REZOLVAREA SITUAȚIILOR SPECIALE_ELEVI ÎNSCRIȘI ÎN CLASA A IX-A
cerere_caz_special.doc — Microsoft Word Document, 39 kB (40448 bytes)
|
REZOLVAREA SITUAȚIILOR SPECIALE_ELEVI ÎNSCRIȘI ÎN CLASA A IX-A
by
Inspector scolar IPT
—
Ultima modificare
2018-07-16 08:52
DEPUNEREA CERERILOR SE FACE LA REGISTRATURA INSPECTORATULUI JUDEȚEAN BACĂU, STR. OITUZ NR. 24, BACAU, ÎN INTERVALUL ORAR 9- 15 IN PERIOADA 16 – 18 IULIE 2018. DISCUTAREA ȘI REZOLVAREA CAZURILOR SPECIALE SE FACE ÎN ZIUA DE 18 IULIE 2018 ȘI SE VA TINE CONT DE Art.54. (1) din Metodologia de oganizare a admiterii in licee. În perioada 16 – 18 iulie 2018, comisia de admitere judeţeană/a municipiului Bucureşti rezolvă situaţiile speciale apărute după repartizarea computerizată: situaţii medicale speciale, schimburi de elevi, redistribuirea candidaţilor gemeni, distribuire sau redistribuire pe locuri rămase libere, pentru apropiere de domiciliu, corectarea unor erori de transcriere greşită în baza de date computerizată a opţiunilor exprimate de elevi etc. (2) NU SE VA DEPĂŞI NUMĂRUL MAXIM DE 30 DE ELEVI LA CLASĂ ŞI SE VA RESPECTA, ÎN TOATE CAZURILE, CRITERIUL REFERITOR LA MEDIA DE ADMITERE. Deciziile se iau în plenul comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti, după inventarierea tuturor cazurilor existente la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti. Aveți atașat cererea
cerere_caz_special.doc — Microsoft Word Document, 39 kB (40448 bytes) |
|