News
Anunt contestatii definitivat 2020
REPARTIZARE ELEVI CAZURI SPECIALE
Pentru elevii repartizaţi în etapa de rezolvare a cazurilor speciale, comisia de admitere judeţeană va elibera adeverinţe individuale ce vor fi trimise scanat la fiecare unitate de învăţămînt liceal, fără a fi necesară deplasarea părinţilor sau elevilor la ISJ Bacău. Dosarul de înscriere va fi depus la unităţile de învăţământ începând de miercuri 29 iulie 2020 până vineri 31 iulie 2020.
ANUNT PROBA SCRISA- TITULARIZARE 2020
Vă informăm că în data de 29 iulie 2020 proba scrisa din cadrul concursului național pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din unitățile de învățământ preuniversitar, sesiunea 2020, se va desfășura începând cu ora 9.00. Accesul candidaților în centre se face în intervalul orar 7.00-8.15. Centrele de examen vor fi comunicate pe situl ISJ Bacău, luni 27.07.2020.
CENTRU DE ADMITERE ETAPA A DOUA
CENTRUL DE ADMITERE PENTRU ETAPA A DOUA este organizat la LICEUL TEHNOLOGIC “DUMITRU MANGERON” BACAU , Email mangeron2002@yahoo.com.
Adresa de e-mail pentru titularizare 2020
Solicitări privind informații cu privire la organizarea și desfășurarea concursului național de titularizare sesiunea 2020, vor fi trimise la adresa de e-mail: titularizarebacau2020@gmail.com.
Anunț probă scrisă- Definitivat 2020
ETAPA A DOUA DE ADMITERE LICEU 2020 – 2021
ADMITERE 2020 - 2021
Informare depunere dosar titularizare 2020
Candidatii nu au dreptul sa depuna dosar pentru concursul de titularizare 2020 in mai multe judete. Dosarul va fi depus numai intr-un singur judet, acolo unde vor sustine proba scrisa. In cazul in care dupa sustinerea probei scrise candidatul doreste sa fie repartizat in alt judet decat cel in care a sustinut proba scrisa, va depune in perioada 6-7 august 2020 o cerere la inspectoratul judetului in care doreste sa fie repartizat, informand si inspectoratul judetului in care a depus dosarul.
Ce va conține dosarul pentru înscrierea la concursul de titularizare
Dosarul va conține: cererea (model nou) pentru înscriere la concursul de titularizare, fișa de înscriere la concurs și toate celelalte documente în ordinea precizată în cerere. Vă anunțăm că la centrul de înscriere nu se eliberează nici cerere și nici fișă. Fiecare candidat va veni la centrul de înscriere cu dosarul complet, cu cererea și fișa completate. Dosarele incomplete nu vor mai putea fi completate ulterior.
Modificarea calendarului mobilității personalului didactic - anexa nr. 19 la Metodologia - cadru (07.07.2020)
https://www.edu.ro/sites/default/files/anexa%20nr.%2019%20mobilitate%202020_2021.pdf
ADMITERE_2020-2021_CENTRUL SPECIAL DE INSCRIERE( CANDIDATI PROVENITI DIN ALTE JUDETE)
CENTRUL SPECIAL DE INSCRIERE( CANDIDATI PROVENITI DIN ALTE JUDETE)
Comunicat de presa de la Ministerul Educatiei si Cercetarii cu privire la etapele de mobilitate
https://www.edu.ro/informare-privind-organizarea-%C8%99i-desf%C4%83%C8%99urarea-unor-activit%C4%83%C8%9Bi-prev%C4%83zute-%C3%AEn-metodologia-cadru-de
În atenția candidaților care mâine 18.06.2020 ar fi trebuit să depună dosare pentru etape de mobilitate
În data de 18.06.2020 nu se depun dosare pentru concursul național de titularizare, pentru detașare la cerere prin concurs specific, pentru angajare pe baza notelor de la concursurile de titularizare din anii 2014-2019. Vom reveni cu precizări, după publicarea în monitorul oficial a ordinului de ministru.
Depunerea contestațiilor cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer
Eventualele contestații cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer, se pot depune până luni 15.06.2020, ora 23.59, prin poștă electronică la adresele de e-mail: tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro. La contestație va fi anexată și copia de pe cartea de identitate.
In atentia cadrelor didactice care solicita prelungirea duratei contractului individual de munca pe baza art. 61 sau art. 85
Dosarele pentru prelungirea duratei contractului individual de munca pe baza art. 61 sau art. 85 se vor depune la unitățile de învățământ unde solicitați prelungirea și vor fi aduse la ISJ de directorii unităților de învățământ. În cazul în care un candidat solicită prelungirea la mai multe unități de învățământ atunci dosarul va fi depus numai la unitatea de învățământ în care are norma de bază.
Pentru pretransferul din mediul rural în mediul urban
Art. 53, alin. (2): Pretransferul la cerere al personalului didactic de predare titular se poate realiza din mediul rural în mediul urban numai dacă persoana respectivă se încadrează în una dintre situațiile prevăzute la art. 5 alin. (7) din metodologie: dacă persoana respectivă a obținut nota/media minimă 7 (șapte) la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante în baza căruia s-a transferat/titularizat în învățământul preuniversitar sau dacă a avut media minimă 7 (șapte) la repartiția guvernamentală în învățământul preuniversitar ori dacă a obținut cel puțin nota/media 7 (șapte) la un concurs de titularizare în învățământul preuniversitar de stat după ce a dobândit titularizarea în mediul rural, iar ulterior nu a obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în învățământul preuniversitar de stat. În cazul în care un cadru didactic titular în mediul rural solicită pretransfer la cerere pe un post/catedră în mediul urban, acesta trebuie să aibă la dosar dovada îndeplinirii condițiilor art. 53, alin. 2 din metodologie. În cazul în care această dovadă lipsește nu poate fi repartizat. În aceeași situație se regăsesc și cadrele didactice care solicită pretransfer prin schimb de posturi.
Contestatiile privind solutionarea restrângerilor de activitate
Contestatiile privind solutionarea restrângerilor de activitate vor fi trimise pe email la adresele tarasa.daniela@isjbc.ro si olaru.nicoleta@isjbc.ro, pana la ora 23.59, în data de 27.05.2020, în format scanat, însoțite și de copia cărții de identitate, conform anexei la OMEC 4302/21.05.2020.
Depunerea contestațiilor la punctajele acordate pentru etapa de transfer
Eventualele contestatii la punctajele acordate pentru etapa de transfer, vor fi trimise în format electronic (scanate) pe adresele de email: tarasa.daniela@isjbc.ro și olaru.nicoleta@isjbc.ro, pe data de 26.05.2020, între orele 09.00-16.00. Contestația va conține obligatoriu numele, disciplina și punctajul contestat. La cerere se va atașa și copia cărții de identitate.
ÎNVĂȚAREA ONLINE - EXEMPLE DE BUNĂ PRACTICĂ
ANUNȚ IMPORTANT!
Pentru promovarea exemplelor de bună practică trimiteți documentul pe e-mail denumit după formatul: DISCIPLINA_UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT_CLASA_DENUMIREA ACTIVITĂȚII