Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente Informatizare Referitor BANI DE LICEU-an școlar 2021-2022!
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Referitor BANI DE LICEU-an școlar 2021-2022!

by Informatizare Ultima modificare 2021-09-13 15:36
Filed under:
În atenția colegiilor/liceelor cu solicitanți Program național de protecție socială ”Bani de liceu”

În anul școlar 2021-2022, Ministerul Educației va continua derularea Programului național de protecție socială ”Bani de liceu”, conform legislației în vigoare. Actele normative care reglementează desfășurarea acestui program se găsesc pe site-ul ministerului în categoria Programe naționale, la adresa: http//www.edu.ro/bani-de-liceu.

Conform anexei la OMEN nr.3125/04.02.2019 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului educației și cercetării nr. 4839/2004 privind criteriile specifice și metodologia de acordare a sprijinului financiar în cadrul Programului național de protecție socială ”Bani de liceu”, calendarul de desfășurare a Programului național de protecție socială ”Bani de liceu” este următorul:

  • 15-25 septembrie 2021-depunerea cererilor;
  • 26 septembrie-14 octombrie 2021-efectuarea anchetelor sociale și evaluarea eligibilității cererilor depuse;
  • 25 septembrie-14 octombrie 2021-centralizarea cererilor prin intermediul platformei informatice;
  • 17 octombrie 2021-afișarea pe internet a listei beneficiarilor;
  • 18-21 octombrie 2021-depunerea contestațiilor;
  • 22-25 octombrie 2021-rezolvarea contestațiilor.

La finalizarea introducerii datelor, comisia ”Bani de liceu” de la nivelul unității de învățământ, va transmite către ISJ, o adresă ștampilată și semnată de către președintele comisiei pentru confirmarea finalizării și corectitudinii datelor introduse în aplicația Bani de liceu.

Adresa va fi transmisă la adresa de e-mail: confirmari@e-isjbacau.ro