Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2023-2024
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Februarie 2024 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
 

Mobilitatea personalului didactic 2023-2024

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2022-11-15 23:30
File Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2023—2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-11-17 10:57
Anexa la Ordinul ministrului educației nr. 6.218/2022 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2023—2024, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 1095 bis/14.XI.2022
File Anexe-4-12-Probe practice_probe orale_inspectii la clasa_2022_2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-12-20 12:23
File MODELE DE CERERI_2023_2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-05-03 13:24
File Anexe-16 Specializari invatamantul special by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-12-20 12:25
File Anexa-18 Ordinea ocuparii posturilor_catedrelor_sedinte 17_23 august 2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-12-20 12:25
File CALENDAR MOBILITATE_2023_2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-12-20 12:27
File FISA DE EVALUARE în conformitate cu ANEXA 2 din Metodologia cadru anexă la OME nr.6218_2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-01-11 14:22
File Programarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-01-24 17:14
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU SOLICITAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE IN ANUL SCOLAR 2023-2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-01-26 17:17
Eventualele contestatii se depun la ISJ Bacau in zilele de 27 si 30 ianuarie 2023 in intervalul orar 9.00-14.00
File REZULTATELE OBȚINUTE LA INSPECȚII SPECIALE LA CLASĂ/PROBE PRACTICE/ORALE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-01-27 14:37
File LISTA CADRELOR DIDACTICE AFLATE IN RESTRANGERE DE ACTIVITATE IN ANUL ȘCOLAR 2023-2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-02-21 15:39
File Lista posturilor_catedrelor vacante_rezervate pentru anul scolar 2023_2024, pentru sedinta din 10.03.2023 pentru completarea normei titularilor si pentru restrangere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-02-21 16:34
Detalii privind sedinta de repartizare din 10.03.2023, vor fi postat pe site-ul ISJ. Aceasta sedinta este pentru anul scolar 2023-2024, pentru completarea normei și rezolvarea restrangerilor de activitate a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactce care au fost repartizate pe posturi vacante publicate pentru angajare pe perioada nedeterminata care nu au luat definitivatul și a cadrelor didactice care beneficiază de modificarea duratei contractului individual de munca din determinata în perioada de viabilitate a postului care sunt în situația de compleatre norma.
File LISTA CONDITIILOR SPECIFICE AVIZATE IN COMISIA DE MOBILITATE PENTRU ETAPELE DE PRETRANSFER ÎN ANUL ȘCOLAR 2023_2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-03-23 21:55
File Centralizator by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-03-07 12:16
File REACTUALIZARE LISTA POSTURI_CATEDRE VACANTE_REZERVATE _15.03.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-03-15 16:11
File REACTUALIZARE LISTA POTURI_CATEDRE VACANTE_REZERVATE DUPA ETAPA DE PRETRANSFER 2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-04-26 20:34
File REACTUALIZARE LISTA POTURI_CATEDRE VACANTE_REZERVATE DUPA SEDINTELE DIN 27-28 IULIE 2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-01 10:41
File GRAFICUL SEDINTELOR DIN AUGUST-SEPTEMBRIE 2023 CONFORM ANEXEI 19 LA METODOLOGIA CADRU by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-07-31 13:57
SEDINTELE SE VOR DESFASURA IN SALA DE SEDINTE DE LA ISJ BACAU CONFORM GRAFICELOR CE VOR FI AFISATE
File Anunț ședință de repartizare 18.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-16 18:00
Ședința va începe la ora 9.00, conform graficului anexat, în sala de ședințe a ISJ Bacău. Candidații vor avea asupra lor cartea de identitate sau vor fi reprezentați doar prin procură notarială.
File Lista de posturi didactice_catedre_actualizare_16.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-16 21:15
File Lista de posturi didactice 17.08.2023 (actualizare) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-17 16:38
File Actualizare lista posturi 18.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-18 21:10
File ANUNT SEDINTA DE REPARTIZARE 21.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-19 14:59
File PROGRAMAREA ȘEDINȚELOR DE REPARTIZARE 22-23.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-21 21:46
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru ședințele din 22-23.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-21 22:02
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru ședințele din 22-23.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-21 22:03
File LISTA POSTURILOR PENTRU ȘEDINȚA DIN 23 AUGUST 2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-22 23:22
Lista conține posturile actualizate doar după ședința din 22.08.2023.
File LISTA POSTURILOR VACANTE/REZERVATE ACTUALIZATĂ 23.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-23 22:21
File PROGRAMAREA ȘEDINȚELOR DIN 31.08 ȘI 1.09.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-30 19:59
Ședințele de repartizare se vor desfășura în sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. Candidații vor avea asupra lor cartea de identitate sau pot fi reprezentați prin procură notarială.
File LISTA POSTURILOR VACANTE/REZERVATE ACTUALIZATĂ 30.08.2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-08-30 21:37
File Lista de posturi didactice_catedre_actualizare_01.09.2023 by admin — Ultima modificare 2023-09-01 22:53
File DETASARE LA CERERE PRIN CONCURS SPECIFICA_CADRE TITULARE_2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-09-06 08:53
Aveți atașat lista cadrelor didactice, titulare 2023, care au solicitat cerere de detasare la cerere prin concurs specific in conformitate cu OM nr. 6218/2022
File ANUNT_SEDINTA MOBILITATE_7 SEPTEMBRIE_2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-09-06 16:44
Aveti atasat programarea pe ore in functie de fiecare criteriu. Mentionam faptul ca lista posturilor este in curs de actualizare
File Lista posturilor/catedrelor actualizată pentru ședința publică din 7 septembrie 2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-09-07 00:40
File LISTA POSTURILOR VACANTE DUPA SEDINTA DIN 7.09.2029 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2023-09-08 15:19
Art. 104 (1) Până la începerea cursurilor, posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, care nu pot fi ocupate de personal didactic de predare calificat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, prin detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, în regim de plata cu ora sau în baza concursului organizat de inspectoratul şcolar la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti în condiţiile prezentei Metodologii, precum şi posturile didactice/catedrele complete sau incomplete care se vacantează în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat pe parcursul anului şcolar 2023-2024, pe termen scurt, de cel mult 60 de zile, care nu pot fi ocupate de personal didactic de predare calificat în condiţiile prezentei Metodologii, se atribuie, cu avizul inspectoratului şcolar, în regim de plata cu ora, la nivelul unităţilor de învăţământ care au posturi didactice neocupate, în ordine, personalului didactic de predare cuprins în programe recunoscute de Ministerul Educației, prin care se recrutează, se selectează, se pregătește și se sprijină personalul didactic de predare pentru a desfăşura activităţi didactice în unităţi de învăţământ preuniversitar situate în medii dezavantajate, respectiv personalului didactic de predare calificat, prin decizie a directorilor, în baza hotărârii consiliilor de administraţie ale unităţilor de învăţământ. În mod excepţional, posturile didactice/catedrele vacante/rezervate rămase neocupate până la începerea cursurilor, în lipsa personalului didactic de predare calificat, se atribuie, cu avizul inspectoratului şcolar, în regim de plata cu ora, la nivelul unităţilor de învăţământ care au posturi didactice neocupate, prin decizie a directorilor, pe termen scurt, de cel mult 30 de zile, personalului fără studii corespunzătoare postului, urmând ca în această perioadă să se organizeze concursuri/testări pentru ocuparea acestor posturi. PENTRU ACESTE POSTURI VA RUGAN SA CONTACTATI UNITATEA DE INVATAMANT