machetele privind normarea personalului didactic/didactic auxiliar/nedidactic, la data de 1.09.2011. Termen de trimitere a situatiilor 13.09.2011 ora 14.00
File Catre toate unitatile de invatamant de stat si particulare, cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-12 14:30
Termen 14.09.2011 - fax 0234/510675
File CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT DE STAT SI PARTICULARE ,CU PERSONALITATE JURIDICA by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-13 01:44
In atasament, aveti 2 machete pentru completarea situatiei statistice, SC0( invatamant de masa si invatamant special) . Reamintim ca se lucreaza pe fiecare unitate ( PJ si structuri). Machetele se redenumesc cu numele unitatii scolare si se trimit pe email la adresa: bdne_bc@yahoo.com iar listele (semnate si parafate) la serviciul Retea scolara-salarizare. Va rugam sa nu modificati machetele. Termen de trimitere a lucrarii , 22.09.2011.
File Catre toate unitatile de invatamant de stat by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-18 19:51
Vă rugam sa transmiteti modul de realizare al planului de scolarizare pentru anul scolar 2011-2012, conform anexelor atasate. Termenul până la care trebuie transmise anexele completate, este 19.09.2011, la Biroul Reţea Şcolară-salarizare.
File Catre toate unitatile de invatamant liceal by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-15 18:57
Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului va continua si în anul şcolar 2011-2012 programul naţional de protecţie socială "Bani de liceu". Legislaţia în vigoare: • H.G. 1488/2004 cu modificările şi completările ulterioare privind aprobarea criteriilor şi cuantumul sprijinului financiar ce se acordă elevilor; • Ordinul nr. 4839/2004 privind criteriile specifice şi metodologia de acordare a sprijinului financiar, cu modificările şi completările ulterioare. • Date suplimentare privind legislaţia se găsesc pe site-ul M.E.C.T.S. la adresa: http://www.edu.ro/index.php/articles/c341 Portalul dedicat acestui program este la adresa http://banideliceu.edu.ro
File CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA -Studiul limbilor moderne by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-18 19:49
Va rugam, sa completati macheta atasata si sa o trimiteti la adresa de email bdne_bc@yahoo.com Termen 20.09.2011 Redenumiti macheta cu numele unitatii PJ
File CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE DE STAT SI PARTICULARE ,CARE AU NIVEL DE INVATAMANT PRIMAR, GIMNAZIAL SAU PRESCOLAR. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-18 19:48
Situatia elevilor si prescolarilor beneficiari ai programului "Lapte si corn". Va rugam, sa completati rubricile din tabel cu numarul elevilor inscrisi la scoala, in septembrie 2011 si sa le trimiteti pe adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com iar listele la fax nr 0234/510675. Redenumiti macheta cu numele unitatii PJ.Termen 20.09.2011 ora 14
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-22 14:55
Plata salariilor mediatorilor si a consilierilor scolari, pentru septembrie 2011. Va rugam preluati adresa ISJ din atasament.
File In atentia unitatilor de invatamant liceal si particular acreditate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-26 21:48
In vederea fundamentarii bugetului pe anul 2012, va rugam sa ne transmiteti tabelul atasat, completat, pana la data de 27.09.2011 . Situatia se va transmite in scris la ISJ, biroul Retea scolara-salarizare , nr fax 0234/510675
File URGENT!! In atentia unitatilor cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-09-30 12:23
-Stat de personal valabil la 1.09.2011-Va rugam sa preluati macheta atasata
Foarte urgent Termen 3.10.2011 ora 11 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-03 10:27
Urmatoarele unitati nu au introduse in BDNE situatia operativa SC0. Trimiteti machetele (pentru fiecare unitate pj si structuri) pe fax 0234/510675 si pe e-mail la adresa bdne_bc@yahoo.com Rugam operatorii BDNE sa urgenteze introducerea datelor.
File Foarte urgent Termen 3.10.2011 ora 14 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-03 11:15
Urmatoarele unitati (tabelul atasat)nu au introduse in BDNE situatia operativa SC0. Trimiteti machetele (pentru fiecare unitate pj si structuri) pe fax 0234/510675 si pe e-mail la adresa bdne_bc@yahoo.com Rugam operatorii BDNE sa urgenteze introducerea datelor.
File CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU NIVEL LICEAL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-03 19:05
Referitor la "Banii de liceu" pentru anul scolar 2011-2012. Va rugam descarcati arhiva atasata.
In atentia operatorilor din centrele de colectare date pentru BDNE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-06 08:45
Astazi 6.10.2011 ora 13 are loc sedinta de instruire care se va tine la Casa Corpului Didactic, in sala calculatoarelor. Va rugam sa pregatiti o lista cu probleme sau neclaritati, intampinate in derularea activitatii. Prezenta este obligatorie!!!
File CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE DE STAT SI PARTICULARE ,CARE AU NIVEL DE INVATAMANT PRIMAR, GIMNAZIAL SAU PRESCOLAR. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-07 00:31
Va rugam, sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti pe adresa lapte_corn_bc@yahoo.com.Situatia este ceruta de Consiliul Judetean Bacau . Termenul final de trimitere a situatiei este 07.10.2011 ora 14
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-11 12:48
Preluati arhiva - Statele de functii(STATOCT) Termen de finalizare 22.10.2011
Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-11 18:39
Puteti folosi aplicatia STATOCT livrata anul trecut, dar nu uitati sa folositi c-da ZAP pentru fisierele: statexer.dbf, statconr.dbf, sitelca.dbf si chelperr.dbf(pentru a sterge inregistrarile de anul trecut) iar in liste sa modificati titlul (inlocuiti anul 2010 cu 2011). Pentru cei care nu stiu sa foloseasca aceasta comanda, pot suna la 0745288657 Dupa ce finalizati lucrarea , cele 4 fisiere le trimiteti la adresa rodica_balan_bc@yahoo.com iar la "Subiect:" scrieti va rugam STATOCT -....unitatea scolara...
File EduSal-Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-20 07:31
Va rugam, sa preluati adresa atasata, referitoare la EDUSAL versiunea 1.11 Termen 21.10.2011
Catre unitatile scolare cu personalitate juridica din judetul Bacau by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-25 12:12
In atentia secretarelor si a operatorilor DCC din BDNE.
Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-25 15:53
EduSal - Termen 26.10.2011 ora 11 Activitatea din EduSal se considera finalizata dupa ce se incheie si completarea Situatiei comparative a statelor de plata pe luna septembrie 2011.
File Urgent! Bani de liceu 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-26 17:49
Ref. Bani de liceu Vă rugăm să verificati raportul atasat să transmiteti FAX de confirmare privind corectitudinea datelor conform modelului atasat, la nr fax 0234510675, pana pe data de 27 octombrie a.c., ora 10.
File Bani de liceu 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-27 18:09
Va atasam raportul solicitantilor eligibili pentru programul ,,Bani de liceu" 2011/2012, dupa corectarea erorilor.
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-28 14:58
Situatie elevi straini -Termen 02.11.2011
Foarte urgent! În atenţia unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat cu personalitate juridică. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-01 18:25
In atentia directorilor
File EduSal-instructiuni by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 10:09
File EduSal-Instructiuni by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 11:31
Va rog preluati arhiva
Reprogramare - data platii salariilor la Trezorerie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 12:44
Catre unitatile scolare cu personalitate juridica
File EduSal-precizari calcul salarii nedidactic by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 18:55
In atasament aveti exlicatii cf legii si un exemplu de calcul excel
EduSal-Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-03 21:17
In atentia utilizatorilor, precizari cu privire la aplicatia EduSal .
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-06 23:54
Introducerea in BDNE a elevilor cu datele cerute in adresa atasata si asocierea lor la clase, are termen 7.11.2011 . Unitatile scolare arondate la centrele DCC din BDNE sunt rugate sa transmita electroic, tabelul elevilor cu datele cerute in adresa. Toti operatorii DCC din BDNE, vor transmite pe 8.11.2011 frin fax la nr 0234/510675, adresa de confirmare a introducerii complete si corecte a datelor . Nu omiteti limbile moderne studiate!
EduSal - Anunt by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-04 17:54
Scolile care mai au de facut modificari pe luna octombrie dar au luna inchisa, trebuie sa trimita fisierul stat.sdf la adresa de e-mail rodica_balan_bc@yahoo.com
File Catre toate unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Bacau by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-23 16:56
Incepand cu 24.11.2011, intocmirea si eliberarea duplicatelor actelor de studii se va face in conformitate cu O.M.E.C.T.S. nr 5565 din 07.10.2011, publicat in MO nr 767/31.10.2011 Va rugam sa preluati adresa din atasament.
File Catre toate unitatile de invatamant preuniversitar, cu personalitate juridica. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-25 09:41
EduSal versiunea 1.13.2 Va rugam sa preluati din atasament documentul si sa urmariti site-ul ISJ pentru eventualele modificari sau precizari .
File URGENT!!STATOCT-de trimis fisierele by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-28 09:33
Astazi pana la ora 13, va rugam sa transmiteti (unitatile din tabelul atasat),pe email la adresa rodica_balan_bc@yahoo.com , cele 4 fisiere de la Statele de functii (aplicatia STATOCT).Intre orele 16-20, secretarele unitatilor care nu au aceste fisiere, sunt asteptate la ISJ -Retea scolara-salarizare, pentru a lucra pe aplicatia STATOCT.
EduSal-Catre toate unitatile de invatamant preuniversitar, cu personalitate juridica. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-29 13:53
A fost postat pe Portal in pagina de Informatii si fisiere utile, documentul actualizat la vs 1.13.2 - Manual de prezentare - EduSAL Spor la treaba!
Anunt! EduSal v1.13.3 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-30 22:11
In atentia unitatilor de invatamant preuniversitar cu personalitate juridică, din judetul Bacau
File Catre unitatile de invatamant de stat si particular , care au nivel primar Termen 5.12.2011 ora 10 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-05 02:18
Va rugam , sa ne comunicati datele privind situatia nr de elevi inscrisi in clasa I in anul scolar curent, conform machetei anexate , pana luni, 5 decembrie 2011, ora 10. ATENTIE. MACHETA ARE 3 FOI DE CALCUL. NU SCHIMBATI STRUCTURA FISIERULUI. Copiati randurile din tabel care va intereseaza, redenumiti macheta cu numele unitatii si trimiteti pe adresa bdne_bc@yahoo.com Unitatile care au datele corect introduse in tabel (sunt preluate din BDNE), trimit doar mesajul: “Datele din tabel sunt corecte”.
File In atentia unitatilor scolare de stat cu personalitate juridica si a unitatilor particulare acreditate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-12 09:40
Va rugam sa preluati adresa si macheta atasate.Termen de trimitere a lucrarii este 12.12.2011, prin fax la nr 0234/510675
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-11 16:30
Situatia pentru programul "Lapte si corn" . Termen de trimitere a tabelului prin email la adresa lapte_corn_bc@yahoo.com , este 13.12.2011 ora 12 Tabelul contine 3 foi (octombrie, noiembrie si decembrie), va rugam sa completati rubricile din tabel cu numarul de elevi inscrisi in lunile respective ,si sa redenumiti tabelul cu numele unitatii scolare cu PJ.
File Catre unitatile de invatamant de stat si particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-15 23:33
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 16.12.2011 ora 11 Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (maxim) in lunile respective.
File Catre unitatile scolare cu personalitate juridica-Situatia la invatatura, miscarea si starea disciplinara a elevilor, semestrul I, an scolar 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-16 00:16
In atasament, aveti 2 machete referitoare la semestrul I, an scolar 2011-2012: situatia la invatatura si miscarea si starea disciplinara a elevilor . Se lucreaza pe unitati cu personalitate juridica.Machetele se trimit pe e-mail la centrele DCC pentru BDNE si la adresa: bdne_bc@yahoo.com. Listele semnate si parafate se trimit la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara - salarizare. Termen - o saptamana dupa incheierea semestrului I
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-21 10:47
In baza ,,Protocolului nr. 5969/29.06.2011 privind furnizarea în mod reciproc a datelor şi informaţiilor referitoare la absenţele şcolare nemotivate înregistrate de copiii de vârstă şcolară din familiile care beneficiază de alocaţie pentru susţinerea familiei” , incheiat intre A.J.P.S. Bacau si I.S.J. Bacău, vă rugăm să completati macheta din ataşament, pentru elevii care au mai mult de 9 absenţe nemotivate pe semestrul I al anului şcolar 2011-2012. Dirginţii si invăţătorii, vor transmite tabelul având urmatoarele informatii: CNP-ul elevului, numele si prenumele , numărul de absenţe nemotivate sau data şi motivul abandonului, dupa caz, secretarului unitatii de invatamant, care va completa macheta ataşată. Situaţia se transmite la ISJ Bacău compartimentul Reţea şcolară-salarizare, in format electronic, pe CD si pe suport de hartie, semnat si parafat de directorul unităţii, până pe data de 12.01.2012 Vă rugăm sa finalizaţi aceasta lucrare in termenul stabilit si cu maxim de responsabilitate. Telefon de contact: 0745288657
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica- In atentia directorului si a contabilului sef by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-28 16:01
Prognoza salarii decembrie 2011 pentru salarii.
Foarte important!Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-04 02:43
Probleme la EduSal
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica de stat si particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-11 20:53
Deoarece situatia pentru "Lapte si corn" la luna decembrie 2011, a fost ceruta inainte de incheierea semestrului, va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte, in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 12.01.2012 ora 11 Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (maxim) in luna decembrie. Va rugam sa verificati cu atentie datele din tabel, deoarece ele nu coincid cu datele trimise de scoli la Consiliul Judetean.
File Catre unitatile scolare si prescolare de stat si particulare, cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-15 20:55
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte, in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 17.01.2012 ora 13. Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (numarul maxim) in lunile septembrie, octombrie si noiembrie2011. Va rugam sa verificati cu atentie datele din tabel, deoarece ele nu coincid cu datele trimise de scoli la Consiliul Judetean .
File URGENT! CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT - Referitor la -Alocatia de sprijin familial by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-17 01:17
Unitatile care nu au trimis tabelele cu elevii care au efectuat mai mult de 9 absente nemotivate pe sem I al anului scolar 2011-2012, sunt rugate ca pana pe data de 18.01.2012 sa le trimita pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com iar listele la ISJ Bacau, compartimentul Retea scolara-normare. In atasament, aveti 2 fisiere cu CNP-uri eronate sau dublate .Va rugam sa verificati si sa trimiteti pe aceeasi adresa de email, CNP-urile corecte.
File Catre unitatile de stat cu PJ si unitatile particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:15
In tabelul din atasament sunt unitatile care nu au trimis situatia pentru "Lapte si corn" cu termen 17.01.2012. Urgent, trimiteti astazi 18.01.2012, pana la ora 13 pe adresa de email: lapte_corn_bc@yahoo.com
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:12
EDUSAL, Versiunea 1.14 a aplicatiei desktop (varianta exe si zip)
Catre unitatile de invatamant cu PJ, anunt referitor la EDUSAL. 2012-01-25 20:25 by Inspector scolar de specialitate
Pe portalul EDUSAL în secțiunea "Informații și fișiere utile" sunt disponibile pentru descărcare : 1) manualul de utilizare EDUSAL v1.14 2) flux de lucru pentru statul de plată rectificativ
File IMPORTANT!Catre toate unitatile cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 00:08
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat si sa trimiteti pe data de 3.02.2012 pana la ora 12, pe fax la nr.0234/510675 adresa de confirmare a corectitudinii datelor sau eventualele modificari. Va reamintesc ca in coloana "MEDICAL" cifra 1 este pentru abandon pe motiv medical iar cifra 0 -abandon din oricare alt motiv.Verificati si daca, elevii cu abandon in unitatea dumneavoastra, nu sunt inscrisi in alte unitati scolare. Sortarea tabelului s-a facut dupa Localitate, Unitate scolara si Cod SIRUTA.
Instalati unitatile cu personalitate juridica Anunt by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 09:47
Descarcati versiunea EDUSAL 1.14.1 Datele nu se pierd la descarcarea noii versiuni.
File URGENT!!!! Catre unitatile de invatamant cu PJ 14.02.2012 ora 16 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-14 10:41
In tabelul atasat sunt elevi cu CNP gresit si neasociati formatiunilor de studiu in BDNE. Va rog ca astazi 14.02.2012 pana la ora 16 sa trimiteti fax la nr 0234/510675 cu CNP corect, Unitatea scolara si clasa in care sunt inscrisi acesti elevi in anul scolar 2011-2012
ATENTIE! EDUSAL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-14 10:59
Vă recomandăm ca pentru lucrul pentru luna februarie să aşteptaţi livrarea versiunii 1.14.2 care va apărea zilele acestea. Nu iniţializaţi luna februarie până la instalarea versiunii 1.14.2. Vom avea noi funcţionalităţi care vor afecta datele preluate la luna februarie.
CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-14 21:03
EDUSAL versiunea 1.14.2
File Catre unitatile de invatamant de stat si particulare, cu nivel liceal by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-16 12:22
CĂTRE, Toate unităţile de învăţământ liceal de stat si particulare Vă rugăm ca până în data de 17 februarie 2012 să transmiteţi situaţia elevilor înscrişi în clasa a IX-a în anul şcolar 2011/2012, învăţământ de masă de stat şi particular, învăţământ de zi, seral şi cu frecvenţă redusă, conform machetelor anexate. Situaţia se va transmite la Biroul reţea şcolară- salarizare, fax 0234 510675. Vă rugăm să nu schimbaţi structura machetelor. Având în vedere că datele transmise de dumneavoastră le vom centraliza şi le vom transmite la Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, vă rugăm să respectaţi cu stricteţe termenul stabilit. De asemenea, vă rugăm să ne transmiteţi în scris dacă diploma de bacalaureat seria U nr. 0238269 a fost eliberată sau nu de către unitatea dumneavoastră.Dacă diploma figurează în evidenţele dumneavoastră, vă rugăm să ne comunicaţi şi datele de stare civilă, adresa şi data eliberării. Datele vor fi transmise la acelaşi număr de fax până vineri, 17 februarie 2012.
Catre unitatile de invatamant de stat si particulare, care au avut suspendata activitatea, in luna ianuarie2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-16 16:00
Situatie urgenta referitoare la programul "Lapte si corn"Termen 20.02.2012 ora 12
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica de stat si particulare, in atentia Directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-22 10:33
Referitor la: Constituirea comisiei responsabile cu gestiunea Bazei de Date Nationala a Educatiei -BDNE, la nivel de unitate cu personalitate juridica TERMEN 23.02.2012 Va rugam sa preluati arhiva atasata , sa completati tabelul XLS si sa-l trimiteti pe adresa de e-mail rodica_balan_bc@yahoo.com si semnat si parafat, la ISJ Bacau - Retea scolara -salarizare la nr fax 0234/510675. Parolele de acces in aplicatie le veti primi pe adresele de e-mail comunicate. Toate informatiile si materialele educationale in vederea realizarii, actualizarii si intretinerii Bazei Nationate de Date (BDNE), vor fi postate pe site-ul ISJ la pagina BDNE
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica de stat si particulare, in atentia Directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-23 00:42
Precizare referitoare la: Constituirea comisiei responsabile cu gestiunea Bazei de Date Nationala a Educatiei -BDNE, la nivel de unitate cu personalitate juridica.
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica de stat si particulare, in atentia Directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-27 23:47
Rugam comducerea unitatilor din tabelul atasat , sa trimita componenta comisiei pentru Baza de Date Nationala a Educatiei(BDNE), pe adresa de e-mail: rodica_balan_bc@yahoo.com. Maine, 28.02.2012 ora 11 avem termen pentru transmiterea situatiei la MECTS
File Urgent! Catre unitatile de invatamant particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-28 11:01
Va rugam sa preluati adresa atasata si sa transmiteti informatiile astazi, 28.02.2012 pe fax la numarul 0234/510675
File Plan de scolarizare pentru clasa pregatitoare si clasa I, anul scolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-05 16:05
File Catre unitatile scolare de stat si particulare, cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-12 18:18
Situatia pentru programul "Lapte si corn" Va rugam sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti pe adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com TERMEN 14.03.2012 ora 13