Past Events
by
admin
—
Ultima modificare
2011-01-14 08:55
Events which have already happened.
- In atentia cadrelor didactice inscrise la definitivat! 2013-12-16 18:10 — by Inspector scolar
- Cadrele didactice care au depus la dosarul de inscriere adeverinte de absolvire a studiilor sau DPPD-ului expirate sunt rugate sa inlocuaiasca aceste adeverinte cu actele de studii legalizate sau daca universitatea nu poate emite aceste acte de studii, adeverinte de prelungire a valabilitatii. In cazul adeverintelor de absolvire a DPPD-ului, pe adeverinta eliberata se va specifica faptul ca a finalizat modulul psihopedagogic(prin sustinerea examenului final), nu doar disciplinele studiate in cadrul modulului!
- anunț important!!! 2013-12-12 15:20 — by Inspector scolar de specialitate
- Marți, 17 decembrie 2013, la ora 15.00, în Sala de Conferințe a ISJ va avea loc o activitate inițiată de Ministerul Educației Naționale și Institutul ,, Eli Wiesel'' București. Prezența este obligatorie. Participanții vor primi adeverințe CCD/ISJ, conform cataloagelor de prezență. Vă așteptăm cu drag!
- In atentia cadrelor didactice! 2013-12-11 20:55 — by Inspector scolar
- In perioada 12-20 decembrie 2013 nu exista program de relatii cu publicul la serviciul Perfectionare. Cadrele didactice care trebuie sa-si completeze dosarul de inscriere la definitivat sau pentru echivalarea studiilor universitare de scurta durata vor depune documentele la Registratura ISJ.
- In atentia metodistilor care au repartizate inspectii speciale de grad didactic(II sau I)! 2013-12-03 19:45 — by Inspector scolar
- Inainte de efectuarea inspectiei speciale pentru obtinerea gradului didactic II(ses. 2014) sau gradului didactic I(2014) verificati daca respectivul cadru didactic inspectat a efectuat inspectia curenta 2. In caz contrar, veti efectua cadrului didactic in cauza, atat inspectia curenta 2 cat si inspectia speciala, intr-un interval de minimum o luna, intre cele doua inspectii.
- In atentia directorilor unitatilor de invatamant si conexe! 2013-12-02 17:20 — by Inspector scolar
- Potrivit OMECTS nr.5561/2011(Metodologia privind formarea continua a personalului didactic din invatamantul preuniversitar), art.14, alin(1) si art.31, alin(2) directorii unitatilor de invatamant sunt obligati sa monitorizeze, pana la sfarsitul anului scolar in care se sustine inspectia speciala de grad didactic indeplinirea de catre cadrele didactice inscrise a tuturor conditiilor necesare obtinerii unui grad didactic(conditii de vechime efectiva la catedra, obtinerea calificativului corespunzator la inspectiile curente si evaluarile anuale etc.) si sa anunte inspectoratul scolar judetean, in timp util, privind orice schimbare aparuta in situatia cadrului didactic inscris, inclusiv neefectuarea unor inspectii curente planificate, anterior sustinerii inspectiei speciale.
- SEDINTA CONTABILITATE 2013-11-26 from 13:00 to 14:00 — sala de sedinte ISJ Bacau, — by Contabilitate
- Marti 26.11.2013 ora 13 va avea loc o intalnire cu contabilii sefi ai unitatilor scolare din Municipiul Bacau, in sala de sedinte ISJ Bacau. Se va aduce o copie a bugetului aprobat de Consiliul local Bacau pentru cheltuieli de personal. Prezenta obligatorie.
- In atentia cadrelor didactice! 2013-11-19 11:55 — by Inspector scolar
- Joi 21 noiembrie 2013 nu se acordă audiente de catre inspectorul scolar pentru dezvoltarea resursei umane.
- Concursul de matematica LUMINAMATH from 2013-10-09 17:20 to 2013-10-26 17:20 — by Inspector scolar de specialitate
- Inscrierile au inceput pe 15 septembrie si se vor finaliza pe 26 octombrie. Vom anunta in timp util si centrul desemnat pentru concurs.
- Program de lucru cu publicul- Perfectionare! 2013-10-03 15:15 — by Inspector scolar
- In anul şcolar 2013-2014, programul de lucru cu publicul se va desfăşura în zilele de marţi şi joi, în intervalul orar 10.00-16.00. Nu va fi program cu publicul în zilele de 10 octombrie, 12 şi 14 noiembrie 2013.
- Consfătuire judeţeană, an şcolar 2013-2014! 2013-09-12 from 11:00 to 13:00 — Sala de şedinţe din cadrul ISJ Bacău, — by Inspector şcolar de specialitate, prof. Elena Roșca
- Stimate colege, Consfătuirea judeţeană pentru învăţământul preşcolar va avea loc joi, 12 septembrie 2013, ora 11.00, în sala de şedinţe a ISJ Bacău. Este obligatorie prezenţa responsabilelor centrelor metodice din judeţul Bacău, precum şi a responsabilelor comisiilor metodice, care vor prezenta în format scris rapoartele de activitate pentru anul şcolar 2012- 2013. Tuturor colegelor educatoare, le urez un an şcolar plin de realizări profesionale, sănătate şi echilibru!
- In atentia cadrelor didactice inscrise la gradul didactic II-sesiunea 2013! 2013-09-10 13:15 — by Inspector scolar
- Cadrele didactice inscrise la gradul didactic II- sesiunea 2013 care, din motive obiective, nu au participat la examenul pentru obţinerea gradului didactic din luna august , vor putea solicita amanarea finalizarii gradului II in sesiunea 2014. Perioada depunerii documentelor necesare amanarii va fi anuntata pe site-ul ISJ- Perfectionare.
- Consfătuirea judeţeană a profesorilor de istorie 2013 2013-09-10 12:25 — by Inspector scolar de specialitate
- Consfătuirea judeţeană a profesorilor de istorie va avea loc vineri, 13 septembrie 2013, ora 14.00, la C.N.Pedagogic ,, Ştefan cel Mare'' Bacău. Prezenţa este obligatorie.
- URGENT! In atentia directorilor si cadrelor didactice(care au ocupat posturi de invatatori si educatoare in anul scolar 2011-2012) care au depus dosare pentru echivalare studii, conform OMECTS 5553/2011, sesiunea 2012! 2013-09-04 10:00 — by Inspector scolar
- Au fost postate pe site-ul Univ. "Al. I. Cuza "-Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD),Str. Toma Cozma Nr. 3, tel: 0232-201290, Iasi(http://www.psih.uaic.ro/activ/DPPD/echivalari.htm) rezultatele iniţiale ale evaluarii dosarelor de echivalare studii universitare de scurta durata. Cadrele didactice in cauza sunt rugate sa acceseze site-ul DPPD- ului pentru a afla rezultatul evaluarii si in functie de situatie sa se adreseze Univ." Al. I. Cuza"Iasi- DPPD pentru reevaluarea dosarului depus. Cadrele didactice cu dosar incomplet vor solicita universitatii informatii legate de documentele care trebuie depuse la dosar pentru reevaluare. Potrivit anuntului postat pe site-ul DPPD-ului de la Univ. " Al. I. Cuza"Iasi, eventualele solicitări de reevaluare a dosarelor se pot depune la secretariatul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic până la data de 13 septembrie 2013. Cadrele didactice cărora li s-au echivalat studiile pot primi o adeverinţă în acest sens, la cerere, după data de 1 octombrie 2013. Menţionăm că procedura de echivalare şi eliberarea actelor aferente se va face pe baza unei taxe. Valoarea acestei taxe va fi stabilită de către conducerea universităţii. Directorii unitatilor de invatamant vor informa cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor- sesiunea 2012, privind informatiile din acest anunt, inclusiv data limita si locatia de depunere a contestatiilor la evaluarea dosarelor de echivalare.
- In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat in sesiunea 2013! 2013-08-26 08:40 — by Inspector scolar
- Va comunicam că, prin OMEN nr. 4435/07.08.2013, au fost validate rezultatele examenului national de definitivat din sesiunea 2013 unui numar de 78 de cadre didactice care au promovat acest examen. Adeverintele pentru cadrele didactice promovate se vor elibera in zilele de 28 si 29 august 2013, in intervalul orar 9.00-15.00 de catre inspectorul pentru dezvoltarea resursei umane. In vederea eliberarii adeverintei fiecare cadru didactic promovat va prezenta, personal, actul de identitate.
- In atentia cadrelor didactice care au depus dosare echivalare studii- ses.2012! 2013-04-10 10:45 — by Inspector scolar
- Cadrele didactice care au depus dosare pentru echivalarea studiilor universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011) cu ciclul I de licenta- sesiunea 2012, pot obtine informatii privind rezultatele echivalarii, accesand site-urile institutiilor de invatamant superior care au evaluat dosarele, dupa cum urmeaza:profesori- Universitatea "Babeş Bolyai " Cluj- Napoca(cu exceptia profesorilor de ed. fizica- ANEFS Bucuresti, discipline tehnice- Universitatea Politehnica, Bucuresti, arte- Universitatea Nationala de Arte, Bucuresti);invatatori si educatoare- Universitatea "Al. I. Cuza " IASI, intrucat inspectoratul scolar nu a primit rezultatele echivalarii de la unele institutii de invatamant superior(cu exceptia rezultatelor postate pe site-ul ISJ Bacau.
- Datele de desfasurare a etapelor olimpiadei de matematica from 2013-01-14 20:15 to 2013-03-10 20:15 — by Inspector scolar de specialitate
- Olimpiada de matematica: - etapa pe scoala 26 ianuarie - etapa locala 16 februarie - etapa judeteana 9 martie - etapa nationala 1-5 aprilie, la Targu Mures pentru clasele 5-6, Brasov clasele 7-12. Vom anunta in timp util si centrele de desfasurare a etapelor: locala si judeteana. Inspector scolar Carmen Popa si Daniela Tarasa
- Universitatea Politehnica, Bucuresti-echivalare studii de scurta durata! 2013-02-27 08:05 — by Inspector scolar
- Au fost echivalate dosarele depuse de cadrele didatice: Lăzărescu Mihai- Şcoala Gimnazială " Scarlat Longhin" Dofteana; Iscru(Humulescu) I. Mihaela-Şcoala Specială" Maria Montessori" Bacau si Popa V. Ion- Şcoala Gimnazială Pînceşti. Cadrele didactice mentionate pot ridica, personal sau printr-o persoana cu imputernicire notariala, adeverintele de echivalare(valabile un an) de la Universitatea Politehnica Bucuresti.
- Ziua internaţională a Limbilor Materne 2013-02-14 09:10 — by integrare
- Vă comunicăm ca pe 21 februarie este serbată Ziua internaţionala a Limbii Materne .Vă rog să ne comunicaţi ce iniţiative sunt in curs de pregătire în instituţia dumneavoastră pentru a marca Ziua Internatională a Limbilor Materne.În cazul în care nu ştiaţi de această manifestare, vă solicităm să organizaţi în instituţia dumneavoastră activităţi pentru promovarea acestui eveniment. Detali despre activităţile desfăşurate le puteti trimite până la data de 18.02 2013 la următoarele adrese de mail camelia_rancu@yahoo.com dorelnistor@yahoo.com
- Profesorii de limba rromani si mediatorii scolari, invitatie la Prefectura 2013-01-21 13:35 — by Inspector scolar de specialitate
- Doamnelor si domnilor directori Joi, 24.01.2013, ora 11, toti mediatorii si profesorii de limba rromani vor fi prezenti la Prefectura Bacau sala mare de sedinte la intalnirea de lucru cu domnul Prefect. Prezenta este obligatorie. Conducerile de scoli vor asigura suplinirea acestora.
- Intalnirea semestriala a elevilor rromi si a mentorilor 2013-01-20 01:25 — by Inspector scolar de specialitate
- Doamnelor/domnilor directori de licee, C.N., C.T., Grupuri Scolare din municipiul Bacau, va rog sa anuntati elevii rromi de intalnirea semestriala a acestora pe 30.01.2013 ora 16 la C.T. "Anghel Saligny". Elevii vor fi insotiti de un cadru didactic din scoala, mentor/tutore pentru scolarizarea rromilor. Prezenta elevilor si a mentorului/tutorelui este obligatorie. Activitatea dureaza pana la ora 20.