Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
FISE INSCRIERE_ADMITERE — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-05-08 14:52
- Aveti atasat fisele de admitere(cu header si fara header) precum si fisa admitere aptitudini pentru inscrierea in invatamantul liceal de stat in anul scolar 2017 -2018.
-
Catre toți directorii din unitățile de învățământ din județul Bacău — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-05-08 12:53
- Concurs județean ,, Cu viața mea apăr viața,, 18-19.05.2017 și ,,Pompierii pricepuți,, 23.05.2017. Cu stimă! Inspector școlar, Prof. Gheorghe Rață
-
MODIFICARE CALENDARE ADMITERE 2017 — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-05-08 12:42
- ORDINE MODIFICARE CALENDARE ADMITERE 2017
-
Codificarea calificărilor pentru Fișa înscriere înv. profesional și Fișa opțiuni înv. dual — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-05-08 12:41
- CNDIPT_NOTA codificarea calificărilor pentru Fișa înscriere înv. profesional și Fișa opțiuni înv. dual
-
În atenția candidaților pentru concursul privind acordarea gradației de merit - sesiunea 2017 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-05-08 10:03
- Având în vedere faptul că, în perioada 8 - 12.V.2017, are loc depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului care participă la concursul pentru acordarea gradației de merit sesiunea 2017 la secretariatul / registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău, conform graficului desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2017 prevăzut în Anexa nr. 1 din Metodologia şi criteriile privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2017, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 6.161/2016, modificată prin O.M.E.N. nr. 3252/14.II.2017, vă comunicăm programarea pe zone de competență a inspectorilor școlari pentru management institutional: LUNI, 8.V.2017, 09 – 15.30, zona inspectorului școlar Ganea Emil, MARȚI, 9.V.2017, 09 – 15.30, zona inspectorului școlar Iorga Ghiorghi, MIERCURI, 10.V.2017, 09 – 15.30, zona inspectorului școlar Munteanu Ion, JOI, 11.V.2017, 09 – 15.30, municipiul Bacău, VINERI, 12.V.2017, 09 – 13.00, zona inspectorului școlar Chioaru Adriana (rural). Inspectorii școlari pentru management instituțional
-
CRITERII GENERALE DE ACORDARE A BURSELOR ELEVILOR — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-05-04 15:27
-
Primirea dosarelor pentru detasare la cerere — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-05-04 09:07
- Dosarele se depun la inspectorul scolar de specialitate conform graficului atasat.
-
Lista reactualizata a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-05-03 18:08
- Pentru anul scolar 2017-2018.
-
Programarea pentru VALIDAREA înscrierii la concursul national de titularizare 2017(a candidaților care NU SUNT AOBSOLVENȚI 2017) — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-05-03 18:02
- Repartizarea pe baza art. 253 din Legea Educatiei nr.1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-05-03 12:26
- DOSARELE PENTRU REPARTIZAREA PE BAZA ART. 253 SE DEPUN LA REGISTRATURA ISJ ÎN PERIOADA 3-5 MAI 2017 (vineri pe 5 mai 2017 se primesc dosare până la ora 14:00) VERIFICAREA DOSARELOR DEPUSE PENTRU REPARTIZAREA PE BAZA ART. 253 SE VA REALIZA ÎN CADRUL ȘEDINȚEI COMISIEI JUDEȚENE DE MOBILITATE PE DATA DE 8 MAI 2017 REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE CONFORM PREVEDERILOR ART. 253 DIN LEGEA NR.1/2011 SE VA REALIZA ÎN ȘEDINȚA ORGANIZATĂ DE ISJ BACĂU PE 9 MAI 2017, ORA 13:00, ÎN SALA DE ȘEDINȚE (ETAJUL I) EVENTUALELE CONTESTAȚII SE DEPUN LA REGISTRATURA ISJ ÎN PERIOADA 9-10 MAI 2017
-
ADMITERE 2017 -2018- calendarul admiterii (modificat) — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2017-05-02 16:55
- ORDINUL 3794/26.04.2017 privind modificarea ANEXEI 1- CALENDARUL ADMITERII IN INVATAMANTUL LICEAL DE STAT PENTRU ANUL SCOLAR 2017 -2018(pregatirea admiterii si probele de verificare a cunostintelor de limba moderna sau materna);admiterea candidatilor pentru invatamantul seral si cel cu frecventa redusa)
- Certificarea ”conform cu originalul” — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-05-02 16:18
- Documentele justificative depuse la dosarul pentru obținerea gradației de merit vor fi certificate ”conform cu originalul” de catre conducerea unității de învățământ la care candidatul depune dosarul. Excepție: directorii/directorii adjuncti vor avea certificarea documentelor făcută de către conducerea inspectoratului școlar.
-
LANSAREA COMPETITIE NATIONALE "SCOALA ANTREPRENORIALA A ANULUI" — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-05-02 11:14
- JUNIOR ACHIEVEMENT ROMANIA A LANSAT COMPETITIA NATIONALA "SCOALA ANTREPRENORIALA A ANULUI", INSCRIEREA SCOLILOR IN COMPETITIE SE FACE IN PERIOADA 20 APRILIE - 30 MAI 2017. VA RUGAM SA AVETI IN VEDERE MATERIALUL ATASAT. SUCCES!
- Depunerea la ISJ a dosarelor personale pentru prelungirea duratei contractului individual de muncă pentru anul școlar 2017-2018 pe baza art. 60 din Metodologia-cadru — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-05-02 09:30
- Miercuri (10 mai 2017) - orele 11.00-16.00 Joi (11 mai 2017) - orele 9.00-15.00 Dosarele vor fi depuse la compartimentul Managementul resurselor umane.
-
Nota Ministerului Educației Naționale privind reînscrierea/înscrierea în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2017-2018 — by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-28 08:25
-
Modificare - Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 28.04.2017 ora 13.00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-27 11:02
- Posturile sunt pentru anul scolar 2016-2017
-
Nota VET - MEN nr. 1148 / 25.04.2017 — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-04-26 22:22
- codificarea calificarilor pentru Fisa de inscriere in invatamantul profesional si Fisa de optiuni pentru inscrierea in invatamantul dual
- Reîncadrarea în funcția de personal didactic a personalului didactic pensionat, care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-26 13:38
- Art. 59 (1) În anul școlar 2017-2018, personalul didactic pensionat cu gradul didactic I sau cu titlul științific de doctor care a avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017, poate fi reîncadrat în funcţia de personal didactic cu acordul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ, conform prezentei Metodologii, cu condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării. (2) Personalul didactic care se încadrează în prevederile alin. (1) se adresează, în scris, consiliilor de administrație ale unităților de învățământ, în perioada prevăzută în Calendar. Profesorii consilieri în centre și cabinete de asistență psihopedagogică/Profesorii logopezi din cabinetele interşcolare adresează cerere CMBRAE/CJRAE în cadrul căruia este normat postul didactic respectiv. Cererile sunt însoțite de documentele justificative privind activitatea didactică și științifică. (3) În perioada prevăzută de Calendar, cererile cadrelor didactice care se încadrează în prevederile alin. (1) și (2) se discută și se analizează de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ, în funcție de datele comunicate de inspectoratele școlare, de evoluția demografică la nivel local, de planurile de școlarizare, de dinamica resurselor umane, de politicile de personal și de evoluția planurilor-cadru de învățământ și se supun aprobării consiliilor de administrație ale unităților de învățământ. (4) Reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017, se realizează în concordanță cu actul de numire/transfer/repartizare pe post/catedră la momentul pensionării, luând în considerare prevederile art. 262 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare şi prevederile art. 25 alin. (3) lit. f). (5) Se aprobă numai cererile cadrelor didactice pentru care se poate constitui o normă didactică vacantă completă în concordanță cu actul de numire/transfer/repartizare pe post/catedră la nivelul unităților de învățământ în care urmează să fie reîncadrate în funcţia de personal didactic a personalului didactic cadre didactice pensionate care se încadrează în prevederile alin. (1), luând în considerare prevederile art. 262 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare şi prevederile art. 25 alin. (3) lit. f). (6) Până la termenul prevăzut în Calendar, se comunică, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice acordul/refuzul privind reîncadrarea personalului didactic pensionat, în anul școlar 2017-2018, care a avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017. Comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar, verifică situațiile transmise de unitățile de învățământ și întocmește listele finale care cuprind cadrele didactice pensionate care au avut calitatea de titular, nu au depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017 și solicită reîncadrarea în anul școlar 2017-2018 . (7) Listele finale, întocmite potrivit alin. (6), se supun validării de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar în perioada prevăzută de Calendar. La validarea listelor finale, întocmite potrivit alin. (6), consiliul de administrație al inspectoratului școlar va ține seama de restrângerile de activitate nesoluționate, de prevederile alin. (4) şi (5), de evoluția demografică, de planurile de școlarizare, de dinamica resurselor umane, de politicile de personal și de evoluția planurilor-cadru de învățământ. Listele finale, validate de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar, se afișează la inspectoratul școlar la termenul prevăzut în Calendar. La inspectoratul școlar se afișează și listele care cuprind cadrele didactice pensionate ale căror cereri de reîncadrare în funcția didactică, în anul școlar 2017-2018 , au fost respinse la nivelul unităților de învățământ. (8) Contestațiile se depun, în scris, la inspectoratul școlar în perioada prevăzută în Calendar și se soluționează de consiliul de administrație al inspectoratului școlar conform Calendarului. Contestația reprezintă plângerea prealabilă reglementată de art. 7 din Legea nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare. Hotărârea consiliului de administrație al inspectoratului școlar de soluționare a contestațiilor este definitivă și poate fi atacată numai la instanța de contencios administrativ competentă. (9) În baza validării cererilor formulate de cadrele didactice pensionate care au solicitat reîncadrarea, de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar, inspectorul școlar general emite decizia privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul școlar 2017-2018, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare. (10) În condițiile în care, până la data de 1 septembrie 2017, se constată că, din cauza reducerii numărului de ore în disciplină, nu mai este îndeplinită condiția de la alin. (5), inspectoratul școlar revocă decizia privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul școlar 2017-2018, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar și care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017. (11) În baza deciziei privind reîncadrarea pentru cadrele didactice pensionate în funcţia de personal didactic, care au avut calitatea de titular în învățământul preuniversitar și care nu au depășit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2017, directorii unităților de învățământ încheie cu aceste cadre didactice contracte individuale de muncă pe perioadă determinată pentru anul școlar 2017-2018.
-
Sedinta de repartizare pentru pretransfer consimtit/prin schimb de posturi-programare pe discipline — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-25 08:47
- Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru constituite în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a - an școlar 2017-2018 — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-04-24 23:37
- CNEE reia apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru constituite in vederea evaluarii proiectelor de manuale scolare pentru clasa a V-a, la disciplinele la care nu s-au inscris suficiente cadre didactice sau nu au indeplinit criteriile prevazute in apel : limbile materne, limbile moderne, religie (altele decat ortodoxa), educatie muzicala, pregatire sportiva practica, educatie muzicala ( si pentru minoritati) educatie plastica, teorie solfegiu-dicteu si consiliere si dezvoltare personala. Conform apelului postat pe http://www.rocnee.eu/Files/Reluare_Apel_selectie_cadre_didactice_pt_evaluare_manuale_scolare_cls_V.pdf, se redeschide aplicatia pentru inscriere in perioada 21 aprilie-12 mai. Cadrele didactice care indeplinesc conditiile trebuie sa incarce CV-ul si documentele care il sustin.