Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente Informatizare EduSAL versiunea 2.14
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Octombrie 2024 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

EduSAL versiunea 2.14

by Informatizare Ultima modificare 2018-07-20 14:01
Filed under: ,
După instalarea versiunii 2.14, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna IULIE se vor invalida. După instalarea versiunii 2.14 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Drepturile personalului nedidactic Modificările aduse la versiunea 2.14 faţă de versiunea 2.13.3 constau în: 1. Optimizări ale bazei de date 2. Implementarea elementului [b]“Indemnizaţie examen conf. Ordin 3913/2018”[/b] conform Ordinului nr. 3913/07.06.2018 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului naţional de bacalaureat, evaluării naţionale, concursului naţional de ocupare a posturilor vacante / rezervate, examenului national de definitivare, admitere în învăţământul liceal şi profesional, calificări profesionale) De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01.07.2018 - Data de plecare: 02.07.2018 - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Scoateţi bifa la cei ce au contractul de muncă suspendat - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect Informaţiile de pe celelalte forme, respectiv câmpuri, nu sunt relevante în acest proces de adăugare, ele rămânând cu valorile propuse implicit de aplicaţie. b) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Indemnizaţiei de examen pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setate persoanele în statul de personal Din suma de Indemnizaţie examen se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 care va fi livrat într-o versiune ulterioară şi nu prin D112 Sumele privind plata Indemnizaţiei de examen nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale 3. A fost definit [b]raportul “Indemnizaţie examen”[/b] în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 4. A fost implementat fluxul de lucru pentru înregistrarea şi plata voucherelor persoanelor care nu mai sunt în unitate conform Ordinul nr. 3751/2018 pentru modificarea Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.560/2018 privind stabilirea modalității de acordare a voucherelor de vacanță pentru unitățile/instituțiile de învățământ de stat, Ministerul Educației Naționale și alte unități din subordinea/coordonarea acestuia De reţinut: - se vor realiza setările de încadrare conform fluxului de lucru deja cunoscut pentru persoanele de la Hotărâri judecătoreşti (Tip asigurat – 18) - Se vor genera ordine de plată pentru suma de impozit virată deja de foştii angajaţi în conturile unităţii dvs pe surse de finanţare şi niveluri de învăţământ - Pentru cei care au virat deja aceste sume către bugetul de stat nu se vor mai da la plată respectivele ordine de plată - Persoanele vor fi preluate în D112 cu informaţiile aferente plătii voucherului de vacanţă 5. Actualizarea salariilor grilă OUG nr. 17/2017 cu 25% pentru personalul nedidactic începând cu luna iulie 2018, mutându-se astfel majorarea de la 1 ianuarie 2018 din salariul brut în salariul grilă. 6. Rezolvarea problemei de tipărire a rapoartelor pe anul 2017 7. Blocarea plăţii orelor la plata cu ora în perioada iulie-august 2018 NOTĂ! Pentru cei care au încă stagii de pregătire practică în luna iulie 2018 se vor plăti direct în stat de plată în “Număr ore plata cu ora suplimentare” cu motiv “Stagiu de pregătire practică” și selectarea angajatului respectiv. 8. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna iulie 2018 conform OUG 8/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.14, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.14). Echipa EduSAL

EdusalSetup_2_14.zip — Zip archive, 38344 kB (39264667 bytes)