News
Concurs directori/directori adjuncti- Informatii despre centrul de concurs si detalii privind organizarea
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău. Înainte de a intra în centru candidații vor lăsa bagajele la sala de bagaje care se află în incinta cantinei. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 9.00-9.30. Candidații la intrarea în centru vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predare foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
Probleme la accesarea formularelor la rundele urmatoare!
Logarea se va face din Microsoft Edge. Din Firefox sau din Chrome apare eroarea 404 sau 405 si nu pot fi accesate formularele de aplicatie pentru urmatoarele termene.
ANUNȚ LANSARE PROIECT: REEDU - Activarea tinerilor NEETs
Programe și proiecte Junior Achievement (JA)
Oferta educațională JA este disponibilă la www.jar.ro/brosura, iar înscrierea se face pe platforma https://www.jaromania.org/hub Programele și proiectele Junior Achievement (JA) sunt derulate în baza parteneriatului cu Ministerul Educației și Cercetării (protocol nr. 10184/14.05.2003). Kiturile educaționale sunt oferite gratuit în format digital, electronic sau tipărit (manuale elevi, ghiduri pentru profesori și consultanți voluntari, fișe pentru activități, modele de proiecte și activități) și au acordul MEC (nr. 3637/11.10.2017) în vederea utilizării la clasă. Webinarele gratuite de informare. Calendarul sesiunilor este disponibil în contul de profesor și la 👉 www.jar.ro/webinar Webinar 21 septembrie, interval 17:00-18:00.
Concurs judetean/testare -Orele de desfasurare
Concursul se va desfășura pe 06.09.2021 la COLEGIUL „MIHAI EMINESCU” BACAU. Intrarea candidaților în sălile de concurs se va face pe baza prezentării cărții de identitate până la ora 8.30. Proba scrisă pentru calificați și necalificați începe la ora 9. Interviul pentru necalificați va începe la ora 17.00.
În atenția titularilor din 2021 care solicită detașare în alt județ
Pentru a vă putea detașa în alt județ va trebui să trimiteți o solicitare de luare în evidență pe adresele de email: tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro. Cererea trebuie sa contina si un numar de telefon la care va putem contacta si o adresa de e-mail. Adeverinta va fi eliberata numai dupa 01.09.2021 daca atasati la aceasta solicitare si copia dupa contractul individual de munca pe care l-ati semnat cu unitatea de invatamant la care v-ati titularizat. Atentie! Sunteți obligati să va prezentati la postul pe care v-ati titularizat in toate zilele dupa 01.09.2021 pana in ziua in care primiti decizia de detasare.
Ridicarea deciziilor pentru candidații repartizați în ședința din 04.08.2021
Decizia se ridică personal cu cartea de identitate de la biroul managementul resurselor umane începând cu ziua de azi 11.08.2021, program 9.00-12.00, până pe data de 17.08.2021.
Educație pentru toți - Competiție națională
Anunt contestatii definitivat 2021
Anunț probă scrisă - DEFINITIVAT 2021
Validare fișe definitivat 2021
Programarea pentru susținerea probei orale pentru concursul de titularizare 2021
Candidații care au depus cerere de susținere a probei orale sunt programați astfel: - pentru proba orală la Limba Română - 02.06.2021 - la ISJ Bacău, interval orar 14.00-16.00 - proba orală la Limba Maghiară se va susține online pe 25.05.2021 ora 9.00
Adresa de e-mail pentru titularizare 2021
Vă stăm la dispoziție cu eventuale lămuriri dacă trimiteți e-mail la adresa titularizare2021bacau@gmail.com
Eliberare certificate grade didactice-Universitatea "Vasile Alecsandri" Bacău
Depunere dosare pretransfer
Depunerea, la inspectoratele şcolare, a cererilor, însoțite de documentele menţionate în acestea, de către: (i) cadrele didactice care solicită pretransfer, respectiv pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris; (ii) cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării; Verificarea dosarelor depuse și avizarea acestora de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate; Perioada: 9-14 aprilie 2021
Prelungire termen limită 24 martie 2023
CE a decis ca termenul limită pentru acțiunea parteneriate pentru cooperare, toate domeniile, să fie extins până la data de 24 martie, ora 13, ora României. Acest lucru ar trebui să permită tuturor potențialilor candidați să își finalizeze cererile de finanțare și apoi să le transmită online. Prelungirea termenului limită este anunțată și pe site-ul unde se depun candidaturile. (AF) Extinderea termenului limită este valabilă și pentru acțiunile KA210 și KA220.
Informații cu privire la implicarea organizațiilor din Ungaria în proiectele Erasmus+ si Corpul European de Solidaritate (ESC)
Candidați aflați în izolare sau carantină la data probei scrise
Pe data de 17.02.2022, se depun pe adresa de e-mail concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, documentele prevăzute la art. 33, alin. (4) sau declarația pe propria răspundere.














































