Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Mai 2016 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-10 12:00
Pentru a putea fi semnate Bugetele de Venituri si Cheltuieli al activitatilor finantate de la bugetul de stat pe anul 2016,vor trebuie sa fie insotite de o Nota de Fundamentare.Bugetul pentru unitatile care au solicitat credite la 57 si 59 va fi intocmit la nivelul anului 2015.Bugetul trebuie sa fie semnat de directorul unitatati si contabilul sef,iar pentru aprobare, pe prima pagina in dreapta sus.:Ordonator secundar de credite :Insp.Scolar General,Prof.Theodora Sotcan si Contabil sef : Ec.Nicoleta Patriche.Nu mai aduceti bugete nesemnate de d-voastra si fara numele celor care trebuie sa avizeze bugetul.De asemenea nu mai aduceti bugete fara titulatura unitati de invatamant,pentru ca nu putem banui care ar putea fi scoala.
File BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL I.S.J.BACAU PE ANUL 2016 by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-09 17:53
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 18:25
Reamintim unitatilor scolare care solicita credite, ca pina pe data de 20 ale lunii curente trebuie sa trimita la Bir Contabilitate necesarul de credite pentru luna urmatoarea ( exemplu : necesarul de credite pentru luna martie 2016,va fi trimis pina pe data de 20 februarie 2016).Va rugam sa folositi aceleasi machete ca si pina acum.Adresele vor fi semnate si stampilate de persoanele autorizate.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 17:39
In urma analizei efectuate de Bir.Contabilitate dupa incheierea exercitiului financiar 2015 s-au constat urmataorele greseli despre care ati fost atentionati in decursul lunii decembrie 2015 atat pe site cat si telefonic si care puteau fi corectate in luna decembrie 2015 chiar si in prima parte a lunii ianuarie 2016.Urmatoarele unitati au inregistrat eronat in executie 57.02.01 in loc de 57.02.02.: -Lic.Th.Tg.Ocna -Lic.Rachitoasa -Lic.L.Rebreanu-Comanesti. Sc.Dealu Morii a inregistrat eronat art.bugetar 10.01.30 in loc de 10.01.11,iar Sc.Negoiesti si Sc.Buciumi a inregistrat eronat art.bugetar 20.01.07 in loc de 20.6.01. De asemenea in Inspect urmatoarele unitati scolare au facut urmatorul calcul eronat: Deschideri+Plati-Disponibil = "Suma" --suma care a rezultat a fost trecuta pe plati.: Sc.Ungureni Col.Borcea Buhusi. Contabili din cadrul Bir.Contabiliatate se intreaba si acum cum ati ajuns la asemeanea formula de calcul.Poate impartasiti cu noi. Va rugam pe viitor sa acordati o mai mare atentie Executiei bugetare si ceea ce inseamna ea, pentru ca Bir Contabilitate al ISJ Bacau centralizeaza date primite de la d-voastra si care trebuie prelucrate si inregistrate in Bilantul general.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 17:20
Avand in vedere ca termenul la bilant este depasit cu mult respectiv data de 15 ale lunii,urmatoarele unitati scolare nu au trimis bilantul la data de 31.12.2015 sau au trimis bilantul nesemnat ceea ce nu poate fi luat in considerare : Sc.Dealu Morii Lic.Parincea Sc.Plopana Sc.Oncesti Sc.Cornii de sus Tatarasti Sc.Vultureni Sc.Avramescu Prajesti Sc.Slobozia Sc.Huruiesti Sc.Eminescu Lipova Sc.Rosiori Sc.Stanisesti Sc.Parava Sc.Valea Seaca-N.Balcescu Sc.Bacoiu Corbasca Sc.Buhoci Sc.Chetris-Tamasi Sc.N.Balcescu Sc.Secuieni Sc.Moscu Izv.Berheciului Sc.Colonesti Sc.Saucesti Sc.Tisa Silvestri Odobesti Sc.Traian Sc.M.Andrei Buhusi Sc.Motoseni Sc.M.Eminescu Buhusi Sc.Stefan Cel Mare Buhusi Sc.Blagesti Sc.Valea lui IOn Blagesti Sc.Agas Sc.Dani Gherghely Ghimes Lic.Th.Tg.Ocna Sc.Al.cel Bun Berzunti Sc.Buciumi Sc.Caiuti Sc.Livezi Sc.Inv.Paslaru Casin Sc.Sanduleni Sc.Helegiu Sc.Nr.1M.Casin Sc.Nr.1 Tg.Ocna Sc.Nr.2 Tg.Ocna Sc.Negoiesti St.Cel Mare Scoala Solont--adresa trimisa nu tine loc de Situatii financiare la data de 31.12.2015. Specificam ca toate situatiile primite de la d-voastra care nu sunt semnate nu pot fi luate in considerare.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-08 17:04
Unitatile scolare care au trimis "Centralizator privind decontarea abonamentelor/biletelor" fara semnaturi pe e-mail sau pe fax.nu vor primi bani.Va repetam ceea ce am scris de mai multe ori pe site,ca adresele se trimit cu semnaturi autorizate.Unitatile care nu trimit pina maine 09.02.2015 ora 9.30 adresele semnate prin fax la Bir.Contabilitate nu vor primi bani la transport.
Eliberare certificate promovare definitivat- sesiunea 2015! 2016-02-05 13:50 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat, in sesiunea 2015, pot ridica de la ISJ Bacau- Biroul Salarizare- Normare, camera 18(Parter), certificatele care atesta promovarea examenului, in zilele de miercuri si joi ale fiecarei saptamani, in intervalul orar 14.00-16.00. Certificatele de definitivat, sesiunea 2015, se elibereaza titularului, pe baza documentului de identitate. Titularii sunt obligati, potrivit prevederilor Procedurii MECS nr.47164/29.07.2015, art. 17, alin(1) si (2), sa isi ridice certificatele in termen de cel mult 3 luni de la data intocmirii acestora, sa verifice corectitudinea datelor din certificat si sa semnaleze pe loc eventualele greseli constatate.
File OLIMPIADA DE FIZICĂ - ETAPA JUDEȚEANĂ 2016 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2016-02-05 11:27
Olimpiada Județeană de Fizică, va avea loc sâmbătă 20 februarie 2016, la Școala Gimnazială ,,Mihail Sadoveanu” din Bacău, strada Venus nr.16. Până pe data de 17.02.2016, veți trimite pe adresele de e-mail ovidiubuhucianu@yahoo.com și paicstefan@yahoo.com, baza de date în format excel care va cuprinde lista cu elevii participanți din cadrul unității de învățământ, conform machetei atașate. Fiecare unitate de învățământ va trimite un număr maxim de 6 elevi pe fiecare nivel de studiu. Ora de începere a olimpiadei pentru elevi este 10:00. Profesorii corectori se vor prezenta la ora 13:30, prezența fiind obligatorie. Inspector școlar, prof. dr. Ovidiu BUHUCIANU
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 17:01
Va rugam sa luati masurile necesare ca bugetele aprobate pe anul 2016 pentru unitatile scolare de care apartineti sa fie afisate pe site-ul propriu si la avizierul unitatii scolare.De asemenea bugetele aprobate trebuie introduse in SIIR in Modulul Date financiare-Bugete.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 16:39
Revenim cu urmatoarele precizari privind graficul depunerilor situatiilor financiar-contabile pentru anul 2016(credite primite de la ISJ Bacau adica Bugetul de stat) la Bir.Contabilitate 1) Executia conturilor de la Trezoreriile de care apartineti : data de 3 ale lunii in curs ptr.luna anterioara 2) Necesar transport elevi ptr.luna anterioara : data de 6 ale lunii in curs 3) Necesar burse "Bani de liceu",Bursa profesionala,Burse moldoveni,Cazare moldoveni luna anterioara : data de 15 ale lunii in curs 5) Situatiile financiare trimestriale : trimestrial pina pe data de 15 ale lunii urmatoare inchiderii trimestrului Situatiile se vor trimite pe fax nr.0234518089 semnate si stampilate( nu pe e-mail) sau aduse personal. Unitatile de invatamnt care nu respecta graficul nu vor primi credite.
IN ATENTIA UNITATILOR SCOLARE - DIRECTOR,CONTABIL SEF,SECRETAR by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-04 13:26
La solicitatrea reprezentantilor Curtii de Conturi care se afla in control la ISJ Bacau,unitatile scolare care deconteaza abonamente transport elevii cu banii primiti de la ISJ Bacau,vor trimite o adresa la fax Bir Contabilitate in care vor declara pe proprie raspundere daca decontarea abonamentului lunar se face pe zile calendaristice sau zile lucratoare.Adresele vor fi semnate de secretar,contabil sef,director si vor fi trimise pina azi 04.02.2016 ora 14.30
File Precizari MENCS - nota 26428/02.02.2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-02-03 11:03
Precizari referitoare la organizarea si desfasurarea examenelor de certificare a calificarii profesionale/atestare a competentelor profesionale ale absolventilor din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2015 - 2016
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-02-02 12:12
Atasat gasiti adresa primita de la M.F.P.-A.N.A.F. privind combustibilul pentru incalzire.
File COMPLETARE CERTIFICATE CALIFICARE NIVEL 3, 4 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-01-27 09:41
Adresa MENCS nr. 25521 privind completarea formularelor actelor de studii - certificat de calificare nivel 3 si 4.
IN ATENȚIA DIRECTORILOR DE GRĂDINIȚE ȘI ȘCOLI CARE AU CA STRUCTURI GRĂDINIȚE CU PROGRAM NORMAL ȘI PRELUNGIT by Inspector şcolar de specialitate, prof. Elena Roșca — Ultima modificare 2016-01-26 09:35
Prin Legea 248/2015 s-a extins la nivel național Programul pilot „Fiecare copil în grădiniță” ,stabilindu-se principiul de acordare lunară a unui stimulent financiar sub formă de tichet social în valoare de 50 lei, în vederea creșterii accesului și prezenței în învățământul preșcolar a copiilor dezavantajați, cu vârsta cuprinsă între 3 și 6 ani. În acest context vă rugam să participați, în data de joi, 04.02.2016, ora 13.00 în sala de ședințe de la Direcția pentru Agricultură Bacău, strada George Bacovia nr.20, la ședința de instruire asupra modului în care se vor implementa Normele de aplicare a prevederilor legii 248/2015 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate și a procedurii de acordare a tichetelor sociale pentru grădiniță. Ispector școlar, Mariana ȘTEFAN
URGENT SI FOARTE IMPORTANT IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR SCOLARE by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-26 09:23
Lucrarile cerute de reprezentantii curtii de conturi in Inspect si anume :Lucrarea privind programul SDS,Lucrarea privind absentele si Lucrarea privind CNP-urile trebuiesc semnate si stampilate.Lucrarea privind SDS adusa azi 26.01.2016 ora 11.00 la D-na Inspector Ciotlos Mandita.Celelelate maine dupa inchiderea lucrarilor in inspect.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-22 12:47
Va reamintim urmatoarele : graficul depunerilor situatiilor financiar-contabile pentru anul 2016(credite primite de la ISJ Bacau adica Bugetul de stat) la Bir.Contabilitate 1) Executia conturilor de la Trezoreriile de care apartineti : data de 5 ale lunii in curs ptr.luna anterioara 2) Necesar transport elevi ptr.luna anterioara : data de 8 ale lunii in curs 3) Necesar burse "Bani de liceu",Bursa profesionala,Burse moldoveni,Cazare moldoveni luna anterioara : data de 21 ale lunii in curs 5) Situatiile financiare trimestriale : trimestrial pina pe data de 15 ale lunii urmatoare inchiderii trimestrului Situatiile se vor trimite pe fax nr.0234518089 semnate si stampilate( nu pe e-mail) sau aduse personal. Unitatile de invatamnt care nu respecta graficul nu vor primi credite.
File Grafic desfasurare colocviu admitere grad I- seria 2016-2018, Universitatea "Babes Bolyai "Cluj- Napoca by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 16:04
File Refacerea dosarelor de inscriere TRANSLATATE pentru gradul II- ses. 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 16:01
Cadrele didactice care au dosare translatate dintr-o sesiune anterioara, pentru sesiunea 2016(precizate in tabelul atasat din arhiva) vor reface(conform precizarilor din coloana- Observatii a tabelului atasat) si vor depune dosarul de inscriere refacut la ISJ Bacau- Perfectionare, pana la data de 29 februarie 2016, in zilele de marti si joi in intervalul orar 10.00- 14.00. Cadrele didactice care nu refac si nu depun dosarul de inscriere la ISJ Bacau, in perioada precizata, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului pentru obtinerea gradului II. Rugam directorii sa transmita informatiile cadrelor didactice mentionate in tabel.
URGENT IN ATENTIA UNITATILOR SCOLARE by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-20 15:12
Va rugam sa comunicati la Bir.Contabilitate , daca sunt unitati scolare care pe linga fondurile primite de la ISJ Bacau pentru transport elevi au primit de la U.A.T.-urile de care apartin fonduri pentru transport elevi din finantare complementara.Situatia este ceruta de reprezentantii Curtii de Conturi care se afla in control la I.S.J.Bacau.Termen : 21.01.2016 ora 12.00
Actiuni document