Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Events Past Events
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2025 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

Past Events

by admin Ultima modificare 2011-01-14 08:55
Events which have already happened.
"CJE (re)uneşte elevii români" 2014-12-03 from 12:00 to 13:00 BACAU, Parcul Trandafirilor - Piaţa Tricolorului, by Inspector scolar de specialitate
Consiliul Judeţean al Elevilor Bacău în parteneriat cu FSC, Interact, Leo Phoenix, Leo Alpha & Smart, Liga Studenţească, Cercetaşii Romaniei - filiala Bacau, organizeaza miercuri, 3 decembrie 2014, marşul "CJE (re)uneşte elevii români", pe traseul Parcul Trandafirilor - Piaţa Tricolorului, în intervalul orar 12.00-13.00. Vă rugăm să permiteţi accesul elevilor şi al profesorilor însoţitori la eveniment!
Anunț - Olimpiada de lingvistică 2014-11-20 09:40 by Inspector scolar de specialitate
Proba de concurs a Etapei județene a Olimpiadei de lingvistică, ce se va desfășura la Școala Gimnazială ”Spiru Haret” Bacău, în data de 22.11.2014, va începe la ora 10.00. Intrarea elevilor se va face în intervalul 9.00-9.30. Proba se desfășoară pe parcursul a 3 ore.
In atentia directorilor! 2014-10-21 12:15 by Inspector scolar
Dosarele cadrelor didactice depuse la unitatile de invatamant, in vederea inscrierii la grade didactice(grad II- 2016 si grad I- 2017) si care urmeaza sa fie transmise de catre directori/ secretari la ISJ Bacau, conform graficului zonal de depunere a dosarelor, pana la data de 31 octombrie 2014, vor include si fisele de analiza a lectiilor sustinute in cadrul preinspectiei( deci, copie raport scris+copie fisa analiza lectii sustinute)
In atentia tuturor directorilor unitatilor de invatamant- referitor la inscrierea la examenul de definitivat- sesiunea 2015! 2014-10-09 13:50 by Inspector scolar
Perioada 1-31 octombrie 2014, este perioada de inscriere a cadrelor didactice NUMAI la examenele pentru obtinerea gradelor didactice. Definitivatul NU este grad didactic. Pentru cadrele didactice care urmeaza sa se inscrie la definitivat- sesiunea 2015, nu exista, in acest moment, metodologie de inscriere si in consecinta, cadrele didactice interesate sa se inscrie la definitivat, nu depun dosare de inscriere pentru definitivat la unitatea de invatamant, pana nu primim metodologia de inscriere pentru sesiunea- 2015. Va rugam accesati zilnic site-ul ISJ Bacau, Compartimentul Management- pagina Perfectionare, unde vor fi postate, imediat ce primim metodologia de inscriere, toate informatiile necesare inscrierii cadrelor didactice la examenul national de definitivat- sesiunea 2015. Va rugam sa transmiteti acest mesaj tuturor cadrelor didactice, din unitatea de invatamant.
Urgent! In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de gradul II cu media 10, sesiunea 2014! 2014-10-07 08:55 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au promovat examenul de gradul II- sesiunea 2014 cu media 10 si doresc sa se inscrie la gradul didactic I- sesiunea 2017, sunt rugate sa depuna urgent la Registratura ISJ Bacau o cerere pentru efectuarea preinspectiei( inspectiei curente 1), insotita de documentul care atesta absolvirea examenului de grad II cu media 10, in sesiunea 2014( cu exceptia cadrelor didactice care au sustinut examenul de gradul II la Universitatea " Al.I. Cuza" Iasi, universitate care a transmis rezultatele pentru sesiunea 2014). Preinspectia(inspectia curenta 1) trebuie sustinuta pana la data de 31 octombrie 2014, data pana la care aceasta categorie de cadre didactice trebuie sa depuna si dosarul de inscriere la gradul I- sesiunea 2017, dosar in care trebuie sa introduca si copia xerox, certificata pentru conformitate cu originalul de catre conducerea unitatii de invatamant, alaturi de celelalte documente prevazute in metodologie. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa informeze, in timp util, cadrele didactice aflate in aceasta situatie.
In atentia directorilor si cadrelor didactice interesate-inscrierea la grade didactice! 2014-09-17 13:00 by Inspector scolar
Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice pentru obtinerea gradelor didactice(II si I) vor fi postate in cursul saptamanii viitoare. Potrivit metodologiei de formare continua, inscrierea cadrelor didactice se face in perioada 1- 31 octombrie, dosarele de inscriere si cererile de preinspectie urmand a fi depuse de cadrele didactice la unitatea de invatamant la care functioneaza in anul scolar 2014-2015. Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice la examenul national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015 vor fi postate, dupa transmiterea de catre MEN a metodologiei de examen pentru anul scolar 2014- 2015, inscrierea urmand a se desfasura in perioada care va fi stabilita de minister, conform calendarului examenului, calendar care va constitui anexa la metodologia examenului de definitivat.
Consfătuiri judeţene 2014 2014-09-11 from 11:00 to 13:00 SALA DE ŞEDINŢE ISJ BACĂU, by Inspector şcolar de specialitate, prof. Elena Roșca
Stimate colege, la început de an şcolar 2014-2015, vă urez multă sănătate, succes în activitatea didactică şi profesionalismul de care daţi dovadă în meseria de dascăl să îl folosiţi cu dăruire în folosul celor ce sunt pe drumul cunoaşterii, al descoperirilor şi formării personalităţii. Un an rodnic si liniștit!! Consfătuirile judeţene vor avea loc în data de 11 septembrie 2014, ora 11.00 în sala de şedinţe a ISJ Bacău. Sunt invitate cadrele didactice din Consiliul consultativ al educatoarelor, responsabilele centrelor metodice din judeţul Bacău şi responsabilele cercurilor pedagogice.
Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant! 2014-09-05 11:05 by Inspector scolar
Incepand din sesiunea 2012, examenul de definitivat a devenit examen national, fiind organizat de catre minister prin inspectoratele scolare. Certificarea promovarii examenului s-a facut doar prin eliberarea unei adeverinte -tip, transmisa de minister sau generata de aplicatia nationala a examenului, fara ca ulterior adeverinta eliberata sa fie inlocuita cu un certificat de promovare a examenului. Intrucat, in acest moment, unele cadre didactice care au promovat examenul in sesiunile:2012, 2013 si 2014 nu si-au ridicat inca adeverintele de promovare a examenului, rugam toti directorii unitatilor de invatamant sa aprobe acordarea drepturilor salariale cuvenite, acestor cadre didactice, numai dupa depunerea la dosarul personal a copiei xerox dupa aceasta adeverinta si nu pe baza declaratiei pe proprie raspundere a cadrului didactic!
Perfectionare- Modificare program de relatii cu publicul, an scolar 2014-2015! 2014-09-05 10:55 by Inspector scolar
Incepand cu data de 12.01.2015, urmare a demararii vizitelor de evaluare externa periodica, de catre ARACIP si a statutului meu de observator ISJ in cadrul comisiilor de evaluare externa periodica a unitatilor de invatamant, PROGRAMUL DE RELATII CU PUBLICUL se va desfasura NUMAI IN ZIUA DE MIERCURI, in intervalul orar 8.00- 16.00. Pentru probleme, referitoare la examenele de definitivat si grade didactice, care nu necesita deplasarea la ISJ Bacau, directorii unitatilor de invatamant si cadrele didactice interesate pot utiliza datele mele de contact: tel. 0754033712, e-mail: maria.dobroi@yahoo.com. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa posteze la loc vizibil acest mesaj.
Important-In atentia directorilor unitatilor de invatamant si tuturor cadrelor didactice! 2014-09-05 10:45 by Inspector scolar
Toate documentele si anunturile postate, pe pagina- Perfectionare, in anul scolar 2013-2014, au fost introduse in folderul arhiva(an scolar 2013- 2014) aflat pe pagina inspectorului cu perfectionarea, spre a putea fi accesate in cazul in care se va impune acest lucru.
DRAGI COLEGI, PROFESORI SI ELEVI PASIONATI DE FIZICA from 2014-08-28 14:55 to 2014-08-30 14:55 by Inspector scolar de specialitate fizica
ACUM, LA FINAL DE MANDAT, VA MULTUMESC PENTRU SPRIJINUL ACORDAT IN ACTIVITATILE LEGATE DE CONCURSURI SI OLIMPIADE UNDE JUDETUL NOSTRU SE AFLA INCA IN PARTEA SUPERIOARA A CLASAMENTELOR. VA UREZ SANATATE SI UN NOU AN SCOLAR CU MULTE REALIZARI SI PLIN DE SATISFACTII
PROBA PRACTICA DE EVALUARE A CANDIDATILOR INSCRISI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR/CATEDRELOR DE PREGATIRE-INSTRUIRE PRACTICA 2014-08-21 14:30 by Inspector scolar IPT
Proba practică pentru specialitatea electronică şi automatizări va avea loc, luni, 25.08.2014, ora 9, la Colegiul Tehnic de Comunicații "N. V. Karpen" Bacău, iar pentru specialitatea mecanică, tot luni 25.08.2014, ora 9, la Colegiul Tehnic "Dumitru Mangeron" Bacău.
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat- sesiunea 2014! 2014-08-11 13:05 by Inspector scolar
Eliberarea adeverintelor, care certifica promovarea examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2014, se face in zilele de 13 si 14 august 2014, in intervalul orar 8.00-14.00. Cadrele didactice care nu pot ridica adeverintele in aceste zile, pot face acest lucru dupa data de 01.09.2014, in zilele destinate programului cu publicul si in intervalul orar stabilit pentru aceste zile, interval orar va fi anuntat pe site. Eliberarea adeverintelor se face personal candidatului, pe baza actului de identitate si in situatii exceptionale altei persoane, pe baza de imputernicire notariala( in care se precizeaza faptul ca respectiva persoana are dreptul de a ridica adeverinta de promovare a examenului de definitivat- ses. 2014 pentru candidatul in cauza), insotita de copiile xerox a actelor de identitate ale titularului si persoanei imputernicite.
In atentia cadrelor didactice, inscrise la gradul II, care vor sustine examenul in sesiunea august 2014! 2014-08-01 16:15 by Inspector scolar
Toate cadrele didactice care urmeaza sa sustina examenul de gradul II in sesiunea 2014 sunt rugate sa acceseze paginile DPPD-urilor din centrele universitate pentru care au optat pentru a se informa privind eventualele probleme la dosarele depuse si privind perioada de sustinere a examenului. In cazul probelmelor sesizate la dosarele depuse de catre universitati, cadrele didactice in cauza se vor adresa secretariatelor DPPD-urilor respective pentru clarificarea situatiei.
In atentia cadrelor didactice inscrise la definitivat- ses. 2014! 2014-07-07 14:20 by Inspector scolar
Mai exista inca, cadre didactice ale caror acte de identitate au expirat si nu au depus la dosar copia actului de identitate reinoit. Cadrele didactice inscrise la definitivat sunt rugate sa verifice valabilitatea cartilor de identitate, intrucat in situatia in care un cadru didactic inscris la definitivat, are cartea de identitate expirata, la data sustinerii probei scrise a examenului, acesta nu va putea sustine proba scrisa. Cadrele didactice aflate in aceasta situatie, sunt rugate sa depuna la dosarul de inscriere, inainte de sustinerea probei scrise, copia cartii de identitate schimbata.
In atentia cadrelor didactice inscrise la definitivat- sesiunea 2014! 2014-06-19 09:05 by Inspector scolar
Cadrele didactice inscrise la definitivat sunt rugate sa verifice valabilitatea cartilor de identitate, intrucat in situatia in care un cadru didactic inscris la definitivat, are cartea de identitate expirata la data sustinerii probei scrise a examenului, acesta nu va putea sustine proba scrisa. Cadrele didactice aflate in aceasta situatie, sunt rugate sa depuna la dosarul de inscriere, inainte de sustinerea probei scrise, copia cartii de identitate schimbata.
In atentia cadrelor didactice inscrise la definitivat- sesiunea 2014! 2014-06-18 12:55 by Inspector scolar
Centrul de examen unde va fi sustinuta proba scrisa a examenului national de definitivare in invatamant, la data de 14 iulie 2014, pentru toate disciplinele de examen, a fost stabilit la Colegiul Tehnic de Comunicatii "N. V. Karpen " Bacau. Detaliile despre desfasurarea probei scrise a examenului pot fi consultate in metodologia de examen. Alte informatii referitoare la acest examen vor fi postate pe site-ul ISJ Bacau, in perioada urmatoare. Candidatii sunt rugati sa acceseze zilnic site-ul ISJ Bacau, pana la sustinerea probei scrise din cadrul examenului, pentru a afla eventualele noutati.
Validare finala- fise inscriere definitivat, sesiunea 2014! 2014-06-18 12:40 by Inspector scolar
În zilele de joi-26 iunie şi vineri 27 iunie 2014, în intervalul orar 8.00- 14.00, va avea loc activitatea de validare finală a fişelor de înscriere la definitivat, sesiunea 2014. Validarea fiselor de înscriere se realizează la ISJ Bacău, numai de către candidatul înscris, pe baza cărţii de identitate. Candidaţii care trebuie să completeze dosarul de înscriere depus, cu diferite documente, vor aduce aceste documente, în zilele de validare precizate. Candidaţii cu dosarul incomplet după perioada de validare a fiselor de inscriere, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului! Validarea finală a fişelor de înscriere de către candidati este obligatorie!
In atentia directorilor unitatilor de invatamant! 2014-05-26 13:15 by Inspector scolar
Pana cel tarziu miercuri seara vor fi postate, pe aceasta pagina, toate informatiile referitoare la transmiterea catre ISJ Bacau, de catre unitatile de invatamant, a rapoartelor si proceselor verbale de inspectie pentru grade didactice si definitivat, respectiv a celorlalte documente necesare completarii dosarelor candidatilor inscrisi la aceste examene.
Urgent- Anunt pentru candidatii inscrisi la gradul I- ses.2016,care vor sustine colocviul de admitere la Univ. Al. I. Cuza, Iasi! 2014-01-21 15:25 by Inspector scolar
Candidatii inscrisi la gradul I-ses. 2016 care nu au completat cererea de inscriere la colocviu si nu au platit taxa pentru admitere la colocviu sunt rugati sa faca acest lucru pana la data limita de 30 ianuarie 2014. Dupa aceasta data DPPD-ul universitatii nu mai accepta cereri de inscriere la colocviu, iar candidatii neinscrisi nu sunt acceptati la colocviul de admitere! Anuntul se adreseaza atat invatatorilor, educatoarelor cat si celor inscrisi la psihopedagogie speciala, respectiv la celelalte specialitati. Accesati pagina DPPD-ului universitatii pentru toate detaliile legate de colocviul de admitere.
Actiuni document